quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Nou ik vind die van mij wel het beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Stickvis op 08-09-2009 22:21:43 ]
mijn oma vond die van mij het bestequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef sezten het volgende:
Nou ik vind die van mij wel het beste.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kinderliedjes is nooit jouw ding geweest natuurlijk !
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hier hing het ook. Mijn man heeft dat tegeltje stukgeslagen op mijn hoofd tijdens het pijpen.
Als dit een onderschrift was geweest, had je gewonnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja hier hing het ook. Mijn man heeft dat tegeltje stukgeslagen op mijn hoofd tijdens het pijpen.
Zo dom ben je toch ook weer niet. Dat winnende onderschrift is wel heel simpel, zelfs voor jou SCH.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dan weer niet zo diep dat de jury er weinig van snapt. Dan maar liever simpel.
en dan geen podium....quote:
Ja maar toch juist wel weer erg grappig. Ik ga altijd af op waar ik om moet lachen en hier moet ik om lachen, niet om al die Engelse woorden,niet om hanneke en janneke, niet om de paraplofkop of de messenset. Sue me, maar ik was de baas vanavondquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zo dom ben je toch ook weer niet. Dat winnende onderschrift is wel heel simpel, zelfs voor jou SCH.
Voorlopig niet. Boek sch is gesloten voor mij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Eerst mijn naam weer in kapitalen, dan lullen we verder
Je hebt het uit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Boek sch is gesloten voor mij.
ik ebn het met je eens hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar toch juist wel weer erg grappig. Ik ga altijd af op waar ik om moet lachen en hier moet ik om lachen, niet om al die Engelse woorden,niet om hanneke en janneke, niet om de paraplofkop of de messenset. Sue me, maar ik was de baas vanavond
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Boek sch is gesloten voor mij.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijder verstrikt in doelnet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
![]()
volgens mij beslis ik dat nog altijd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
ook goedquote:
Goed dat je het even uitlegt iddquote:Op woensdag 9 september 2009 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Ernst blessure Stekelenburg nu pas duidelijk
(lijkt net of ie een vinger uit dat net peutert)
Ik weet het, niet echt een keiharde winnaarquote:
tromgeroffelquote:
Man SCHei uit, alsof jij kans maakt.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:21 schreef Beschouw het volgende:
Spannend.
quote:ASroma
Hartverscheurende foto van de dementerende ex-keeper Henk Timmer.-
quote:Beschouw
Sneijder verstrikt in doelnet
quote:Xummon
Insteken, omslaan, doorhalen en afglijden.
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Martin Jol houdt altijd zijn petje op.
Blauwe oogjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |