quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:19 schreef maok het volgende:
Weet iemand ook wat de regels zijn over geluidsoverlast? Is het een regel dat er na 10 uur 's avonds geen geluidsoverlast meer mag zijn of zijn daar andere of geen regels voor in Groningen?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
ik geloof dat er wel zoiets is ja.
Is het daar dan zo onrustig bij jou in de buurt?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:26 schreef maok het volgende:
Nee, maar ze willen de huisregels hier gaan veranderen dat de overlast tot 11 uur mag, maar als er regels zijn in Groningen dat het maar tot 10 uur mag kan dat natuurlijk helemaal niet.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:26 schreef teigan het volgende:
[..]
Officieel is het inderdaad zo dat er na 10 uur 's avonds geen geluidsoverlast mag zijn.
heb je er wel last van kun je of de politie bellen, of een melding maken bij meldpunt overlast..
Niet dat die veel kunnen, maar ze weten in ieder geval dat het dan speelt..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef maok het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van? In het de APV kan ik het niet vinden (maar dat kan ook aan mij liggen)
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef teigan het volgende:
Nee, niet echt, dit is meer eigen ervaring met de (inmiddels ex-)buurman...
misschien dat je hier wat kan vinden. http://www.vrom.nl/pagina.html?id=10054#a3
Staat wel dat er voor burenoverlast niet echt wettelijk vastgelegde dingen zijn...
Moet je klikkenquote:
Geweldigquote:
zo moet je het niet zien, het geeft ruimte voor nieuwe mensen die zichzelf er nog niet in hebben durven te zetten...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
Ziggy, bedankt voor het vernaggelen van de OP
lolquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
Hu What?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, als je het doet, doe het dan goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:17 schreef teigan het volgende:
[..]
zo moet je het niet zien, het geeft ruimte voor nieuwe mensen die zichzelf er nog niet in hebben durven te zetten...
Jup inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, als je het doet, doe het dan goed
Nee, die heeft deze:quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ik gok op Fille.des.Fleurs, alleen weet ik dat niet zeker
*zoekt*quote:
Truste Bob.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
*zoekt*
Oh ja, inderdaad! Maar die heeft ook al een tijdje niet meer gepost.
Al vind ik een nieuwe rij eigenlijk leuker, kunnen er nog weer wat mensen bij.
En nu is het echt bedtijd, truste Groningen.
beter geslapen dan gisternacht, en dat scheelt al een hoop.... En ik ruik de zomervakantie....quote:
Dat zou ik ook zeggen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:55 schreef Peterselieman het volgende:
Doe ik dat dan?
Het is meelachen, niet uitlachen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:09 schreef Bob. het volgende:
Aaargh, ik word gek van die klote UB.
Een bestand wat ik had opgeslagen is er opeens niet meer, mag ik weer opnieuw beginnen.
Nja kijk, het is waarschijnlijk ook mijn eigen schuld, want ik heb het bestand via de mail geopend en gewoon direct opgeslagen, dan komt het bij tijdelijke bestanden te staan en die zijn dan weg he?quote:
Maar ik ben dat gewoon niet gewend, mijn flap thuis is veel liever en die doet dat soort dingen niet.quote:
Nee, het is maar een illusie opgewekt door m'n electraleverancier. Ik kreeg ineens een verhuisbevestiging en dat m'n energielevering gestopt zou worden, dus ik bellen, kreeg ik dat verhaal te horen. Ze waren toch wel verbaasd dat ik van niets wist.quote:
Geil.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:13 schreef teigan het volgende:
Maok, er ligt hier nog een stuk voile van je.....
je moet zeker spul inpakken voor het weekend...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef maok het volgende:
Er loopt een bruidspaar in de prinsentuin fotos's te maken
Teigan, die voile neem ik wel een keer mee en ik kom morgen trouwens niet naaien.
Wie weet wat voor een verrassing er volgende maand voor de deur staat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk dan dat je vriendin dat geregeld heeft Jopje![]()
"Hello, I come from Bride.ru"quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wie weet wat voor een verrassing er volgende maand voor de deur staat.
Ah, is dat een restaurant ergens in de buurt van 't Zuiderdiep?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef maok het volgende:
Ik heb al lekker gegeten en gedronken. Ik ben bij Da VInci geweest, ik kende het nog helemaal niet maar het was erg goed.
Haha.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
Vooral nuttig.
BTW: ik ken straks de Uithof beter dan Zernike, terwijl ik toch echt in Groningen studeer
Ah, dan weet ik wel ongeveer waarop het betrekking heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
ik kan er niets over zeggen, maar over anderhalve maand zul je het zien.
Het is iets andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef .txt het volgende:
[..]
Ah, dan weet ik wel ongeveer waarop het betrekking heeft.
Mooi, kickass dat het af is!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawohl!
En ik ben echt zeiknat geregend, kon net een plasje water uit mijn pump gieten.
Nee, af niet, morgen om 9 uur sta ik weer op het Zernike om verder te gaan hoor. Maar voor vandaag ben ik klaar!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:27 schreef .txt het volgende:
[..]
Mooi, kickass dat het af is!
Wat deed je buiten dan? Met dit weer, om deze tijd?
Moin, ik studeer aan de RuG - ik zeg niet wát ik studeer om mijn privacy te bewaren - en woon in de Schilderswijk en ik verander mijn naam en avatar niet meer (beloofd!). En ik vind helemaal niet alles geil, maar ik heb gewoon aparte humor ghehehe.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, af niet, morgen om 9 uur sta ik weer op het Zernike om verder te gaan hoor. Maar voor vandaag ben ik klaar!
En ik kwam terug van clubavond, maar als ik had geweten dat het zo hard regende had ik daar wel gewoon een dutje gedaan.![]()
Maar, .txt, vertel eens wat meer over jezelf, want behalve dat je er van houdt om je naam te veranderen en dat je alles geil vind weet ik niet zo veel.
Ik ben van plan ook lid te worden van Dizkartes in augustus!!! Misschien zie ik je daar ook nog eens!quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef Bob. het volgende:
Mijn jaarclub van Dizkartes. En de vorige keer zei je ook al dat je niet meer zou switchen.
Maar oke, slaap lekker!Ik moet ook maar eens, morgen om half 8 gaat de wekker weer.
Faal, discokartesquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik ben van plan ook lid te worden van Dizkartes in augustus!!! Misschien zie ik je daar ook nog eens!
Welterusten Bob. en de rest.![]()
Best gezellig daar, en de alternatieven zijn voor mij Albertus, Vindicat en Cleopatra... Kortom, niets waar ik bij wil horen.quote:
Dizkartes zelf is klote, maar als je een beetje geluk hebt hou je er wel een leuke jaarclub aan over.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik ben van plan ook lid te worden van Dizkartes in augustus!!! Misschien zie ik je daar ook nog eens!
Neequote:Op donderdag 28 mei 2009 08:43 schreef maok het volgende:
Peterselieman heeft iemand bezwangert en over anderhalve maand kunnen we het aan haar buik zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |