quote:-Beschouw-
-"Himmelhoch jauchzend, zu Tode betrübt". -
quote:-Sch-
-"Hey Dirk, ken je me nog?"-
quote:-Mwanatabu-
-Van Gaal blijft terugzwaaien-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Stickvis-
-''Als ik nou net doe of daar iets zit kunnen ze deze foto mooi gebruiken voor een voetbalfoto-onderschrift competitie''-
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:02 schreef voetballeh het volgende:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:12 schreef voetballeh het volgende:
[..]
overgens....Isolo, zie ik mijzelf niet in de ranglijst staan, terwijl ik al 2x in de prijzen ben gevallen. Zou je willen uitleggen waarom dit is?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Isiolo het volgende:
Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Isiolo vroeg of ik voor hem wilde posten, vriend
Ten eerste ben ik je vriend niet, zeker jij niet.
En je kan wel posten, maar racistische eikeltjes die hier lopen te trollen negeer ik in de stand. En dat zou de jury ook moeten doen.
Je doet 't niet slecht de laatste wekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:12 schreef Thelonious het volgende:
Mooie puntentelling.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:44 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Op woensdag 19 augustus 2009 17:02 schreef voetballeh het volgende:
-doe normaal-
Meedoen heeft geen zin meer, ik heb je definitief uit de score gehaald.
[..]
Duidelijk ?
Nieuwe tactiek Been om het doelpunten te laten regenen in de Kuip: spelen met een regendansformatie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Ha! Ik dacht dat de vallende ster zou winnen. Dank jury!
[ afbeelding ]
Best. Je loopt alleen maar te zeiken en reacties uit te lokken. En er is al regelmatig een moderator aan te pas gekomen. Als andere vinden dat jij zo door moet gaan met het gezever en dat je alle rechten hebt om de competitie nog verder te verzieken. Dan neemt een ander maar de stand over en kap ik ermee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hoezo? ik ben toch gewoon deelnemer?
wat geeft jou het recht mij deelname te ontnemen?
waar staat de regel dat als de almachtige Isolo je niet mag dat hij je dan maar negeert?
Klopt het dan dus wat ik al dacht?
paar vriendjes die onderling elkaar punten geven?
Waar slaat dit op? Dit is een openbaar forum, elk topic mag iemand in reageren die wat bij te dragen heeft.
Dat selectief punten bijhouden van je is de grootste klucht sinds Bush junior president was. Waar begint het en waar houdt het op? Mij deelname ontzeggen en onder tafel wat extra punten in je grafiekje bijschrijven voor je vriendjes?
Je maakt jezelf belachelijk man, pretendeerd objectief score bij te houden maar je bent zo subjectief als wat. Ontkracht nogal je mooie grafiekje. zielig hoor.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:17 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoorders wijzen dankbaar de held aan die heeft gezorgd voor een fraude-vrije competitie.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel graag dat Isiolo de stand blijft bijhouden want dat doet hij fantastisch!
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:23 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel graag dat Isiolo de stand blijft bijhouden want dat doet hij fantastisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |