Haha oke. Ik vraag me af hoe het verder gaat met die jongen. Levensbedreigend zag het er ook weer niet uit, maar hij was niet bij zinnen...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. Ik was om ongeveer tien over uit diezelfde bus gestapt
Ik zou gezien de aantallen fietsers daar een fietsbrug of fietstunnel aanleggen... Maar goedkoper is nog gewoon een kruispunt dat overzichtelijker is... Of iets met stoplichten.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:27 schreef AudiRs6 het volgende:
Ja komop, dat is toch bizar. Die bussen scheuren daar met hoge snelheid, tenzij er die halte gestopt moet worden, maar dat is ook eens in de 10 jaar. ze moeten daar van die hobbels aanleggen, kunnen mensen ook niet meer vol die bocht door
Zo'n klap komt hard aan. Zo'n bus geeft niet mee en rijdt daar met een snelheid van 40 km/h. Dus ik kan me voorstellen dat hij buiten bewustzijn isquote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef AudiRs6 het volgende:
[..]
Haha oke. Ik vraag me af hoe het verder gaat met die jongen. Levensbedreigend zag het er ook weer niet uit, maar hij was niet bij zinnen...![]()
Daar stapte ik vroeger ook wel eens uit.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. Ik was om ongeveer tien over uit diezelfde bus gestapt
Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat je iemand kent die in Groningen woont.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:27 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar mensen die met lijn 11 gaan... Hoe laat gebeurde het?
Als je voor de bus tegen de grond klapt en de bus doorrijdt, dan kan ie zo over je lichaam heen gaan. Dat gaat echt makkelijker dan je denkt.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:58 schreef AudiRs6 het volgende:
Hoe kun je als fietser onder een bus belanden? Misschien met je benen, maar toch niet met je hele lichaam? Die zijkanten zijn helemaal afgeschermd![]()
Nee hoor, de mensen die met lijn 11 gaan komen meestal van buiten Groningen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat je iemand kent die in Groningen woont.
Gelukkig is het nog relatief goed afgelopen, misschien wordt er nu wat aan gedaan.
Ik ben natuurlijk geen expert, maar ik denk ook dat het zo wel werkt.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je voor de bus tegen de grond klapt en de bus doorrijdt, dan kan ie zo over je lichaam heen gaan. Dat gaat echt makkelijker dan je denkt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:58 schreef AudiRs6 het volgende:
Hoe kun je als fietser onder een bus belanden? Misschien met je benen, maar toch niet met je hele lichaam? Die zijkanten zijn helemaal afgeschermd![]()
Mja, maar is iig niet op Zernike geweest vandaag.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef maok het volgende:
Die traumahelicopeter heb ik vandaag verschillende keren uit zien vliegen, dus dat zou kunnen.
Het voordeel daar vind ik altijd dat als je verdwaalt je altijd op de bedumerweg, de korreweg of de oosterhamrickekade uit komt en dan weer weet waar je bent.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:44 schreef Bob. het volgende:
Woooh, ik ben in de Korrewegwijk geweest, en niet verdwaald. Het is een wonder.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:47 schreef maok het volgende:
[..]
Het voordeel daar vind ik altijd dat als je verdwaalt je altijd op de bedumerweg, de korreweg of de oosterhamrickekade uit komt en dan weer weet waar je bent.
Eerste keer dat ik er was, keek ik ook vreemd op, maar gelukkig zat ik in de stadsbus en die leverde mij keurig af waar ik moest zijn en dat was bij de Eikenlaanquote:Op maandag 25 mei 2009 23:47 schreef maok het volgende:
[..]
Het voordeel daar vind ik altijd dat als je verdwaalt je altijd op de bedumerweg, de korreweg of de oosterhamrickekade uit komt en dan weer weet waar je bent.
Ik vond het wel leuk, ik hou echt van onweer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Heerlijk weertje was het vannacht
Ook niet om je tas te zoeken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef Bob. het volgende:
Ik ben nog nooit in Beijum geweest geloof ik.
En goedemorgen ja!
Kijk, ik weet dat het een bijzonder interessant verhaal is, maar elke dag over die tas beginnen word wel een beetje suf hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:12 schreef .txt het volgende:
[..]
Ook niet om je tas te zoeken?![]()
Hoe is het met de duim trouwens?
Officieel is het inderdaad zo dat er na 10 uur 's avonds geen geluidsoverlast mag zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:19 schreef maok het volgende:
Weet iemand ook wat de regels zijn over geluidsoverlast? Is het een regel dat er na 10 uur 's avonds geen geluidsoverlast meer mag zijn of zijn daar andere of geen regels voor in Groningen?
Heb je daar ook een bron van? In het de APV kan ik het niet vinden (maar dat kan ook aan mij liggen)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:26 schreef teigan het volgende:
[..]
Officieel is het inderdaad zo dat er na 10 uur 's avonds geen geluidsoverlast mag zijn.
heb je er wel last van kun je of de politie bellen, of een melding maken bij meldpunt overlast..
Niet dat die veel kunnen, maar ze weten in ieder geval dat het dan speelt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |