En dat allemaal in een maand.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef JH87 het volgende:
Succes chips!
En wtf, er staat een ander gebouw, er is een albert heijn, ze hebben zand in de vijver gegooid, what the hell is er gebeurd op zernike.

Dus 'k kan rustig aandoen.
 Dus 'k kan rustig aandoen. En zulks een veranderingen bij het Zernike blijkbaar. Ben je er blij mee, Jop? Of is het toch een beetje een cultuurshock?
 En zulks een veranderingen bij het Zernike blijkbaar. Ben je er blij mee, Jop? Of is het toch een beetje een cultuurshock?

:$quote:Op maandag 25 mei 2009 09:34 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Gutgloeiende zeg, gistermiddag in slaap gevallen en bijna in éen ruk doorgetukt.. :$.

De cultuurshock was vorige week al, toen vond ik nederland gewoon een kutland. Nu sta ik er gewoon even versteld van hoeveel er in vijf weken is gebeurd.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb gelukkig pas om half 2 examen.Dus 'k kan rustig aandoen.
En zulks een veranderingen bij het Zernike blijkbaar. Ben je er blij mee, Jop? Of is het toch een beetje een cultuurshock?

Die minimale week he...hoe minimaal is dat precies?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:12 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Ik vergeet altijd dat het hier gewoonis.
.

Pijnlijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:12 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Ik vergeet altijd dat het hier gewoonis.
.

OMG, hoe laat en welke lijn? Geen doden bij gevallen? Gewonden?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:18 schreef AudiRs6 het volgende:
Zit je ook even in een bus op weg naar school die plotseling een fietser aanreed
In de bus zelf vloog iedereen opeens naar voren. Een ging zelfs door zo'n tussenwand
En dan zie je weer hoelang het duurt voor de ambulance er is..... Die centrale is nog geen kilometer van die plek vandaan!

Ik ken wel een paar mensen die met lijn 11 gaan... Hoe laat gebeurde het?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef AudiRs6 het volgende:
Geen doden voor zover ik weet. Wel een 19 jarige student die aangereden werd. En nog een aantal mensen in de bus zelf die door glas werden geraakt.
http://www.112groningen.n(...)ofd-bij-zernike.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |