quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Hou die discussie dan ook in dat topic
Ik had gister mail van een vriend, met daarin een link naar een quiz over je sex appeal. Ik een beetje invullen, maar de vragen waren wel een beeeetje vreemd, en ik vertrouwde het niet helemaal. Dus ik heb 'm niet verzonden. Vandaag nog eens gekeken, stond er onderin beeld
[..]
Het lukt als je even andere dingen gaat doen, wegkijken, fantaseren, knipperen etc.. Of focussen op iets buiten beeld en vanuit je ooghoeken naar de ballerina kijken.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe zie je die ballerina 2 kanten op draaien dan![]()
Zoals ik het zie staat ze op haar rechterbeen en draait ze linksom. Allemaal vanuit de ballerina bekeken dus. Ik kan niet zien dat ze rechtsom zou draaien
Dat zou dus betekenen dat ik voornamelijk mijn linkerhersenhelft gebruik.... ik weet het niet hoor.
Internet-cynisme pays offquote:
link?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb verdomme weer zitten bubbelen omdat ik Soempie's score wil verbeteren. Niet gelukt, kom 4000 punten tekort.
Dat is niet de eerste keer. Meestal doe ik het met ***. En ik dacht nog even dat Red dat niet leuk zou vinden, maar volgens mij vloekt hij zelf ook wel.quote:
This is your lucky day!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Toch!!!![]()
Als ik vanuit mn ooghoeken kijk gaat ze rechtsom draaien!![]()
![]()
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.htmlquote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
link?
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
http://www.funnygames.nl/spelletjes/803.html
Ja maar dat ben ik heul niet gewend van jequote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer. Meestal doe ik het met ***. En ik dacht nog even dat Red dat niet leuk zou vinden, maar volgens mij vloekt hij zelf ook wel.
Ik doe het ook alleen maar op internet en als ik thuis alleen ben en mijn teen of knie heb gestoten.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar dat ben ik heul niet gewend van je
Oeh dat is oudquote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.html
Ik ben niet tegen vloeken hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen maar op internet en als ik thuis alleen ben en mijn teen of knie heb gestoten.
Dat mocht ik officieel ook nietquote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, wij mogen helemaal niet aan het vierde jaar beginnen als je nog dingen uit het tweede open hebt staan geloof ikEn er zaten ook flinke restricties op overgang naar het 3e jaar als je nog vakken open had staan...
Maargoed, die opdrachten dus, en dan stage en dan ben je klaar??
Damn, en ik zit al zo tegen 1 tentamen aan te hikken.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Heb nog 1 'pending' om het zo maar te zeggen en woensdag heb ik met een groepje afgesproken om aan de slag te gaan met de laatste. Nou ja, laatste van 2de jaarMoet nog 2 essays voor 3de jaar schrijven
en 2 opdrachten van 4de jaar
![]()
Ik sta nog niet te springenquote:
Ik zit ook tegen die opdrachten aan te hikken hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, en ik zit al zo tegen 1 tentamen aan te hikken.![]()
Succes, Etcie.
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat ging best okeeEr waren al meteen wat antwoordformulieren uitgeprint en het ziet er niet heel slecht uit
En dan de komende 36 uur zit ik in een isolement denk ik zo, maar nu nog héél even een kwartiertje/half uurtje rust. Arme Nes die moet nog een (volgens mij best lastig) examen...
En ik vond het stiekem wel een gezellig idee vanochtend, al die mensen over het hele land die er net zo bij zaten als wij
Dat is overal anders. Hoe laat krijg je normaal je pakketjes?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe laat worden pakketjes meestal bezorgd?
Ik krijg straks het cadeau voor mn vriend, maar dat is een aangetekend pakketje dus ik moet wel thuis zijn
Dan is het antwoord: thuis blijven wachtenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Geen idee, daarom vraag ik het natuurlijk
Klopt. Heeft vooral te maken met de route van de chauffeursquote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier komt de pakketpost altijd rond de middag, tenzij het DHL of GLS is, die komen aan het eind van de middag.
Oftewel, er is geen pijl op te trekken
Bij mij lukt het ook gewoon door naar de ballerina te kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lukt als je even andere dingen gaat doen, wegkijken, fantaseren, knipperen etc.. Of focussen op iets buiten beeld en vanuit je ooghoeken naar de ballerina kijken.
Als je maar iets doet waarbij je andere hersenhelft gebruikt wordt. Probeer het eens met een jasje aantrekken terwijl je naar het plaatje kijkt. Ik geloof dat het centrum voor kleding rechts zit.
*probeert te onthouden. Net als stijl haar of steil haarquote:Op maandag 18 mei 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
voor de geļnteresseerden: er is geen peil op te trekken
Doe mij Wyccie's tip eens dan? Want die laatste weet ik juist nietquote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*probeert te onthouden. Net als stijl haar of steil haarEn enigszins of enigzins (maar die laatste kan ik nou onthouden dankzij wyccie
)
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef MaJo het volgende:
Bij de Vlooienmarkt hing er een briefje op het toilet waar stond "Bij voorbaad dank"
Wyccie gaf geen tip, ik vroeg of het nou met of zonder s was en het is metquote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe mij Wyccie's tip eens dan? Want die laatste weet ik juist niet
Eerste twee nooit moeite mee gehad: het is toch ook 'iemand peilen'? en het Nieuw Amsterdams Peil. Daar heeft het mee te maken. Voor steil haar weet ik zo gauw geen vergelijking...
Geschiedenisquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wat staat er op het programma voor je volgende examen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |