Damn dat is vroegquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
OkAlleen vroeg? Het begint om 6 uur
Dan leef ik echt nog niet hoor
Maar 6 uur bestaat nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik was vorige week ook hartstikke dood aan het eind van de dag. Maar je moet er echt om 6 uur al zitten, anders zijn alle goede plekjes al weg.
Van die plekjes is ook een goede jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik was vorige week ook hartstikke dood aan het eind van de dag. Maar je moet er echt om 6 uur al zitten, anders zijn alle goede plekjes al weg.
Wel als je nog wakker BENTquote:
Ik baal als een stekker dat het nu alweer half 12 is en ik al in bed zou moeten liggen want ik zit net lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat het al 2 uur 's nachts is, maar waarschijnlijk is dat gewoon omdat ik al de hele dag achter de pc zit.
Uiteraardquote:
Alleen maken sommigen dit nooit mee. Eén van de mooiste tijdstippen die er bestaan.quote:
In Brussel had Paul van Buitenen dit aangekaart...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ook: niet meer buiten de deur lunchen maar brood meenemen
Ik schrok me dood toen ik me bedacht dat ik ongeveer 15 euro per week uitgaf aan broodjes en koffie in de kantine van de bibliotheek!Dat was per maand bijna eenvijfde van mijn salaris
We hebben een plek gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van die plekjes is ook een goede ja
Tenzij je ze van tevoren kunt kopen.
Dat soort dingetjes inderdaad. Gaat heel snel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ook: niet meer buiten de deur lunchen maar brood meenemen
Ik schrok me dood toen ik me bedacht dat ik ongeveer 15 euro per week uitgaf aan broodjes en koffie in de kantine van de bibliotheek!Dat was per maand bijna eenvijfde van mijn salaris
Ja dan is het magischquote:
Zo, jullie zijn wel lekker bezig geweest met nieuwe spulletje voor het huis, hè?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik baal als een stekker dat het nu alweer half 12 is en ik al in bed zou moeten liggen want ik zit net lekkermet mn voetjes op het nieuwe kleed
Heel goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben een plek gekochtHebben dus ook een kraam
Nou preciesquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort dingetjes inderdaad. Gaat heel snel.
Eigenlijk moet je even in je telebankieren ofzo de laatste 2 maanden opzoeken en even al je uitgaven optellen die niet huur/gas/water/licht/standaard rekening zijn.
Dan geef je opeens een hoop uit aan eigenlijk onzinnige dingen.
Om een uur of 5 's ochtends over het Campzone terrein sjokkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen maken sommigen dit nooit mee. Eén van de mooiste tijdstippen die er bestaan.
Ja dan ga ik best schrikken denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je even in je telebankieren ofzo de laatste 2 maanden opzoeken en even al je uitgaven optellen die niet huur/gas/water/licht/standaard rekening zijn.
Taak aan je huisgenoot je uit bed te halenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan is het magischMaar niet om dan wakker te worden
Hoewel ik er stiekem wel van geniet als ik toch vroeg opgestaan ben
Eigenlijk nog wel de beste tip ja... als je kijkt wat je uitgeeft aan nutteloze troepquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt je wel weer een hoop gezeik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
We hebben een plek gekochtHebben dus ook een kraam
Dat denk ik ook en toch vind ik dat je het moet doen, mevrouw Struis.quote:
Ja en nog bij een dure tent ookquote:Koop bijna dagelijks op het station een broodjeMaar de laatste dagen steeds zelf bammetjes meegenomen
Aangezien ik met haar ga moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Taak aan je huisgenoot je uit bed te halen
Eerlijk gezegd geen idee waarom en waarquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt je wel weer een hoop gezeik.
Waar, wanneer en waarom is er een rommelmarkt eigenlijk?
En wanneer ga je verhuizen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, jullie zijn wel lekker bezig geweest met nieuwe spulletje voor het huis, hè?
Dat vind ik zo heerlijk. Leuke spullen uitzoeken voor je huis. Ik kijk ook elke week op de huisvestingssites en dan droom ik al weg bij de plattegronden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |