Waarmee?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We zijn regelmatig in het nieuws
Och, kwartaalcijfers, jaarcijfers, een top-bestuurder die z'n excuses aanbiedt, dat soort dingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarmee?
Ik kijk wel RTL-Z, maar dan is het vaak in de ochtenduren en in de late middag.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen besteld zijn maaltijd vanavond?
Wij dan ook, dönnerschotels zijn net besteld...
Het is döner, één N.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik eet elke dag bij restaurant mamaquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Was het al tijd om te oogsten ja?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Soempie het volgende:
ik zit weer aan een bord sla.
Vertel dat die dönner/dönerbakkers maar die allerlei variaties op dat woord in hun folders e.d. vermelden.quote:
Met de brommer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel dat die dönner/dönerbakkers maar die allerlei variaties in hun folders e.d vermelden.
En het zal me een zorg zijn of het met één 'n 'of met twee 'n-en' geschreven wordt, als ze het zo maar komen afleveren...
Eetse!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Ja, daar is de dönner/döner-koerier...![]()
Ik ben voedselen...
Ik heb niet snel iets van omfg, maar 'Dit caravan'?quote:Dit caravan was afgelopen week vrij en met 10 % korting te huur voor 225 euro. Jammer, maar helaas...
1305 te Zeeland, Nederland
Deze is vrij.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een beetje te zoeken naar een te huren caravan, kom ik op een site en zie ik dit staan:
[..]
Ik heb niet snel iets van omfg, maar 'Dit caravan'?
Wat moet dat kosten en waar kunnen we 'm ophalenquote:
Ik denk dat als je "Adriaantje !!!! Tering acrobaat !!!" op de zijkanten zet, je 'm gratis bij Bassie mag halen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat moet dat kosten en waar kunnen we 'm ophalen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Damn wat zijn die dingen duurDat wordt waarschijnlijk huren, en dat kost al minimaal 500 euro volgens mij
Ik word zo scheitziek van dat tweede boek, donder op met die onzin! Echt gatverdammequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oorlog is zo veel interessanter dan de opkomst en ondergang van de republiek
De bassie&adriaan caravan is niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat moet dat kosten en waar kunnen we 'm ophalen
In Enschede verhuren ze vouwwagens vanaf 160pw.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:24 schreef Etcetera het volgende:
Dat doen we al 5 jaar ofzoEn dit wordt onze laatste Campzone, leek ons wel leuk om dat een beetje luxer dan normaal te doen
Heb nu wel een site gevonden waar een caravan huren 360 kost (ik neem aan per week) dus dat valt nog te doen op zich. Maar moet eerst even overleggen natuurlijk
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De bassie&adriaan caravan is niet meer.
Die stond laatst (zichtbaar vanuit mijn slaapkammerraam) voor vernietiging bij de gemeentewerkplaats hier.
Had het iets eerder gezegd, had je hem misschien gratis op kunnen halen
Volgens mij had ik ook nog wel ergens bewijs (lees: foto's) er van, maar dan moet ik denk ik heel erg zoeken tussen de backups van de gecrashte pc.
Waarom ze dat ding bij gemeente kaag&braassem hebben gebracht is mij wel een raadsel overigens.
Fuck, da's wel zonde zeg! Maar goed, plannen zijn al gewijzigdquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De bassie&adriaan caravan is niet meer.
Die stond laatst (zichtbaar vanuit mijn slaapkammerraam) voor vernietiging bij de gemeentewerkplaats hier.
Had het iets eerder gezegd, had je hem misschien gratis op kunnen halen
Volgens mij had ik ook nog wel ergens bewijs (lees: foto's) er van, maar dan moet ik denk ik heel erg zoeken tussen de backups van de gecrashte pc.
Waarom ze dat ding bij gemeente kaag&braassem hebben gebracht is mij wel een raadsel overigens.
Vouwwagenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Enschede verhuren ze vouwwagens vanaf 160pw.
Hoe saai is het gewoon! Ik wordt er knettergek van! Om van de structuur nog maar te spreken! Het loopt totáál niet chronologisch (wat nou wel handig is bij geschiedenis...) Het is echt niet normaal bagger ditquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik word zo scheitziek van dat tweede boek, donder op met die onzin! Echt gatverdamme
Heb vandaag van mn leraar een ultieme samenvatting gekregen, ideaaaaal is dat ding. Komt volgens mij uit de samengevat van GS. Dat boek 1 keer gelezen, en daar blijft het bijquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe saai is het gewoon! Ik wordt er knettergek van! Om van de structuur nog maar te spreken! Het loopt totáál niet chronologisch (wat nou wel handig is bij geschiedenis...) Het is echt niet normaal bagger ditEn ze ehrhalen zichzelf tot treurnis toe
Maar goed dat er nog een keer naar gekeken is dan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:net terug uit het ziekenhuis
mijn vader bloedde nog erg en toen de kaakchirurg ernaar keek vond ze dat niet normaal. Dus weer een nieuwe behandeling waarbij ze alles schoongemaakt heeft en opnieuw gehecht. Maar nu gaat het weer een stuk beter
Vroeg naar bed?quote:ben alleen doodop. 3,5 uur in het ziekenhuis vergt best wat energie
Pfoe nou dat zal welquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:15 schreef MaJo het volgende:
net terug uit het ziekenhuis
mijn vader bloedde nog erg en toen de kaakchirurg ernaar keek vond ze dat niet normaal. Dus weer een nieuwe behandeling waarbij ze alles schoongemaakt heeft en opnieuw gehecht. Maar nu gaat het weer een stuk beter
ben alleen doodop. 3,5 uur in het ziekenhuis vergt best wat energie
Zeker fijn dat er nog even naar gekeken isquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar goed dat er nog een keer naar gekeken is dan.Goed om te horen dat het beter gaat met je vader.
![]()
[..]
Vroeg naar bed?
Zijn het er veel? Heb ze eigenlijk wel nodig al. En op zich ben ik wel gewend om te zeulen met van allesquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, is het trouwens wel slim als ik die boeken zaterdag voor je mee neem? Heb je zin om er de hele avond mee te zeulen?
Tot nu toe heb ik er 4 gevonden waar je misschien iets aan zal hebben. Wel een paar dikke pillen. Maar goed ik neem ze mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn het er veel? Heb ze eigenlijk wel nodig al. En op zich ben ik wel gewend om te zeulen met van alles
Meer dan 20 te hard?quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
2 vervelende berichten bij de post vandaag:
een boete van 28 euro voor te snel rijden![]()
quote:en bericht van school dat er op dit moment nog niet genoeg aanmeldingen zijn en dat ik over een week of 6 wel weer bericht krijg
En is het mogelijk die samenvatting te delen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
Heb vandaag van mn leraar een ultieme samenvatting gekregen, ideaaaaal is dat ding. Komt volgens mij uit de samengevat van GS. Dat boek 1 keer gelezen, en daar blijft het bij
90 gemeten waar 80 is toegestaanquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Misschien iets voor jullie om de site van de NLDA in de gaten te houden. Er worden regelmatig seminairs gehouden over dat soort zaken waar ook burgers bij aanwezig mogen zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Eh nou, die samenvatting is uitgeprint en is een pakketje van 13 pagina's....quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En is het mogelijk die samenvatting te delen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |