Nee - sorryquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je zal die van mij ook wel weer niet gesnapt hebben
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:04 schreef Beschouw het volgende:
Snel vergeten deze jury. Ik schrijf sch voortaan met kleine lettertjes.
Welke jury?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:04 schreef Beschouw het volgende:
Snel vergeten deze jury. Ik schrijf sch voortaan met kleine lettertjes.
kinderliedjes is nooit jouw ding geweest natuurlijk !quote:
ik zeg ....DOEN !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:16 schreef Xummon het volgende:
wachten we op stickvis? andes heb ik wel een foto!
Voor zover ik weet is er geen jury geweest. En als ie er was, dan ben ik m vast vergeten, helemaal als ie van sch wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die van sch deze avond. Dat snap jij toch wel?
Gaat steeds beter Runsel !quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef Runselpink het volgende:
[ afbeelding ]
Achter het net vissen wordt werkelijkheid.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Gaat steeds beter Runsel !
Je krijgt al bijna een foto bij je onderschrift !
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Nou ik vind die van mij wel het beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Stickvis op 08-09-2009 22:21:43 ]
mijn oma vond die van mij het bestequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Nou ik vind die van mij wel het beste.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kinderliedjes is nooit jouw ding geweest natuurlijk !
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hier hing het ook. Mijn man heeft dat tegeltje stukgeslagen op mijn hoofd tijdens het pijpen.
Als dit een onderschrift was geweest, had je gewonnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hier hing het ook. Mijn man heeft dat tegeltje stukgeslagen op mijn hoofd tijdens het pijpen.
Zo dom ben je toch ook weer niet. Dat winnende onderschrift is wel heel simpel, zelfs voor jou SCH.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dan weer niet zo diep dat de jury er weinig van snapt. Dan maar liever simpel.
en dan geen podium....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |