quote:
Pff, alsof iedereen dat doetquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
hier maar dan
Pierre, moet je even in je laatste post van vorige topic een linkje hierheen zetten
Checkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
hier maar dan
Pierre, moet je even in je laatste post van vorige topic een linkje hierheen zetten
Echtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee carice is juist heel lief in het echt! Heb haar wel eens geinterviewd en ze was heel schattig
Yupquote:
quote:
Trustequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:24 schreef iamredleader het volgende:bijna klaar met de huishoudelijke dingetjes, zometeen lekker douchen en naar bed
Use the Google.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Is dat interview ergens terug te lezen?
Dan schiet het wel hard op jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uitgaan doe ik nooit, beltegoed koop ik zeer sporadisch.
Dat is al een begin.
En is dat wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben vandaag trouwens in de Lego winkel in Groningen geweest
Afdingen doe ik gelukkig niet, ik vind dat er een gierig imago aan kleeft. Of je kunt dat artikel direct betalen, of helemaal niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan schiet het wel hard op jaDat zijn hier de top 2 uitgaven
Dan zou ik toch voor Donna gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Over That 70's gesproken:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Geen jeuk. Maar dat schijnt nogal gek te zijn hoor ik wel eens
Voor je rommelmarkt kun je natuurlijk heel veel kleren meenemen waarvan je niet eens meer wist dat je die had. En wat ook altijd heeeel goed scoort is ouwe electronica zoals stereos en dat soort dingen.quote:
Ja, dat denk ik ook wel. Maar dat blijft vaak toch meer hangen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef MaJo het volgende:
Nee carice is juist heel lief in het echt! Heb haar wel eens geinterviewd en ze was heel schattig
Hannah verboom ook. Prachtmeid maar super bescheiden en verlegen
Het zusje van Jan?quote:
Ze hebben heel veelquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En is dat wat?
Lego heb ik me echt zo enorm mee vermaakt vroeger. En ik zou het nog kunnen
Mijn god, je hebt ook wel een verschrikkelijk ordinaire foto van Mila Kunis uitgekozen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Ik vind die tweede duidelijk beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Link !!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:30 schreef MaJo het volgende:
Kan het interview niet vindenZie er wel een met Katja, die is ook leuk om te interviewen. En ik presenteer het zelf, ziet er niet uit
![]()
Het is een filmpjequote:
Linkjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:30 schreef MaJo het volgende:
Kan het interview niet vindenZie er wel een met Katja, die is ook leuk om te interviewen. En ik presenteer het zelf, ziet er niet uit
![]()
Ja dat is een goeie tipquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor je rommelmarkt kun je natuurlijk heel veel kleren meenemen waarvan je niet eens meer wist dat je die had. En wat ook altijd heeeel goed scoort is ouwe electronica zoals stereos en dat soort dingen.
http://www.filmfestival.n(...)t-wapen-van-geldrop/quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Link !!En als het erg is dan maar via PM.
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, je hebt ook wel een verschrikkelijk ordinaire foto van Mila Kunis uitgekozen.
Ik zou ook voor Donna gaan, zeker in de serie. Wat is Jackie irritant zeg.
Wat minder ordi
quote:Ik krijg geen jeuk van de dames die jij hebt uitgezocht.
Who uses VCR anyway?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie tipEn videobanden? Anders moet ik ze maar eens wegflikkeren
Titels eerst hier posten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Videobanden ook erbij doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
ALTIJD proberen. Als je ze niet verkoopt, gooi je het DAAR in de vuilnisbak.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook dat verkoopt wel. Oude discmans, walkmans, My First Sony's.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
Hetzelfde geldt ook voor schoenen en tassen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ook leuk: organiseer een keer een kledingruilavond met vriendinnengratis shoppen en je maakt misschien anderen ook nog blij met jouw ouwe kleren
Okquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ALTIJD proberen. Als je ze niet verkoopt, gooi je het DAAR in de vuilnisbak.
MOCHT je trouwens electronica hebben....en nu komt het euvel...ga er dan VROEG heen
Dan komen de handelaartjes alles opkopen. Ben je er gelijk vanaf.
Ja ik heb nog een discman liggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook dat verkoopt wel. Oude discmans, walkmans, My First Sony's.
Nee, ik was vorige week ook hartstikke dood aan het eind van de dag. Maar je moet er echt om 6 uur al zitten, anders zijn alle goede plekjes al weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef MaJo het volgende:
OkAlleen vroeg? Het begint om 6 uur
Dan leef ik echt nog niet hoor
Heb je alle interviews afgenomen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.filmfestival.n(...)t-wapen-van-geldrop/
Het staat toch al online
Damn dat is vroegquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
OkAlleen vroeg? Het begint om 6 uur
Dan leef ik echt nog niet hoor
Maar 6 uur bestaat nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik was vorige week ook hartstikke dood aan het eind van de dag. Maar je moet er echt om 6 uur al zitten, anders zijn alle goede plekjes al weg.
Van die plekjes is ook een goede jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik was vorige week ook hartstikke dood aan het eind van de dag. Maar je moet er echt om 6 uur al zitten, anders zijn alle goede plekjes al weg.
Wel als je nog wakker BENTquote:
Ik baal als een stekker dat het nu alweer half 12 is en ik al in bed zou moeten liggen want ik zit net lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat het al 2 uur 's nachts is, maar waarschijnlijk is dat gewoon omdat ik al de hele dag achter de pc zit.
Uiteraardquote:
Alleen maken sommigen dit nooit mee. Eén van de mooiste tijdstippen die er bestaan.quote:
In Brussel had Paul van Buitenen dit aangekaart...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ook: niet meer buiten de deur lunchen maar brood meenemen
Ik schrok me dood toen ik me bedacht dat ik ongeveer 15 euro per week uitgaf aan broodjes en koffie in de kantine van de bibliotheek!Dat was per maand bijna eenvijfde van mijn salaris
We hebben een plek gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van die plekjes is ook een goede ja
Tenzij je ze van tevoren kunt kopen.
Dat soort dingetjes inderdaad. Gaat heel snel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ook: niet meer buiten de deur lunchen maar brood meenemen
Ik schrok me dood toen ik me bedacht dat ik ongeveer 15 euro per week uitgaf aan broodjes en koffie in de kantine van de bibliotheek!Dat was per maand bijna eenvijfde van mijn salaris
Ja dan is het magischquote:
Zo, jullie zijn wel lekker bezig geweest met nieuwe spulletje voor het huis, hè?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik baal als een stekker dat het nu alweer half 12 is en ik al in bed zou moeten liggen want ik zit net lekkermet mn voetjes op het nieuwe kleed
Heel goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben een plek gekochtHebben dus ook een kraam
Nou preciesquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort dingetjes inderdaad. Gaat heel snel.
Eigenlijk moet je even in je telebankieren ofzo de laatste 2 maanden opzoeken en even al je uitgaven optellen die niet huur/gas/water/licht/standaard rekening zijn.
Dan geef je opeens een hoop uit aan eigenlijk onzinnige dingen.
Om een uur of 5 's ochtends over het Campzone terrein sjokkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen maken sommigen dit nooit mee. Eén van de mooiste tijdstippen die er bestaan.
Ja dan ga ik best schrikken denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je even in je telebankieren ofzo de laatste 2 maanden opzoeken en even al je uitgaven optellen die niet huur/gas/water/licht/standaard rekening zijn.
Taak aan je huisgenoot je uit bed te halenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan is het magischMaar niet om dan wakker te worden
Hoewel ik er stiekem wel van geniet als ik toch vroeg opgestaan ben
Eigenlijk nog wel de beste tip ja... als je kijkt wat je uitgeeft aan nutteloze troepquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt je wel weer een hoop gezeik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
We hebben een plek gekochtHebben dus ook een kraam
Dat denk ik ook en toch vind ik dat je het moet doen, mevrouw Struis.quote:
Ja en nog bij een dure tent ookquote:Koop bijna dagelijks op het station een broodjeMaar de laatste dagen steeds zelf bammetjes meegenomen
Aangezien ik met haar ga moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Taak aan je huisgenoot je uit bed te halen
Eerlijk gezegd geen idee waarom en waarquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt je wel weer een hoop gezeik.
Waar, wanneer en waarom is er een rommelmarkt eigenlijk?
En wanneer ga je verhuizen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, jullie zijn wel lekker bezig geweest met nieuwe spulletje voor het huis, hè?
Dat vind ik zo heerlijk. Leuke spullen uitzoeken voor je huis. Ik kijk ook elke week op de huisvestingssites en dan droom ik al weg bij de plattegronden.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Om een uur of 5 's ochtends over het Campzone terrein sjokken![]()
en dan bekenden tegenkomen die vragen wat je gaat doen en eruit flappen 'schijten'![]()
![]()
misschien morgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en toch vind ik dat je het moet doen, mevrouw Struis.
[..]
Ja en nog bij een dure tent ook
Ik vind het dan altijd heerlijk om iedereen wakker te zien worden en mijn z'n slaapkop de auto in te stappen terwijl ik met mijn ontzettende uitgaanskop in een klein roesje op de fiets zit te genieten van het wakker wordende volkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan is het magischMaar niet om dan wakker te worden
Hoewel ik er stiekem wel van geniet als ik toch vroeg opgestaan ben
Ik was moe en het was vroeg en dat is een hele HELE slechte combinatie, vooral op Campzonequote:
80 euro. Hopla, ziektekosten gedekt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef LadyBlack het volgende:elke dag?
Dat is bijna 20 euro in de week dan. Ga maar na...
Ik hoor het alquote:
je onderschat de lekkerheid van een boterham met kaasquote:En inderdaad, 3,80 voor een broodje![]()
Maar hij is zo lekker
Nou ja niet elke dag, maar toch al gauw 3x in de weekquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef LadyBlack het volgende:elke dag?
Dat is bijna 20 euro in de week dan. Ga maar na...
Ik weet niet of het een verschil is met het soort mensen dat naar zo'n rommelmarkt komt. Op Koninginnedag waren er veel gezinnetjes, en dan doet speelgoed het ook wel goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
Aangezien ik met haar ga moet dat wel lukken
Maar verder nog tips?
Tot nu toe:
- electronica
- boeken
- videobanden
- cd's
- loze dvd's
- kleren?
Dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef PierreTT het volgende:
En trouwens, kan je misschien besparen op verzekeringen e.d. ?
Ik zou eens voor de gein uit moeten rekenen wat ik aan saffies uitgeefquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
80 euro. Hopla, ziektekosten gedekt!
Mooie filmpjes!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
Moet eigenlijk wel even studeren nog zo. Was in de bus vet goed begonnen. Was van plan om dat de hele avond te gaan doen, maar eenmaal thuis met mijn moeder en broer aan het kletsen en dan is het zo alweer 11 uurEn nog even in bad geweest met mijn favo bruisbal
Nog maar 7 over
![]()
Ga dan nog gauw even bezig, of nu naar bed en morgen vroeg opstaan om te studeren, kun je vast oefenen voor die rommelmarktquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
Moet eigenlijk wel even studeren nog zo. Was in de bus vet goed begonnen. Was van plan om dat de hele avond te gaan doen, maar eenmaal thuis met mijn moeder en broer aan het kletsen en dan is het zo alweer 11 uurEn nog even in bad geweest met mijn favo bruisbal
Nog maar 7 over
![]()
Tja, de hele tijd vragen of iedereen je wil terugbellen is na een tijdje ook wel schraalquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef MaJo het volgende:
Alleen nu mijn telefoonrekening eens omlaag zien te krijgen
Ook een mooiequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou eens voor de gein uit moeten rekenen wat ik aan saffies uitgeef
Betekend dat dat ik dan géén meisje-meisje ben?quote:
Ieh kaas op broodquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor het al
[..]
je onderschat de lekkerheid van een boterham met kaas
Dat is helemaal een grote post ja.... ik zag laatst dat die pakjes sigaretten al 5 euro kosten!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan. Ik schrok me kapot. Om meteen dat geld te bezuinigen op andere zaken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie filmpjes!![]()
![]()
Al gevraagd door een omroep vereniging?
Zo wordt je nooit dokterquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik mag hier nog zeker 4 jaar blijven zitten.![]()
[..]
Vrouwen poepen niet.
Geen probleem bij de Slegte. In de meeste boeken staan aantekeningen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ieh kaas op brood![]()
Maar iemand verder nog goede geldtips? Ik ga dus volgende week naar een rommelmarkt. Mijn studieboeken neem ik niet mee, die ga ik denk ik bij de Slegte proberen te slijten. Die zijn al gauw een euro of 40 waard, misschien krijg je er bij de Slegte nog wat voor, op een rommelmarkt is het gauw maar een euroAlleen ik heb wel in veel boeken geschreven
Zou wel een optie zijn maar dat is voor mij toch niet handig, moet voor opdrachten vaak ook mensen bellen... Maar misschien wel consequenter vragen aan mijn ouders of ze terugbellen, en als ik bij hen ben op de vaste lijn bellen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, de hele tijd vragen of iedereen je wil terugbellen is na een tijdje ook wel schraalSim-only abo misschien?
Ja joh, lekker met wat ananasquote:
Misschien kun je die boeken ook nog wel kwijt op eBay? Anders maar gewoon eens peilen bij de Slegte wat ze ervoor geven.quote:Maar iemand verder nog goede geldtips? Ik ga dus volgende week naar een rommelmarkt. Mijn studieboeken neem ik niet mee, die ga ik denk ik bij de Slegte proberen te slijten. Die zijn al gauw een euro of 40 waard, misschien krijg je er bij de Slegte nog wat voor, op een rommelmarkt is het gauw maar een euroAlleen ik heb wel in veel boeken geschreven
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Nee helaas nietOok afgewezen door DWDD
Het maakt geen flikker uit: je moet doen wat je zelf wilquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Etcetera het volgende:
Oh, dat meisje-meisje herinnert me aan iets: ik heb m'n oorbelgaatjes doorgeprikten oorbellen ingedaan (knopjes). Moet ik ze uit doen? Maakt het niet uit? Ik weet het niet
Precies, dat soort kleine dingen helpen ook welquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou wel een optie zijn maar dat is voor mij toch niet handig, moet voor opdrachten vaak ook mensen bellen... Maar misschien wel consequenter vragen aan mijn ouders of ze terugbellen, en als ik bij hen ben op de vaste lijn bellen...
Ik heb wat dat betreft wel wat hogere vaste lasten, omdat ik toch wel goed verzekerd wil zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef MaJo het volgende:
Dat heb ik al gedaanBetaalde altijd 135 euro, nu nog 100
Alleen nu mijn telefoonrekening eens omlaag zien te krijgen
En mijn lenzen heb ik al op bespaard
Jouw liefde?quote:
Mijn vader rookte vóór zijn infarct 1 pakje zware shag per dag. Hoppa, ¤140-¤150 vrij van de éne op de andere dagquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan. Ik schrok me kapot. Om meteen dat geld te bezuinigen op andere zaken.
Ga je mee een saffie doen?
Ik kijk wel ff of het zeer doet als ik in bed ligquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het maakt geen flikker uit: je moet doen wat je zelf wil
Schat, ik zag een werdt voorbij komen in het vorige topic waar niemand iets over zeiquote:
Vind Ebay wel lastig want daar moet je ook voor betalen toch? Maar dan kun je ook weer een minimum aangeven. Zo toch maar eens checkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja joh, lekker met wat ananas
[..]
Misschien kun je die boeken ook nog wel kwijt op eBay? Anders maar gewoon eens peilen bij de Slegte wat ze ervoor geven.
Mijn vriendquote:
Trouwens:quote:
Vast van mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Schat, ik zag een werdt voorbij komen in het vorige topic waar niemand iets over zei(en niet van Nem
)
Nee moet ik eigenlijk wel doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's kut.
Al eens een open sollicitatie naar de NOS gestuurd?
Het is weer tijd voor de...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Nee helaas nietOok afgewezen door DWDD
Ah, ok.quote:
Stoppen met roken zit er even niet in, mag ik zelfs op doktersadvies nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, dat soort kleine dingen helpen ook welEn van het roken... ja ik ken het
met een pak per dag gaat dat vrij hard ja
Alleen in de periodes dat ik weinig geld had dwong ik mezelf het roken uit te stellen totdat ik er echt zin in had, en toen waren het nog maar 5 peuken per dag ofzo...scheelt ook best
Je krijgt je kans vast nog welquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee moet ik eigenlijk wel doen
Het kutte is dat mijn droombaan laatst beschikbaar was maar dat heb ik toen laten liggen omdat ik net begonnen was bij nuEn F.M. had nog gezegd dat hij me aan zou raden
Stomste beslissing ooit. Kut nu
En op jullie opleiding, is daar geen digitaal Prikbord? Bij ons worden er wel eens boeken aangeboden/gezocht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn studieboeken neem ik niet mee, die ga ik denk ik bij de Slegte proberen te slijten.
Ik kan altijd nog lerares Nederlands worden.quote:
Uitdoen als je gaat slapen. Laat die oorbellen eens zien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Etcetera het volgende:
Oh, dat meisje-meisje herinnert me aan iets: ik heb m'n oorbelgaatjes doorgeprikten oorbellen ingedaan (knopjes). Moet ik ze uit doen? Maakt het niet uit? Ik weet het niet
Je mag niet stoppen met roken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit er even niet in, mag ik zelfs op doktersadvies niet![]()
Maar komt wel weer
Ook daar gaat mijn geld ook niet aan op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn vader rookte vóór zijn infarct 1 pakje zware shag per dag. Hoppa, ¤140-¤150 vrij van de éne op de andere dag
Checkquote:
Heb ook ziektekosten, inboedel, aansprakelijkheid en reisverzekeringquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft wel wat hogere vaste lasten, omdat ik toch wel goed verzekerd wil zijn.
Ziektekosten, inboedel, aansprakelijkheid, reis en uitvaart. Dat tikt aan, maar dat hoort er gewoon bij vind ik.
Over mijn lenzen twijfel ik nog. Volgens mij had MM een keer een link gegeven van een webshop, en dat zou best wel iets kunnen schelen maar de service vind ik ook wel belangrijk als het om mijn ogen gaat.
En ja, stoppen met roken is toch zeker voordelig, in alle opzichten. Maar dat weet je zelf ook maar al te goed.
Well positief blijven hequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de...
Ofyles' platenkast!
Dat is ook niet fout, maar jij zei wordt je en dat is wel foutquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens:
ik word
jij wordt
Wat is er fout?
quote:
Uhuhquote:
Ik hoop hetquote:
Gewoon blijven proberen. Dan zien we je binnen het jaar verschijnen vanaf het Binnenhof voor de NOS.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee moet ik eigenlijk wel doen
Het kutte is dat mijn droombaan laatst beschikbaar was maar dat heb ik toen laten liggen omdat ik net begonnen was bij nuEn F.M. had nog gezegd dat hij me aan zou raden
Stomste beslissing ooit. Kut nu
Dan ben jij dus hard kapitaal aan het opbouwen, als je ook niks uitgeeft aan uitgaan en telefoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook daar gaat mijn geld ook niet aan op.
Ben in mijn tienerjaren wel geronseld voor een paar sigaretten, maar altijd beleefd afgeslagen.
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
En op jullie opleiding, is daar geen digitaal Prikbord? Bij ons worden er wel eens boeken aangeboden/gezocht.
[..]
Ik kan altijd nog lerares Nederlands worden.![]()
[..]
Uitdoen als je gaat slapen. Laat die oorbellen eens zien.
Wegens depressiequote:
Ohja, dat vergeet ik steedsquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook niet fout, maar jij zei wordt je en dat is wel fout
Die maken ze niet in mijn sterkte.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef MaJo het volgende:
Lenzen bij de Etos gekocht 14 euro voor 4 lenzenDaar ga ik het de komende maanden mooi mee doen
Nee hoor, niks vreemds aan in dit gevalquote:
Dat is wel mijn streven jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Dan zien we je binnen het jaar verschijnen vanaf het Binnenhof voor de NOS.
Ik type heel vaak "ik wordt" en dat is gewoon lompheid want ik weet dat het fout is en het bestaat voor mij gewoon niet, toch type ik het wel eens zo. Mijn d/t is verder primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik verbeter het tegenwoordig niet meer, dan blijf ik aan de gang.
Heel soms verbeter ik het stiekem in een quote nog wel. Vooral tikfouten.
Smurf ervan makenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
Check
Maar mij boeit het niet hoorIk lees vaak over spelfouten heen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik verbeter het tegenwoordig niet meer, dan blijf ik aan de gang.
Heel soms verbeter ik het stiekem in een quote nog wel. Vooral tikfouten.
Spelling is niet echt mijn beste kant.quote:
Natuurlijk wel. Je bent nog hartstikke jongquote:
Dat valt tegen, ik geef ook (bijna) niks uit aan uitgaan, telefoon of sigaretten. En hobby's heb ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef PierreTT het volgende:
Dan ben jij dus hard kapitaal aan het opbouwen, als je ook niks uitgeeft aan uitgaan en telefoonOf geef je stiekem heel veel uit aan hobbies?
Welke sterkte heb je dan?quote:
Dat vind ik een handig ezelsbruggetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Smurf ervan makenIk smurf, jij smurft, smurf jij
Ik wordt type ik nooit, tenzij ik echt heel gaar ben ofzo. Maar maak wel veel d/t foutenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik type heel vaak "ik wordt" en dat is gewoon lompheid want ik weet dat het fout is en het bestaat voor mij gewoon niet, toch type ik het wel eens zo. Mijn d/t is verder prima
Hey, dat is gek. Ik meen toch ooit een hobby te hebben gezien van jouquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat valt tegen, ik geef ook (bijna) niks uit aan uitgaan, telefoon of sigaretten. En hobby's heb ik niet.
Voor die baan wel jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je bent nog hartstikke jong
Ergens tegen de min 8.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
Welke sterkte heb je dan?
Even fotootje fiksen danquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
Uitdoen als je gaat slapen. Laat die oorbellen eens zien.
Wel uitkijken, want er zijn nog Grammarnazi's overal en nergens, mezelf incluis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wordt type ik nooit, tenzij ik echt heel gaar ben ofzo. Maar maak wel veel d/t foutenHoewel het de laatste tijd wel beter gaat
Ik gebruik het altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik een handig ezelsbruggetje
Zou best kunnen. Ik vind dat zoiets lastigs, wat zijn nou hobby's.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hey, dat is gek. Ik meen toch ooit een hobby te hebben gezien van jou
Leg uit?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dokter nog helemaal 100 is?
Wow dat is veelquote:
Per ongeluk of was het de planning?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
Overigens ben ik al een paar keer op tv geweest vanaf het binnenhof
Zolang we maar snappen wat je bedoeltquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Spelling is niet echt mijn beste kant.
Waar laat je dan al je geldquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat valt tegen, ik geef ook (bijna) niks uit aan uitgaan, telefoon of sigaretten. En hobby's heb ik niet.
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wordt type ik nooit, tenzij ik echt heel gaar ben ofzo. Maar maak wel veel d/t foutenHoewel het de laatste tijd wel beter gaat
Er past maar één beschrijving voor headhunters die ineens hoge eisen gaan stellen aan het vinden van een geschikte werknemer:quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor die baan wel jaMaar moet nu toch wel eens een beetje de journalistiek in gaan rollen, omdat ze overal om jaren werkervaring vragen
Ik ben juist weer een spellingnaziquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wel uitkijken, want er zijn nog Grammarnazi's overal en nergens, mezelf incluis.
Als iemand hun + werkwoord schrijft, heb ik de neiging mijn theemok stuk te slaan.
1x per ongeluk en 1x geplandquote:
Ik begin zelfs ook in vraagtekens te communiceren als een dokter zijn patiënten afraadt te roken. Daar moet iets aan de hand zijn.quote:
Die laatste zin mag wel weer in het Duits.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben juist weer een spellingnaziIemand schreef laatst 'intilt' in plaats van 'inteelt', gingen mijn tenen toch wel even krom van staan
Of dingen zoals 'hij is groter als mij'
Dank je wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang we maar snappen wat je bedoelt
Ik heb het vooral met woorden die in de tegenwoordige tijd met een t zijn en in de verleden tijd met een d. Bijvoorbeeld gebeurt/d. Wat is er gebeurd? Wat gebeurt er nou? Dat vind ik lastigquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Vooral bij voltooid deelwoorden zeker?
Daarom nog een keer MIJN ezelsbrug:
kijk naar de "verleden tijd, meervoud"
ik heb/wij hebben geroei......
"wij roeiden" --> d --> wij hebben geroeid
Dat soort dingen. Werkt prima.
Puzzelen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik vind dat zoiets lastigs, wat zijn nou hobby's.
Maar hij raadt mij juist aan om wel te rokenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begin zelfs ook in vraagtekens te communiceren als een dokter zijn patiënten afraadt te roken. Daar moet iets aan de hand zijn.
Je liep per ongeluk door het beeld en kon meteen terecht voor een interview?quote:
Ik ben een hypocriete spellingnazi want ik wijs mensen wel eens op de fouten die ik zelf ook maak. En soms is het zo dat het eigenlijk te zielig is om aan te wijzen want dan gaat het nergens over.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben juist weer een spellingnaziIemand schreef laatst 'intilt' in plaats van 'inteelt', gingen mijn tenen toch wel even krom van staan
Of dingen zoals 'hij is groter als mij'
Ja dat zal best maar niet in het Nederlands dus ik vind het tenenkrommendquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die laatste zin mag wel weer in het Duits.
Haha neequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je liep per ongeluk door het beeld en kon meteen terecht voor een interview?
Dat bedoel ik dus:quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het vooral met woorden die in de tegenwoordige tijd met een t zijn en in de verleden tijd met een d. Bijvoorbeeld gebeurt/d. Wat is er gebeurd? Wat gebeurt er nou? Dat vind ik lastig
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben een hypocriete spellingnazi want ik wijs mensen wel eens op de fouten die ik zelf ook maak. En soms is het zo dat het eigenlijk te zielig is om aan te wijzen want dan gaat het nergens over.
En dan nog erger vind ik het als ik besluit iemand er NIET op te wijzen en iemand anders doet het. Dan moet ik gelijk even zeggen hoe sneu het is dat iemand daarover zeikt
Inmiddels snap ik het welquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus:
"Wat gebeurt er" is gewoon tegenwoordige tijd en dat is dan altijd een +t.
"Wat IS er gebeurd" is voltooid deelwoorden. En dan kun je gewoon denken: gebeurde --> d --> is gebeurd
Maargoed, misschien werkt het bruggetje bij jou niet.
Ik gebruik in ieder geval nooit kofschippen etc.
Dan kan ik maar beter wegblijven hier.quote:
Dat éne met die postzegelverschepers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik vind dat zoiets lastigs, wat zijn nou hobby's.
Hier ga ik een boek over schrijven...quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar hij raadt mij juist aan om wel te roken
Trusten!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik wijs mensen zelden op spelfoutenZolang ik het begrijp vind ik het wel prima
En nu ga ik op betdtdt![]()
Ja, dat is dus óók herkenbaarquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inmiddels snap ik het welAlleen als ik haast heb of moe ben dan wil het nog wel eens fout gaan
Pff, wat ik heb gehoord is dat er tot min 12 of zo gelaserd kan worden. Maar dat is al oude informatie en ik weet niet hoe het met lenzen zit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:06 schreef MaJo het volgende:
Wow dat is veelWat is eigenlijk de hoogste min die je kunt hebben?
Het zou pas raar zijn als de dokter je vertelt te beginnen met roken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet je zeker dat je dokter nog helemaal 100 is?
Ik veeg er mijn kont mee af. (Shit, nu weet je ook dat ik wel eens poep.)quote:
Het kofschip kennen ze niet in Duitsland.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kan ik maar beter wegblijven hier.
Valse bankbiljetten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pff, wat ik heb gehoord is dat er tot min 12 of zo gelaserd kan worden. Maar dat is al oude informatie en ik weet niet hoe het met lenzen zit.
[..]
Het zou pas raar zijn als de dokter je vertelt te beginnen met roken.
Zo gek is het toch niet om niet te stoppen met roken als je je daardoor rustiger voelt?
[..]
Ik veeg er mijn kont mee af. (Shit, nu weet je ook dat ik wel eens poep.)
Niet in Nedeland in ieder geval. Hier zijn ze behoorlijk consevatief wat betreft het laseren van ogen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:15 schreef wyccie het volgende:
Pff, wat ik heb gehoord is dat er tot min 12 of zo gelaserd kan worden. Maar dat is al oude informatie en ik weet niet hoe het met lenzen zit.
Notitie: wyccie poept wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:15 schreef wyccie het volgende:
Ik veeg er mijn kont mee af. (Shit, nu weet je ook dat ik wel eens poep.)
Hop, kan zo in het archiefquote:
Dat lijkt me een mooie conclusiequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is dus óók herkenbaar
Eigenlijk maakt het dus geen flikker uit
Niet eens op ware grootte?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef Etcetera het volgende:
Foto wordt 'm niet, maar het is zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan kleiner en nep
Wat is dat nou!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben een hypocriete spellingnazi want ik wijs mensen wel eens op de fouten die ik zelf ook maak. En soms is het zo dat het eigenlijk te zielig is om aan te wijzen want dan gaat het nergens over.
En dan nog erger vind ik het als ik besluit iemand er NIET op te wijzen en iemand anders doet het. Dan moet ik gelijk even zeggen hoe sneu het is dat iemand daarover zeikt
Ach, dat doe ik wel eens (sterker nog, ik zit nu toevallig met een kaartje voor mijn neus, die had ik een maand geleden al moeten versturen), maar om dat nou een hobby te noemen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Dat éne met die postzegelverschepers.
Dat lijkt me een goed planquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat lijkt me een mooie conclusie
Ik ga maar eens nog een beetje studeren
Dát is een hypocriete spellingnaziquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet eens op ware grootte?
Zulke heb ik ook nog wel ergens, maar ik vind dat ik er een beetje tuttig van word.
[..]
Wat is dat nou!![]()
Ja ik weet toch niet hoe vaak je dat doetquote:Ach, dat doe ik wel eens (sterker nog, ik zit nu toevallig met een kaartje voor mijn neus, die had ik een maand geleden al moeten versturen), maar om dat nou een hobby te noemen?
De conclusie was al getrokken dat het niemand boeitquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
Dan ga ik maar eens iets bijleren mbt spelling.Doei
Ik denk dat je er behoorlijk wat voor kunt vangen in de partyscenequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef MaJo het volgende:
Wat is het meteen stil
Zou Ritalin iets waard zijn in de verkoop? Heb vandaag 8 dozen opgehaald
Conclusie: Van het lied 'Leef als een zigeuner' wordt je een criminele asoquote:
Suffe hobby.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik weet toch niet hoe vaak je dat doet
Tot nu toe leek het me een hobby van je
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Conclusie: Van het lied 'Leef als een zigeuner' wordt je een criminele aso
Is dit een verkapte poging tot zwartwerken in een 'lucratieve sector'?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je er behoorlijk wat voor kunt vangen in de partyscene
Ik wist niet dat een hobby altijd supercool moest zijnquote:
Nee, dat is achter de ramen gaan zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte poging tot zwartwerken in een 'lucratieve sector'?
Ik ben weer eens in een slechte droom beland.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is achter de ramen gaan zitten.
Ja, iedere nacht na twaalvenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben weer eens in een slechte droom beland.
Hoeft ook niet, maar dit is wel heel erg passief.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist niet dat een hobby altijd supercool moest zijn
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:31 schreef MaJo het volgende:
Ik bedenk me net iets schraalsIk heb hier al jarenlang een echte louis vuitton die een vriendin uit engeland ooit heeft laten liggen. Ze heeft er nooit meer naar gevraagd en heb haar al jaren niet meer gezien en spreek haar niet vaak. Zou het erg zijn om dat ding te verkopen?
Kan je zo een paar honderd euro voor vangen
Ik ben zeker een lul als ik zeg: verkopen die hapquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:31 schreef MaJo het volgende:
Ik bedenk me net iets schraalsIk heb hier al jarenlang een echte louis vuitton die een vriendin uit engeland ooit heeft laten liggen. Ze heeft er nooit meer naar gevraagd en heb haar al jaren niet meer gezien en spreek haar niet vaak. Zou het erg zijn om dat ding te verkopen?
Nee dat zou ik sowieso dan op ebay of marktplaats doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Niet op de rommelmarkt, daar wordt nooit meer uitgegeven dan 5 euro voor zoiets, zelfs al zeg je erbij dat het echt is.
Marktplaats kan wel.
Als zij er naar vraagt, zeggen dat je nooit zo'n tas hebt gezien.
Net alsof zij dat nog weetquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:31 schreef MaJo het volgende:
Het is absoluut een echtequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben zeker een lul als ik zeg: verkopen die hap
Wel even nazoeken of het een échte is
Dan zou ik 'm lekker verkopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is absoluut een echteAlleen al het feit dat ze het niet mist zegt misschien wel iets over hoeveel dit soort dingen waard zijn voor haar
Ik ben het met jou eens Nemquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Ja misschien wel hequote:
Ik wil 'm ook wel vóór je verkopen. Wil ik wel 15%quote:
Richtprijs en dan laten bieden. Ze beginnen dan toch bij 2 euro en laat ze maar lekker bieden hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
Zie trouwens dat je op marktplaats wel 20/30 euro kan krijgen voor die hugo bossis het handiger om een vraagprijs neer te zetten of mensen te laten bieden?
Taalnazi:quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Toedeloe
nog even: heb je 3voor12 al gemailed voor Gogol Bordello? Zo niet: nu doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, kan pas in de maand van het optredenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Toedeloe
nog even: heb je 3voor12 al gemailed voor Gogol Bordello? Zo niet: nu doen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Hé Tim:Foksilver, zag het plaatje dus directSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oeh linkje posten als ze in tha house zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Ladies and gentlemen:
MASD and Krentenbol are due to arrive, please take in your positions.
ssshhh...quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh linkje posten als ze in tha house zijn
Of Sven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
MOCHT je trouwens electronica hebben....en nu komt het euvel...ga er dan VROEG heen
Dan komen de handelaartjes alles opkopen. Ben je er gelijk vanaf.
Maar toch wel fijn dat je vroeg bent of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:24 schreef Soempie het volgende:
Ik ben per ongeluk een uur te vroeg opgestaan.![]()
Vergist in de treintijden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Taalnazi:Ik lag op bed en dacht: er gaat er vast één zeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet in gefaxt, gemailt enz.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Coolwater? Want dat is echt gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:03 schreef MaJo het volgende:
Zo Hugo Boss Eau de Toilette staat er op. Nu ga ik Davidoff douchegel en bodylotion erop zetten. Superlekker spul maar het staat er al jaren en nooit gebruikt![]()
quote:
quote:
Nou, het was een presale...dus dan verkopen ze blijkbaar 10% van de totale verkoop. Morgenochtend om 10:00 begint dan de voorverkoop(ja, dat is raarquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof er niks van dat het al zo snel was uitverkocht
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een beetje inkijk.
quote:
Dan zeg je dat dat puur beroepsmatig isquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef wyccie het volgende:
Tsja.
Dat vind ik dan echt meer iets voor jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zeg je dat dat puur beroepsmatig is
Voorspelbaar +1quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt meer iets voor jou.
Je studeert medicijnen toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Logisch, want het is gewoon zo.
Hoezo is het beroepsmatig voor mij dan?
Als we al lichamelijk inspecteren, dan kijken we naar andere dingen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je studeert medicijnen toch?
Inkijk staat gelijk aan tetten. Tetten = medische wetenschap :quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als we al lichamelijk inspecteren, dan kijken we naar andere dingen.
Er is niks medisch aan inkijk.
Overigens heb je mijn vraag niet beantwoord: welke mannen JIJ wel en geen jeuk van krijgtquote:
Ik ontken toch ook niet te kijken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef wyccie het volgende:
Zie je, C4 kijkt ook.
Oh, ik vond het wel mooi dat ik antwoord gaf met die vrouwen van jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb je mijn vraag niet beantwoord: welke mannen JIJ wel en geen jeuk van krijgt
Oh, nou, vrouwen mag je ook opnoemen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel mooi dat ik antwoord gaf met die vrouwen van jou.![]()
Van mannen krijg ik niet zo gauw jeuk. Maar van Jim Carrey krijg ik wel enorme kriebels.
Oh ja, geen jeuk.![]()
Even nadenken/zoeken.
Ik vind Heidi Klum tof.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nou, vrouwen mag je ook opnoemen hoor
Ze zei toch ook "een beetje"quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zeg, dat mag je bijna geen inkijk noemen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef wyccie het volgende:
Etcie heeft de foto weggehaald!
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer was wel iets voor de titel van het volgende topic.
![]()
Bij 5 pagina's is het bij mij vol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaan
Eigen schuldquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
We hadden natuurlijk iets over de baby moeten zeggen.
Zou ik wel willen, maar voordat ik iets over de baby kon zeggen was de foto al weg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
We hadden natuurlijk iets over de baby moeten zeggen.
Dat bedoelen we ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
wat bedoelen jullie met jeuk trouwens? Als ik van iemand jeuk krijg dan is dat niet positief
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
wat bedoelen jullie met jeuk trouwens? Als ik van iemand jeuk krijg dan is dat niet positief
Ik zal wel weer even een spelfout maken, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaan
Er valt inderdaad nog geen zinnig gesprek mee te voerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond de baby niet zo veel aan. Te klein om er iets zinnigs van te kunnen zeggen.
Jeuk, kriebels. Ieuw, bah!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap het ook nietWant jeuk is niet goed, maar ik denk dat we iets moeten denk in de trant van 'scratching an itch' ofzo?
Heb je al jeuk op je hoofd?quote:
Nee, ik heb mijn haar gewassen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Heb je al jeuk op je hoofd?
Jij wel? Tijd om je petje te wassen. Tenminste dat helpt bij mij wel als ik lang met een pet oid op moet lopen.quote:
Neuhquote:
Die moet ik sowieso nog wassen, ding stinkt nog steedsquote:Tijd om je petje te wassen. Tenminste dat helpt bij mij wel als ik lang met een pet oid op moet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |