Dat dus, of heel serieus, of ze zeggen niks... Deze gast was grappig enzoquote:Op zondag 31 mei 2009 00:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik vond deze nog wel meevallen. Ze krijgen het bij Dit Was Het Nieuws vaak voor elkaar irritante gasten uit te nodigen. Vaak ook van die mensen die geen idee hebben in wat voor een programma ze zitten, en heel serieus gaan zitten doen.
Zo een omhooggevallen kutje dat een platenlabel begon op zeer jonge leeftijd.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:27 schreef Triptamine het volgende:
Wie is het eigenlijk? Wat doet ze precies. Wat me wel opviel is hoe ongelofelijk achterlijk ze was:
Zij? Een label? daar moet je toch een IQ van 45+ voor hebben?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo een omhooggevallen kutje dat een platenlabel begon op zeer jonge leeftijd.
Nee, ouders met veel geldquote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zij? Een label? daar moet je toch een IQ van 45+ voor hebben?
Ik wilde al zeggen. Wat een enorme onzin braakte ze uitquote:
Wat weerhield je?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef mudkipzz het volgende:
Ja omg...Ik wou er ook een topic over openen maar dacht laat maar.
Maar wat een dom wijf is het ook
Ik moest er bijna van gaan huilen
ik dacht dat het ook over stacey ging bij de voetbalkantinequote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef Triptamine het volgende:
Vreemd eigenlijk, want bij de naam Stacey denk ik steeds aan iets heel anders
Ja die dus ja. Geile sletquote:Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht dat het ook over stacey ging bij de voetbalkantine
Don and Ad?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef Triptamine het volgende:
Vreemd eigenlijk, want bij de naam Stacey denk ik steeds aan iets heel anders
Ja en een stuk of 4 andere lullen in over en rond haarquote:
maar die rookhuizen is echt niet grappig, die gristenunie vent had nog meer humorquote:
Dat domme gewauwel over die gehandicapten parkeerplaats. Stacey heeft itt tot invaliden haar auto niet perse nodig om bij winkels te komen, invaliden vaak wel. Maar om dat haar uit te leggenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar die rookhuizen is echt niet grappig, die gristenunie vent had nog meer humor![]()
dat lachje van haar ook
Wat?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:11 schreef gers het volgende:
ik vond de nationale hoerentest beter of de rijles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |