quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ook dat je je 10x omkleedt en je dan nog zorgen maakt om je outfit? Of hebben alleen vrouwen dat?
Ahhw....quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nee
Wel dat ik in m'n hoofd al 10x afgebeld heb met een smoes omdat ik het veel te eng vind
Wat is er stom aan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef Soempie het volgende:
Stomme OP.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lol! Zelfde hier!![]()
En ik dat nog tegen Sven zeggen, instructie: niet over het leger beginnen! Eerstvolgende verjaardag ging hij doodleuk vertellen dat hij vroeger het leger in wilde. Die blikken.![]()
Ik.quote:
We hebben elkaar nu een paar keer gezien, maar een volgende date hebben we nog niet gepland.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Enne, TM, wanneer heb jij je vervolgdate dan?
Jij en de OP zijn 2 verschillende dingen hequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik.
't lukte me even niet het goed te krijgen.
Weet je waar ze woont? En kun je niet gewoon vanavond langs?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
We hebben elkaar nu een paar keer gezien, maar een volgende date hebben we nog niet gepland.
Ik heb haar maandag nog gezien, maar dit weekend gaat ff niet lukken, dus het duurt wel weer ff nu, en dat is eigenlijk wel jammer
Ik schuif de schuld graag af.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij en de OP zijn 2 verschillende dingen he
Ja en neequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet je waar ze woont? En kun je niet gewoon vanavond langs?
Oja! Daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder keek ook wel een beetje bedenkelijk toen ik vertelde dat mn leuke nieuwe vriendje wel hopman was
Omdat ik haar al eens thuis heb gebracht en omdat we allebei vanavond geen tijd hebbenquote:
Liefde is keihard...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat ik haar al eens thuis heb gebracht en omdat we allebei vanavond geen tijd hebben
Je hoort mij toch niet klagenquote:
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ahhw....![]()
MaJo, dat met omkleden klinkt wel heel herkenbaar hoor! Maar je moet gaan zoals je jezelf het prettigst voelt.
Het zal hem toch niet echt opvallen wat het voor kleren zijn, als het een beetje een echte kerel-kerel ishet gaat om straks toch?
veel plezier alvast!
Enne, TM, wanneer heb jij je vervolgdate dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |