Geef je op voor de testpanel van Kassa.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet een keer een vergelijkend warenonderzoek uitvoeren met een aantal horloges.
Misschien Kassa Op 3.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geef je op voor de testpanel van Kassa.
Ik zit te twijfelen welk soort eten ik ga laten bezorgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo naar de nieuwe Star Trek. Ben benieuwd
Indiaasquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen welk soort eten ik ga laten bezorgen.
Daar zit ik eigenlijk wel aan te denken.quote:
Dan ben ik één van je eerste klanten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga een site oprichten waarbij je van alles wat kunt bestellen. Een beetje chinees, een beetje Indiaas met vooraf een spaghetti
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga een site oprichten waarbij je van alles wat kunt bestellen. Een beetje chinees, een beetje Indiaas met vooraf een spaghetti
Misschien help ik wel mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben ik één van je eerste klanten!
Heeft ie nog last van zijn val?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ook
Sushi vooraf, iets grieks als hoofdgerecht en een Italiaans toetje
Mijn broertje komt net zijn Nintendo DS brengen omdat ik 'ook even moet stóppen met werken'
Ik denk dat het heel populair zou zijn alleen logistiek kan nog een probleem worden. Als er één restaurant druk is, dan wordt de rest koud en het kan allen met tenten die dicht bij elkaar zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben ik één van je eerste klanten!
Ja, dat is wel jammer, kan niet buitenspelen met dit weer en mist zowel zijn fiets als elleboog-training vandaagquote:
Is 'ie nog zo jongquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer, kan niet buitenspelen met dit weer en mist zowel zijn fiets als elleboog-training vandaag
OF chefs met verschillende specialiteiten in één keuken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel populair zou zijn alleen logistiek kan nog een probleem worden. Als er één restaurant druk is, dan wordt de rest koud en het kan allen met tenten die dicht bij elkaar zitten.
Man, ik zou eens een marktonderzoek moeten gaan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OF chefs met verschillende specialiteiten in één keuken?
Hoe jong?quote:
Nou, je hebt het over "buiten spelen"quote:
Ja het is lekker weer hierquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je hebt het over "buiten spelen"
Ohja, dat is nog wel buitenspeelleeftijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is lekker weer hierHij is elf
Ik denk twaalf ook nog, daarna moet je professionaliseren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, dat is nog wel buitenspeelleeftijd
Goudmijntje denk ik!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Man, ik zou eens een marktonderzoek moeten gaan doen.
Octrooi zal je er niet op kunnen krijgen. En KVK is gemakkelijk. Grote probleem wordt investeerders vindenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goudmijntje denk ik!
* zoekt gegevens octrooiraad en kvk
Hij was goed te doenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo naar de nieuwe Star Trek. Ben benieuwd
Kan vast d.m.v speciale dealtjes met bedrijven waarvan de medewerkers lange/late diensten draaienquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Octrooi zal je er niet op kunnen krijgen. En KVK is gemakkelijk. Grote probleem wordt investeerders vinden
Had jij niet al een site?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en daar kun je hele sappige dingen bestellen maar die kun je niet laten bezorgenquote:
Beste is zelf zoiets opzetten zoals Cobra zegt: verscheidene chefs in één keuken. Maar je hebt al gauw 250k nodig voor zoiets. Wellicht meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan vastd.m.v speciale dealtjes met bedrijven wiens mederwerkers lange/late diensten draaien
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en daar kun je hele sappige dingen bestellen maar die kun je niet laten bezorgen![]()
Inderdaad. Het is alleen afhalenquote:
Nee ik bedoel als je zo'n deal hebt met een bedrijf dat jij tegen een zachte prijs aan hun medewerkers eten levert en zij exclusief bij jou halen plus je een deel van je startkapitaal geven ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beste is zelf zoiets opzetten zoals Cobra zegt: verscheidene chefs in één keuken. Maar je hebt al gauw 250k nodig voor zoiets. Wellicht meer.
Oh de catering van een bedrijf gaan verzorgen via het aloude fabriekswinkel systeem?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als je zo'n deal hebt met een bedrijf dat jij tegen een zachte prijs aan hun medewerkers eten levert en zij exclusief bij jou halen plus je een deel van je startkapitaal geven ofzo
Ik loop achterquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh de catering van een bedrijf gaan verzorgen via het aloude fabriekswinkel systeem?
Ik denk dat een serieuze investeerder beter werkt
Jullie investeren in nieuwe ondernemingen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:00 schreef iamredleader het volgende:
Hm... iemand een bank nodig voor investeringen?
Onder anderequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie investeren in nieuwe ondernemingen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik loop achter
Maar die is moeilijk te vinden denk ik
*Mental note maakt voor het geval er toch ooit die boekhandel komtquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:00 schreef iamredleader het volgende:
Hm... iemand een bank nodig voor investeringen?
Jullie waren gisteren nog op RTL-Zquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |