Had je lapo ff geëdit, ik was nog wakkerquote:
Zit nu even te roken, zo weer achter de computerquote:Op maandag 1 juni 2009 01:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had je lapo ff geëdit, ik was nog wakker
Antwoord op vraag 1: niet een één-op-één-kopie, maar het moet er wel op lijken. Dat is de enige missende link, daarna kan ik vooruit.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
wat bedoel je met de interface, wil je het namaken ofzo?
zag gister op station zwolle trouwens een nieuwe hele moderne trein, beetje ICE achtig. Vond hem maar lelijk
Ok, dan is het te overzien iddquote:Op maandag 1 juni 2009 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit nu even te roken, zo weer achter de computer
Gezellig, dan doe ik even mee.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit nu even te roken, zo weer achter de computer
MAg ik weer mee dan?quote:
Tuurlijkquote:
Wandelsequote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik ga nu al rokend met de hondjes wandelen
Mogguh Yuriquote:
Da's snel?quote:
Nachtelijke wandeling doe ik alleen een kort rondjequote:
Geen koeien tegen gekomen?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nachtelijke wandeling doe ik alleen een kort rondje10 minuten
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:37 schreef Cobra4 het volgende:
De collega die je vanmiddag hebt gezien heeft later nog terug gebeld. Hij moest en zou weten waar ik je van ken en hij vroeg ook nog (echt waar) of jij mijn nieuwe chickie bent.
Gelukkig niet neequote:
Dat als hij dat wil weten, hij de ballen had moeten hebben om het aan jou te vragen!quote:
Dan blijft dat voor altijd een raadsel.quote:
Haha goed antwoordquote:Op maandag 1 juni 2009 02:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat als hij dat wil weten, hij de ballen had moeten hebben om het aan jou te vragen!
Hem kennende blijft ie de komende weken vissen naar een antwoord.quote:
Goeiemorgen en succesquote:Op maandag 1 juni 2009 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
altijd leuk. Brak en dan een familiedag.
Goedemorgen![]()
quote:
Ja, ik ben ook bang voor 0 overlevenden als ik het zo leesquote:Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz... een air France kist uit de lucht gevallen. Mogelijk 228 doden
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz... een air France kist uit de lucht gevallen. Mogelijk 228 doden
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
Geneefse conventie. Wil je ook nog weten waar ze allevier over gaan?
Dan moet je dat even opzoeken denk ikquote:
Hup MaJo, aan de slag!quote:Op maandag 1 juni 2009 16:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan moet je dat even opzoeken denk ik
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:04 schreef MaJo het volgende:
De eerste conventie handelt over de behandeling van zieke en gewonde landstrijdkrachten.
De tweede conventie handelt over de behandeling van zieke en gewonde zeestrijdkrachten.
De derde conventie handelt over de behandeling van krijgsgevangenen.
De vierde conventie handelt over de behandeling van burgers.
zo
Ik heb er maar 2 hoeven leren?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Deze verdragen zijn later aangevuld met drie protocollen. Welke?
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2 hoeven leren?Over de positie van huurlingen en het zelfbeschikkingsrecht van minderheden
Ik heb het even opgezocht en in mijn boek staat:quote:
Dit is de info die ik heb:quote:Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en in mijn boek staat:
aanvullende protocollen bij de Geneefse Conventie 1977:
- regelgeving over de positie van huurlingen
- regelgeving op het gebied van interne gewapende conflicten
Wow dat is een mooi vooruitzichtquote:Op maandag 1 juni 2009 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
Nog 4,5 uur werken en dan 3 weken vakantie!
En nu meer dan 15.000 posts.![]()
Wat een schitterende dag is het toch!![]()
Ik heb totaal geen plannen voor die 3 weken. Ik zie wel wat ik ga doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is een mooi vooruitzichtga je nog weg of lekker drie weken chillen?
Hmmm vreemdquote:Op maandag 1 juni 2009 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is de info die ik heb:
Het Eerste Aanvullende Protocol bij de Verdragen van Genève (1977): betreffende de bescherming van slachtoffers van internationale gewapende conflicten.
Het Tweede Aanvullende Protocol bij de Verdragen van Genève (1977): betreffende de bescherming van slachtoffers van niet-internationale gewapende conflicten.
Het Derde Aanvullende Protocol bij de Verdragen van Genève (2005): betreffende de aanvaarding van een aanvullend onderscheidend embleem
Lijkt me wel het slimste ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm vreemdNu is mijn boek geschreven door mijn docent dus ik hou me maar aan de info die zij geeft
Heerlijk juistquote:Op maandag 1 juni 2009 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen plannen voor die 3 weken. Ik zie wel wat ik ga doen.![]()
Oh ja, wel een plan natuurlijk. De 6de naar Wijk.
Lekker niks doen. Heerlijk. Ik zie dan per dag wel of ik iets ga doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heerlijk juistIk heb op dit moment ook veel meer zin om weken niks te doen dan op vakantie te gaan eigenlijk
Ik heb ook een soort van vakantie na morgen
Alleen door de uitstel van de papers moet ik in juli weer aan de slag
Yep.quote:En de 6e wordt superKom je in je eentje?
Welkom thuis!quote:
Kamperen is heerlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Dank je
Kamperen is best tof
En ik heb overal spierpijn
En ik benverkleurd
Ook als je maar 20 minuten rijden van huis bentquote:
Niet eensquote:En verkleurd!?Rood?
Wie moest er koken?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook als je maar 20 minuten rijden van huis bent
[..]
Niet eensNou ja, een beetje, maar ik ben daadwerkelijk een beetje bruiner
= neger
Da's wel erg makkelijk zeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Achtereenvolgens: de patatbakster, en zaterdag hebben we stukjes vlees rondgedraaid en zondag de kok in de pizzeria
Het was onze testrit hequote:
Tja, ik bleef blijf toch een heel ander idee beeld houden bij kamperen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was onze testrit heEn er is wel een gasstelletje bij de vouwwagen maar geen gasfles en we wisten niet of het ding het uberhaupt nog deed. Komt bij dat we al genoeg geld aan het uitgeven waren aan dingetjes dat we iets hadden van 'dat kan nog wel ff'
Vertelquote:Op maandag 1 juni 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, ik bleef blijf toch een heel ander idee beeld houden bij kamperen.
Shit zeg. Ik ben echt blij als het 2300 uur is en vakantie heb.![]()
3 weken lang helemaal niks doen.quote:
Af en toe best wel lekker ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
We hebben ook vies weinig gedaanHet was zaterdagmiddag, en we kregen visite, en ik zat voor de buitentent te lezen en ineens hoorde ik naast ons iemand zeggen dat het kwart voor vijf was. En toen bedacht ik me dat ik de hele dag helemaal niks had gedaan
Beetje gelezen, beetje geluierd, beetje gelezen, beetje gedronken en *hop* vijf uur
Ik dacht eerder aan abseilen etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Waar denk je dat m'n spierpijn wegkomtzondagavond beetje staan overgooien met een fluitbal
En we hebben nog wat getennist
Wat een heerlijk vooruitzichtquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vooruitzicht![]()
Ik mag nog 7 weken werken voor ik 3 weken helemaal niks ga doen
Ahquote:
Welkom terug!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef iamredleader het volgende:terug uit de Kempervennen
Fijn weekend gehad met de familie
Hoe is het hier met iedereen? C4 zometeen aan de vakantie? En Etcie terug van het testen van de vouwwagen?
De volgende keer dan maar?quote:
Met dit weer kan het ook bijna niet stuk natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef iamredleader het volgende:terug uit de Kempervennen
Fijn weekend gehad met de familie
Als het kan, wie weetquote:
Tuinslang FTWquote:Op maandag 1 juni 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als het kan, wie weet
Hey iarlVouwwagen is goedgekeurd
Maar geen regen gehad dus het is nog steeds een raadsel oftie waterdicht is of niet
quote:
Mjah, het punt is dat we op CZ naast 'redelijke regenbuien' ook 'heftige regenbuien' krijgen, van het soort waardoor tenten omwaaien, er overstromingen onstaan op het veld en, als het écht tegenzit, iedereen domweg van het veld afmoetquote:Op maandag 1 juni 2009 19:49 schreef iamredleader het volgende:
Waterdicht is geen enkele wagen, de vraag is of hij een redelijke regenbui kan doorstaan![]()
Nee want ik heb dus uitstelquote:Op maandag 1 juni 2009 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ben je al wat verder met je paper?
Onze ex-legertent is op werchter ook altijd goed herkenbaar door het oranje dekzeil dat erop ligtquote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, het punt is dat we op CZ naast 'redelijke regenbuien' ook 'heftige regenbuien' krijgen, van het soort waardoor tenten omwaaien, er overstromingen onstaan op het veld en, als het écht tegenzit, iedereen domweg van het veld afmoet
Maar goed, we gaan maar testen met de tuinslang en bij hele heftige buien gooien we er wel een zeil over
Ach, je hebt nog even.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee want ik heb dus uitstelmaar laatst wel een inleiding geschreven over de just war theory en de criteria waar een oorlog aan moet voldoen volgens de regels van het Ius ad Bellum. Bar weinig dus
Ik luister het hele weekeinde.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook weer terug van een druk maar gezellig weekend, en nu ben ik van plan om niks anders te doen dan hier op de bank Pinkpop kijken
Effectief voor mensen die 'm moeten hebbenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Onze ex-legertent is op werchter ook altijd goed herkenbaar door het oranje dekzeil dat erop ligt
Ook handigquote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Effectief voor mensen die 'm moeten hebben
Wij hadden ooit als pc-tent op CZ een circustent zo'n beetjeViel schitterend op
Dan ben je de enige:quote:Op maandag 1 juni 2009 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja gezellig druk hier
Ik vond het erg tof dat Krezip op heeft getreden
Ik zet net voor het eerst sinds donderdag ofzo de tv weer aanquote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik luister het hele weekeinde.
Mijn favorieten waren Keane, The Killers, Mando Diao en natuurlijk Franz Ferdinand.
Hebben jullie een boogtent?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Onze ex-legertent is op werchter ook altijd goed herkenbaar door het oranje dekzeil dat erop ligt
Ja als je voor Depeche Mode komt is Krezip misschien wel een teleurstelling, maar ik vind Krezip wel leuk, en het cirkeltje is mooi rond zo: ze zijn ook op Pinkpop begonnen natuurlijk. Ik ga het straks nog even terugkijken, wil haar wel even zien met dr kindjequote:Op maandag 1 juni 2009 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ben je de enige:
Krezipfans die Depeche Mode niet kennen
Nee, een echte klassieker van de US Armyquote:
Doet het ook goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, een echte klassieker van de US Army
Met 1 hoge paal in het midden en dan een achtkant met op alle hoeken een lagere stok, en 2 deuren recht tegenover elkaar
Zonder dat dekzeil zie je (bijna) de sterren op een heldere nachtquote:
Kunnen jullie niet ergens een nieuw canvas voor die tent vinden?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zonder dat dekzeil zie je (bijna) de sterren op een heldere nacht
Maar het is wel ideaal om met een groep naar festivals te gaan
Misschien wel, maar dit jaar ga ik hem al niet gebruiken, dus ik vind het wel ff prima zoquote:Op maandag 1 juni 2009 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet ergens een nieuw canvas voor die tent vinden?
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
En dit jaar hebben we een boogtent vouwwagen op CZ als ik goed ben ingelicht.
quote:
Er zijn wel trucjes voor om dat wat te versnellen. En ze lopen heerlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou nog wel eens op kisten willen leren lopen, maar dat schijnt een vrij pijnlijke aangelegenheid te zijn? Tot je ze hebt ingelopen in elk geval
Mijn vriend loopt ook altijd op kistenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn wel trucjes voor om dat wat te versnellen. En ze lopen heerlijk.![]()
Ik loop al 18 jaar op haast niets anders.
Ze lopen idd heerlijk, zeker voor festivals de ideale schoenen, heb ook al 3 stel afgelopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt ze in 3 minuten ingelopen krijgen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze lopen idd heerlijk, zeker voor festivals de ideale schoenen, heb ook al 3 stel afgelopen.
En dat inlopen daar moet je even doorheen
Wat kosten die dingen eigenlijk? En waar kun je ze het beste kopen?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend loopt ook altijd op kistenToen ie nieuwe kocht, heeft ie zn voeten op de bekende plekken ingetaped, en nu zijn het net slofjes zegt ie
Daarom wil ik ook welquote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze lopen idd heerlijk, zeker voor festivals de ideale schoenen, heb ook al 3 stel afgelopen.
En dat inlopen daar moet je even doorheen
Zelfde verhaal met allstarsquote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend loopt ook altijd op kistenToen ie nieuwe kocht, heeft ie zn voeten op de bekende plekken ingetaped, en nu zijn het net slofjes zegt ie
Rond de 80 euro in elke dumpzaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat kosten die dingen eigenlijk? En waar kun je ze het beste kopen?
Moet je Allstars inlopen dan? Dat zijn toch van die canvas dingen die PS aanhad tijdens de meet?quote:
Daar krijg ik altijd een stel stalpoten vanquote:
Die gaan zo snel stuk bij mijquote:
Ik zal eens gaan rondkijkenquote:
Hier in Groningen zit de dump in....... de Gelkingestraat geloof ikquote:
Als je het leer maar goed blijft onderhouden gaan ze jaren mee.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Daarom wil ik ook welEn het ziet er atijd uit alsof het praktisch onverwoestbaar is
Ik heb een keer de haakse slijper in m'n rechterschoen gezet, toen kon ik voor een stel nieuwequote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je het leer maar goed blijft onderhouden gaan ze jaren mee.
Ik heb pas nieuwe zolen laten slaan onder het paar wat ik nu draag. Het leer was nog perfect.
Van elke schoen kun je blaren krijgenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je Allstars inlopen dan? Dat zijn toch van die canvas dingen die PS aanhad tijdens de meet?
En of dat je die in moet lopenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je Allstars inlopen dan? Dat zijn toch van die canvas dingen die PS aanhad tijdens de meet?
Ik geloof dat ik wel weet welke je bedoeltquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier in Groningen zit de dump in....... de Gelkingestraat geloof ikVlakbij het kruispunt met de Carolieweg
Ik gebruik nu min of meer m'n Allstars als CZ schoenenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je het leer maar goed blijft onderhouden gaan ze jaren mee.
Ik heb pas nieuwe zolen laten slaan onder het paar wat ik nu draag. Het leer was nog perfect.
Dan check jij die vragen in de park?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even leren in het park
als er nog vragen zijn over het eerste deel van mijn tentamen dan hoor ik het graag, zit nog helemaal niet goed in mijn hoofd
Ik zal even wat bedenken. Heb je een specifiek iets in gedachten waar de vraag over moet gaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even leren in het park
als er nog vragen zijn over het eerste deel van mijn tentamen dan hoor ik het graag, zit nog helemaal niet goed in mijn hoofd
Bruce for President!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:25 schreef Etcetera het volgende:
The Boss op PinkpopHij klinkt bijna als een dominee ofzo
Ik hoor het al. Ik blijf wel op kisten lopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En of dat je die in moet lopende eerste maand is het een gruwel maar daarna lopen ze als pantoffels
Alles van die samenvattingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal even wat bedenken. Heb je een specifiek iets in gedachten waar de vraag over moet gaan?
Dan heb je pech. Die heb ik nu niet voorhande. Misschien dat Nem nog snel opduikt?quote:
Speaking about the devil!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
Goedenavond
Wat een heerlijk weekend was dat
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
Goedenavond
Wat een heerlijk weekend was dat
Deze duvel is reeds op de staart getrapt en er komen inderdaad wat later nog wat vragen aanquote:Op maandag 1 juni 2009 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Speaking about the devil!
Pak de samenvatting er even bij Nem.
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze duvel is reeds op de staart getrapt en er komen inderdaad wat later nog wat vragen aan
Maar eerst even wat dingen in de was gooien en mails beantwoorden.
Dat is inderdaad een slechte versiertruc.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat je MaJo gewoon wachten in het park dan?
Zo spannend nou ook weer nietquote:
Ja, dan kan ze nog wat voorbereiden op mijn vragenvuurquote:Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat je MaJo gewoon wachten in het park dan?
Hard to get..hard to get...quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een slechte versiertruc.
Ok dan.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze nog wat voorbereiden op mijn vragenvuur
vito?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
Er komt hier net een konijn uit de bosjes rennen en ik schrik me dood. Blijkt het een hondje te zijn![]()
Een konijn wat een hondje is? Vang 'm. Levert goudgeld op in het circus!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
Er komt hier net een konijn uit de bosjes rennen en ik schrik me dood. Blijkt het een hondje te zijn![]()
Nee echt 10x kleinerquote:
Ik gebruik dat Fujifilm ding nooitquote:Op maandag 1 juni 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
Fotoprogramma dat niet mee wil werkenBURN IN HELL FUJIFILM BURN IN HELL
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee echt 10x kleineren hij heette hummer
![]()
WOEF!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
Nou ik heb nu ook gehad hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik gebruik dat Fujifilm ding nooitloopt altijd vast.
Negende Cirkel, crisis daar zal het warm zijn geweest zegquote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo spannend nou ook weer niet
Het was gewoon heel relax
Wel foute avond gehad. Negende Cirkel en &ZO. Ook nog in Der Witz en de Spiegel geweest. Midden in de nacht een tokkelbaan misbruikt en schoentje-ver gespeeld op schommel.
Het legaliteitsbeginsel houdt in dat al het overheidshandelen gebonden is aan de wet, dat wil zeggen dat het overheidshandelen altijd terug te leiden moet zijn tot de wetgeving.quote:
Club 8 is mijn favoriete uitgaansplek in Amsterdam, kom er alweer 4 jaarquote:Op maandag 1 juni 2009 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Negende Cirkel, crisis daar zal het warm zijn geweest zegWij begonnen daar wel vaak, en dan later naar de Kar en eventueel eindigen in de &zo, maar de Kar is de enige kroeg waar ik echt makkelijk tot 5 uur sta te dansen
En Club 8 in Amsterdam is dus ook echt tof
Kun jij gedachten lezen?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Amy MacDonald is blond!
En ze zet een heel belachelijke stem op als ze zingt![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee echt 10x kleineren hij heette hummer
![]()
Zondequote:
Doet ze dat altijd nietquote:En ze zet een heel belachelijke stem op als ze zingt![]()
![]()
En het voorkomt dat de wetgever met terugwerkende kracht regels kan opleggen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het legaliteitsbeginsel houdt in dat al het overheidshandelen gebonden is aan de wet, dat wil zeggen dat het overheidshandelen altijd terug te leiden moet zijn tot de wetgeving.
Het strafrechtelijk legaliteitsbeginsel houdt in dat iets pas strafbaar is als het in de wet staat, dit om willekeur tegen te gaan
Die Burlesque avond was echt tofquote:Op maandag 1 juni 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Club 8 is mijn favoriete uitgaansplek in Amsterdam, kom er alweer 4 jaarDaar is elke maand Club Rascal
Club 11 was nog veel leuker.Maar die is er niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Club 8 is mijn favoriete uitgaansplek in Amsterdam, kom er alweer 4 jaarDaar is elke maand Club Rascal
Verschrikkelijk, dat blind? En die stem is nu ook niets nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Amy MacDonald is blond!
En ze zet een heel belachelijke stem op als ze zingt![]()
![]()
Ik had r nog nooit live horen zingenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zonde
[..]
Doet ze dat altijd niet
* Etcetera heeft geen verstand van muziek
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, dat blind? En die stem is nu ook niets nee.
De Kar ben ik in het verleden wel eens geweest meen ik mij te herinneren
De Tapperij en de Blauwe Engel hebben we in ieder geval overgeslagen
What the hell is dit danquote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had r nog nooit live horen zingenwel gemengde verhalen gehoord
Die jongen zingt trouwens echt beroerd
Niet per ongeluk het verkeerde proeftentamen?quote:
Vroeger wel geweest hoor, maar nu ff nietquote:Op maandag 1 juni 2009 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]De verleiding zal moeilijk te weerstaan zijn geweest, dat snap ik
![]()
Zat je in dat hotel aan het Zuiderdiep of daar tegenover het Holland Casino?
Ik vind haar op cd heel mooi zingen, maar ze zet nu een of andere keelstem op die me echt niet aanstaatquote:Op maandag 1 juni 2009 20:59 schreef MaJo het volgende:
Ik vond Amy McDonald vorig jaar op Lowlands echt geweldig
Klopt dat wel dan? Of kan het iets zijn uit de hoorcolleges?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef MaJo het volgende:
Kijk net het proeftentamen in en snap er helemaal niets vanAllemaal termen die ik niet gehad heb
![]()
eens +1quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind haar op cd heel mooi zingen, maar ze zet nu een of andere keelstem op die me echt niet aanstaat
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Hey PSDat toernooi reminds me
Op het veld achter ons waren een groep mensen en die hebben een Zwerkbaltoernooi gespeeld
![]()
![]()
![]()
dan moet je er ook niet over beginnenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik zag laatst een foto van mezelf tijdens voetvolley, maar die is ook niet geschikt voor publicatie
Ik heb er ook nog wel 1 die wel geplaatst zou kunnen wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moet je er ook niet over beginnen![]()
Ik snapte weinig van hoe ze Zwerkbal speeldenMaar het was wel grappig
later liepen er ook nog een paar daadwerkelijk verkleed rond, inclusief bezems
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou plaatsen danquote:Op maandag 1 juni 2009 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel 1 die wel geplaatst zou kunnen worden
Want die vraag komt dan natuurlijk, anders moet ik idd m'n mond houden, maar ik lijk wel een alien op die ene foto
Het was wel leuk om te zienquote:
QFTquote:Op maandag 1 juni 2009 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is Giel Beelen toch lelijk gay geworden met die metamorfose
Ik mis z'n petjequote:Op maandag 1 juni 2009 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is Giel Beelen toch lelijk gay geworden met die metamorfose
Ja, nieuwe roddels.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je een topic kan openen op je mobiel kan je ook reageren op mijn sms![]()
Ik heb ook weer een weekendje kamperen overleefdNee hoor, het was wel leuk, maar minder leuk dan vorige pinksterweekenden... Wel Femke Halsema ontmoet, die zich aan mij voorstelde in plaats van andersom
Ik voelde me even heel cool
En tweede geworden in het beachvolleybaltoernooi (wel 12 teams!
) met mij als aanvoerder/coach/cheerleader/mascotte. Alles behalve sterspeler in elk geval
![]()
Alleen vraag ik af of mijn voeten ooit nog schoon worden
Hier nog wat gebeurd?
Deze wel jaquote:
Ik gok dattie net weg isquote:Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Deze wel ja
Ik sta zwevend op de foto![]()
quizvraagje, is de bal al weg of moet ie nog komen?
Ik kijk de bal naquote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hij komt eraan, je ogen kijken duidelijk ergens naar toe
w00tquote:
Hij is al in de lucht, en dat doe je pas als de bal vlak bij is tochquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kijk de bal na
Want op het moment dat je hem raakt kijk je ook daar waar hij heen moet
Ja weet ik hetquote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
w00t
[..]
Hij is al in de lucht, en dat doe je pas als de bal vlak bij is tochAnders mis je 'm finaal
Ik twijfelde wel hoorquote:
Raken op het hoogste punt van je sprong, dat is de kunstquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel hoorAls dat beter is
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die 2equote:
Lees de eerste pagina van dit topic maar.quote:
Op de campingquote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
PS, waar was je eigenlijk dat Femke Halsema zich aan je voorstelde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Heb ik gedaan, dacht ik tochquote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees de eerste pagina van dit topic maar.
Dat stukje over mijn collega. MaJo was namelijk op de locatie waar ik af en toe werk.quote:
Oh okee dat, ja dat had ik gelezen. Ik hoopte op wat spannendersquote:Op maandag 1 juni 2009 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat stukje over mijn collega. MaJo was namelijk op de locatie waar ik af en toe werk.
Je moet eens weten hoe spannend mijn collega's het vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh okee dat, ja dat had ik gelezen. Ik hoopte op wat spannenders![]()
Je denkt toch niet dat de écht sappige details terecht komen?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh okee dat, ja dat had ik gelezen. Ik hoopte op wat spannenders![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de écht sappige details terecht komen?
Er mist een woord: dat ze HIER terecht komenquote:
Een hummer is overigens niet alleen een autoquote:Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
*denkt terug aan Hummer
Hey C4, wat is jouw nickname
Uit de hoorcolleges inderdaadquote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt dat wel dan? Of kan het iets zijn uit de hoorcolleges?
Shite helemaal vergetenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je een topic kan openen op je mobiel kan je ook reageren op mijn sms![]()
Jawelquote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de écht sappige details terecht komen?
Pfff, gelukkig.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uit de hoorcolleges inderdaadNet maar even oude aantekeningen erbij gepakt en daar stonden die begrippen allemaal wel in
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uit de hoorcolleges inderdaadNet maar even oude aantekeningen erbij gepakt en daar stonden die begrippen allemaal wel in
Dan heb ik wat gemist?quote:
Ben ik al, zie ook mijnquote:Op maandag 1 juni 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd om uit je huilhoekje te komen dan
[..]
Dan heb ik wat gemist?
Tijdens oefeningen is het iig Viper.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef Etcetera het volgende:
*denkt terug aan Hummer
Hey C4, wat is jouw nickname
Wie? Ik?quote:
Scorequote:Op maandag 1 juni 2009 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, nu begint het te klinken alsof MaJo en Cobra4 wat op te biechten hebben
[/roddelmodus]
Nooit Hummer?quote:
Jij jaquote:
Nopequote:Op maandag 1 juni 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Nooit Hummer?
Lekker weer is het zeg.quote:Jij ja
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, nu begint het te klinken alsof MaJo en Cobra4 wat op te biechten hebben
[/roddelmodus]
quote:
Was het een grijs konijn grijze hond?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Was het een grijs konijn grijze hond?
Smakelijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even eten
Misschien zo een paar nieuwe vragen?
Nee, een zandhaas!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Was het een grijs konijn grijze hond?
Dit had ik nog niet gezienquote:Op maandag 1 juni 2009 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- Drachten moet je niet zijn voor een lekker terras.
Vertaling:quote:Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Smakelijk.
Ik vertrek zo naar huis. Als ik thuis ben zal ik wel wat plaatsen.
Maar eerst een saffie.
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even eten
Misschien zo een paar nieuwe vragen?
Hillarischquote:Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Hebben jullie dit gelezen? GTST - Geen Thaise Slet voor Ted. STEUN FOK!
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Shite helemaal vergetenHet antwoord: nee ik heb het niet
Daar heb ik je echt al maanden geleden over gehoord, over je jurkquote:Op maandag 1 juni 2009 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Bedenk me net dat over 2 dagen het gala van de universiteit al is!!![]()
![]()
Mag ik eindelijk mijn mooie rooie jurk aan
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Vertaling:
Ik vertrek zo naar MaJo. Als ik daar ben zal ik wel wat vragen.
En die saffies van ze zijn natuurlijk telefoontjes
Ik kan het niet helpen, het is ineens zo duidelijk nuquote:
Echt he...we waren naar Lauwersoog gereden en dachten: laten we nog een dropjes/stadje meepakken. Maar dat viel dus echt tegen. Ik zag wel heel veel kroegen dus het uitgaansleven zal prima zijn...maar terassen? Ho maarquote:
Als ik het goed lees, zou ik door het steunen van FOK, JUIST zijn Thaise slet betalenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Hebben jullie dit gelezen? GTST - Geen Thaise Slet voor Ted. STEUN FOK!
Ik vind Anouk echt super maar op LL vond ik 'r een beetje lauw. Maar ik zit nu ook te kijken en één ding vind ik wel heel fijn: haar stem is echt precies hetzelfde als op de CDs en dat doen niet veel mensen haar na.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wat maakt Anouk stomme gebaren tijdens het zingenvroeger was ze echt leuker...
Maar is wel echt een briljante zangeres..... en als ze contact maakt met het publiek (veel te weinig) is dat ook tof
Ik heb m een jaar geleden gekocht van mn verjaardagsgeldquote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daar heb ik je echt al maanden geleden over gehoord, over je jurk
Betrapt.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, het is ineens zo duidelijk nu
En die saffies van ze zijn natuurlijk telefoontjes
quote:
Ja lach maar, hij heeft al toegegeven! We hebben een bekentenis. Waar is Peter R. De Vries als je 'm nodig hebt!quote:
Je moet bij Defensie gaan werken als ondervrager!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ja lach maar, hij heeft al toegegeven! We hebben een bekentenis. Waar is Peter R. De Vries als je 'm nodig hebt!
Ik kijk te veel tv
Ik kan heel slecht bluffenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ke moet bij Defensie gaan werken als ondervrager!![]()
Lijstduwerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:04 schreef MaJo het volgende:
PS, volgens mij gaat Kathelijne Buitenweg uit het ParlementHeb wel op haar gestemd vorige keer
Maakt niet uit. Daar is waterboarding voor uitgevonden.quote:
Ja dat denken julliequote:Op maandag 1 juni 2009 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
En Etcie; Wel zonde dat je nog niet hebt opgemerkt dat MaJo en ik ongeveer in de zelfde periode veel vrij/verlof hebben.
Er blijft ook niets voor jou verborgen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat denken jullieDat was mijn laatste troef
Als een verdachte snel toegeeft moet je ENORM achterdochtig zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ja lach maar, hij heeft al toegegeven!
En bovendien.. 300 000 euro.. hoe gaat ie dat ooit op krijgen in Thailand. Volgens bnn travel kan je daar voor 500 baht naar de hoeren. Tegen de huidige wisselkoers betekent dat 28957x pimpampetten.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, zou ik door het steunen van FOK, JUIST zijn Thaise slet betalen
Die is alleen maar bezig met het opsporen van badasses.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht bluffen
En ik heb trouwens een hekel aan Peter R. de Vries
28957x, dan ben je echt wel door de meisjesnamen met een P heenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En bovendien.. 300 000 euro.. hoe gaat ie dat ooit op krijgen in Thailand. Volgens bnn travel kan je daar voor 500 baht naar de hoeren. Tegen de huidige wisselkoers betekent dat 28957x pimpampetten.
Nee hoor, ik ben gewoon zo goedquote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een verdachte snel toegeeft moet je ENORM achterdochtig zijn.
Veel plezierquote:Op maandag 1 juni 2009 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn aflossing is er. Tot straks.
En dan is het nu VAKANTIE![]()
![]()
Ik betaal helemaal niet aan fora.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, zou ik door het steunen van FOK, JUIST zijn Thaise slet betalen
Ontmoedig haar nou niet!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een verdachte snel toegeeft moet je ENORM achterdochtig zijn.
Al is dat al 100x gedaan, het blijft een vette grapquote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ontmoedig haar nou niet!
We hadden trouwens een enorm grappige (en waarschijnlijk achterhaalde en over en over eerder gedane ) grap uitgehaald. Een vriend van ons had niet in zijn tent in ons kampementje geslapen, maar bij een meisje ergens anders (de overloper en dan probeert ie ook nog es niks) dus we hadden de haringen uit zijn tent gehaald en hem verderop neergezet. Nou is hij bij lange na niet de snuggerste, dus hij was helemaal de weg (of zoals we dat nu gebruiken, de tent) kwijt
Drentelde een beetje over het terrein op zoek naar zijn tent, behalve op ons veld. En wij maar onschuldig doen. (Hé gast, daar ben je! We dachten dat je weg was gegaan zonder gedag te zeggen! Hij: Hoezo? Wij: je tent is weg!) Toen hij het ging aangeven bij de comissie hebben we ingegrepen, door hem heel obvious de goeie kant op te sturen. Een vriend en ik hebben toen een shortcut genomen en zijn zijn tent in gedoken
Hij vond het uiteindelijk wel een briljante grap, dus dat was mooi
Onze levens zijn bijna eng hetzelfde op het momentquote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef Nesle het volgende:
Zo heerlijk gebbqd op de camping en wederom lekker gevaren. Ik ben al lekker bruin
Morgen maar eens aan de slag voor frans en de koffers uit de kelder halen, donderdag op vakantie!Ik heb er zoveel zin in, vooral na deze heerlijke dagen met zon zon zon
Tijdens zorgt doorgaans voor meer problemenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vond en vind het nog steeds ongeluk brengen: op vakantie gaan na je examenperiode.
En nee, ik ben niet bijgelovig.
Als dat zou zijn brengt het ongeluk voor minsten 90% van de eindexamenkandidaten. Ik zeg: myth bustedquote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vond en vind het nog steeds ongeluk brengen: op vakantie gaan na je examenperiode.
En nee, ik ben niet bijgelovig.
Ja joh?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Onze levens zijn bijna eng hetzelfde op het moment
Ja, dat is wat ik bedoelde.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tijdens zorgt doorgaans voor meer problemen
Morgen weer dinsdag.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga in m'n bed liggen, morgen weer maandag
Wedden dat ik morgen het gevoel heb dat het maandag isquote:Op maandag 1 juni 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Morgen weer dinsdag.
Je interne harde schijf heeft weer eens een storing.
Ik zat voor de kenners vlakbij Eerbeek en voor de rest niet heel ver van Apeldoornquote:Op maandag 1 juni 2009 22:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja joh?Waar ergens was je eigenlijk in het Oosten? En nog wat voor frans gedaan?
Neuh, ik ben gewoon maar voor de straight-to-the-point benadering gegaanquote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik lig hier in een deuken ik ga er lekker niet op in, vind het veel te leuk zo
PS heb je nog een achternaam nodig?
RODDELS!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, ik ben gewoon maar voor de straight-to-the-point benadering gegaanMaar thanks! Hoemetjou?
Oh damned, zo kom ik er nooit
Vandaag is maandag, morgen is dinsdag.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wedden dat ik morgen het gevoel heb dat het maandag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |