Ach nee toch...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Aranosfky(Requiem for a dream/Pi) is bezig met "RoboCop"..uhoh.
Jajaquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar de stad, kijken of ik een mooi horloge kan vinden voor mn lief
Nu is het nog droog, en vanavond kan ik ook aan de studie
Nope, geen toegangquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Heeft er iemand van jullie toegang tot KPD? Er was gezeik over een foto die op de fp was gezet las ik net.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Heeft er iemand van jullie toegang tot KPD? Er was gezeik over een foto die op de fp was gezet las ik net.
X-Factor? Wasda?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef wyccie het volgende:
Kijkt er iemand X-Factor? Ik hoorde vorige week een liedje dat door Lisa gezongen werd en dat vond ik erg goed.
Het was een rustig nummer, en ik dacht een aflevering waarin ze allemaal twee liedjes mochten zingen.
quote:
Scorcese (hoe schrijf je dat in vredesnaamquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Aranosfky(Requiem for a dream/Pi) is bezig met "RoboCop"..uhoh.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Nee, die ken ik wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het was niet toevallig Hallelujah, wycc? Daar is hier nog zo een discussie over geweest![]()
Djeez had een privéfoto van een fokker uit KPD bij een artikel gezetquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Mehehe die Djeez is lekker bezigquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Djeez had een privéfoto van een fokker uit KPD bij een artikel gezet
Ik was de hele Frontpage al aan het uitkammen. Van de oma met designer-vagina?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
Djeez had een privéfoto van een fokker uit KPD bij een artikel gezet
Dat weet ik niet. Maar het was een foto van "blondiej_1989"quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was de hele Frontpage al aan het uitkammen. Van de oma met designer-vagina?
Deze?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die ken ik wel.
Het was iets met Love in de titel, of in het refrein.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was de hele Frontpage al aan het uitkammen. Van de oma met designer-vagina?
Djeez is de grootste sukkel die er op Fok rondlooptquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mehehe die Djeez is lekker bezig
Pics![]()
quote:
Die ja!quote:
quote:
Meld jezelf lekker aan bij KPDquote:
Djeez is een nieuwsposter die denkt humor te hebben maar totaal niet leuke grapjes maakt in artikelen en ook vaak zelf conclusies trekt die *nergens* op slaan. Echt een gruwel.quote:
Adelequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit nummer zoek ik al tijdenKon geen tekst of wat dan ook, alleen een beetje melodie en dan kom je niet ver
I aim to pleasequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit nummer zoek ik al tijdenKon geen tekst of wat dan ook, alleen een beetje melodie en dan kom je niet ver
Ik dacht eerst dat het programma Holland's got talent heet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
En ik heb gewoon gezocht op "lisa x-factor liedje love"
Tja, dan wordt het lastig zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het programma Holland's got talent heet.
Ik wist niet hoe ik het moest zoekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I aim to please![]()
En ik heb gewoon gezocht op "lisa x-factor liedje love"
Dan kun je ook lekker ibj het vuur zitten hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bij ons zijn de kachelmannen flink bezig gaten ze zagen in het dak en de tussenverdieping. Als het goed is komt morgen de houtkachel. Helaas wordt het zomer maarja
Dat had ik wel al bedacht maar zo nodig hoefde ik het nummer nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zingen/neuriën en dat opnemen en uploaden naar hier, of in [MUZ].
C4 weet daar vast wel iets op.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Etcetera het volgende:
Iemand tips tegen een nonstop piepende hond?
Nee maar met de vraag van Wyccie erbij kon ik dat wel dusquote:
Ja we gaan hem sowieso wel even opstoken hoorquote:Dan kun je ook lekker ibj het vuur zitten hoorMaar dat is buiten dan toch prettiger dan binnen
Ik kan hier hele dieronvriendelijk dingen gaan roepenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat had ik wel al bedacht maar zo nodig hoefde ik het nummer nou ook weer niet
Ik zing vals, wil je niet weten![]()
Iemand tips tegen een nonstop piepende hond?
Ik denk dat zijn oplossing niet gewaardeerd wordtquote:
Ze zijn in de tuin bezig en meneer wil daar met alle geweld bij zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan hier hele dieronvriendelijk dingen gaan roepen
Moet 'ie niet gewoon uit? Of is 'ie bang ergens voor?
Dat eerste commentaar van die Geer. En 'oh bah' van Patricia.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over Holland's got talent gesproken
Zij zijn van elleboog en hij heeft ons enorm geholpen onze act te verbeteren
Mja. Ik vind Adele gewoon tof.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef wyccie het volgende:
Ik vind trouwens dat de versie van Lisa mooier is dan die van Adele.
Ehm... Ja... Gutquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef wyccie het volgende:
Etcie, het is nog iets te vaag.
Hoe klinkt de muziek?
@ Etcie; Wil je het probleem hands-on of van afstand oplossen?quote:
Music van John Miles? Daarvan ken ik de clip niet, dus of er groeiende plantjes in de ruimte aanwezig zijn....quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Ehm... Ja... Gut
Van dat opzwellende muziek, begint rustig, maar het wordt steeds voller, zowel qua snelheid als volume.
Er wordt wel een stuk in gezongen geloof ik, met meerdere mensen?
Captain and the hourglass van Laura Marling moet je even opzoeken. Mooi nummerquote:
Ik ken hem.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Captain and the hourglass van Laura Marling moet je even opzoeken. Mooi nummer
Vorige keer helaas gemist op LL. Wist dat ze kwam, maar er was wat anders
ja, die tekeningen bij de liedjes zijn leuk.quote:
BCC, Bijenkorf dat soort winkels?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:06 schreef wyccie het volgende:
Waar kan ik, behalve bij de Mediamarkt, goedkoop een klein camerahoesje/tasje halen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
mijn paps heeft vanochtend de ingreep gehadmocht ook wel eens na 2 weken
ga dus zo naar hem toeen de rest van de dag studeren
Oeh, verder alles goed verlopen dan neem ik aan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vooral op zoek naar 'dat soort winkels'. BCC en Bijenkorf hebben we hier niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
BCC, Bijenkorf dat soort winkels?
Je hebt toch wel een Dixons dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben vooral op zoek naar 'dat soort winkels'. BCC en Bijenkorf hebben we hier niet.
Ja, ik dacht dat het voor vorige week gepland was. Heeft hij al die tijd dan in het ziekenhuis gelogeerd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
HEMA Had de laatste reacties niet gelezen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:06 schreef wyccie het volgende:
Waar kan ik, behalve bij de Mediamarkt, goedkoop een klein camerahoesje/tasje halen?
Yep alles is goed gegaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, verder alles goed verlopen dan neem ik aan?
Of V&Dquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:12 schreef wyccie het volgende:
Hema! Daar ga ik kijken.
Dixons lijkt me niet erg goedkoop met dat soort dingen, maar toch even shoppen dan.
quote:
Het was voor vorige week dinsdag geplandquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het voor vorige week gepland was. Heeft hij al die tijd dan in het ziekenhuis gelogeerd?
Ik vind het van Adele al prachtig, ik ga nu die van Lisa even luisterenquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:47 schreef wyccie het volgende:
Etcie, het is nog iets te vaag.
Hoe klinkt de muziek?
quote:
Ik laat het probleem wel over aan de baasjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
@ Etcie; Wil je het probleem hands-on of van afstand oplossen?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Mjah, kan, het is een schitterend nummer, maar ik heb nog steeds het idee dat er een ander nummer moet zijn geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Music van John Miles? Daarvan ken ik de clip niet, dus of er groeiende plantjes in de ruimte aanwezig zijn....
Gelukkig MaJo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |