Ook daar gaat mijn geld ook niet aan op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn vader rookte vóór zijn infarct 1 pakje zware shag per dag. Hoppa, ¤140-¤150 vrij van de éne op de andere dag
Checkquote:
Heb ook ziektekosten, inboedel, aansprakelijkheid en reisverzekeringquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft wel wat hogere vaste lasten, omdat ik toch wel goed verzekerd wil zijn.
Ziektekosten, inboedel, aansprakelijkheid, reis en uitvaart. Dat tikt aan, maar dat hoort er gewoon bij vind ik.
Over mijn lenzen twijfel ik nog. Volgens mij had MM een keer een link gegeven van een webshop, en dat zou best wel iets kunnen schelen maar de service vind ik ook wel belangrijk als het om mijn ogen gaat.
En ja, stoppen met roken is toch zeker voordelig, in alle opzichten. Maar dat weet je zelf ook maar al te goed.
Well positief blijven hequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de...
Ofyles' platenkast!
Dat is ook niet fout, maar jij zei wordt je en dat is wel foutquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens:
ik word
jij wordt
Wat is er fout?
quote:
Uhuhquote:
Ik hoop hetquote:
Gewoon blijven proberen. Dan zien we je binnen het jaar verschijnen vanaf het Binnenhof voor de NOS.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee moet ik eigenlijk wel doen
Het kutte is dat mijn droombaan laatst beschikbaar was maar dat heb ik toen laten liggen omdat ik net begonnen was bij nuEn F.M. had nog gezegd dat hij me aan zou raden
Stomste beslissing ooit. Kut nu
Dan ben jij dus hard kapitaal aan het opbouwen, als je ook niks uitgeeft aan uitgaan en telefoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook daar gaat mijn geld ook niet aan op.
Ben in mijn tienerjaren wel geronseld voor een paar sigaretten, maar altijd beleefd afgeslagen.
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
En op jullie opleiding, is daar geen digitaal Prikbord? Bij ons worden er wel eens boeken aangeboden/gezocht.
[..]
Ik kan altijd nog lerares Nederlands worden.![]()
[..]
Uitdoen als je gaat slapen. Laat die oorbellen eens zien.
Wegens depressiequote:
Ohja, dat vergeet ik steedsquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook niet fout, maar jij zei wordt je en dat is wel fout
Die maken ze niet in mijn sterkte.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef MaJo het volgende:
Lenzen bij de Etos gekocht 14 euro voor 4 lenzenDaar ga ik het de komende maanden mooi mee doen
Nee hoor, niks vreemds aan in dit gevalquote:
Dat is wel mijn streven jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Dan zien we je binnen het jaar verschijnen vanaf het Binnenhof voor de NOS.
Ik type heel vaak "ik wordt" en dat is gewoon lompheid want ik weet dat het fout is en het bestaat voor mij gewoon niet, toch type ik het wel eens zo. Mijn d/t is verder primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik verbeter het tegenwoordig niet meer, dan blijf ik aan de gang.
Heel soms verbeter ik het stiekem in een quote nog wel. Vooral tikfouten.
Smurf ervan makenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
Check
Maar mij boeit het niet hoorIk lees vaak over spelfouten heen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik verbeter het tegenwoordig niet meer, dan blijf ik aan de gang.
Heel soms verbeter ik het stiekem in een quote nog wel. Vooral tikfouten.
Spelling is niet echt mijn beste kant.quote:
Natuurlijk wel. Je bent nog hartstikke jongquote:
Dat valt tegen, ik geef ook (bijna) niks uit aan uitgaan, telefoon of sigaretten. En hobby's heb ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef PierreTT het volgende:
Dan ben jij dus hard kapitaal aan het opbouwen, als je ook niks uitgeeft aan uitgaan en telefoonOf geef je stiekem heel veel uit aan hobbies?
Welke sterkte heb je dan?quote:
Dat vind ik een handig ezelsbruggetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Smurf ervan makenIk smurf, jij smurft, smurf jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |