Als je kan wisselen zijn je hersenhelften ongeveer in balansquote:Op maandag 18 mei 2009 01:14 schreef MaJo het volgende:
Die uitleg gaat niet in op als je haar allebei de kanten op ziet draaien? En dat wil ik juist weten
Nee gelukkig niet twee kanten tegelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je kan wisselen zijn je hersenhelften ongeveer in balans. Als je de ballerina tegelijkertijd beide kanten op ziet draaien zou ik me wel zorgen gaan maken
. Wisselend is niet erg
Wat is dat voor spel eigenlijk? Ben nu ook wel benieuwdquote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen relevant voor Soempie.
Ik denk het dus niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet twee kanten tegelijk
Vraag me af of het met ADD kan samenhangen. Ga het eens testen in het ADHD topic
De nummer 1 heeft 376150 punten.quote:Je score '37150' is toegevoegd aan het spel Bubbels 1!
Je hebt de volgende posities behaald:
Vandaag: 45ste plaats
Deze week: 5469ste plaats
Deze maand: 23132ste plaats
Top 100: Je score is helaas niet hoog genoeg
Gewoon een dom bubbelsspelletje. Kleur op kleur schieten, drie of meer bij elkaar, dan verdwijnen de aanliggende bubbels van die kleur.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat voor spel eigenlijk? Ben nu ook wel benieuwd
Eerst de rommelmarktvraag beantwoorden.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst de rommelmarktvraag beantwoorden.
Nieuwe hobby?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging goedUiteindelijk 20 euro gebeurd. Niet superveel maar toch fijn dat ik in ieder geval wat winst heb gemaakt
En ga het misschien wel vaker doen
![]()
Ik ben rechtsbreinig.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
Deze video zegt dat je het kunt trainen en naar aanleiding van haar tips kan ik nu na even proberen moedwillig schakelen tussen link -en rechtsdraaiend.
Zonder muis is dat ook heel slecht te doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Bubbels saaiGa even guitar hero spelen
Mwah zo erg is het ook weer nietquote:
Ohneeeeee. Ik ben vroeg op om te gaan fietsen, maar nu heb ik zin om te kijken hoe ver ik kom.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen relevant voor Soempie.
Idem hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik deed het net door eerst even ergens anders naar te kijken. Maar ik kan niet blijven kijken en dan switchen van richting
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
om vervolgens om 4 uur klaarwakker te zijn?
Ik snap de hele ophef niet. Maar ja, zal wel aan ons liggen dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:57 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en wat betreft de discussie over de punten: zo hebben we het bij bijna elke meet gedaan, sinds de oprichting. Misschien was het inderdaad netjes geweest om het even aan te kondigen, maar de punten zijn eerlijk gehaald en genotuleerd, in het bijzijn van zo'n 8-10 mensen.
En wat UTWOL betreft: wat een vreemde vogelmet die plaatjes
Ik snap wel dat je het vreemd vindt als er in een keer idioot veel punten worden gehaald. Waarschijnlijk was er niets aan de hand geweest als degene met de meeste punten er vijf gehaald had. Denk dus dat het meer het aantal is dan dat er meet-punten worden berekendquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap de hele ophef niet. Maar ja, zal wel aan ons liggen dan?
En die UTWOL is niet helemaal lekker.
Het glas was toch wel leeg?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grolsch heeft stevige glazen geleverd! Stootte er net per ongeluk een van het bureau, nog helemaal heel
quote:
Zo'n kanonglas toevallig? Die dingen zijn heel sterkquote:Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grolsch heeft stevige glazen geleverd! Stootte er net per ongeluk een van het bureau, nog helemaal heel
Nee eentje voor Grolsch Weizen, met een hele dikke bodemquote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo'n kanonglas toevallig? Die dingen zijn heel sterk
Dat vond ik destijds de minst stimulerende uitspraakquote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, vandaag wordt je toekomst bepaald. Spannend!Succes, en Nesle ook.
quote:BRUSSEL - De deelnemers van het Belgisch kampioenschap bodybuilding in Vlissingen renden zondag massaal de zaal uit toen ze dopingcontroleurs van de Vlaamse Gemeenschap zagen binnenkomen.
Ik zie echt zo'n kolonne spierbundels in tanga's rennen voor hun levenquote:
I know. En het is ook helemaal niet waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vond ik destijds de minst stimulerende uitspraak
Nu begreep ik dat PS het wel heel bont moest maken om het niet te halen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n kolonne spierbundels in tanga's rennen voor hun leven
Nou, niet helemaalquote:
Ik ga er wel vanuitquote:Ik denk ook dat Nesle het gewoon gaat halen.
Mwa, het gaat er meer om dat 'uit het niets' ineens punten worden bijgeschreven. Ik zie niet in waarom die punten uberhaupt mee zouden moeten tellen: andere setting, andere regels en andere groepen (ja, soms dezelfde mensen, maar andere groepen). Waarom niet gewoon jou tot dagwinnaar uitroepen, op een biertje trakteren en het daarbij laten?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je het vreemd vindt als er in een keer idioot veel punten worden gehaald. Waarschijnlijk was er niets aan de hand geweest als degene met de meeste punten er vijf gehaald had. Denk dus dat het meer het aantal is dan dat er meet-punten worden berekend
quote:This test will be send to the e-mail address where the url came from, it is all a joke.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Hou die discussie dan ook in dat topic
Ik had gister mail van een vriend, met daarin een link naar een quiz over je sex appeal. Ik een beetje invullen, maar de vragen waren wel een beeeetje vreemd, en ik vertrouwde het niet helemaal. Dus ik heb 'm niet verzonden. Vandaag nog eens gekeken, stond er onderin beeld
[..]
Het lukt als je even andere dingen gaat doen, wegkijken, fantaseren, knipperen etc.. Of focussen op iets buiten beeld en vanuit je ooghoeken naar de ballerina kijken.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe zie je die ballerina 2 kanten op draaien dan![]()
Zoals ik het zie staat ze op haar rechterbeen en draait ze linksom. Allemaal vanuit de ballerina bekeken dus. Ik kan niet zien dat ze rechtsom zou draaien
Dat zou dus betekenen dat ik voornamelijk mijn linkerhersenhelft gebruik.... ik weet het niet hoor.
Internet-cynisme pays offquote:
link?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef wyccie het volgende:
Ik heb verdomme weer zitten bubbelen omdat ik Soempie's score wil verbeteren. Niet gelukt, kom 4000 punten tekort.
Dat is niet de eerste keer. Meestal doe ik het met ***. En ik dacht nog even dat Red dat niet leuk zou vinden, maar volgens mij vloekt hij zelf ook wel.quote:
This is your lucky day!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef LadyBlack het volgende:
Toch!!!![]()
Als ik vanuit mn ooghoeken kijk gaat ze rechtsom draaien!![]()
![]()
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.htmlquote:Op maandag 18 mei 2009 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
link?
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
http://www.funnygames.nl/spelletjes/803.html
Ja maar dat ben ik heul niet gewend van jequote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer. Meestal doe ik het met ***. En ik dacht nog even dat Red dat niet leuk zou vinden, maar volgens mij vloekt hij zelf ook wel.
Ik doe het ook alleen maar op internet en als ik thuis alleen ben en mijn teen of knie heb gestoten.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar dat ben ik heul niet gewend van je
Oeh dat is oudquote:Op maandag 18 mei 2009 12:38 schreef wyccie het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/bubbels_1.html
Ik ben niet tegen vloeken hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 12:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe het ook alleen maar op internet en als ik thuis alleen ben en mijn teen of knie heb gestoten.
Dat mocht ik officieel ook nietquote:Op maandag 18 mei 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, wij mogen helemaal niet aan het vierde jaar beginnen als je nog dingen uit het tweede open hebt staan geloof ikEn er zaten ook flinke restricties op overgang naar het 3e jaar als je nog vakken open had staan...
Maargoed, die opdrachten dus, en dan stage en dan ben je klaar??
Damn, en ik zit al zo tegen 1 tentamen aan te hikken.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Heb nog 1 'pending' om het zo maar te zeggen en woensdag heb ik met een groepje afgesproken om aan de slag te gaan met de laatste. Nou ja, laatste van 2de jaarMoet nog 2 essays voor 3de jaar schrijven
en 2 opdrachten van 4de jaar
![]()
Ik sta nog niet te springenquote:
Ik zit ook tegen die opdrachten aan te hikken hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 13:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, en ik zit al zo tegen 1 tentamen aan te hikken.![]()
Succes, Etcie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |