quote:-AsRoma-
-lege tribunes bij vrouwenvoetbal na nieuwe regel uefa, shirt uit is geel-
quote:-Engcatjuh-
-Oranje-dames zo trots als een Pauw.-
quote:-Ruud-
-Pauw: "Broek uit, broek uit, broek uit......"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Han Pekel-
-Huppel Holland Huppel-
quote:
Jawel.... heb al eens geopperd om 5 podium plekken te maken.....quote:Op donderdag 3 september 2009 22:43 schreef Rumille het volgende:
Jury heeft mijn onderschrift niet gezien?
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[ afbeelding ]
.........VOOR..............................................................................................NA
![]()
ja kan ik verwerken in volgende topicquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:04 schreef Rumille het volgende:
Isiolo, kan je misschien de gemiddeldes van de top 10 geven?
Je doet het er om hequote:Op vrijdag 4 september 2009 17:07 schreef Runselpink het volgende:
Clubs nemen de raarste maatregelen tegen 6+5 regeling
quote:Stickvis
Eredivisie neemt keiharde maatregelen tegen het uitbreken van een pandamie
quote:Bjoro
Feyenoord begreep Japanse investeerder toch verkeerd en kreeg een panda in een teil ipv Honda in de Kuip
quote:TerroRobbie
.........VOOR..............................................................................................NA
De opmaak is hier te vinden.quote:Runselpink
Clubs nemen de raarste maatregelen tegen 6+5 regeling
o.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef Rumille het volgende:
Sterke ronde, hadden wel meer lui kans op het podium volgens mij
Oja ... nemen we wel een andere fotoquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
(Overigens: ergens is deze foto teom te gebruiken hiervoor)
Ach beter een actuele foto, dan niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Oja ... nemen we wel een andere foto![]()
Nah, zonde van de inzendingenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:45 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Oja ... nemen we wel een andere foto![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet ik nou de uitslag geven? Of hoe werkt dit?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet ik nou de uitslag geven? Of hoe werkt dit?
quote:Geregistreerd op: zaterdag 8 februari 2003 @ 12:43
quote:Bjoro
Witsel: "Dat was ik niet.....dat was een neger !"
quote:Beschouw
Witsel: ''Sorry.''
quote:Mwanatabu
Wasilewski met één been in voorselectie Pools elftal
De opmaak is hier te vinden.quote:Xummon
Steven Defour: Kom op Axel,
Draai een keer in het rond
Stamp met je voeten op de grond
Sla je armen in de lucht
Ga nu zitten met een zucht
Stap nu rond als een gans
Zo gaat de Kabouterdans!
Nog steeds jaquote:Op zondag 6 september 2009 13:02 schreef Mwanatabu het volgende:
U vraagt, wij draaien. Zo ben ik he, een gever
Jij , zou anders ook wel eens een keer in de jury mogen doen.quote:Op zondag 6 september 2009 11:12 schreef SCH het volgende:
Bedankt Ruud --> NOT. Nou ja, iemand moest kutjury zijn en het is wel weer eens leuk voor de ouwe olifant dat ie op het podium mag stampen
Dan krijg ik het weer het verwijt dat ik het altijd doequote:Op zondag 6 september 2009 14:10 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Jij , zou anders ook wel eens een keer in de jury mogen doen.
Je durft gewoon nietquote:Op zondag 6 september 2009 14:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan krijg ik het weer het verwijt dat ik het altijd doeHet is ook niet goed of het deugt niet hier
kijk eens een paar posts hierbovenquote:Op zondag 6 september 2009 14:06 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
De trainer blijft onduidelijk over komen, aldus Ribery.
quote:Op zondag 6 september 2009 20:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Ben bezig met de jury, was ff naar Vera & Co. aan het kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:-Cara-
-van Gaal: "Ok Perez, mag ik van jou in de categorie lelijke jonge voetballers.. Arjen Robben?"
Perez: "Alsjeblieft, mag ik van jou in dezelfde categorie Frank Ribery?"
van Gaal: "Nee."-
quote:-d_b01-
-Ribéry: ik wou het publiek een plezier doen en zwaaide naar van Gaal, en toen begon hij mij in eens af te takelen zeg...-
quote:-Stickvis-
-Ribery tegen van Gaal: ik vind je maar een wazig persoon-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ASroma-
-Van Gaal gun je de vogelpoep, Ribery incasseert hem. -
wat nou kutjury, juist goede juryquote:Op zondag 6 september 2009 20:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
KUTJURY! ECHT KUT! VLEESWAAR!
je hebt toch geen poedel ?quote:Op zondag 6 september 2009 21:09 schreef sezten het volgende:
Goh die jury´s zijn ook nog van eenzelfde kwaliteit als voorheen
Wat het podium betreftquote:
tquote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Team Golden Shower verwend Sneijder
He jammer, nu is het bukkake onderschrift dat ik in gedachten had niet leuk meer en moet ik weer iets anders verzinnenquote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Team Golden Shower verwent Sneijder
quote:Op maandag 7 september 2009 16:52 schreef Stickvis het volgende:
rond half 9 / 9 uur de uitslag!!
Geduld beste manquote:
Het is 9.43quote:Op maandag 7 september 2009 16:52 schreef Stickvis het volgende:
rond half 9 / 9 uur de uitslag!!
quote:-Majkool-
-Happen naar Pijnenburg...-
quote:-Luco -
-Sneijder voegt weinig toe aan muurtje
quote:-SCH-
-Wesley: "Haal alsjeblieft Jan Smit van de speakers"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ASroma -
-Team Golden Shower verwent Sneijder-
Omdat die van mij leuker wasquote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Isiolo het volgende:
tjah...
Waarom staat Beschouw niet op het podium ?
Er is weinig en ik wilde geen vrouwenvoetbal doen en geen foto uit 1827 met spelers van wie alleen Beschouw en ik weten wie het zijnquote:Op maandag 7 september 2009 22:18 schreef Isiolo het volgende:
[..]
En dan kom je met twee van die kut foto's ?
Hulde voor SCH. Geen vrouwenvoetbal... Gelukkig. Die ellende hebben we de laatste tijd al genoeg gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is weinig en ik wilde geen vrouwenvoetbal doen en geen foto uit 1827 met spelers van wie alleen Beschouw en ik weten wie het zijn
Ik doe morgen jury maar heb een personeelsuitjedus kan wat later worden.
Yolanthe en of Jan Smit grap was te verwachten maar die van SCH, was gewoon goed,quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef ASroma het volgende:
ik mis btw de motivatie bij de jurering.......sloppy work.
Ik zeg nog steeds niks.quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
Yolanthe en of Jan Smit grap was te verwachten maar die van SCH, was gewoon goed,
plek 2 voor een typische Wesley grap
majkool met zijn peijenburg grap toverde een glimlach op mijn gezicht daarom plek 3
poedel is ook duidelijk, hele slechte poep en plas grap
Valt ook niks op af te dingen. Prima uitleg, perfecte jury. Slim, aardig, aantrekkelijkquote:
* Xummon zipt zijn rits weer dichtquote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt ook niks op af te dingen. Prima uitleg, perfecte jury. Slim, aardig, aantrekkelijkWaren ze allemaal maar zo.
rustig maar SCH komt ook zo bij jouw langsquote:
ja het is bonje bij mijn clubje besprekingen gehad tot 22.30....quote:
Nooit ouder dan jezelf pijpen, hangt hier op een tegeltje aan de m.uurquote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
rustig maar SCH komt ook zo bij jouw langs
Oubollig, tegeltjes aan de muur thuis.quote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nooit ouder dan jezelf pijpen, hangt hier op een tegeltje aan de m.uur
hmmm kay..... ik dacht eens een keer wat gewaagder dan de bekende happen naar peijenburg burgelijke grapjes. Anyhoe its all goodquote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
Yolanthe en of Jan Smit grap was te verwachten maar die van SCH, was gewoon goed,
plek 2 voor een typische Wesley grap
majkool met zijn peijenburg grap toverde een glimlach op mijn gezicht daarom plek 3
poedel is ook duidelijk, hele slechte poep en plas grap
quote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
In deze kwalitatief uitmuntende post kan ik me overigens uitstekend vinden.quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Stickvis het volgende:
ik vond trouwens die van Cara het beste
Ja hier hing het ook. Mijn man heeft dat tegeltje stukgeslagen op mijn hoofd tijdens het pijpen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:-Xummon-
-Remake Marry Poppins, geen succes.-
quote:-BB-king-
-Adriaanse neemt voorzorgmaatregelen tegen weer een avondje gezeik bij Studio Voetbal -
quote:-Stickvis-
-Co Adriaanse ziet de bui al hangen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Co: ''Ik een wally with a brolly? Je moeder met een lolly!' -
Ben ik met je eens maar dan weer niet zo diep dat de jury er weinig van snapt. Dan maar liever simpel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:38 schreef ASroma het volgende:
ik vond die van stickvis juist veel te gemakkelijk ietwat dieper graven mag wel![]()
![]()
Je zal die van mij ook wel weer niet gesnapt hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dan weer niet zo diep dat de jury er weinig van snapt. Dan maar liever simpel.
ik vond hem wel leukquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je zal die van mij ook wel weer niet gesnapt hebben
ik ookquote:
Nee - sorryquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je zal die van mij ook wel weer niet gesnapt hebben
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:04 schreef Beschouw het volgende:
Snel vergeten deze jury. Ik schrijf sch voortaan met kleine lettertjes.
Welke jury?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:04 schreef Beschouw het volgende:
Snel vergeten deze jury. Ik schrijf sch voortaan met kleine lettertjes.
kinderliedjes is nooit jouw ding geweest natuurlijk !quote:
ik zeg ....DOEN !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef Xummon het volgende:
wachten we op stickvis? andes heb ik wel een foto!
Voor zover ik weet is er geen jury geweest. En als ie er was, dan ben ik m vast vergeten, helemaal als ie van sch wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die van sch deze avond. Dat snap jij toch wel?
Gaat steeds beter Runsel !quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef Runselpink het volgende:
[ afbeelding ]
Achter het net vissen wordt werkelijkheid.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Gaat steeds beter Runsel !
Je krijgt al bijna een foto bij je onderschrift !
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Nou ik vind die van mij wel het beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Stickvis op 08-09-2009 22:21:43 ]
mijn oma vond die van mij het bestequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Nou ik vind die van mij wel het beste.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kinderliedjes is nooit jouw ding geweest natuurlijk !
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hier hing het ook. Mijn man heeft dat tegeltje stukgeslagen op mijn hoofd tijdens het pijpen.
Als dit een onderschrift was geweest, had je gewonnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hier hing het ook. Mijn man heeft dat tegeltje stukgeslagen op mijn hoofd tijdens het pijpen.
Zo dom ben je toch ook weer niet. Dat winnende onderschrift is wel heel simpel, zelfs voor jou SCH.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dan weer niet zo diep dat de jury er weinig van snapt. Dan maar liever simpel.
en dan geen podium....quote:
Ja maar toch juist wel weer erg grappig. Ik ga altijd af op waar ik om moet lachen en hier moet ik om lachen, niet om al die Engelse woorden,niet om hanneke en janneke, niet om de paraplofkop of de messenset. Sue me, maar ik was de baas vanavondquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo dom ben je toch ook weer niet. Dat winnende onderschrift is wel heel simpel, zelfs voor jou SCH.
Voorlopig niet. Boek sch is gesloten voor mij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Eerst mijn naam weer in kapitalen, dan lullen we verder
Je hebt het uit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Boek sch is gesloten voor mij.
ik ebn het met je eens hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar toch juist wel weer erg grappig. Ik ga altijd af op waar ik om moet lachen en hier moet ik om lachen, niet om al die Engelse woorden,niet om hanneke en janneke, niet om de paraplofkop of de messenset. Sue me, maar ik was de baas vanavond
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Boek sch is gesloten voor mij.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijder verstrikt in doelnet
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
![]()
volgens mij beslis ik dat nog altijd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
ook goedquote:
Goed dat je het even uitlegt iddquote:Op woensdag 9 september 2009 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Ernst blessure Stekelenburg nu pas duidelijk
(lijkt net of ie een vinger uit dat net peutert)
Ik weet het, niet echt een keiharde winnaarquote:
tromgeroffelquote:
Man SCHei uit, alsof jij kans maakt.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:21 schreef Beschouw het volgende:
Spannend.
quote:ASroma
Hartverscheurende foto van de dementerende ex-keeper Henk Timmer.-
quote:Beschouw
Sneijder verstrikt in doelnet
quote:Xummon
Insteken, omslaan, doorhalen en afglijden.
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Martin Jol houdt altijd zijn petje op.
Blauwe oogjesquote:
De winnaar heeft ook zoveel met voetbal te maken. Wel leuk voor Beschouw, huppelt ie weer achter zijn rollator.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef Mwanatabu het volgende:
"Ik moest lachen van de winnaars"
Joh!
Motiveer dan niet
Jepquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:30 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
"Who ist der bahnhoff?"
-"Do ist der bahnhoff"
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
Volgens mij zijn stickvis en xummon klonen van elkaar
Bahn of bahnquote:Op woensdag 9 september 2009 21:30 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
"Who ist der bahnhoff?"
-"Do ist der bahnhoff"
of ze hebben de beste humor;)quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het is een nieuwe kliekquote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
wordt vervolgdquote:Op donderdag 10 september 2009 10:57 schreef Han-Pekel het volgende:
[ afbeelding ]
McClaren: "Where's my seat then?" Official: "Your what?" McClaren: "My seat..s-e-a-t." Official: "Oh no you misunderstood, you don't have to go home!"
doe je het nou express ?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef Runselpink het volgende:
afbeelding
"Alfred, versta jij Turks? Ik snap er niets van.
quote:-Ruud-
-"I didn't say rukker, I said tukker"-
quote:-Rumille-
-McClaren snapt het niet: 'Nu winnen ze opeens wel van die Kroaten.'-
quote:-d_b01-
-McClaren: ik kan er niks aan doen dat Alfred zijn hoofd stoot...-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Luco -
-"Wo ist der Bahnhof?"
-"Do ist der Bahnhof"-
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:04 schreef Rumille het volgende:
Isiolo, kan je misschien de gemiddeldes van de top 10 geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |