Ben je een luie bankhanger dan?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Telefoon doorschakelen naar je mobiel?
Welke oorlog? Want er zijn best wat interessante oorlogen uit de geschiedenis van Nederlandquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oorlog is zo veel interessanter dan de opkomst en ondergang van de republiek
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De Napoleontische oorlogen, de krimoorlog, de frans-duitse oorlogen en de eerste wereld oorlog (examenonderwerp 1)
Veel leuker dan, ik citeer, "Dynamiek en Stagnatie: De Republiek in de Gouden en Zilveren Eeuw"
(examenonderwerp 2)
Precies mijn gedachtengangquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ken ze niet en zo te zien mis ik er niks aan.
'I like ponies'![]()
Jij scheurt ze er met je tanden af?quote:
En op de boekenkast?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:29 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer een oplossing te bedenken voor de boeken die niet meer in de kast en op het bureau passen.
Eigenlijk heb ik gewoon een plankje nodig, maar volgens mij heb ik geen boormachine.
Brrrquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij scheurt ze er met je tanden af?
(Ik zit hier met twee potjes nagellak. Ik heb 1 pink gedaan.)
Daar staan de planten, die anders worden uitgegraven door de katten.quote:
Doe je om en om een kleurtje?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:30 schreef wyccie het volgende:
(Ik zit hier met twee potjes nagellak. Ik heb 1 pink gedaan.)
De Gouden Eeuw is wel leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De Napoleontische oorlogen, de krimoorlog, de frans-duitse oorlogen en de eerste wereld oorlog (examenonderwerp 1)
Veel leuker dan, ik citeer, "Dynamiek en Stagnatie: De Republiek in de Gouden en Zilveren Eeuw"
(examenonderwerp 2)
Brrrrr ik ook niet, wat een intens rottig gevoel is datquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
BrrrIk knip ze gewoon met een nagelschaartje
Weet niet wat jij voor beeld hebt van mij nu
Hmm, en gewoon voor, boven, achter en tussen de andere boeken in je kast. Zo heb ik het ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:32 schreef Soempie het volgende:
Daar staan de planten, die anders worden uitgegraven door de katten.
Nee joh! Ik was mijn laatje aan het 'opruimen' en toen zag ik twee flesjes. Even getest.quote:
quote:
Zo'n metalen ding is eng. Ieh! Een glazen vijl is echt super.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Brrrrr ik ook niet, wat een intens rottig gevoel is dat![]()
![]()
He bahquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef iamredleader het volgende:
hier een niet-luie stoelzitter
mag ik ook aanschuiven?
Ik heb een heel vreemd gevoel vandaag. Zit precies tussen![]()
en
![]()
in.
Vanochtend gehoord dat er een paar collega's van ons kantoor weg moeten vanwege een reorganisatie. Ik mag gelukkig blijven, maar het blijft erg dubbelzinnig allemaal
Een glázen vijl???? Daar heb ik echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n metalen ding is eng. Ieh! Een glazen vijl is echt super.
Reorganisaties zijn bah.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend gehoord dat er een paar collega's van ons kantoor weg moeten vanwege een reorganisatie. Ik mag gelukkig blijven, maar het blijft erg dubbelzinnig allemaal
Nouja, eigenlijk wil ik het liefst al m'n studieboeken bij m'n bureau, maar dat gaat niet meer. Dus elke keer is het weer een 'gedoe' als ik boeken van het bureau naar de kast in de woonkamer moet verplaatsen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:39 schreef wyccie het volgende:
Hmm, en gewoon voor, boven, achter en tussen de andere boeken in je kast. Zo heb ik het ook.![]()
En gewoon stapels op de grond voor de kast. Zoals bij de Aldi.
Bubbeltjeslimonade danquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef iamredleader het volgende:
En nee, niet met Tinuviel op proosten - ze drinkt nog altijd geen alcohol vanwege de borstvoeding!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:41 schreef LadyBlack het volgende:
Een glázen vijl???? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord
Zo'n schaartje lijtk me moeilijk knippen. Ik dacht ook dat die dingen in zo'n setje zaten voor de velletjes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:45 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik knip m'n linkerhand met een schaartje (want met rechts kan ik dat), en rechts wordt door de linkerhand gedaan met zo'n knipding. En ik vijl nooit.
Is je bureau ingebouwd of heb je ruimte ernaast? Ik heb vroeger ook al mijn studieboeken naast mijn bureau op een rijtje op de grond gehad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
Nouja, eigenlijk wil ik het liefst al m'n studieboeken bij m'n bureau, maar dat gaat niet meer. Dus elke keer is het weer een 'gedoe' als ik boeken van het bureau naar de kast in de woonkamer moet verplaatsen.![]()
't bureau is nu alleen een grote bende met stapels boeken en mappen en dat werkt ook niet.
Ik heb een kastje onder mijn bureau, gewoon zelf gemaakt van 4 plankjes, en daar heb ik boeken in die ik ook daadwerkelijk gebruik voor mn scriptie. Andere boeken zitten of in de boekenkast, of in een doos.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk wil ik het liefst al m'n studieboeken bij m'n bureau, maar dat gaat niet meer. Dus elke keer is het weer een 'gedoe' als ik boeken van het bureau naar de kast in de woonkamer moet verplaatsen.![]()
't bureau is nu alleen een grote bende met stapels boeken en mappen en dat werkt ook niet.
Dat vind ik eigenlijk een heel goed voornemenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:56 schreef iamredleader het volgende:
Je mag inderdaad best af en toe een wijntje als je borstvoeding geeft, maar Tinuviel heeft zichzelf gewoon voorgenomen helemaal geen alcohol te nuttigen zo lang de borstvoeding doorgaat
Al voordat Tinuviel zwanger werd is zij met alle alcohol gestopt. We wisten immers niet hoe snel alles zou lukken (heel snel dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Dat vind ik eigenlijk een heel goed voornemen
Vriendinnen van mij zeiden toen we het daar een keer over hadden: nou, van een wijntje gaat het kind heus niet dood, dus als ik zwanger ben kan ik best 's avonds een wijntje drinken.
Ik viel zowat van mn stoelwant ze hadden het niet over oud & nieuw of verjaardagen, maar gewoon zomaar thuis na het eten een wijntje
Zo onverantwoord vind ik dat,....
Ohja... "Mijn moeder dronk en rookte ook toen ze zwange was van mij. En met met gaat het ook goed toch? Dan kan ik dat ook wel doen"quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een heel goed voornemen
Vriendinnen van mij zeiden toen we het daar een keer over hadden: nou, van een wijntje gaat het kind heus niet dood, dus als ik zwanger ben kan ik best 's avonds een wijntje drinken.
Ik viel zowat van mn stoelwant ze hadden het niet over oud & nieuw of verjaardagen, maar gewoon zomaar thuis na het eten een wijntje
Zo onverantwoord vind ik dat,....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is je bureau ingebouwd of heb je ruimte ernaast? Ik heb vroeger ook al mijn studieboeken naast mijn bureau op een rijtje op de grond gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |