Goeie tip.quote:
Boormachines zijn niet zo duur en retehandig!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ernaast nog een bureautje en daar staan dus boeken op en een printer en dergelijke. M'n mappen passen niet meer in dat rijtje. En er ligt nu een grote stapel boeken in de kamer op tafel.![]()
Ik vind stapels irritant en wil het liefst snel bij m'n boeken kunnen. Dus ik denk dat ik links maar een plankje moet maken.Op de grond vind ik geen optie, omdat de katten de boeken dan slopen. Of een kastje op het linker bureau, dat is misschien wel makkelijker zonder goede boormachine. Zo even op de site van IKEA kijken.
quote:
U hav lost The Game!!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Errrr...?
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had je dat echt nog niet bedacht?
Klopboor moet je hebben voor beton of hele harde muren. Maar jullie hebben gewoon baksteen. Je moet wel een steenboortje erin hebben zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.
We hebben ook zelf wel een boormachine, maar moet je voor een muur van steen niet iets speciaals? Klopboor ofzo?![]()
![]()
Dan ga ik eens mailen binnenkortquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Nem, ik heb zojuist het geld voor dat schilderij overgemaakt
Hangt er helemaal vanaf, officieel natuurlijk wel, maar ik heb vanalles geboord hier, en ook wel eens een boortje verneuktquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.
We hebben ook zelf wel een boormachine, maar moet je voor een muur van steen niet iets speciaals? Klopboor ofzo?![]()
![]()
Oeh, dan ga ik Sven aan het werk zetten dit weekend!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopboor moet je hebben voor beton of hele harde muren. Maar jullie hebben gewoon baksteen. Je moet wel een steenboortje erin hebben zitten
Tofquote:
Zoeen wil ik ookquote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik heb een heerlijke bagel gemaakt onder de contactgrillIk geniet even van het leven
Ach nee toch...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Aranosfky(Requiem for a dream/Pi) is bezig met "RoboCop"..uhoh.
Jajaquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik maar eens naar de stad, kijken of ik een mooi horloge kan vinden voor mn lief
Nu is het nog droog, en vanavond kan ik ook aan de studie
Nope, geen toegangquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Heeft er iemand van jullie toegang tot KPD? Er was gezeik over een foto die op de fp was gezet las ik net.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Heeft er iemand van jullie toegang tot KPD? Er was gezeik over een foto die op de fp was gezet las ik net.
X-Factor? Wasda?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:52 schreef wyccie het volgende:
Kijkt er iemand X-Factor? Ik hoorde vorige week een liedje dat door Lisa gezongen werd en dat vond ik erg goed.
Het was een rustig nummer, en ik dacht een aflevering waarin ze allemaal twee liedjes mochten zingen.
quote:
Scorcese (hoe schrijf je dat in vredesnaamquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Aranosfky(Requiem for a dream/Pi) is bezig met "RoboCop"..uhoh.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Nee, die ken ik wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het was niet toevallig Hallelujah, wycc? Daar is hier nog zo een discussie over geweest![]()
Djeez had een privéfoto van een fokker uit KPD bij een artikel gezetquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:47 schreef Soempie het volgende:
Mehehe die Djeez is lekker bezigquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Djeez had een privéfoto van een fokker uit KPD bij een artikel gezet
Ik was de hele Frontpage al aan het uitkammen. Van de oma met designer-vagina?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
Djeez had een privéfoto van een fokker uit KPD bij een artikel gezet
Dat weet ik niet. Maar het was een foto van "blondiej_1989"quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was de hele Frontpage al aan het uitkammen. Van de oma met designer-vagina?
Deze?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die ken ik wel.
Het was iets met Love in de titel, of in het refrein.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was de hele Frontpage al aan het uitkammen. Van de oma met designer-vagina?
Djeez is de grootste sukkel die er op Fok rondlooptquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mehehe die Djeez is lekker bezig
Pics![]()
quote:
Die ja!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |