Je hebt weer geluk!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Shit ik moet Cobra voor zijn met topic vol maken!
Moet Mama MaJo weer ingrijpen?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zo lekker m'n bed in en 'Lock Stock' kijken
Net weer een poging gedaan om in de akq mee te doen, maar zoals WG ook al zei, gelijk weer gezeik om niks, dus dat hoeft ook niet meer
Nee, zo erg niet, maar blijven doorzeuren over een puntje wat je wel of niet zou krijgen met 1 letter verschil in het antwoordquote:
Ah, heerlijk. De jeugd aan het werk in de AKQ.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, zo erg niet, maar blijven doorzeuren over een puntje wat je wel of niet zou krijgen met 1 letter verschil in het antwoord
Ik probeer het af en toe nog wel eens, maar niet altijd succesvol.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een van de redenen waarom ik ook afgehaakt ben
Dat dus. Veel succes !!!!!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even voor de dames van de examenploeg:
Heel veel succes met de aftrap morgen!!!!!!!!!!!!!
En kom vooral hier napraten
Mogguh Yuriquote:
Ze moeten niet zeiken, vraagsteller beslist, klaarquote:Op zondag 17 mei 2009 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, zo erg niet, maar blijven doorzeuren over een puntje wat je wel of niet zou krijgen met 1 letter verschil in het antwoord
Daar ben ik blij om. Succes!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga nu ook mijn bed in enzo
Dankjewel voor alle succeswensen, dat geeft best een chill gevoel
Well done.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Algemene Kennis Quiz 1553
Ik heb maar een TR geplaatst
Gaat weer lekker dus in de AKQ.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Je naam goed schrijven is toch genoeg voor een 1.0?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:40 schreef Soempie het volgende:
Ik heb even snel een verslag in elkaar gedraaid. Toch nog een kantje of 9.![]()
Als ik er maar een 0.5 voor haal.
Had ik niet van je verwacht inderdaad dat je deze zou aangeven.....quote:Op zondag 17 mei 2009 22:39 schreef Etcetera het volgende:
Wel heVind ik niet bepaald kunnen. En ik heb ruime internetgrenzen
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je naam goed schrijven is toch genoeg voor een 1.0?
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht inderdaad dat je deze zou aangeven.....
Plaats ik hier ook maar een snor dan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Staat ook niet in de OP inderdaad ..ach gun ze hun pleziertje.
In het AKQ slowchat topic doen ze weinig anders dan afgeven op deze quiz
AKQ SC # 615 Met stress wat nog komen moet
Snor? Waar dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had ik niet van je verwacht inderdaad dat je deze zou aangeven.....
Plaats ik hier ook maar een snor dan:
[ afbeelding ]
Vast wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik wel iets meer goed gedaan dan dat.
Ah hier hebben we de eerste NSB'erquote:Op zondag 17 mei 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Ach en wat een onverwachte opmerkingquote:Op zondag 17 mei 2009 22:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ah hier hebben we de eerste NSB'er
Jij werkt voor de SA ?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:45 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ah hier hebben we de eerste NSB'er
Ja want het heeft echt met mijn leeftijd te makenquote:
Ga jij maar ergens anders de boel verziekenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja want het heeft echt met mijn leeftijd te maken![]()
Ga jij maar lekker leuk volwassen doen
Dat hebben we begrepen.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef erkel het volgende:
[..]
En terechtIrritant pubertje.
-edit- Ik probeerde dus Etc te quoten over de TR.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ga jij maar ergens anders de boel verzieken
Je gedraagt je als een puber, dan is het makkelijk deze conclusie te trekken.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja want het heeft echt met mijn leeftijd te maken![]()
Ga jij maar lekker leuk volwassen doen
Als jij dat niet begrijpt heb je hier echt niks te zoeken hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 22:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Als je dit al verzieken noemt.
Truste Etcquote:Op zondag 17 mei 2009 22:52 schreef Etcetera het volgende:
De fuck zeg, het is een spelletje. MEN = Mens Erger je Niet
Ik vind het wel weer prima voor vandaag zo![]()
Mensen die zich serieus druk maken om die puntenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:51 schreef qonmann het volgende:
Mensen niet zo mopperen op de AKQ quiz
Als je zelf zelden meedoet lijkt het altijd erger dan het is.
@TM - mopper jij nooit op de scheidsrechter als hij een in jouw ogen rare beslissing neemt ?
..en mensen plotseling 20 punten geven waar de OP niets over zegt ..hoe correct is dat tegenover mensen die niet slowchatten hier ?
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mensen die zich serieus druk maken om die punten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik heb net de season finale van Grey's Anatomy gezien, het is echt de moeder aller cliffhangers!!!!![]()
Niets verklappen hier. Dat zorgt voor trauma's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik heb het al ge-edit met spoilertagsquote:Op zondag 17 mei 2009 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niets verklappen hier. Dat zorgt voor trauma's.
Waarom wordt er dan om punten gequizzed bij de meet en aan de AKQ toegevoegd?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Cobra4, vind je het terecht dat iemand vanuit het niets er 20 punten bijkrijgt ?quote:
De enige die zich druk maakt lijkt mij UWTLOV.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan om punten gequizzed bij de meet en aan de AKQ toegevoegd?
Ooit wel.quote:
Dat was de vraag nietquote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De enige die zich druk maakt lijkt mij UWTLOV.
Die zijn helaas niet door.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het trouwens bij de selectieronde voor 2 voor 12 gegaan Nem en Tim??
Ik zat ook even te kijken van: 'huh?', toen ik die punten zag. Maar als iemand daar blij van wordt, vind ik het prima.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De enige die zich druk maakt lijkt mij UWTLOV.
Je heb wel gelijk..maar jullie mogen wel eindeloos mopperen hier op de AKQ en hier eigen regels verzinnen, maar de spelers mogen er hier niet over discusseren ?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verdorie, dat had me echt tof geleken
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ze mogen ook niet meer meedoen aan de selectie voor "per seconde wijzer"
Schijnen de zelfde selectie vragen te zijn.quote:
Andromache had me erover verteld, zij won namelijk bijna de finale van Met Het Mes Op Tafel.quote:
Eigen regels verzinnen!? WTF!!! oh nee... verder in het OP topic..quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je heb wel gelijk..maar jullie mogen wel eindeloos mopperen hier op de AKQ en hier eigen regels verzinnen, maar de spelers mogen er hier niet over discusseren ?![]()
Ga dat dan ook doen in dat Topic svp.
Nee ik ga die discussie niet aan.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je heb wel gelijk..maar jullie mogen wel eindeloos mopperen hier op de AKQ en hier eigen regels verzinnen, maar de spelers mogen er hier niet over discusseren ?![]()
Ga dat dan ook doen in dat Topic svp.
Ik gaf dan ook geen antwoord op jouw vraag.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet meer meedoen aan de selectie voor "per seconde wijzer"
Zie OP topicquote:
Wat ik begreep was het echt lastig.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zeker.![]()
Was het echt zo lastig of hebben ze het op het nippertje niet gehaald?
Noem de rivier die tussen Groningen en Drente stroomt.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
Nou?
Wij ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
Is dit een quiz?![]()
Even Google Maps openslaan....
Ik kom er niet uit.
Het was één van de vragen die Nem en Tim kregen voor de selectie,quote:
De (Drentse?) Aaquote:Op zondag 17 mei 2009 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Noem de rivier die tussen Groningen en Drente stroomt.
Oh....ik dacht dat het een hint was voor wat ik vroeg in het discussietopic.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Het was één van de vragen die Nem en Tim kregen voor de selectie,
Als je in mijn plunjebaal past mag je mee. Of je aan het eind nog leeft is een andere vraag.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:51 schreef DiabloSam het volgende:
@Cobra4: Als je me mee mag nemen naar de USA voor zo'n cursus, en de datum me schikt. Dan wil ik zeker weten wel mee, ben heel benieuwd/nieuwsgierig naar wat het allemaal inhoud!
Gaat slapen, heeft slaap nodig, truste iedereen!
Neen, alleen aangewezen personen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef wyccie het volgende:
Mag iedereen zomaar mee op zo'n cursus?
Pfoe, het lijkt wel een topografieproefwerk.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de selectie werden de teams gesplitst, je zat dus niet bij je teammaat aan tafel. Hulpmiddelen waren niet toegestaan en er mocht niet gepraat worden. Iedereen kreeg een lijst met 100 open vragen, waarvan je er zoveel mogelijk goed moet hebben. Hoeveel precies is niet duidelijk, heb verschillende getallen gehoord (tussen de 50 en 60). Met minder goed kan je als team ook door gaan, maar dan moet je elkaar goed aanvullen. Bijvoorbeeld als de een veel sportvragen fout heeft maar vragen over klassieke muziek goed en andersom. Wij hadden er te weinig goed en vulden elkaar ook niet genoeg aan om in het programma te komen.
Wacht maar tot Hawaii_Tim de foto plaatst.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
En wie was nou die surprise guest?!
Etcie hè?![]()
Oh, ze pakken dat wel echt grondig aan zeg, dat wist ik echt niet!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de selectie werden de teams gesplitst, je zat dus niet bij je teammaat aan tafel. Hulpmiddelen waren niet toegestaan en er mocht niet gepraat worden. Iedereen kreeg een lijst met 100 open vragen, waarvan je er zoveel mogelijk goed moet hebben. Hoeveel precies is niet duidelijk, heb verschillende getallen gehoord (tussen de 50 en 60). Met minder goed kan je als team ook door gaan, maar dan moet je elkaar goed aanvullen. Bijvoorbeeld als de een veel sportvragen fout heeft maar vragen over klassieke muziek goed en andersom. Wij hadden er te weinig goed en vulden elkaar ook niet genoeg aan om in het programma te komen.
Win voor de fotograafquote:Op zondag 17 mei 2009 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruiten Aa tochquote:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 18 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
En wie was nou die surprise guest?!
Etcie hè?![]()
Wat wil je dat ik dinsdag om 2200 uur met je doe?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:07 schreef Etcetera het volgende:
C4, heb jij dinsdagavond wat te doen om 10u ofzo?
mehehe dit klinkt nu al raarder dan dat het is![]()
Kudo's voor het prachtige foutste antwoord dat je mogelijkerwijs kunt gevenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik dinsdag om 10 uur met je doe?
ywquote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kudo's voor het prachtige foutste antwoord dat je mogelijkerwijs kunt geven
Ik heb al een aantal vragen voor ze.quote:Met mij hoef je niks te doenEr is een live-chat op tv.com met Pauley 'Abby' Perrette en Cote 'Ziva' de Pablo
je kunt niet rechstreeks met ze chatten trouwens, maar wel comments en dus ook vragen stellen
Maakt niet uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Het nadeel is natuurlijk wel dat die chat zeer waarschijnlijk voor in elk geval een deel over seizoen 6 gaat
Ik in elk geval 1quote:Op maandag 18 mei 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
yw![]()
[..]
Ik heb al een aantal vragen voor ze.
Tofquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
In grotten vind je twee soorten druipsteenpilaren. Degroeien vanaf het plafond naar beneden toe, de
vanaf de grond naar boven toe.
Hun namen graag.
C4, ik heb ooit een keer een uitleg gehoord van een belg... waardoor je het nooit meer vergeet.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
stalagmieten en stalagtieten?
Die is toch algemeen bekendquote:Op maandag 18 mei 2009 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
C4, ik heb ooit een keer een uitleg gehoord van een belg... waardoor je het nooit meer vergeet.
'hoe hou ik die twee uit elkaar'
- 'awel, tieten die hangen eh'
Deels wel. Je bent door je broer aangewezen.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
Die is toch algemeen bekendTieten die hangen, mieten gaan omhoog
Stalactieten die 'groeien' aan het plafond van een grot, en hangen daardoor omlaagquote:
quote:
In het Engels: Stalagmites have a g and are in the ground. Stalactites, with a C, are in the ceilingquote:Op maandag 18 mei 2009 00:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stalactieten die 'groeien' aan het plafond van een grot, en hangen daardoor omlaagEn dan heb je stalacmieten en die 'groeien' vanaf de bodem
zou onthoud ik dat al jaren
[..]![]()
![]()
Jammer dat Danny geen functie heeft ingebouwd, waarmee je teksten in <h1> of <h2> kunt tonen.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ben eigenlijk te moe en chagrijnig om nog al te diep te discussieren over die punten. Het is gewoon gebeurd en we kunnen er nu ellelang over zeiken maar daar schieten we toch niets mee opVolgende keer zal ik in capslock en bold meerdere keren voor de meet aangeven dat er live gequizzed gaat worden en dit meetelt voor de puntentelling.
Tjongejonge wat een gezeur.
Ik ga slapen
Reactie 1: Risico van het vak.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
@IARL: ik had nog zo gevraag dat filmpje NIET te posten, ook niet op Youtube
Ik zie trouwens net die discussie over de quizpunten...wat een enorm gezeik zeg
Bekend probleem. Vervelend altijd. Want zelfs 5 minuten centrifugeren duren te langquote:Op maandag 18 mei 2009 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar er zit nog wasgoed in de machine. Die wil ik wel opgehangen hebben voor ik ga tukken, want dan is het morgen droog en stinkt het niet
Linkje naar ballerina?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
En voor PS was het dacht ik, ik kan de ballerina recht en linksom laten draaien
Seriouslyquote:Op maandag 18 mei 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doodt nu zijn vrije tijd met LEGO-blokjes omdat hij beticht werd van vals spel.
quote:
Nee wil helemaal niet naar bed maar heb geen zin in dat oeverloze gezeik dat uiteindelijk nergens toe leidt. Dus ik heb het er niet meer overquote:
Niet zo op je kop laten zittenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee wil helemaal niet naar bed maar heb geen zin in dat oeverloze gezeik dat uiteindelijk nergens toe leidt. Dus ik heb het er niet meer over
Het is me een keer gelukt, maar ik weet niet meer hoe dat is gelukt. Net draaide ze voor mij met de klok meequote:Op maandag 18 mei 2009 01:01 schreef MaJo het volgende:
Ik kan haar naar beide kanten laten draaienHoe is het mogelijk dat anderen dat niet kunnen?
Ik deed het net door eerst even ergens anders naar te kijken. Maar ik kan niet blijven kijken en dan switchen van richtingquote:Op maandag 18 mei 2009 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is me een keer gelukt, maar ik weet niet meer hoe dat is gelukt. Net draaide ze voor mij met de klok mee
Nee, dan behoor je tot de 1%(? Yuri?) die het gewoon kan.quote:
Waar staat de uitleg daarover dan? En Yuri ook stiekem ADD?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dan behoor je tot de 1%(? Yuri?) die het gewoon kan.
Dat heeft niets met ADD te maken. Maar Yuri kwam volgens mij met het %quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar staat de uitleg daarover dan? En Yuri ook stiekem ADD?
Hier is wat uitleg er overquote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar staat de uitleg daarover dan? En Yuri ook stiekem ADD?
quote:
Ik kan me er wel in vinden dat ik vooral aan linker functies voldoequote:THE Right Brain vs Left Brain test ... do you see the dancer turning clockwise or anti-clockwise?
If clockwise, then you use more of the right side of the brain and vice versa.
Most of us would see the dancer turning anti-clockwise though you can try to focus and change the direction; see if you can do it.
LEFT BRAIN FUNCTIONS
uses logic
detail oriented
facts rule
words and language
present and past
math and science
can comprehend
knowing
acknowledges
order/pattern perception
knows object name
reality based
forms strategies
practical
safe
RIGHT BRAIN FUNCTIONS
uses feeling
"big picture" oriented
imagination rules
symbols and images
present and future
philosophy & religion
can "get it" (i.e. meaning)
believes
appreciates
spatial perception
knows object function
fantasy based
presents possibilities
impetuous
risk taking
Als je kan wisselen zijn je hersenhelften ongeveer in balansquote:Op maandag 18 mei 2009 01:14 schreef MaJo het volgende:
Die uitleg gaat niet in op als je haar allebei de kanten op ziet draaien? En dat wil ik juist weten
Nee gelukkig niet twee kanten tegelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je kan wisselen zijn je hersenhelften ongeveer in balans. Als je de ballerina tegelijkertijd beide kanten op ziet draaien zou ik me wel zorgen gaan maken
. Wisselend is niet erg
Wat is dat voor spel eigenlijk? Ben nu ook wel benieuwdquote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen relevant voor Soempie.
Ik denk het dus niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet twee kanten tegelijk
Vraag me af of het met ADD kan samenhangen. Ga het eens testen in het ADHD topic
De nummer 1 heeft 376150 punten.quote:Je score '37150' is toegevoegd aan het spel Bubbels 1!
Je hebt de volgende posities behaald:
Vandaag: 45ste plaats
Deze week: 5469ste plaats
Deze maand: 23132ste plaats
Top 100: Je score is helaas niet hoog genoeg
Gewoon een dom bubbelsspelletje. Kleur op kleur schieten, drie of meer bij elkaar, dan verdwijnen de aanliggende bubbels van die kleur.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat voor spel eigenlijk? Ben nu ook wel benieuwd
Eerst de rommelmarktvraag beantwoorden.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst de rommelmarktvraag beantwoorden.
Nieuwe hobby?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging goedUiteindelijk 20 euro gebeurd. Niet superveel maar toch fijn dat ik in ieder geval wat winst heb gemaakt
En ga het misschien wel vaker doen
![]()
Ik ben rechtsbreinig.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
Deze video zegt dat je het kunt trainen en naar aanleiding van haar tips kan ik nu na even proberen moedwillig schakelen tussen link -en rechtsdraaiend.
Zonder muis is dat ook heel slecht te doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Bubbels saaiGa even guitar hero spelen
Mwah zo erg is het ook weer nietquote:
Ohneeeeee. Ik ben vroeg op om te gaan fietsen, maar nu heb ik zin om te kijken hoe ver ik kom.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen relevant voor Soempie.
Idem hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik deed het net door eerst even ergens anders naar te kijken. Maar ik kan niet blijven kijken en dan switchen van richting
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
om vervolgens om 4 uur klaarwakker te zijn?
Ik snap de hele ophef niet. Maar ja, zal wel aan ons liggen dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:57 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en wat betreft de discussie over de punten: zo hebben we het bij bijna elke meet gedaan, sinds de oprichting. Misschien was het inderdaad netjes geweest om het even aan te kondigen, maar de punten zijn eerlijk gehaald en genotuleerd, in het bijzijn van zo'n 8-10 mensen.
En wat UTWOL betreft: wat een vreemde vogelmet die plaatjes
Ik snap wel dat je het vreemd vindt als er in een keer idioot veel punten worden gehaald. Waarschijnlijk was er niets aan de hand geweest als degene met de meeste punten er vijf gehaald had. Denk dus dat het meer het aantal is dan dat er meet-punten worden berekendquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap de hele ophef niet. Maar ja, zal wel aan ons liggen dan?
En die UTWOL is niet helemaal lekker.
Het glas was toch wel leeg?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grolsch heeft stevige glazen geleverd! Stootte er net per ongeluk een van het bureau, nog helemaal heel
quote:
Zo'n kanonglas toevallig? Die dingen zijn heel sterkquote:Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grolsch heeft stevige glazen geleverd! Stootte er net per ongeluk een van het bureau, nog helemaal heel
Nee eentje voor Grolsch Weizen, met een hele dikke bodemquote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo'n kanonglas toevallig? Die dingen zijn heel sterk
Dat vond ik destijds de minst stimulerende uitspraakquote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, vandaag wordt je toekomst bepaald. Spannend!Succes, en Nesle ook.
quote:BRUSSEL - De deelnemers van het Belgisch kampioenschap bodybuilding in Vlissingen renden zondag massaal de zaal uit toen ze dopingcontroleurs van de Vlaamse Gemeenschap zagen binnenkomen.
Ik zie echt zo'n kolonne spierbundels in tanga's rennen voor hun levenquote:
I know. En het is ook helemaal niet waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vond ik destijds de minst stimulerende uitspraak
Nu begreep ik dat PS het wel heel bont moest maken om het niet te halen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n kolonne spierbundels in tanga's rennen voor hun leven
Nou, niet helemaalquote:
Ik ga er wel vanuitquote:Ik denk ook dat Nesle het gewoon gaat halen.
Mwa, het gaat er meer om dat 'uit het niets' ineens punten worden bijgeschreven. Ik zie niet in waarom die punten uberhaupt mee zouden moeten tellen: andere setting, andere regels en andere groepen (ja, soms dezelfde mensen, maar andere groepen). Waarom niet gewoon jou tot dagwinnaar uitroepen, op een biertje trakteren en het daarbij laten?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je het vreemd vindt als er in een keer idioot veel punten worden gehaald. Waarschijnlijk was er niets aan de hand geweest als degene met de meeste punten er vijf gehaald had. Denk dus dat het meer het aantal is dan dat er meet-punten worden berekend
quote:This test will be send to the e-mail address where the url came from, it is all a joke.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Hou die discussie dan ook in dat topic
Ik had gister mail van een vriend, met daarin een link naar een quiz over je sex appeal. Ik een beetje invullen, maar de vragen waren wel een beeeetje vreemd, en ik vertrouwde het niet helemaal. Dus ik heb 'm niet verzonden. Vandaag nog eens gekeken, stond er onderin beeld
[..]
Het lukt als je even andere dingen gaat doen, wegkijken, fantaseren, knipperen etc.. Of focussen op iets buiten beeld en vanuit je ooghoeken naar de ballerina kijken.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe zie je die ballerina 2 kanten op draaien dan![]()
Zoals ik het zie staat ze op haar rechterbeen en draait ze linksom. Allemaal vanuit de ballerina bekeken dus. Ik kan niet zien dat ze rechtsom zou draaien
Dat zou dus betekenen dat ik voornamelijk mijn linkerhersenhelft gebruik.... ik weet het niet hoor.
Internet-cynisme pays offquote:
link?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb verdomme weer zitten bubbelen omdat ik Soempie's score wil verbeteren. Niet gelukt, kom 4000 punten tekort.
Dat is niet de eerste keer. Meestal doe ik het met ***. En ik dacht nog even dat Red dat niet leuk zou vinden, maar volgens mij vloekt hij zelf ook wel.quote:
This is your lucky day!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Toch!!!![]()
Als ik vanuit mn ooghoeken kijk gaat ze rechtsom draaien!![]()
![]()
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.htmlquote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
link?
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
http://www.funnygames.nl/spelletjes/803.html
Ja maar dat ben ik heul niet gewend van jequote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer. Meestal doe ik het met ***. En ik dacht nog even dat Red dat niet leuk zou vinden, maar volgens mij vloekt hij zelf ook wel.
Ik doe het ook alleen maar op internet en als ik thuis alleen ben en mijn teen of knie heb gestoten.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar dat ben ik heul niet gewend van je
Oeh dat is oudquote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.html
Ik ben niet tegen vloeken hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen maar op internet en als ik thuis alleen ben en mijn teen of knie heb gestoten.
Dat mocht ik officieel ook nietquote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, wij mogen helemaal niet aan het vierde jaar beginnen als je nog dingen uit het tweede open hebt staan geloof ikEn er zaten ook flinke restricties op overgang naar het 3e jaar als je nog vakken open had staan...
Maargoed, die opdrachten dus, en dan stage en dan ben je klaar??
Damn, en ik zit al zo tegen 1 tentamen aan te hikken.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Heb nog 1 'pending' om het zo maar te zeggen en woensdag heb ik met een groepje afgesproken om aan de slag te gaan met de laatste. Nou ja, laatste van 2de jaarMoet nog 2 essays voor 3de jaar schrijven
en 2 opdrachten van 4de jaar
![]()
Ik sta nog niet te springenquote:
Ik zit ook tegen die opdrachten aan te hikken hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, en ik zit al zo tegen 1 tentamen aan te hikken.![]()
Succes, Etcie.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat ging best okeeEr waren al meteen wat antwoordformulieren uitgeprint en het ziet er niet heel slecht uit
En dan de komende 36 uur zit ik in een isolement denk ik zo, maar nu nog héél even een kwartiertje/half uurtje rust. Arme Nes die moet nog een (volgens mij best lastig) examen...
En ik vond het stiekem wel een gezellig idee vanochtend, al die mensen over het hele land die er net zo bij zaten als wij
Dat is overal anders. Hoe laat krijg je normaal je pakketjes?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe laat worden pakketjes meestal bezorgd?
Ik krijg straks het cadeau voor mn vriend, maar dat is een aangetekend pakketje dus ik moet wel thuis zijn
Dan is het antwoord: thuis blijven wachtenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Geen idee, daarom vraag ik het natuurlijk
Klopt. Heeft vooral te maken met de route van de chauffeursquote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier komt de pakketpost altijd rond de middag, tenzij het DHL of GLS is, die komen aan het eind van de middag.
Oftewel, er is geen pijl op te trekken
Bij mij lukt het ook gewoon door naar de ballerina te kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lukt als je even andere dingen gaat doen, wegkijken, fantaseren, knipperen etc.. Of focussen op iets buiten beeld en vanuit je ooghoeken naar de ballerina kijken.
Als je maar iets doet waarbij je andere hersenhelft gebruikt wordt. Probeer het eens met een jasje aantrekken terwijl je naar het plaatje kijkt. Ik geloof dat het centrum voor kleding rechts zit.
*probeert te onthouden. Net als stijl haar of steil haarquote:Op maandag 18 mei 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
voor de geïnteresseerden: er is geen peil op te trekken
Doe mij Wyccie's tip eens dan? Want die laatste weet ik juist nietquote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*probeert te onthouden. Net als stijl haar of steil haarEn enigszins of enigzins (maar die laatste kan ik nou onthouden dankzij wyccie
)
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef MaJo het volgende:
Bij de Vlooienmarkt hing er een briefje op het toilet waar stond "Bij voorbaad dank"
Wyccie gaf geen tip, ik vroeg of het nou met of zonder s was en het is metquote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe mij Wyccie's tip eens dan? Want die laatste weet ik juist niet
Eerste twee nooit moeite mee gehad: het is toch ook 'iemand peilen'? en het Nieuw Amsterdams Peil. Daar heeft het mee te maken. Voor steil haar weet ik zo gauw geen vergelijking...
Geschiedenisquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wat staat er op het programma voor je volgende examen?
Ah. nou dat is wel het meeste leerwerk toch? (bij mij tenminste wel) Ben je daar mooi vanafquote:
Die rechter kijkt ook eng!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Tim, die site is eng
[ afbeelding ]
Like wtf
Ja! Echt van 'knijp nou maar door dan zijn we er vanaf'quote:
Welke heb je nou uiteindelijk besteld?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Hij's mooien ook een tof doosje eromheen
Dezequote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke heb je nou uiteindelijk besteld?
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef wyccie het volgende:
never look a gift horse in the mouth
Serieus?
Het is a given horse maar is inderdaad correct engelsquote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef wyccie het volgende:
never look a gift horse in the mouth
Serieus?
Oh echt? Ik dacht dat het een mooi staaltje denglish wasquote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is a given horse maar is inderdaad correct engels
Nee het is echt engels. Zag het ooit in een boek staan en geloofde mijn ogen eerst nietquote:Op maandag 18 mei 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat het een mooi staaltje denglish was
Ik hoorde jou in dat filmpje wat in het Engels zeggen geloof ik: mooi brits accent heb je
Ik wil ook nog een tijdje in Engeland wonen
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, vanuit de kant van de oppas kan ik zeggen dat je er die oppas vast een plezier mee doet als je een keer naar de film gaat ipv vrijwilligerswerkIk ben altijd superblij als ik op mag passen
![]()
En ik heb nu een aantal foto's op mn pc waarop aan de brede lach van het jochie te zien is dat hij het ook naar zn zin had![]()
Ik vind 'm ook leukquote:
Ik heb de eerste versie gekeken, maar dat is echt ongelooflijk he!!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef wyccie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i4_f6pfabQk
De live versie is leuker.
Maar die tweede is wel leukerquote:
Goed idee!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben pastasaus aan het maken. Wat ruikt dat lekker
Damn, voel me behoorlijk schizofreen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe maak je een klassieke fuga van Oops I did it again?
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed idee!
Zojuist mijn voedsel aan het afzoeken naar iets eetbaars als snack. Ik ga gewoon alvast diner maken.![]()
Wat gooi jij in je saus?
Kun je niet vragen of de oppas je broertje naar het park kan meenemen?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mopper, die oppas van mijn broertje neemt altijd zo erg het hele huis en de sfeer over. Ik ga maar even in bad en dan eis ik de kamer weer op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |