Oubollig, tegeltjes aan de muur thuis.quote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nooit ouder dan jezelf pijpen, hangt hier op een tegeltje aan de m.uur
hmmm kay..... ik dacht eens een keer wat gewaagder dan de bekende happen naar peijenburg burgelijke grapjes. Anyhoe its all goodquote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
Yolanthe en of Jan Smit grap was te verwachten maar die van SCH, was gewoon goed,
plek 2 voor een typische Wesley grap
majkool met zijn peijenburg grap toverde een glimlach op mijn gezicht daarom plek 3
poedel is ook duidelijk, hele slechte poep en plas grap
quote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
In deze kwalitatief uitmuntende post kan ik me overigens uitstekend vinden.quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Stickvis het volgende:
ik vond trouwens die van Cara het beste
Ja hier hing het ook. Mijn man heeft dat tegeltje stukgeslagen op mijn hoofd tijdens het pijpen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:-Xummon-
-Remake Marry Poppins, geen succes.-
quote:-BB-king-
-Adriaanse neemt voorzorgmaatregelen tegen weer een avondje gezeik bij Studio Voetbal -
quote:-Stickvis-
-Co Adriaanse ziet de bui al hangen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Co: ''Ik een wally with a brolly? Je moeder met een lolly!' -
Ben ik met je eens maar dan weer niet zo diep dat de jury er weinig van snapt. Dan maar liever simpel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:38 schreef ASroma het volgende:
ik vond die van stickvis juist veel te gemakkelijk ietwat dieper graven mag wel![]()
![]()
Je zal die van mij ook wel weer niet gesnapt hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dan weer niet zo diep dat de jury er weinig van snapt. Dan maar liever simpel.
ik vond hem wel leukquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je zal die van mij ook wel weer niet gesnapt hebben
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |