quote:Op maandag 18 mei 2009 13:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat ging best okeeEr waren al meteen wat antwoordformulieren uitgeprint en het ziet er niet heel slecht uit
En dan de komende 36 uur zit ik in een isolement denk ik zo, maar nu nog héél even een kwartiertje/half uurtje rust. Arme Nes die moet nog een (volgens mij best lastig) examen...
En ik vond het stiekem wel een gezellig idee vanochtend, al die mensen over het hele land die er net zo bij zaten als wij
Dat is overal anders. Hoe laat krijg je normaal je pakketjes?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe laat worden pakketjes meestal bezorgd?
Ik krijg straks het cadeau voor mn vriend, maar dat is een aangetekend pakketje dus ik moet wel thuis zijn
Dan is het antwoord: thuis blijven wachtenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Geen idee, daarom vraag ik het natuurlijk
Klopt. Heeft vooral te maken met de route van de chauffeursquote:Op maandag 18 mei 2009 13:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier komt de pakketpost altijd rond de middag, tenzij het DHL of GLS is, die komen aan het eind van de middag.
Oftewel, er is geen pijl op te trekken
Bij mij lukt het ook gewoon door naar de ballerina te kijkenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het lukt als je even andere dingen gaat doen, wegkijken, fantaseren, knipperen etc.. Of focussen op iets buiten beeld en vanuit je ooghoeken naar de ballerina kijken.
Als je maar iets doet waarbij je andere hersenhelft gebruikt wordt. Probeer het eens met een jasje aantrekken terwijl je naar het plaatje kijkt. Ik geloof dat het centrum voor kleding rechts zit.
*probeert te onthouden. Net als stijl haar of steil haarquote:Op maandag 18 mei 2009 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
voor de geïnteresseerden: er is geen peil op te trekken
Doe mij Wyccie's tip eens dan? Want die laatste weet ik juist nietquote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*probeert te onthouden. Net als stijl haar of steil haarEn enigszins of enigzins (maar die laatste kan ik nou onthouden dankzij wyccie
)
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef MaJo het volgende:
Bij de Vlooienmarkt hing er een briefje op het toilet waar stond "Bij voorbaad dank"
Wyccie gaf geen tip, ik vroeg of het nou met of zonder s was en het is metquote:Op maandag 18 mei 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe mij Wyccie's tip eens dan? Want die laatste weet ik juist niet
Eerste twee nooit moeite mee gehad: het is toch ook 'iemand peilen'? en het Nieuw Amsterdams Peil. Daar heeft het mee te maken. Voor steil haar weet ik zo gauw geen vergelijking...
Geschiedenisquote:Op maandag 18 mei 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wat staat er op het programma voor je volgende examen?
Ah. nou dat is wel het meeste leerwerk toch? (bij mij tenminste wel) Ben je daar mooi vanafquote:
Die rechter kijkt ook eng!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Tim, die site is eng
[ afbeelding ]
Like wtf
Ja! Echt van 'knijp nou maar door dan zijn we er vanaf'quote:
Welke heb je nou uiteindelijk besteld?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Hij's mooien ook een tof doosje eromheen
Dezequote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke heb je nou uiteindelijk besteld?
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef wyccie het volgende:
never look a gift horse in the mouth
Serieus?
Het is a given horse maar is inderdaad correct engelsquote:Op maandag 18 mei 2009 14:17 schreef wyccie het volgende:
never look a gift horse in the mouth
Serieus?
Oh echt? Ik dacht dat het een mooi staaltje denglish wasquote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is a given horse maar is inderdaad correct engels
Nee het is echt engels. Zag het ooit in een boek staan en geloofde mijn ogen eerst nietquote:Op maandag 18 mei 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat het een mooi staaltje denglish was
Ik hoorde jou in dat filmpje wat in het Engels zeggen geloof ik: mooi brits accent heb je
Ik wil ook nog een tijdje in Engeland wonen
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, vanuit de kant van de oppas kan ik zeggen dat je er die oppas vast een plezier mee doet als je een keer naar de film gaat ipv vrijwilligerswerkIk ben altijd superblij als ik op mag passen
![]()
En ik heb nu een aantal foto's op mn pc waarop aan de brede lach van het jochie te zien is dat hij het ook naar zn zin had![]()
Ik vind 'm ook leukquote:
Ik heb de eerste versie gekeken, maar dat is echt ongelooflijk he!!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef wyccie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i4_f6pfabQk
De live versie is leuker.
Maar die tweede is wel leukerquote:
Goed idee!quote:Op maandag 18 mei 2009 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben pastasaus aan het maken. Wat ruikt dat lekker
Damn, voel me behoorlijk schizofreen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe maak je een klassieke fuga van Oops I did it again?
quote:Op maandag 18 mei 2009 15:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed idee!
Zojuist mijn voedsel aan het afzoeken naar iets eetbaars als snack. Ik ga gewoon alvast diner maken.![]()
Wat gooi jij in je saus?
Kun je niet vragen of de oppas je broertje naar het park kan meenemen?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mopper, die oppas van mijn broertje neemt altijd zo erg het hele huis en de sfeer over. Ik ga maar even in bad en dan eis ik de kamer weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |