Ben je een luie bankhanger dan?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Telefoon doorschakelen naar je mobiel?
Welke oorlog? Want er zijn best wat interessante oorlogen uit de geschiedenis van Nederlandquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oorlog is zo veel interessanter dan de opkomst en ondergang van de republiek
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De Napoleontische oorlogen, de krimoorlog, de frans-duitse oorlogen en de eerste wereld oorlog (examenonderwerp 1)
Veel leuker dan, ik citeer, "Dynamiek en Stagnatie: De Republiek in de Gouden en Zilveren Eeuw"
(examenonderwerp 2)
Precies mijn gedachtengangquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ken ze niet en zo te zien mis ik er niks aan.
'I like ponies'![]()
Jij scheurt ze er met je tanden af?quote:
En op de boekenkast?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:29 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer een oplossing te bedenken voor de boeken die niet meer in de kast en op het bureau passen.
Eigenlijk heb ik gewoon een plankje nodig, maar volgens mij heb ik geen boormachine.
Brrrquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij scheurt ze er met je tanden af?
(Ik zit hier met twee potjes nagellak. Ik heb 1 pink gedaan.)
Daar staan de planten, die anders worden uitgegraven door de katten.quote:
Doe je om en om een kleurtje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:30 schreef wyccie het volgende:
(Ik zit hier met twee potjes nagellak. Ik heb 1 pink gedaan.)
De Gouden Eeuw is wel leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De Napoleontische oorlogen, de krimoorlog, de frans-duitse oorlogen en de eerste wereld oorlog (examenonderwerp 1)
Veel leuker dan, ik citeer, "Dynamiek en Stagnatie: De Republiek in de Gouden en Zilveren Eeuw"
(examenonderwerp 2)
Brrrrr ik ook niet, wat een intens rottig gevoel is datquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
BrrrIk knip ze gewoon met een nagelschaartje
Weet niet wat jij voor beeld hebt van mij nu
Hmm, en gewoon voor, boven, achter en tussen de andere boeken in je kast. Zo heb ik het ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:32 schreef Soempie het volgende:
Daar staan de planten, die anders worden uitgegraven door de katten.
Nee joh! Ik was mijn laatje aan het 'opruimen' en toen zag ik twee flesjes. Even getest.quote:
quote:
Zo'n metalen ding is eng. Ieh! Een glazen vijl is echt super.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrrr ik ook niet, wat een intens rottig gevoel is dat![]()
![]()
He bahquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef iamredleader het volgende:
hier een niet-luie stoelzitter
mag ik ook aanschuiven?
Ik heb een heel vreemd gevoel vandaag. Zit precies tussen![]()
en
![]()
in.
Vanochtend gehoord dat er een paar collega's van ons kantoor weg moeten vanwege een reorganisatie. Ik mag gelukkig blijven, maar het blijft erg dubbelzinnig allemaal
Een glázen vijl???? Daar heb ik echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n metalen ding is eng. Ieh! Een glazen vijl is echt super.
Reorganisaties zijn bah.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend gehoord dat er een paar collega's van ons kantoor weg moeten vanwege een reorganisatie. Ik mag gelukkig blijven, maar het blijft erg dubbelzinnig allemaal
Nouja, eigenlijk wil ik het liefst al m'n studieboeken bij m'n bureau, maar dat gaat niet meer. Dus elke keer is het weer een 'gedoe' als ik boeken van het bureau naar de kast in de woonkamer moet verplaatsen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef wyccie het volgende:
Hmm, en gewoon voor, boven, achter en tussen de andere boeken in je kast. Zo heb ik het ook.![]()
En gewoon stapels op de grond voor de kast. Zoals bij de Aldi.
Bubbeltjeslimonade danquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef iamredleader het volgende:
En nee, niet met Tinuviel op proosten - ze drinkt nog altijd geen alcohol vanwege de borstvoeding!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
Een glázen vijl???? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord
Zo'n schaartje lijtk me moeilijk knippen. Ik dacht ook dat die dingen in zo'n setje zaten voor de velletjes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik knip m'n linkerhand met een schaartje (want met rechts kan ik dat), en rechts wordt door de linkerhand gedaan met zo'n knipding. En ik vijl nooit.
Is je bureau ingebouwd of heb je ruimte ernaast? Ik heb vroeger ook al mijn studieboeken naast mijn bureau op een rijtje op de grond gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
Nouja, eigenlijk wil ik het liefst al m'n studieboeken bij m'n bureau, maar dat gaat niet meer. Dus elke keer is het weer een 'gedoe' als ik boeken van het bureau naar de kast in de woonkamer moet verplaatsen.![]()
't bureau is nu alleen een grote bende met stapels boeken en mappen en dat werkt ook niet.
Ik heb een kastje onder mijn bureau, gewoon zelf gemaakt van 4 plankjes, en daar heb ik boeken in die ik ook daadwerkelijk gebruik voor mn scriptie. Andere boeken zitten of in de boekenkast, of in een doos.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wil ik het liefst al m'n studieboeken bij m'n bureau, maar dat gaat niet meer. Dus elke keer is het weer een 'gedoe' als ik boeken van het bureau naar de kast in de woonkamer moet verplaatsen.![]()
't bureau is nu alleen een grote bende met stapels boeken en mappen en dat werkt ook niet.
Dat vind ik eigenlijk een heel goed voornemenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef iamredleader het volgende:
Je mag inderdaad best af en toe een wijntje als je borstvoeding geeft, maar Tinuviel heeft zichzelf gewoon voorgenomen helemaal geen alcohol te nuttigen zo lang de borstvoeding doorgaat
Al voordat Tinuviel zwanger werd is zij met alle alcohol gestopt. We wisten immers niet hoe snel alles zou lukken (heel snel dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Dat vind ik eigenlijk een heel goed voornemen
Vriendinnen van mij zeiden toen we het daar een keer over hadden: nou, van een wijntje gaat het kind heus niet dood, dus als ik zwanger ben kan ik best 's avonds een wijntje drinken.
Ik viel zowat van mn stoelwant ze hadden het niet over oud & nieuw of verjaardagen, maar gewoon zomaar thuis na het eten een wijntje
Zo onverantwoord vind ik dat,....
Ohja... "Mijn moeder dronk en rookte ook toen ze zwange was van mij. En met met gaat het ook goed toch? Dan kan ik dat ook wel doen"quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een heel goed voornemen
Vriendinnen van mij zeiden toen we het daar een keer over hadden: nou, van een wijntje gaat het kind heus niet dood, dus als ik zwanger ben kan ik best 's avonds een wijntje drinken.
Ik viel zowat van mn stoelwant ze hadden het niet over oud & nieuw of verjaardagen, maar gewoon zomaar thuis na het eten een wijntje
Zo onverantwoord vind ik dat,....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is je bureau ingebouwd of heb je ruimte ernaast? Ik heb vroeger ook al mijn studieboeken naast mijn bureau op een rijtje op de grond gehad.
Goeie tip.quote:
Boormachines zijn niet zo duur en retehandig!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ernaast nog een bureautje en daar staan dus boeken op en een printer en dergelijke. M'n mappen passen niet meer in dat rijtje. En er ligt nu een grote stapel boeken in de kamer op tafel.![]()
Ik vind stapels irritant en wil het liefst snel bij m'n boeken kunnen. Dus ik denk dat ik links maar een plankje moet maken.Op de grond vind ik geen optie, omdat de katten de boeken dan slopen. Of een kastje op het linker bureau, dat is misschien wel makkelijker zonder goede boormachine. Zo even op de site van IKEA kijken.
quote:
U hav lost The Game!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Errrr...?
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je dat echt nog niet bedacht?
Klopboor moet je hebben voor beton of hele harde muren. Maar jullie hebben gewoon baksteen. Je moet wel een steenboortje erin hebben zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.
We hebben ook zelf wel een boormachine, maar moet je voor een muur van steen niet iets speciaals? Klopboor ofzo?![]()
![]()
Dan ga ik eens mailen binnenkortquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Nem, ik heb zojuist het geld voor dat schilderij overgemaakt
Hangt er helemaal vanaf, officieel natuurlijk wel, maar ik heb vanalles geboord hier, en ook wel eens een boortje verneuktquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.
We hebben ook zelf wel een boormachine, maar moet je voor een muur van steen niet iets speciaals? Klopboor ofzo?![]()
![]()
Oeh, dan ga ik Sven aan het werk zetten dit weekend!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopboor moet je hebben voor beton of hele harde muren. Maar jullie hebben gewoon baksteen. Je moet wel een steenboortje erin hebben zitten
Tofquote:
Zoeen wil ik ookquote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik heb een heerlijke bagel gemaakt onder de contactgrillIk geniet even van het leven
Ach nee toch...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Aranosfky(Requiem for a dream/Pi) is bezig met "RoboCop"..uhoh.
Jajaquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar de stad, kijken of ik een mooi horloge kan vinden voor mn lief
Nu is het nog droog, en vanavond kan ik ook aan de studie
Nope, geen toegangquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Heeft er iemand van jullie toegang tot KPD? Er was gezeik over een foto die op de fp was gezet las ik net.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Heeft er iemand van jullie toegang tot KPD? Er was gezeik over een foto die op de fp was gezet las ik net.
X-Factor? Wasda?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef wyccie het volgende:
Kijkt er iemand X-Factor? Ik hoorde vorige week een liedje dat door Lisa gezongen werd en dat vond ik erg goed.
Het was een rustig nummer, en ik dacht een aflevering waarin ze allemaal twee liedjes mochten zingen.
quote:
Scorcese (hoe schrijf je dat in vredesnaamquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Aranosfky(Requiem for a dream/Pi) is bezig met "RoboCop"..uhoh.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Nee, die ken ik wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het was niet toevallig Hallelujah, wycc? Daar is hier nog zo een discussie over geweest![]()
Djeez had een privéfoto van een fokker uit KPD bij een artikel gezetquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Mehehe die Djeez is lekker bezigquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Djeez had een privéfoto van een fokker uit KPD bij een artikel gezet
Ik was de hele Frontpage al aan het uitkammen. Van de oma met designer-vagina?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
Djeez had een privéfoto van een fokker uit KPD bij een artikel gezet
Dat weet ik niet. Maar het was een foto van "blondiej_1989"quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was de hele Frontpage al aan het uitkammen. Van de oma met designer-vagina?
Deze?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die ken ik wel.
Het was iets met Love in de titel, of in het refrein.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was de hele Frontpage al aan het uitkammen. Van de oma met designer-vagina?
Djeez is de grootste sukkel die er op Fok rondlooptquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mehehe die Djeez is lekker bezig
Pics![]()
quote:
Die ja!quote:
quote:
Meld jezelf lekker aan bij KPDquote:
Djeez is een nieuwsposter die denkt humor te hebben maar totaal niet leuke grapjes maakt in artikelen en ook vaak zelf conclusies trekt die *nergens* op slaan. Echt een gruwel.quote:
Adelequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit nummer zoek ik al tijdenKon geen tekst of wat dan ook, alleen een beetje melodie en dan kom je niet ver
I aim to pleasequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit nummer zoek ik al tijdenKon geen tekst of wat dan ook, alleen een beetje melodie en dan kom je niet ver
Ik dacht eerst dat het programma Holland's got talent heet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
En ik heb gewoon gezocht op "lisa x-factor liedje love"
Tja, dan wordt het lastig zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het programma Holland's got talent heet.
Ik wist niet hoe ik het moest zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I aim to please![]()
En ik heb gewoon gezocht op "lisa x-factor liedje love"
Dan kun je ook lekker ibj het vuur zitten hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bij ons zijn de kachelmannen flink bezig gaten ze zagen in het dak en de tussenverdieping. Als het goed is komt morgen de houtkachel. Helaas wordt het zomer maarja
Dat had ik wel al bedacht maar zo nodig hoefde ik het nummer nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zingen/neuriën en dat opnemen en uploaden naar hier, of in [MUZ].
C4 weet daar vast wel iets op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Etcetera het volgende:
Iemand tips tegen een nonstop piepende hond?
Nee maar met de vraag van Wyccie erbij kon ik dat wel dusquote:
Ja we gaan hem sowieso wel even opstoken hoorquote:Dan kun je ook lekker ibj het vuur zitten hoorMaar dat is buiten dan toch prettiger dan binnen
Ik kan hier hele dieronvriendelijk dingen gaan roepenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat had ik wel al bedacht maar zo nodig hoefde ik het nummer nou ook weer niet
Ik zing vals, wil je niet weten![]()
Iemand tips tegen een nonstop piepende hond?
Ik denk dat zijn oplossing niet gewaardeerd wordtquote:
Ze zijn in de tuin bezig en meneer wil daar met alle geweld bij zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan hier hele dieronvriendelijk dingen gaan roepen
Moet 'ie niet gewoon uit? Of is 'ie bang ergens voor?
Dat eerste commentaar van die Geer. En 'oh bah' van Patricia.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over Holland's got talent gesproken
Zij zijn van elleboog en hij heeft ons enorm geholpen onze act te verbeteren
Mja. Ik vind Adele gewoon tof.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef wyccie het volgende:
Ik vind trouwens dat de versie van Lisa mooier is dan die van Adele.
Ehm... Ja... Gutquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef wyccie het volgende:
Etcie, het is nog iets te vaag.
Hoe klinkt de muziek?
@ Etcie; Wil je het probleem hands-on of van afstand oplossen?quote:
Music van John Miles? Daarvan ken ik de clip niet, dus of er groeiende plantjes in de ruimte aanwezig zijn....quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Ehm... Ja... Gut
Van dat opzwellende muziek, begint rustig, maar het wordt steeds voller, zowel qua snelheid als volume.
Er wordt wel een stuk in gezongen geloof ik, met meerdere mensen?
Captain and the hourglass van Laura Marling moet je even opzoeken. Mooi nummerquote:
Ik ken hem.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Captain and the hourglass van Laura Marling moet je even opzoeken. Mooi nummer
Vorige keer helaas gemist op LL. Wist dat ze kwam, maar er was wat anders
ja, die tekeningen bij de liedjes zijn leuk.quote:
BCC, Bijenkorf dat soort winkels?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:06 schreef wyccie het volgende:
Waar kan ik, behalve bij de Mediamarkt, goedkoop een klein camerahoesje/tasje halen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
mijn paps heeft vanochtend de ingreep gehadmocht ook wel eens na 2 weken
ga dus zo naar hem toeen de rest van de dag studeren
Oeh, verder alles goed verlopen dan neem ik aan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vooral op zoek naar 'dat soort winkels'. BCC en Bijenkorf hebben we hier niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
BCC, Bijenkorf dat soort winkels?
Je hebt toch wel een Dixons dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben vooral op zoek naar 'dat soort winkels'. BCC en Bijenkorf hebben we hier niet.
Ja, ik dacht dat het voor vorige week gepland was. Heeft hij al die tijd dan in het ziekenhuis gelogeerd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
HEMA Had de laatste reacties niet gelezen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:06 schreef wyccie het volgende:
Waar kan ik, behalve bij de Mediamarkt, goedkoop een klein camerahoesje/tasje halen?
Yep alles is goed gegaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, verder alles goed verlopen dan neem ik aan?
Of V&Dquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef wyccie het volgende:
Hema! Daar ga ik kijken.
Dixons lijkt me niet erg goedkoop met dat soort dingen, maar toch even shoppen dan.
quote:
Het was voor vorige week dinsdag geplandquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het voor vorige week gepland was. Heeft hij al die tijd dan in het ziekenhuis gelogeerd?
Ik vind het van Adele al prachtig, ik ga nu die van Lisa even luisterenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef wyccie het volgende:
Etcie, het is nog iets te vaag.
Hoe klinkt de muziek?
quote:
Ik laat het probleem wel over aan de baasjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
@ Etcie; Wil je het probleem hands-on of van afstand oplossen?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Mjah, kan, het is een schitterend nummer, maar ik heb nog steeds het idee dat er een ander nummer moet zijn geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Music van John Miles? Daarvan ken ik de clip niet, dus of er groeiende plantjes in de ruimte aanwezig zijn....
Gelukkig MaJo!quote:
Hoe lang weet ik niet, zal vast wel weer een week duren ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]En hoelang moet 'ie nog blijven?
Kun je voor mij morgen een pleziertje doen en een stukje Ice Blue meenemen?
En: is Demon in the dark aan te raden?
Had ik het even eerder moeten vragen, had ik het van tevoren overgemaaktquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang weet ik niet, zal vast wel weer een week duren ofzo
heb op dit moment 6 euro dus iets voor je kopen wordt wat moeilijk
Ja zag iets over pepermuntje enz dus dat leek me wel lekker fris.quote:demon vind ik zelf niet lekker maar weet dat veel mannen hem erg fijn vindenis wel een hele zachte romige zeep dus dat is wel weer een pre
je kunt ook zaterdag langskomen? Hoewel ik er achterkwam dat ik tot 4 uur moet werken
Interview voor je visum? Spannendquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net een afspraak gemaakt op het Amerikaanse consulaat... Het wordt wel echt nu
Ik zou voor die Colt gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik laat het probleem wel over aan de baasjes
Dat horloge van je plaatje was toch prima? Die vind ik niet te stoer en niet te chique. Precies goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik twijfel nu heel erg tussen een stoer of een chic horloge, maar heb echt geen idee wat mn vriend wil![]()
Ik heb al in moeten vullen of ik er heen ga met de intentie terrotistische aanslagen te plegen, dan wel lid ben van een terroristische, dan wel extremistische organisatiequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Interview voor je visum? Spannend
Ja want echte terroristen zullen dat natuurlijk braaf aangevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb al in moeten vullen of ik er heen ga met de intentie terrotistische aanslagen te plegen, dan wel lid ben van een terroristische, dan wel extremistische organisatieEn meer van dat soort onzin
Maar inderdaad spannend, dan mag ik es dat zwaarbewaakte gebouw daar op het Museumplein in
$quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik begrijp die maatregelen van de VS niet.
Ik denk niet dat die rompslomp in het kader van 'Safety First' is.
Ik ben ook moeilijk in dat soort dingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat horloge van je plaatje was toch prima? Die vind ik niet te stoer en niet te chique. Precies goed.
Maar ik ben je vriend niet.![]()
No surprise herequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Persoonlijk vind ik de middelste het mooiste
De middelste inderdaad. De linker is wat te druk, de rechter is een digitaal horloge en dat kan je eigenlijk niet meer maken op je 30e. Staat ook niet bij een pak.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Fossil is niet goedkoop dacht ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook moeilijk in dat soort dingen
Heb nu deze 3 opties zo'n beetje:
[ afbeelding ]
Misschien loop ik op mijn 30e nog steeds met een digitaal horloge.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De middelste inderdaad. De linker is wat te druk, de rechter is een digitaal horloge en dat kan je eigenlijk niet meer maken op je 30e. Staat ook niet bij een pak.
Een tachymeter gebruikt verder ook geen hond trouwensquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De middelste inderdaad. De linker is wat te druk, de rechter is een digitaal horloge en dat kan je eigenlijk niet meer maken op je 30e. Staat ook niet bij een pak.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben voorspelbaar hequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
No surprise here
Ik vind m zelf ook wel erg toftot nu toe had ik voornamelijk nog vierkante Fossils gezien, en dat leek me niet wat, maar deze is wel mooi
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duurquote:
Dat mag ook wel wat kosten vind ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Duur
Respectievelijk 70, 100 en 55 euro geloof ik.
In het kader van: "Je wordt maar één keer 30 en ik hou van je"
Voor een digitaal horloge is het zeker acceptabel, maar ik vind wijzers klassieker verantwoord. Net als een vulpen: het hoeft niet per se praktischer te zijn, maar het staat wel beter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kijk, dat soort argumenten wil ik horen, dank!!!
Ik vind de rechter nog wel een acceptabel digitaal horloge, omdat ie van staal is, en niet van dat zwarte rubber, maar je hebt een punt
Ik houd het nog steeds op zo goedkoop mogelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Duur
Respectievelijk 70, 100 en 55 euro geloof ik.
In het kader van: "Je wordt maar één keer 30 en ik hou van je"
Soms nog wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een tachymeter gebruikt verder ook geen hond trouwens
Neem dan een kroontjes pen een een inktpotje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil zo graag met een vulpen schrijven, maar die dingen gaan bij mij altijd lekken
Ja en hardlopers misschien nog wel. Maar voor de gemiddelde mens is het nutteloosquote:
Dat draagt wat minder gemakkelijk meequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem dan een kroontjes pen een een inktpotje.
Ik hou het wel bij balpennenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem dan een kroontjes pen een een inktpotje.
Ik ben ook zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd het nog steeds op zo goedkoop mogelijk.
Mijn vorige horloge (Long Time) kostte ¤ 5, eenzelfde horloge van dezelfde fabrikant maar met extra functies ¤ 15.
Je moet er wel zelf mee schrijven he, alleen naar kijken en zeggen dat hij het moet doen werkt nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had zo'n houten Lami-vulpen, maar die is overledenhij doet gewoon helemaal niks meer
Mijn horloge van ¤ 5 ging kapot tijdens een busrit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook zo
En het horloge dat ik kreeg toen ik mn bachelor haalde, ook een Fossil en een euro of 70, ben ik kwijtgeraakt![]()
![]()
In OV-taal heet dat minnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat draagt wat minder gemakkelijk mee
Ik ben al de hele week in de war. Ik loop continu een dag voor
Een hulpmiddel om je snelheid te bepalen.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben het met Etc eens, alleen dan met een RVS band
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is een tachymeter eigenlijk?
En op dat Fossil horloge, die drie kleine metertjes, is dat nog nuttig? Het ziet er wel fancy uit
quote:Er bestaan tevens horloges met een tachymeterfunctie. Door het vooraf invoeren van de af te leggen afstand en het laten bijhouden van de tijd die nodig was om deze afstand af te leggen kan de snelheid in bijvoorbeeld kilometers per uur verkregen worden. Vaak hebben dergelijke horloges een standaardafstand van een kilometer, op een schaal rond het uurwerk staan dan de snelheden die behaald zijn als deze kilometer in een bepaald aantal seconden afgelegd is, bijvoorbeeld 60 km/u bij 60 seconden, 103 km/u bij 35 seconden (zie plaatje), 120 km/u bij 30 seconden enzovoorts.
Of afstanden en verticaliteit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een hulpmiddel om je snelheid te bepalen.
Ja maar dat lukt dus niet meer, ook niet als ik het heel lief vraag?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet er wel zelf mee schrijven he, alleen naar kijken en zeggen dat hij het moet doen werkt niet
En bovendien is het minder bestendig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat leer gaat zo stinken en plakken.
Wat jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook zo
En het horloge dat ik kreeg toen ik mn bachelor haalde, ook een Fossil en een euro of 70, ben ik kwijtgeraakt![]()
![]()
Ik moet een keer een vergelijkend warenonderzoek uitvoeren met een aantal horloges.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat jammer.![]()
Ik heb ook een Fossil, mijn tweede. De vorige heeft het begeven na een paar jaar toen er iets te veel water in bleef hangen.
Geef je op voor de testpanel van Kassa.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet een keer een vergelijkend warenonderzoek uitvoeren met een aantal horloges.
Misschien Kassa Op 3.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geef je op voor de testpanel van Kassa.
Ik zit te twijfelen welk soort eten ik ga laten bezorgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo naar de nieuwe Star Trek. Ben benieuwd
Indiaasquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen welk soort eten ik ga laten bezorgen.
Daar zit ik eigenlijk wel aan te denken.quote:
Dan ben ik één van je eerste klanten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga een site oprichten waarbij je van alles wat kunt bestellen. Een beetje chinees, een beetje Indiaas met vooraf een spaghetti
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga een site oprichten waarbij je van alles wat kunt bestellen. Een beetje chinees, een beetje Indiaas met vooraf een spaghetti
Misschien help ik wel mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben ik één van je eerste klanten!
Heeft ie nog last van zijn val?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook
Sushi vooraf, iets grieks als hoofdgerecht en een Italiaans toetje
Mijn broertje komt net zijn Nintendo DS brengen omdat ik 'ook even moet stóppen met werken'
Ik denk dat het heel populair zou zijn alleen logistiek kan nog een probleem worden. Als er één restaurant druk is, dan wordt de rest koud en het kan allen met tenten die dicht bij elkaar zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben ik één van je eerste klanten!
Ja, dat is wel jammer, kan niet buitenspelen met dit weer en mist zowel zijn fiets als elleboog-training vandaagquote:
Is 'ie nog zo jongquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer, kan niet buitenspelen met dit weer en mist zowel zijn fiets als elleboog-training vandaag
OF chefs met verschillende specialiteiten in één keuken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel populair zou zijn alleen logistiek kan nog een probleem worden. Als er één restaurant druk is, dan wordt de rest koud en het kan allen met tenten die dicht bij elkaar zitten.
Man, ik zou eens een marktonderzoek moeten gaan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OF chefs met verschillende specialiteiten in één keuken?
Hoe jong?quote:
Nou, je hebt het over "buiten spelen"quote:
Ja het is lekker weer hierquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je hebt het over "buiten spelen"
Ohja, dat is nog wel buitenspeelleeftijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is lekker weer hierHij is elf
Ik denk twaalf ook nog, daarna moet je professionaliseren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, dat is nog wel buitenspeelleeftijd
Goudmijntje denk ik!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Man, ik zou eens een marktonderzoek moeten gaan doen.
Octrooi zal je er niet op kunnen krijgen. En KVK is gemakkelijk. Grote probleem wordt investeerders vindenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goudmijntje denk ik!
* zoekt gegevens octrooiraad en kvk
Hij was goed te doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo naar de nieuwe Star Trek. Ben benieuwd
Kan vast d.m.v speciale dealtjes met bedrijven waarvan de medewerkers lange/late diensten draaienquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Octrooi zal je er niet op kunnen krijgen. En KVK is gemakkelijk. Grote probleem wordt investeerders vinden
Had jij niet al een site?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en daar kun je hele sappige dingen bestellen maar die kun je niet laten bezorgenquote:
Beste is zelf zoiets opzetten zoals Cobra zegt: verscheidene chefs in één keuken. Maar je hebt al gauw 250k nodig voor zoiets. Wellicht meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan vastd.m.v speciale dealtjes met bedrijven wiens mederwerkers lange/late diensten draaien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en daar kun je hele sappige dingen bestellen maar die kun je niet laten bezorgen![]()
Inderdaad. Het is alleen afhalenquote:
Nee ik bedoel als je zo'n deal hebt met een bedrijf dat jij tegen een zachte prijs aan hun medewerkers eten levert en zij exclusief bij jou halen plus je een deel van je startkapitaal geven ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beste is zelf zoiets opzetten zoals Cobra zegt: verscheidene chefs in één keuken. Maar je hebt al gauw 250k nodig voor zoiets. Wellicht meer.
Oh de catering van een bedrijf gaan verzorgen via het aloude fabriekswinkel systeem?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je zo'n deal hebt met een bedrijf dat jij tegen een zachte prijs aan hun medewerkers eten levert en zij exclusief bij jou halen plus je een deel van je startkapitaal geven ofzo
Ik loop achterquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh de catering van een bedrijf gaan verzorgen via het aloude fabriekswinkel systeem?
Ik denk dat een serieuze investeerder beter werkt
Jullie investeren in nieuwe ondernemingen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:00 schreef iamredleader het volgende:
Hm... iemand een bank nodig voor investeringen?
Onder anderequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie investeren in nieuwe ondernemingen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik loop achter
Maar die is moeilijk te vinden denk ik
*Mental note maakt voor het geval er toch ooit die boekhandel komtquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:00 schreef iamredleader het volgende:
Hm... iemand een bank nodig voor investeringen?
Jullie waren gisteren nog op RTL-Zquote:
Waarmee?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We zijn regelmatig in het nieuws
Och, kwartaalcijfers, jaarcijfers, een top-bestuurder die z'n excuses aanbiedt, dat soort dingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarmee?
Ik kijk wel RTL-Z, maar dan is het vaak in de ochtenduren en in de late middag.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen besteld zijn maaltijd vanavond?
Wij dan ook, dönnerschotels zijn net besteld...
Het is döner, één N.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik eet elke dag bij restaurant mamaquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Was het al tijd om te oogsten ja?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Soempie het volgende:
ik zit weer aan een bord sla.
Vertel dat die dönner/dönerbakkers maar die allerlei variaties op dat woord in hun folders e.d. vermelden.quote:
Met de brommer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel dat die dönner/dönerbakkers maar die allerlei variaties in hun folders e.d vermelden.
En het zal me een zorg zijn of het met één 'n 'of met twee 'n-en' geschreven wordt, als ze het zo maar komen afleveren...
Eetse!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Ja, daar is de dönner/döner-koerier...![]()
Ik ben voedselen...
Ik heb niet snel iets van omfg, maar 'Dit caravan'?quote:Dit caravan was afgelopen week vrij en met 10 % korting te huur voor 225 euro. Jammer, maar helaas...
1305 te Zeeland, Nederland
Deze is vrij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een beetje te zoeken naar een te huren caravan, kom ik op een site en zie ik dit staan:
[..]
Ik heb niet snel iets van omfg, maar 'Dit caravan'?
Wat moet dat kosten en waar kunnen we 'm ophalenquote:
Ik denk dat als je "Adriaantje !!!! Tering acrobaat !!!" op de zijkanten zet, je 'm gratis bij Bassie mag halen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat moet dat kosten en waar kunnen we 'm ophalen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Damn wat zijn die dingen duurDat wordt waarschijnlijk huren, en dat kost al minimaal 500 euro volgens mij
Ik word zo scheitziek van dat tweede boek, donder op met die onzin! Echt gatverdammequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De bassie&adriaan caravan is niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat moet dat kosten en waar kunnen we 'm ophalen
In Enschede verhuren ze vouwwagens vanaf 160pw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Dat doen we al 5 jaar ofzoEn dit wordt onze laatste Campzone, leek ons wel leuk om dat een beetje luxer dan normaal te doen
Heb nu wel een site gevonden waar een caravan huren 360 kost (ik neem aan per week) dus dat valt nog te doen op zich. Maar moet eerst even overleggen natuurlijk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De bassie&adriaan caravan is niet meer.
Die stond laatst (zichtbaar vanuit mijn slaapkammerraam) voor vernietiging bij de gemeentewerkplaats hier.
Had het iets eerder gezegd, had je hem misschien gratis op kunnen halen
Volgens mij had ik ook nog wel ergens bewijs (lees: foto's) er van, maar dan moet ik denk ik heel erg zoeken tussen de backups van de gecrashte pc.
Waarom ze dat ding bij gemeente kaag&braassem hebben gebracht is mij wel een raadsel overigens.
Fuck, da's wel zonde zeg! Maar goed, plannen zijn al gewijzigdquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De bassie&adriaan caravan is niet meer.
Die stond laatst (zichtbaar vanuit mijn slaapkammerraam) voor vernietiging bij de gemeentewerkplaats hier.
Had het iets eerder gezegd, had je hem misschien gratis op kunnen halen
Volgens mij had ik ook nog wel ergens bewijs (lees: foto's) er van, maar dan moet ik denk ik heel erg zoeken tussen de backups van de gecrashte pc.
Waarom ze dat ding bij gemeente kaag&braassem hebben gebracht is mij wel een raadsel overigens.
Vouwwagenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Enschede verhuren ze vouwwagens vanaf 160pw.
Hoe saai is het gewoon! Ik wordt er knettergek van! Om van de structuur nog maar te spreken! Het loopt totáál niet chronologisch (wat nou wel handig is bij geschiedenis...) Het is echt niet normaal bagger ditquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik word zo scheitziek van dat tweede boek, donder op met die onzin! Echt gatverdamme
Heb vandaag van mn leraar een ultieme samenvatting gekregen, ideaaaaal is dat ding. Komt volgens mij uit de samengevat van GS. Dat boek 1 keer gelezen, en daar blijft het bijquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe saai is het gewoon! Ik wordt er knettergek van! Om van de structuur nog maar te spreken! Het loopt totáál niet chronologisch (wat nou wel handig is bij geschiedenis...) Het is echt niet normaal bagger ditEn ze ehrhalen zichzelf tot treurnis toe
Maar goed dat er nog een keer naar gekeken is dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:net terug uit het ziekenhuis
mijn vader bloedde nog erg en toen de kaakchirurg ernaar keek vond ze dat niet normaal. Dus weer een nieuwe behandeling waarbij ze alles schoongemaakt heeft en opnieuw gehecht. Maar nu gaat het weer een stuk beter
Vroeg naar bed?quote:ben alleen doodop. 3,5 uur in het ziekenhuis vergt best wat energie
Pfoe nou dat zal welquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
net terug uit het ziekenhuis
mijn vader bloedde nog erg en toen de kaakchirurg ernaar keek vond ze dat niet normaal. Dus weer een nieuwe behandeling waarbij ze alles schoongemaakt heeft en opnieuw gehecht. Maar nu gaat het weer een stuk beter
ben alleen doodop. 3,5 uur in het ziekenhuis vergt best wat energie
Zeker fijn dat er nog even naar gekeken isquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar goed dat er nog een keer naar gekeken is dan.Goed om te horen dat het beter gaat met je vader.
![]()
[..]
Vroeg naar bed?
Zijn het er veel? Heb ze eigenlijk wel nodig al. En op zich ben ik wel gewend om te zeulen met van allesquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, is het trouwens wel slim als ik die boeken zaterdag voor je mee neem? Heb je zin om er de hele avond mee te zeulen?
Tot nu toe heb ik er 4 gevonden waar je misschien iets aan zal hebben. Wel een paar dikke pillen. Maar goed ik neem ze mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn het er veel? Heb ze eigenlijk wel nodig al. En op zich ben ik wel gewend om te zeulen met van alles
Meer dan 20 te hard?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
2 vervelende berichten bij de post vandaag:
een boete van 28 euro voor te snel rijden![]()
quote:en bericht van school dat er op dit moment nog niet genoeg aanmeldingen zijn en dat ik over een week of 6 wel weer bericht krijg
En is het mogelijk die samenvatting te delen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
Heb vandaag van mn leraar een ultieme samenvatting gekregen, ideaaaaal is dat ding. Komt volgens mij uit de samengevat van GS. Dat boek 1 keer gelezen, en daar blijft het bij
90 gemeten waar 80 is toegestaanquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien iets voor jullie om de site van de NLDA in de gaten te houden. Er worden regelmatig seminairs gehouden over dat soort zaken waar ook burgers bij aanwezig mogen zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eh nou, die samenvatting is uitgeprint en is een pakketje van 13 pagina's....quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En is het mogelijk die samenvatting te delen?![]()
Het is nooit te laat.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Enne Cobra, denk dat dat te laat is voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |