Cobra4, vind je het terecht dat iemand vanuit het niets er 20 punten bijkrijgt ?quote:
De enige die zich druk maakt lijkt mij UWTLOV.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan om punten gequizzed bij de meet en aan de AKQ toegevoegd?
Ooit wel.quote:
Dat was de vraag nietquote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De enige die zich druk maakt lijkt mij UWTLOV.
Die zijn helaas niet door.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het trouwens bij de selectieronde voor 2 voor 12 gegaan Nem en Tim??
Ik zat ook even te kijken van: 'huh?', toen ik die punten zag. Maar als iemand daar blij van wordt, vind ik het prima.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De enige die zich druk maakt lijkt mij UWTLOV.
Je heb wel gelijk..maar jullie mogen wel eindeloos mopperen hier op de AKQ en hier eigen regels verzinnen, maar de spelers mogen er hier niet over discusseren ?quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Verdorie, dat had me echt tof geleken
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
Ze mogen ook niet meer meedoen aan de selectie voor "per seconde wijzer"
Schijnen de zelfde selectie vragen te zijn.quote:
Andromache had me erover verteld, zij won namelijk bijna de finale van Met Het Mes Op Tafel.quote:
Eigen regels verzinnen!? WTF!!! oh nee... verder in het OP topic..quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je heb wel gelijk..maar jullie mogen wel eindeloos mopperen hier op de AKQ en hier eigen regels verzinnen, maar de spelers mogen er hier niet over discusseren ?![]()
Ga dat dan ook doen in dat Topic svp.
Nee ik ga die discussie niet aan.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je heb wel gelijk..maar jullie mogen wel eindeloos mopperen hier op de AKQ en hier eigen regels verzinnen, maar de spelers mogen er hier niet over discusseren ?![]()
Ga dat dan ook doen in dat Topic svp.
Ik gaf dan ook geen antwoord op jouw vraag.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet meer meedoen aan de selectie voor "per seconde wijzer"
Zie OP topicquote:
Wat ik begreep was het echt lastig.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zeker.![]()
Was het echt zo lastig of hebben ze het op het nippertje niet gehaald?
Noem de rivier die tussen Groningen en Drente stroomt.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
Nou?
Wij ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:39 schreef wyccie het volgende:
Is dit een quiz?![]()
Even Google Maps openslaan....
Ik kom er niet uit.
Het was één van de vragen die Nem en Tim kregen voor de selectie,quote:
De (Drentse?) Aaquote:Op zondag 17 mei 2009 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Noem de rivier die tussen Groningen en Drente stroomt.
Oh....ik dacht dat het een hint was voor wat ik vroeg in het discussietopic.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Het was één van de vragen die Nem en Tim kregen voor de selectie,
Als je in mijn plunjebaal past mag je mee. Of je aan het eind nog leeft is een andere vraag.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:51 schreef DiabloSam het volgende:
@Cobra4: Als je me mee mag nemen naar de USA voor zo'n cursus, en de datum me schikt. Dan wil ik zeker weten wel mee, ben heel benieuwd/nieuwsgierig naar wat het allemaal inhoud!
Gaat slapen, heeft slaap nodig, truste iedereen!
Neen, alleen aangewezen personen.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef wyccie het volgende:
Mag iedereen zomaar mee op zo'n cursus?
Pfoe, het lijkt wel een topografieproefwerk.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de selectie werden de teams gesplitst, je zat dus niet bij je teammaat aan tafel. Hulpmiddelen waren niet toegestaan en er mocht niet gepraat worden. Iedereen kreeg een lijst met 100 open vragen, waarvan je er zoveel mogelijk goed moet hebben. Hoeveel precies is niet duidelijk, heb verschillende getallen gehoord (tussen de 50 en 60). Met minder goed kan je als team ook door gaan, maar dan moet je elkaar goed aanvullen. Bijvoorbeeld als de een veel sportvragen fout heeft maar vragen over klassieke muziek goed en andersom. Wij hadden er te weinig goed en vulden elkaar ook niet genoeg aan om in het programma te komen.
Wacht maar tot Hawaii_Tim de foto plaatst.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
En wie was nou die surprise guest?!
Etcie hè?![]()
Oh, ze pakken dat wel echt grondig aan zeg, dat wist ik echt niet!quote:Op zondag 17 mei 2009 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de selectie werden de teams gesplitst, je zat dus niet bij je teammaat aan tafel. Hulpmiddelen waren niet toegestaan en er mocht niet gepraat worden. Iedereen kreeg een lijst met 100 open vragen, waarvan je er zoveel mogelijk goed moet hebben. Hoeveel precies is niet duidelijk, heb verschillende getallen gehoord (tussen de 50 en 60). Met minder goed kan je als team ook door gaan, maar dan moet je elkaar goed aanvullen. Bijvoorbeeld als de een veel sportvragen fout heeft maar vragen over klassieke muziek goed en andersom. Wij hadden er te weinig goed en vulden elkaar ook niet genoeg aan om in het programma te komen.
Win voor de fotograafquote:Op zondag 17 mei 2009 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mensen die zich serieus druk maken om die punten![]()
[ afbeelding ]
Ruiten Aa tochquote:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 18 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
En wie was nou die surprise guest?!
Etcie hè?![]()
Wat wil je dat ik dinsdag om 2200 uur met je doe?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:07 schreef Etcetera het volgende:
C4, heb jij dinsdagavond wat te doen om 10u ofzo?
mehehe dit klinkt nu al raarder dan dat het is![]()
Kudo's voor het prachtige foutste antwoord dat je mogelijkerwijs kunt gevenquote:Op maandag 18 mei 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik dinsdag om 10 uur met je doe?
ywquote:Op maandag 18 mei 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kudo's voor het prachtige foutste antwoord dat je mogelijkerwijs kunt geven
Ik heb al een aantal vragen voor ze.quote:Met mij hoef je niks te doenEr is een live-chat op tv.com met Pauley 'Abby' Perrette en Cote 'Ziva' de Pablo
je kunt niet rechstreeks met ze chatten trouwens, maar wel comments en dus ook vragen stellen
Maakt niet uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:14 schreef Etcetera het volgende:
Het nadeel is natuurlijk wel dat die chat zeer waarschijnlijk voor in elk geval een deel over seizoen 6 gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |