Hoe lang weet ik niet, zal vast wel weer een week duren ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]En hoelang moet 'ie nog blijven?
Kun je voor mij morgen een pleziertje doen en een stukje Ice Blue meenemen?
En: is Demon in the dark aan te raden?
Had ik het even eerder moeten vragen, had ik het van tevoren overgemaaktquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang weet ik niet, zal vast wel weer een week duren ofzo
heb op dit moment 6 euro dus iets voor je kopen wordt wat moeilijk
Ja zag iets over pepermuntje enz dus dat leek me wel lekker fris.quote:demon vind ik zelf niet lekker maar weet dat veel mannen hem erg fijn vindenis wel een hele zachte romige zeep dus dat is wel weer een pre
je kunt ook zaterdag langskomen? Hoewel ik er achterkwam dat ik tot 4 uur moet werken
Interview voor je visum? Spannendquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
net een afspraak gemaakt op het Amerikaanse consulaat... Het wordt wel echt nu
Ik zou voor die Colt gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik laat het probleem wel over aan de baasjes
Dat horloge van je plaatje was toch prima? Die vind ik niet te stoer en niet te chique. Precies goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik twijfel nu heel erg tussen een stoer of een chic horloge, maar heb echt geen idee wat mn vriend wil![]()
Ik heb al in moeten vullen of ik er heen ga met de intentie terrotistische aanslagen te plegen, dan wel lid ben van een terroristische, dan wel extremistische organisatiequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Interview voor je visum? Spannend
Ja want echte terroristen zullen dat natuurlijk braaf aangevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb al in moeten vullen of ik er heen ga met de intentie terrotistische aanslagen te plegen, dan wel lid ben van een terroristische, dan wel extremistische organisatieEn meer van dat soort onzin
Maar inderdaad spannend, dan mag ik es dat zwaarbewaakte gebouw daar op het Museumplein in
$quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik begrijp die maatregelen van de VS niet.
Ik denk niet dat die rompslomp in het kader van 'Safety First' is.
Ik ben ook moeilijk in dat soort dingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat horloge van je plaatje was toch prima? Die vind ik niet te stoer en niet te chique. Precies goed.
Maar ik ben je vriend niet.![]()
No surprise herequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Persoonlijk vind ik de middelste het mooiste
De middelste inderdaad. De linker is wat te druk, de rechter is een digitaal horloge en dat kan je eigenlijk niet meer maken op je 30e. Staat ook niet bij een pak.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Fossil is niet goedkoop dacht ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook moeilijk in dat soort dingen
Heb nu deze 3 opties zo'n beetje:
[ afbeelding ]
Misschien loop ik op mijn 30e nog steeds met een digitaal horloge.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De middelste inderdaad. De linker is wat te druk, de rechter is een digitaal horloge en dat kan je eigenlijk niet meer maken op je 30e. Staat ook niet bij een pak.
Een tachymeter gebruikt verder ook geen hond trouwensquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De middelste inderdaad. De linker is wat te druk, de rechter is een digitaal horloge en dat kan je eigenlijk niet meer maken op je 30e. Staat ook niet bij een pak.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben voorspelbaar hequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
No surprise here
Ik vind m zelf ook wel erg toftot nu toe had ik voornamelijk nog vierkante Fossils gezien, en dat leek me niet wat, maar deze is wel mooi
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Duurquote:
Dat mag ook wel wat kosten vind ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Duur
Respectievelijk 70, 100 en 55 euro geloof ik.
In het kader van: "Je wordt maar één keer 30 en ik hou van je"
Voor een digitaal horloge is het zeker acceptabel, maar ik vind wijzers klassieker verantwoord. Net als een vulpen: het hoeft niet per se praktischer te zijn, maar het staat wel beter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kijk, dat soort argumenten wil ik horen, dank!!!
Ik vind de rechter nog wel een acceptabel digitaal horloge, omdat ie van staal is, en niet van dat zwarte rubber, maar je hebt een punt
Ik houd het nog steeds op zo goedkoop mogelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Duur
Respectievelijk 70, 100 en 55 euro geloof ik.
In het kader van: "Je wordt maar één keer 30 en ik hou van je"
Soms nog wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een tachymeter gebruikt verder ook geen hond trouwens
Neem dan een kroontjes pen een een inktpotje.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil zo graag met een vulpen schrijven, maar die dingen gaan bij mij altijd lekken
Ja en hardlopers misschien nog wel. Maar voor de gemiddelde mens is het nutteloosquote:
Dat draagt wat minder gemakkelijk meequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem dan een kroontjes pen een een inktpotje.
Ik hou het wel bij balpennenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem dan een kroontjes pen een een inktpotje.
Ik ben ook zoquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd het nog steeds op zo goedkoop mogelijk.
Mijn vorige horloge (Long Time) kostte ¤ 5, eenzelfde horloge van dezelfde fabrikant maar met extra functies ¤ 15.
Je moet er wel zelf mee schrijven he, alleen naar kijken en zeggen dat hij het moet doen werkt nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had zo'n houten Lami-vulpen, maar die is overledenhij doet gewoon helemaal niks meer
Mijn horloge van ¤ 5 ging kapot tijdens een busrit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben ook zo
En het horloge dat ik kreeg toen ik mn bachelor haalde, ook een Fossil en een euro of 70, ben ik kwijtgeraakt![]()
![]()
In OV-taal heet dat minnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat draagt wat minder gemakkelijk mee
Ik ben al de hele week in de war. Ik loop continu een dag voor
Een hulpmiddel om je snelheid te bepalen.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben het met Etc eens, alleen dan met een RVS band
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is een tachymeter eigenlijk?
En op dat Fossil horloge, die drie kleine metertjes, is dat nog nuttig? Het ziet er wel fancy uit
quote:Er bestaan tevens horloges met een tachymeterfunctie. Door het vooraf invoeren van de af te leggen afstand en het laten bijhouden van de tijd die nodig was om deze afstand af te leggen kan de snelheid in bijvoorbeeld kilometers per uur verkregen worden. Vaak hebben dergelijke horloges een standaardafstand van een kilometer, op een schaal rond het uurwerk staan dan de snelheden die behaald zijn als deze kilometer in een bepaald aantal seconden afgelegd is, bijvoorbeeld 60 km/u bij 60 seconden, 103 km/u bij 35 seconden (zie plaatje), 120 km/u bij 30 seconden enzovoorts.
Of afstanden en verticaliteit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een hulpmiddel om je snelheid te bepalen.
Ja maar dat lukt dus niet meer, ook niet als ik het heel lief vraag?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet er wel zelf mee schrijven he, alleen naar kijken en zeggen dat hij het moet doen werkt niet
En bovendien is het minder bestendig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Dat leer gaat zo stinken en plakken.
Wat jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben ook zo
En het horloge dat ik kreeg toen ik mn bachelor haalde, ook een Fossil en een euro of 70, ben ik kwijtgeraakt![]()
![]()
Ik moet een keer een vergelijkend warenonderzoek uitvoeren met een aantal horloges.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat jammer.![]()
Ik heb ook een Fossil, mijn tweede. De vorige heeft het begeven na een paar jaar toen er iets te veel water in bleef hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |