quote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
In grotten vind je twee soorten druipsteenpilaren. Degroeien vanaf het plafond naar beneden toe, de
vanaf de grond naar boven toe.
Hun namen graag.
C4, ik heb ooit een keer een uitleg gehoord van een belg... waardoor je het nooit meer vergeet.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
stalagmieten en stalagtieten?
Die is toch algemeen bekendquote:Op maandag 18 mei 2009 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
C4, ik heb ooit een keer een uitleg gehoord van een belg... waardoor je het nooit meer vergeet.
'hoe hou ik die twee uit elkaar'
- 'awel, tieten die hangen eh'
Deels wel. Je bent door je broer aangewezen.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
Die is toch algemeen bekendTieten die hangen, mieten gaan omhoog
Stalactieten die 'groeien' aan het plafond van een grot, en hangen daardoor omlaagquote:
quote:
In het Engels: Stalagmites have a g and are in the ground. Stalactites, with a C, are in the ceilingquote:Op maandag 18 mei 2009 00:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stalactieten die 'groeien' aan het plafond van een grot, en hangen daardoor omlaagEn dan heb je stalacmieten en die 'groeien' vanaf de bodem
zou onthoud ik dat al jaren
[..]![]()
![]()
Jammer dat Danny geen functie heeft ingebouwd, waarmee je teksten in <h1> of <h2> kunt tonen.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ben eigenlijk te moe en chagrijnig om nog al te diep te discussieren over die punten. Het is gewoon gebeurd en we kunnen er nu ellelang over zeiken maar daar schieten we toch niets mee opVolgende keer zal ik in capslock en bold meerdere keren voor de meet aangeven dat er live gequizzed gaat worden en dit meetelt voor de puntentelling.
Tjongejonge wat een gezeur.
Ik ga slapen
Reactie 1: Risico van het vak.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
@IARL: ik had nog zo gevraag dat filmpje NIET te posten, ook niet op Youtube
Ik zie trouwens net die discussie over de quizpunten...wat een enorm gezeik zeg
Bekend probleem. Vervelend altijd. Want zelfs 5 minuten centrifugeren duren te langquote:Op maandag 18 mei 2009 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar er zit nog wasgoed in de machine. Die wil ik wel opgehangen hebben voor ik ga tukken, want dan is het morgen droog en stinkt het niet
Linkje naar ballerina?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
En voor PS was het dacht ik, ik kan de ballerina recht en linksom laten draaien
Seriouslyquote:Op maandag 18 mei 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doodt nu zijn vrije tijd met LEGO-blokjes omdat hij beticht werd van vals spel.
quote:
Nee wil helemaal niet naar bed maar heb geen zin in dat oeverloze gezeik dat uiteindelijk nergens toe leidt. Dus ik heb het er niet meer overquote:
Niet zo op je kop laten zittenquote:Op maandag 18 mei 2009 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee wil helemaal niet naar bed maar heb geen zin in dat oeverloze gezeik dat uiteindelijk nergens toe leidt. Dus ik heb het er niet meer over
Het is me een keer gelukt, maar ik weet niet meer hoe dat is gelukt. Net draaide ze voor mij met de klok meequote:Op maandag 18 mei 2009 01:01 schreef MaJo het volgende:
Ik kan haar naar beide kanten laten draaienHoe is het mogelijk dat anderen dat niet kunnen?
Ik deed het net door eerst even ergens anders naar te kijken. Maar ik kan niet blijven kijken en dan switchen van richtingquote:Op maandag 18 mei 2009 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is me een keer gelukt, maar ik weet niet meer hoe dat is gelukt. Net draaide ze voor mij met de klok mee
Nee, dan behoor je tot de 1%(? Yuri?) die het gewoon kan.quote:
Waar staat de uitleg daarover dan? En Yuri ook stiekem ADD?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dan behoor je tot de 1%(? Yuri?) die het gewoon kan.
Dat heeft niets met ADD te maken. Maar Yuri kwam volgens mij met het %quote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar staat de uitleg daarover dan? En Yuri ook stiekem ADD?
Hier is wat uitleg er overquote:Op maandag 18 mei 2009 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar staat de uitleg daarover dan? En Yuri ook stiekem ADD?
quote:
Ik kan me er wel in vinden dat ik vooral aan linker functies voldoequote:THE Right Brain vs Left Brain test ... do you see the dancer turning clockwise or anti-clockwise?
If clockwise, then you use more of the right side of the brain and vice versa.
Most of us would see the dancer turning anti-clockwise though you can try to focus and change the direction; see if you can do it.
LEFT BRAIN FUNCTIONS
uses logic
detail oriented
facts rule
words and language
present and past
math and science
can comprehend
knowing
acknowledges
order/pattern perception
knows object name
reality based
forms strategies
practical
safe
RIGHT BRAIN FUNCTIONS
uses feeling
"big picture" oriented
imagination rules
symbols and images
present and future
philosophy & religion
can "get it" (i.e. meaning)
believes
appreciates
spatial perception
knows object function
fantasy based
presents possibilities
impetuous
risk taking
Als je kan wisselen zijn je hersenhelften ongeveer in balansquote:Op maandag 18 mei 2009 01:14 schreef MaJo het volgende:
Die uitleg gaat niet in op als je haar allebei de kanten op ziet draaien? En dat wil ik juist weten
Nee gelukkig niet twee kanten tegelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je kan wisselen zijn je hersenhelften ongeveer in balans. Als je de ballerina tegelijkertijd beide kanten op ziet draaien zou ik me wel zorgen gaan maken
. Wisselend is niet erg
Wat is dat voor spel eigenlijk? Ben nu ook wel benieuwdquote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen relevant voor Soempie.
Ik denk het dus niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet twee kanten tegelijk
Vraag me af of het met ADD kan samenhangen. Ga het eens testen in het ADHD topic
De nummer 1 heeft 376150 punten.quote:Je score '37150' is toegevoegd aan het spel Bubbels 1!
Je hebt de volgende posities behaald:
Vandaag: 45ste plaats
Deze week: 5469ste plaats
Deze maand: 23132ste plaats
Top 100: Je score is helaas niet hoog genoeg
Gewoon een dom bubbelsspelletje. Kleur op kleur schieten, drie of meer bij elkaar, dan verdwijnen de aanliggende bubbels van die kleur.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat voor spel eigenlijk? Ben nu ook wel benieuwd
Eerst de rommelmarktvraag beantwoorden.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerst de rommelmarktvraag beantwoorden.
Nieuwe hobby?quote:Op maandag 18 mei 2009 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ging goedUiteindelijk 20 euro gebeurd. Niet superveel maar toch fijn dat ik in ieder geval wat winst heb gemaakt
En ga het misschien wel vaker doen
![]()
Ik ben rechtsbreinig.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
Deze video zegt dat je het kunt trainen en naar aanleiding van haar tips kan ik nu na even proberen moedwillig schakelen tussen link -en rechtsdraaiend.
Zonder muis is dat ook heel slecht te doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Bubbels saaiGa even guitar hero spelen
Mwah zo erg is het ook weer nietquote:
Ohneeeeee. Ik ben vroeg op om te gaan fietsen, maar nu heb ik zin om te kijken hoe ver ik kom.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:20 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen relevant voor Soempie.
Idem hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik deed het net door eerst even ergens anders naar te kijken. Maar ik kan niet blijven kijken en dan switchen van richting
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
om vervolgens om 4 uur klaarwakker te zijn?
Ik snap de hele ophef niet. Maar ja, zal wel aan ons liggen dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:57 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en wat betreft de discussie over de punten: zo hebben we het bij bijna elke meet gedaan, sinds de oprichting. Misschien was het inderdaad netjes geweest om het even aan te kondigen, maar de punten zijn eerlijk gehaald en genotuleerd, in het bijzijn van zo'n 8-10 mensen.
En wat UTWOL betreft: wat een vreemde vogelmet die plaatjes
Ik snap wel dat je het vreemd vindt als er in een keer idioot veel punten worden gehaald. Waarschijnlijk was er niets aan de hand geweest als degene met de meeste punten er vijf gehaald had. Denk dus dat het meer het aantal is dan dat er meet-punten worden berekendquote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap de hele ophef niet. Maar ja, zal wel aan ons liggen dan?
En die UTWOL is niet helemaal lekker.
Het glas was toch wel leeg?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grolsch heeft stevige glazen geleverd! Stootte er net per ongeluk een van het bureau, nog helemaal heel
quote:
Zo'n kanonglas toevallig? Die dingen zijn heel sterkquote:Op maandag 18 mei 2009 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grolsch heeft stevige glazen geleverd! Stootte er net per ongeluk een van het bureau, nog helemaal heel
Nee eentje voor Grolsch Weizen, met een hele dikke bodemquote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo'n kanonglas toevallig? Die dingen zijn heel sterk
Dat vond ik destijds de minst stimulerende uitspraakquote:Op maandag 18 mei 2009 11:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, vandaag wordt je toekomst bepaald. Spannend!Succes, en Nesle ook.
quote:BRUSSEL - De deelnemers van het Belgisch kampioenschap bodybuilding in Vlissingen renden zondag massaal de zaal uit toen ze dopingcontroleurs van de Vlaamse Gemeenschap zagen binnenkomen.
Ik zie echt zo'n kolonne spierbundels in tanga's rennen voor hun levenquote:
I know. En het is ook helemaal niet waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vond ik destijds de minst stimulerende uitspraak
Nu begreep ik dat PS het wel heel bont moest maken om het niet te halen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie echt zo'n kolonne spierbundels in tanga's rennen voor hun leven
Nou, niet helemaalquote:
Ik ga er wel vanuitquote:Ik denk ook dat Nesle het gewoon gaat halen.
Mwa, het gaat er meer om dat 'uit het niets' ineens punten worden bijgeschreven. Ik zie niet in waarom die punten uberhaupt mee zouden moeten tellen: andere setting, andere regels en andere groepen (ja, soms dezelfde mensen, maar andere groepen). Waarom niet gewoon jou tot dagwinnaar uitroepen, op een biertje trakteren en het daarbij laten?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je het vreemd vindt als er in een keer idioot veel punten worden gehaald. Waarschijnlijk was er niets aan de hand geweest als degene met de meeste punten er vijf gehaald had. Denk dus dat het meer het aantal is dan dat er meet-punten worden berekend
quote:This test will be send to the e-mail address where the url came from, it is all a joke.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Hou die discussie dan ook in dat topic
Ik had gister mail van een vriend, met daarin een link naar een quiz over je sex appeal. Ik een beetje invullen, maar de vragen waren wel een beeeetje vreemd, en ik vertrouwde het niet helemaal. Dus ik heb 'm niet verzonden. Vandaag nog eens gekeken, stond er onderin beeld
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |