Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 22:09 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even eten
Misschien zo een paar nieuwe vragen?
Hillarischquote:Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Hebben jullie dit gelezen? GTST - Geen Thaise Slet voor Ted. STEUN FOK!
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Shite helemaal vergetenHet antwoord: nee ik heb het niet
Daar heb ik je echt al maanden geleden over gehoord, over je jurkquote:Op maandag 1 juni 2009 22:02 schreef LadyBlack het volgende:
Bedenk me net dat over 2 dagen het gala van de universiteit al is!!![]()
![]()
Mag ik eindelijk mijn mooie rooie jurk aan
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Vertaling:
Ik vertrek zo naar MaJo. Als ik daar ben zal ik wel wat vragen.
En die saffies van ze zijn natuurlijk telefoontjes
Ik kan het niet helpen, het is ineens zo duidelijk nuquote:
Echt he...we waren naar Lauwersoog gereden en dachten: laten we nog een dropjes/stadje meepakken. Maar dat viel dus echt tegen. Ik zag wel heel veel kroegen dus het uitgaansleven zal prima zijn...maar terassen? Ho maarquote:
Als ik het goed lees, zou ik door het steunen van FOK, JUIST zijn Thaise slet betalenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef Etcetera het volgende:
Hebben jullie dit gelezen? GTST - Geen Thaise Slet voor Ted. STEUN FOK!
Ik vind Anouk echt super maar op LL vond ik 'r een beetje lauw. Maar ik zit nu ook te kijken en één ding vind ik wel heel fijn: haar stem is echt precies hetzelfde als op de CDs en dat doen niet veel mensen haar na.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wat maakt Anouk stomme gebaren tijdens het zingenvroeger was ze echt leuker...
Maar is wel echt een briljante zangeres..... en als ze contact maakt met het publiek (veel te weinig) is dat ook tof
Ik heb m een jaar geleden gekocht van mn verjaardagsgeldquote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daar heb ik je echt al maanden geleden over gehoord, over je jurk
Betrapt.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, het is ineens zo duidelijk nu
En die saffies van ze zijn natuurlijk telefoontjes
quote:
Ja lach maar, hij heeft al toegegeven! We hebben een bekentenis. Waar is Peter R. De Vries als je 'm nodig hebt!quote:
Je moet bij Defensie gaan werken als ondervrager!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ja lach maar, hij heeft al toegegeven! We hebben een bekentenis. Waar is Peter R. De Vries als je 'm nodig hebt!
Ik kijk te veel tv
Ik kan heel slecht bluffenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ke moet bij Defensie gaan werken als ondervrager!![]()
Lijstduwerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:04 schreef MaJo het volgende:
PS, volgens mij gaat Kathelijne Buitenweg uit het ParlementHeb wel op haar gestemd vorige keer
Maakt niet uit. Daar is waterboarding voor uitgevonden.quote:
Ja dat denken julliequote:Op maandag 1 juni 2009 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
En Etcie; Wel zonde dat je nog niet hebt opgemerkt dat MaJo en ik ongeveer in de zelfde periode veel vrij/verlof hebben.
Er blijft ook niets voor jou verborgen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat denken jullieDat was mijn laatste troef
Als een verdachte snel toegeeft moet je ENORM achterdochtig zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ja lach maar, hij heeft al toegegeven!
En bovendien.. 300 000 euro.. hoe gaat ie dat ooit op krijgen in Thailand. Volgens bnn travel kan je daar voor 500 baht naar de hoeren. Tegen de huidige wisselkoers betekent dat 28957x pimpampetten.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, zou ik door het steunen van FOK, JUIST zijn Thaise slet betalen
Die is alleen maar bezig met het opsporen van badasses.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht bluffen
En ik heb trouwens een hekel aan Peter R. de Vries
28957x, dan ben je echt wel door de meisjesnamen met een P heenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En bovendien.. 300 000 euro.. hoe gaat ie dat ooit op krijgen in Thailand. Volgens bnn travel kan je daar voor 500 baht naar de hoeren. Tegen de huidige wisselkoers betekent dat 28957x pimpampetten.
Nee hoor, ik ben gewoon zo goedquote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een verdachte snel toegeeft moet je ENORM achterdochtig zijn.
Veel plezierquote:Op maandag 1 juni 2009 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn aflossing is er. Tot straks.
En dan is het nu VAKANTIE![]()
![]()
Ik betaal helemaal niet aan fora.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik het goed lees, zou ik door het steunen van FOK, JUIST zijn Thaise slet betalen
Ontmoedig haar nou niet!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als een verdachte snel toegeeft moet je ENORM achterdochtig zijn.
Al is dat al 100x gedaan, het blijft een vette grapquote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ontmoedig haar nou niet!
We hadden trouwens een enorm grappige (en waarschijnlijk achterhaalde en over en over eerder gedane ) grap uitgehaald. Een vriend van ons had niet in zijn tent in ons kampementje geslapen, maar bij een meisje ergens anders (de overloper en dan probeert ie ook nog es niks) dus we hadden de haringen uit zijn tent gehaald en hem verderop neergezet. Nou is hij bij lange na niet de snuggerste, dus hij was helemaal de weg (of zoals we dat nu gebruiken, de tent) kwijt
Drentelde een beetje over het terrein op zoek naar zijn tent, behalve op ons veld. En wij maar onschuldig doen. (Hé gast, daar ben je! We dachten dat je weg was gegaan zonder gedag te zeggen! Hij: Hoezo? Wij: je tent is weg!) Toen hij het ging aangeven bij de comissie hebben we ingegrepen, door hem heel obvious de goeie kant op te sturen. Een vriend en ik hebben toen een shortcut genomen en zijn zijn tent in gedoken
Hij vond het uiteindelijk wel een briljante grap, dus dat was mooi
Onze levens zijn bijna eng hetzelfde op het momentquote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef Nesle het volgende:
Zo heerlijk gebbqd op de camping en wederom lekker gevaren. Ik ben al lekker bruin
Morgen maar eens aan de slag voor frans en de koffers uit de kelder halen, donderdag op vakantie!Ik heb er zoveel zin in, vooral na deze heerlijke dagen met zon zon zon
Tijdens zorgt doorgaans voor meer problemenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vond en vind het nog steeds ongeluk brengen: op vakantie gaan na je examenperiode.
En nee, ik ben niet bijgelovig.
Als dat zou zijn brengt het ongeluk voor minsten 90% van de eindexamenkandidaten. Ik zeg: myth bustedquote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vond en vind het nog steeds ongeluk brengen: op vakantie gaan na je examenperiode.
En nee, ik ben niet bijgelovig.
Ja joh?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Onze levens zijn bijna eng hetzelfde op het moment
Ja, dat is wat ik bedoelde.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tijdens zorgt doorgaans voor meer problemen
Morgen weer dinsdag.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga in m'n bed liggen, morgen weer maandag
Wedden dat ik morgen het gevoel heb dat het maandag isquote:Op maandag 1 juni 2009 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Morgen weer dinsdag.
Je interne harde schijf heeft weer eens een storing.
Ik zat voor de kenners vlakbij Eerbeek en voor de rest niet heel ver van Apeldoornquote:Op maandag 1 juni 2009 22:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja joh?Waar ergens was je eigenlijk in het Oosten? En nog wat voor frans gedaan?
Neuh, ik ben gewoon maar voor de straight-to-the-point benadering gegaanquote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik lig hier in een deuken ik ga er lekker niet op in, vind het veel te leuk zo
PS heb je nog een achternaam nodig?
RODDELS!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, ik ben gewoon maar voor de straight-to-the-point benadering gegaanMaar thanks! Hoemetjou?
Oh damned, zo kom ik er nooit
Vandaag is maandag, morgen is dinsdag.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wedden dat ik morgen het gevoel heb dat het maandag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |