Ik heb totaal geen plannen voor die 3 weken. Ik zie wel wat ik ga doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is een mooi vooruitzichtga je nog weg of lekker drie weken chillen?
Hmmm vreemdquote:Op maandag 1 juni 2009 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is de info die ik heb:
Het Eerste Aanvullende Protocol bij de Verdragen van Genève (1977): betreffende de bescherming van slachtoffers van internationale gewapende conflicten.
Het Tweede Aanvullende Protocol bij de Verdragen van Genève (1977): betreffende de bescherming van slachtoffers van niet-internationale gewapende conflicten.
Het Derde Aanvullende Protocol bij de Verdragen van Genève (2005): betreffende de aanvaarding van een aanvullend onderscheidend embleem
Lijkt me wel het slimste ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm vreemdNu is mijn boek geschreven door mijn docent dus ik hou me maar aan de info die zij geeft
Heerlijk juistquote:Op maandag 1 juni 2009 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen plannen voor die 3 weken. Ik zie wel wat ik ga doen.![]()
Oh ja, wel een plan natuurlijk. De 6de naar Wijk.
Lekker niks doen. Heerlijk. Ik zie dan per dag wel of ik iets ga doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heerlijk juistIk heb op dit moment ook veel meer zin om weken niks te doen dan op vakantie te gaan eigenlijk
Ik heb ook een soort van vakantie na morgen
Alleen door de uitstel van de papers moet ik in juli weer aan de slag
Yep.quote:En de 6e wordt superKom je in je eentje?
Welkom thuis!quote:
Kamperen is heerlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Dank je
Kamperen is best tof
En ik heb overal spierpijn
En ik benverkleurd
Ook als je maar 20 minuten rijden van huis bentquote:
Niet eensquote:En verkleurd!?Rood?
Wie moest er koken?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook als je maar 20 minuten rijden van huis bent
[..]
Niet eensNou ja, een beetje, maar ik ben daadwerkelijk een beetje bruiner
= neger
Da's wel erg makkelijk zeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Achtereenvolgens: de patatbakster, en zaterdag hebben we stukjes vlees rondgedraaid en zondag de kok in de pizzeria
Het was onze testrit hequote:
Tja, ik bleef blijf toch een heel ander idee beeld houden bij kamperen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was onze testrit heEn er is wel een gasstelletje bij de vouwwagen maar geen gasfles en we wisten niet of het ding het uberhaupt nog deed. Komt bij dat we al genoeg geld aan het uitgeven waren aan dingetjes dat we iets hadden van 'dat kan nog wel ff'
Vertelquote:Op maandag 1 juni 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, ik bleef blijf toch een heel ander idee beeld houden bij kamperen.
Shit zeg. Ik ben echt blij als het 2300 uur is en vakantie heb.![]()
3 weken lang helemaal niks doen.quote:
Af en toe best wel lekker ja.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
We hebben ook vies weinig gedaanHet was zaterdagmiddag, en we kregen visite, en ik zat voor de buitentent te lezen en ineens hoorde ik naast ons iemand zeggen dat het kwart voor vijf was. En toen bedacht ik me dat ik de hele dag helemaal niks had gedaan
Beetje gelezen, beetje geluierd, beetje gelezen, beetje gedronken en *hop* vijf uur
Ik dacht eerder aan abseilen etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Waar denk je dat m'n spierpijn wegkomtzondagavond beetje staan overgooien met een fluitbal
En we hebben nog wat getennist
Wat een heerlijk vooruitzichtquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat een heerlijk vooruitzicht![]()
Ik mag nog 7 weken werken voor ik 3 weken helemaal niks ga doen
Ahquote:
Welkom terug!quote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef iamredleader het volgende:terug uit de Kempervennen
Fijn weekend gehad met de familie
Hoe is het hier met iedereen? C4 zometeen aan de vakantie? En Etcie terug van het testen van de vouwwagen?
De volgende keer dan maar?quote:
Met dit weer kan het ook bijna niet stuk natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef iamredleader het volgende:terug uit de Kempervennen
Fijn weekend gehad met de familie
Als het kan, wie weetquote:
Tuinslang FTWquote:Op maandag 1 juni 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als het kan, wie weet
Hey iarlVouwwagen is goedgekeurd
Maar geen regen gehad dus het is nog steeds een raadsel oftie waterdicht is of niet
quote:
Mjah, het punt is dat we op CZ naast 'redelijke regenbuien' ook 'heftige regenbuien' krijgen, van het soort waardoor tenten omwaaien, er overstromingen onstaan op het veld en, als het écht tegenzit, iedereen domweg van het veld afmoetquote:Op maandag 1 juni 2009 19:49 schreef iamredleader het volgende:
Waterdicht is geen enkele wagen, de vraag is of hij een redelijke regenbui kan doorstaan![]()
Nee want ik heb dus uitstelquote:Op maandag 1 juni 2009 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ben je al wat verder met je paper?
Onze ex-legertent is op werchter ook altijd goed herkenbaar door het oranje dekzeil dat erop ligtquote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, het punt is dat we op CZ naast 'redelijke regenbuien' ook 'heftige regenbuien' krijgen, van het soort waardoor tenten omwaaien, er overstromingen onstaan op het veld en, als het écht tegenzit, iedereen domweg van het veld afmoet
Maar goed, we gaan maar testen met de tuinslang en bij hele heftige buien gooien we er wel een zeil over
Ach, je hebt nog even.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee want ik heb dus uitstelmaar laatst wel een inleiding geschreven over de just war theory en de criteria waar een oorlog aan moet voldoen volgens de regels van het Ius ad Bellum. Bar weinig dus
Ik luister het hele weekeinde.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook weer terug van een druk maar gezellig weekend, en nu ben ik van plan om niks anders te doen dan hier op de bank Pinkpop kijken
Effectief voor mensen die 'm moeten hebbenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Onze ex-legertent is op werchter ook altijd goed herkenbaar door het oranje dekzeil dat erop ligt
Ook handigquote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Effectief voor mensen die 'm moeten hebben
Wij hadden ooit als pc-tent op CZ een circustent zo'n beetjeViel schitterend op
Dan ben je de enige:quote:Op maandag 1 juni 2009 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja gezellig druk hier
Ik vond het erg tof dat Krezip op heeft getreden
Ik zet net voor het eerst sinds donderdag ofzo de tv weer aanquote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik luister het hele weekeinde.
Mijn favorieten waren Keane, The Killers, Mando Diao en natuurlijk Franz Ferdinand.
Hebben jullie een boogtent?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Onze ex-legertent is op werchter ook altijd goed herkenbaar door het oranje dekzeil dat erop ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |