Ja als je voor Depeche Mode komt is Krezip misschien wel een teleurstelling, maar ik vind Krezip wel leuk, en het cirkeltje is mooi rond zo: ze zijn ook op Pinkpop begonnen natuurlijk. Ik ga het straks nog even terugkijken, wil haar wel even zien met dr kindjequote:Op maandag 1 juni 2009 19:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ben je de enige:
Krezipfans die Depeche Mode niet kennen
Nee, een echte klassieker van de US Armyquote:
Doet het ook goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, een echte klassieker van de US Army
Met 1 hoge paal in het midden en dan een achtkant met op alle hoeken een lagere stok, en 2 deuren recht tegenover elkaar
Zonder dat dekzeil zie je (bijna) de sterren op een heldere nachtquote:
Kunnen jullie niet ergens een nieuw canvas voor die tent vinden?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zonder dat dekzeil zie je (bijna) de sterren op een heldere nacht
Maar het is wel ideaal om met een groep naar festivals te gaan
Misschien wel, maar dit jaar ga ik hem al niet gebruiken, dus ik vind het wel ff prima zoquote:Op maandag 1 juni 2009 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet ergens een nieuw canvas voor die tent vinden?
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
En dit jaar hebben we een boogtent vouwwagen op CZ als ik goed ben ingelicht.
quote:
Er zijn wel trucjes voor om dat wat te versnellen. En ze lopen heerlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou nog wel eens op kisten willen leren lopen, maar dat schijnt een vrij pijnlijke aangelegenheid te zijn? Tot je ze hebt ingelopen in elk geval
Mijn vriend loopt ook altijd op kistenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn wel trucjes voor om dat wat te versnellen. En ze lopen heerlijk.![]()
Ik loop al 18 jaar op haast niets anders.
Ze lopen idd heerlijk, zeker voor festivals de ideale schoenen, heb ook al 3 stel afgelopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt ze in 3 minuten ingelopen krijgen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze lopen idd heerlijk, zeker voor festivals de ideale schoenen, heb ook al 3 stel afgelopen.
En dat inlopen daar moet je even doorheen
Wat kosten die dingen eigenlijk? En waar kun je ze het beste kopen?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend loopt ook altijd op kistenToen ie nieuwe kocht, heeft ie zn voeten op de bekende plekken ingetaped, en nu zijn het net slofjes zegt ie
Daarom wil ik ook welquote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze lopen idd heerlijk, zeker voor festivals de ideale schoenen, heb ook al 3 stel afgelopen.
En dat inlopen daar moet je even doorheen
Zelfde verhaal met allstarsquote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend loopt ook altijd op kistenToen ie nieuwe kocht, heeft ie zn voeten op de bekende plekken ingetaped, en nu zijn het net slofjes zegt ie
Rond de 80 euro in elke dumpzaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat kosten die dingen eigenlijk? En waar kun je ze het beste kopen?
Moet je Allstars inlopen dan? Dat zijn toch van die canvas dingen die PS aanhad tijdens de meet?quote:
Daar krijg ik altijd een stel stalpoten vanquote:
Die gaan zo snel stuk bij mijquote:
Ik zal eens gaan rondkijkenquote:
Hier in Groningen zit de dump in....... de Gelkingestraat geloof ikquote:
Als je het leer maar goed blijft onderhouden gaan ze jaren mee.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Daarom wil ik ook welEn het ziet er atijd uit alsof het praktisch onverwoestbaar is
Ik heb een keer de haakse slijper in m'n rechterschoen gezet, toen kon ik voor een stel nieuwequote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je het leer maar goed blijft onderhouden gaan ze jaren mee.
Ik heb pas nieuwe zolen laten slaan onder het paar wat ik nu draag. Het leer was nog perfect.
Van elke schoen kun je blaren krijgenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je Allstars inlopen dan? Dat zijn toch van die canvas dingen die PS aanhad tijdens de meet?
En of dat je die in moet lopenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je Allstars inlopen dan? Dat zijn toch van die canvas dingen die PS aanhad tijdens de meet?
Ik geloof dat ik wel weet welke je bedoeltquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier in Groningen zit de dump in....... de Gelkingestraat geloof ikVlakbij het kruispunt met de Carolieweg
Ik gebruik nu min of meer m'n Allstars als CZ schoenenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je het leer maar goed blijft onderhouden gaan ze jaren mee.
Ik heb pas nieuwe zolen laten slaan onder het paar wat ik nu draag. Het leer was nog perfect.
Dan check jij die vragen in de park?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even leren in het park
als er nog vragen zijn over het eerste deel van mijn tentamen dan hoor ik het graag, zit nog helemaal niet goed in mijn hoofd
Ik zal even wat bedenken. Heb je een specifiek iets in gedachten waar de vraag over moet gaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even leren in het park
als er nog vragen zijn over het eerste deel van mijn tentamen dan hoor ik het graag, zit nog helemaal niet goed in mijn hoofd
Bruce for President!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:25 schreef Etcetera het volgende:
The Boss op PinkpopHij klinkt bijna als een dominee ofzo
Ik hoor het al. Ik blijf wel op kisten lopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
En of dat je die in moet lopende eerste maand is het een gruwel maar daarna lopen ze als pantoffels
Alles van die samenvattingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal even wat bedenken. Heb je een specifiek iets in gedachten waar de vraag over moet gaan?
Dan heb je pech. Die heb ik nu niet voorhande. Misschien dat Nem nog snel opduikt?quote:
Speaking about the devil!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
Goedenavond
Wat een heerlijk weekend was dat
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
Goedenavond
Wat een heerlijk weekend was dat
Deze duvel is reeds op de staart getrapt en er komen inderdaad wat later nog wat vragen aanquote:Op maandag 1 juni 2009 20:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Speaking about the devil!
Pak de samenvatting er even bij Nem.
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze duvel is reeds op de staart getrapt en er komen inderdaad wat later nog wat vragen aan
Maar eerst even wat dingen in de was gooien en mails beantwoorden.
Dat is inderdaad een slechte versiertruc.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat je MaJo gewoon wachten in het park dan?
Zo spannend nou ook weer nietquote:
Ja, dan kan ze nog wat voorbereiden op mijn vragenvuurquote:Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat je MaJo gewoon wachten in het park dan?
Hard to get..hard to get...quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een slechte versiertruc.
Ok dan.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dan kan ze nog wat voorbereiden op mijn vragenvuur
vito?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
Er komt hier net een konijn uit de bosjes rennen en ik schrik me dood. Blijkt het een hondje te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |