quote:Op maandag 7 september 2009 16:52 schreef Stickvis het volgende:
rond half 9 / 9 uur de uitslag!!
Geduld beste manquote:
Het is 9.43quote:Op maandag 7 september 2009 16:52 schreef Stickvis het volgende:
rond half 9 / 9 uur de uitslag!!
quote:-Majkool-
-Happen naar Pijnenburg...-
quote:-Luco -
-Sneijder voegt weinig toe aan muurtje
quote:-SCH-
-Wesley: "Haal alsjeblieft Jan Smit van de speakers"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ASroma -
-Team Golden Shower verwent Sneijder-
Omdat die van mij leuker wasquote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Isiolo het volgende:
tjah...
Waarom staat Beschouw niet op het podium ?
Er is weinig en ik wilde geen vrouwenvoetbal doen en geen foto uit 1827 met spelers van wie alleen Beschouw en ik weten wie het zijnquote:Op maandag 7 september 2009 22:18 schreef Isiolo het volgende:
[..]
En dan kom je met twee van die kut foto's ?
Hulde voor SCH. Geen vrouwenvoetbal... Gelukkig. Die ellende hebben we de laatste tijd al genoeg gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is weinig en ik wilde geen vrouwenvoetbal doen en geen foto uit 1827 met spelers van wie alleen Beschouw en ik weten wie het zijn
Ik doe morgen jury maar heb een personeelsuitjedus kan wat later worden.
Yolanthe en of Jan Smit grap was te verwachten maar die van SCH, was gewoon goed,quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef ASroma het volgende:
ik mis btw de motivatie bij de jurering.......sloppy work.
Ik zeg nog steeds niks.quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
Yolanthe en of Jan Smit grap was te verwachten maar die van SCH, was gewoon goed,
plek 2 voor een typische Wesley grap
majkool met zijn peijenburg grap toverde een glimlach op mijn gezicht daarom plek 3
poedel is ook duidelijk, hele slechte poep en plas grap
Valt ook niks op af te dingen. Prima uitleg, perfecte jury. Slim, aardig, aantrekkelijkquote:
* Xummon zipt zijn rits weer dichtquote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt ook niks op af te dingen. Prima uitleg, perfecte jury. Slim, aardig, aantrekkelijkWaren ze allemaal maar zo.
rustig maar SCH komt ook zo bij jouw langsquote:
ja het is bonje bij mijn clubje besprekingen gehad tot 22.30....quote:
Nooit ouder dan jezelf pijpen, hangt hier op een tegeltje aan de m.uurquote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
rustig maar SCH komt ook zo bij jouw langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |