quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Om een uur of 5 's ochtends over het Campzone terrein sjokken![]()
en dan bekenden tegenkomen die vragen wat je gaat doen en eruit flappen 'schijten'![]()
![]()
misschien morgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en toch vind ik dat je het moet doen, mevrouw Struis.
[..]
Ja en nog bij een dure tent ook
Ik vind het dan altijd heerlijk om iedereen wakker te zien worden en mijn z'n slaapkop de auto in te stappen terwijl ik met mijn ontzettende uitgaanskop in een klein roesje op de fiets zit te genieten van het wakker wordende volkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan is het magischMaar niet om dan wakker te worden
Hoewel ik er stiekem wel van geniet als ik toch vroeg opgestaan ben
Ik was moe en het was vroeg en dat is een hele HELE slechte combinatie, vooral op Campzonequote:
80 euro. Hopla, ziektekosten gedekt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef LadyBlack het volgende:elke dag?
Dat is bijna 20 euro in de week dan. Ga maar na...
Ik hoor het alquote:
je onderschat de lekkerheid van een boterham met kaasquote:En inderdaad, 3,80 voor een broodje![]()
Maar hij is zo lekker
Nou ja niet elke dag, maar toch al gauw 3x in de weekquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef LadyBlack het volgende:elke dag?
Dat is bijna 20 euro in de week dan. Ga maar na...
Ik weet niet of het een verschil is met het soort mensen dat naar zo'n rommelmarkt komt. Op Koninginnedag waren er veel gezinnetjes, en dan doet speelgoed het ook wel goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
Aangezien ik met haar ga moet dat wel lukken
Maar verder nog tips?
Tot nu toe:
- electronica
- boeken
- videobanden
- cd's
- loze dvd's
- kleren?
Dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef PierreTT het volgende:
En trouwens, kan je misschien besparen op verzekeringen e.d. ?
Ik zou eens voor de gein uit moeten rekenen wat ik aan saffies uitgeefquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
80 euro. Hopla, ziektekosten gedekt!
Mooie filmpjes!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
Moet eigenlijk wel even studeren nog zo. Was in de bus vet goed begonnen. Was van plan om dat de hele avond te gaan doen, maar eenmaal thuis met mijn moeder en broer aan het kletsen en dan is het zo alweer 11 uurEn nog even in bad geweest met mijn favo bruisbal
Nog maar 7 over
![]()
Ga dan nog gauw even bezig, of nu naar bed en morgen vroeg opstaan om te studeren, kun je vast oefenen voor die rommelmarktquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
Moet eigenlijk wel even studeren nog zo. Was in de bus vet goed begonnen. Was van plan om dat de hele avond te gaan doen, maar eenmaal thuis met mijn moeder en broer aan het kletsen en dan is het zo alweer 11 uurEn nog even in bad geweest met mijn favo bruisbal
Nog maar 7 over
![]()
Tja, de hele tijd vragen of iedereen je wil terugbellen is na een tijdje ook wel schraalquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef MaJo het volgende:
Alleen nu mijn telefoonrekening eens omlaag zien te krijgen
Ook een mooiequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou eens voor de gein uit moeten rekenen wat ik aan saffies uitgeef
Betekend dat dat ik dan géén meisje-meisje ben?quote:
Ieh kaas op broodquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor het al
[..]
je onderschat de lekkerheid van een boterham met kaas
Dat is helemaal een grote post ja.... ik zag laatst dat die pakjes sigaretten al 5 euro kosten!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan. Ik schrok me kapot. Om meteen dat geld te bezuinigen op andere zaken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie filmpjes!![]()
![]()
Al gevraagd door een omroep vereniging?
Zo wordt je nooit dokterquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik mag hier nog zeker 4 jaar blijven zitten.![]()
[..]
Vrouwen poepen niet.
Geen probleem bij de Slegte. In de meeste boeken staan aantekeningen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ieh kaas op brood![]()
Maar iemand verder nog goede geldtips? Ik ga dus volgende week naar een rommelmarkt. Mijn studieboeken neem ik niet mee, die ga ik denk ik bij de Slegte proberen te slijten. Die zijn al gauw een euro of 40 waard, misschien krijg je er bij de Slegte nog wat voor, op een rommelmarkt is het gauw maar een euroAlleen ik heb wel in veel boeken geschreven
Zou wel een optie zijn maar dat is voor mij toch niet handig, moet voor opdrachten vaak ook mensen bellen... Maar misschien wel consequenter vragen aan mijn ouders of ze terugbellen, en als ik bij hen ben op de vaste lijn bellen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, de hele tijd vragen of iedereen je wil terugbellen is na een tijdje ook wel schraalSim-only abo misschien?
Ja joh, lekker met wat ananasquote:
Misschien kun je die boeken ook nog wel kwijt op eBay? Anders maar gewoon eens peilen bij de Slegte wat ze ervoor geven.quote:Maar iemand verder nog goede geldtips? Ik ga dus volgende week naar een rommelmarkt. Mijn studieboeken neem ik niet mee, die ga ik denk ik bij de Slegte proberen te slijten. Die zijn al gauw een euro of 40 waard, misschien krijg je er bij de Slegte nog wat voor, op een rommelmarkt is het gauw maar een euroAlleen ik heb wel in veel boeken geschreven
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Nee helaas nietOok afgewezen door DWDD
Het maakt geen flikker uit: je moet doen wat je zelf wilquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Etcetera het volgende:
Oh, dat meisje-meisje herinnert me aan iets: ik heb m'n oorbelgaatjes doorgeprikten oorbellen ingedaan (knopjes). Moet ik ze uit doen? Maakt het niet uit? Ik weet het niet
Precies, dat soort kleine dingen helpen ook welquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou wel een optie zijn maar dat is voor mij toch niet handig, moet voor opdrachten vaak ook mensen bellen... Maar misschien wel consequenter vragen aan mijn ouders of ze terugbellen, en als ik bij hen ben op de vaste lijn bellen...
Ik heb wat dat betreft wel wat hogere vaste lasten, omdat ik toch wel goed verzekerd wil zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef MaJo het volgende:
Dat heb ik al gedaanBetaalde altijd 135 euro, nu nog 100
Alleen nu mijn telefoonrekening eens omlaag zien te krijgen
En mijn lenzen heb ik al op bespaard
Jouw liefde?quote:
Mijn vader rookte vóór zijn infarct 1 pakje zware shag per dag. Hoppa, ¤140-¤150 vrij van de éne op de andere dagquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan. Ik schrok me kapot. Om meteen dat geld te bezuinigen op andere zaken.
Ga je mee een saffie doen?
Ik kijk wel ff of het zeer doet als ik in bed ligquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het maakt geen flikker uit: je moet doen wat je zelf wil
Schat, ik zag een werdt voorbij komen in het vorige topic waar niemand iets over zeiquote:
Vind Ebay wel lastig want daar moet je ook voor betalen toch? Maar dan kun je ook weer een minimum aangeven. Zo toch maar eens checkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja joh, lekker met wat ananas
[..]
Misschien kun je die boeken ook nog wel kwijt op eBay? Anders maar gewoon eens peilen bij de Slegte wat ze ervoor geven.
Mijn vriendquote:
Trouwens:quote:
Vast van mij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Schat, ik zag een werdt voorbij komen in het vorige topic waar niemand iets over zei(en niet van Nem
)
Nee moet ik eigenlijk wel doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's kut.
Al eens een open sollicitatie naar de NOS gestuurd?
Het is weer tijd voor de...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Nee helaas nietOok afgewezen door DWDD
Ah, ok.quote:
Stoppen met roken zit er even niet in, mag ik zelfs op doktersadvies nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, dat soort kleine dingen helpen ook welEn van het roken... ja ik ken het
met een pak per dag gaat dat vrij hard ja
Alleen in de periodes dat ik weinig geld had dwong ik mezelf het roken uit te stellen totdat ik er echt zin in had, en toen waren het nog maar 5 peuken per dag ofzo...scheelt ook best
Je krijgt je kans vast nog welquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee moet ik eigenlijk wel doen
Het kutte is dat mijn droombaan laatst beschikbaar was maar dat heb ik toen laten liggen omdat ik net begonnen was bij nuEn F.M. had nog gezegd dat hij me aan zou raden
Stomste beslissing ooit. Kut nu
En op jullie opleiding, is daar geen digitaal Prikbord? Bij ons worden er wel eens boeken aangeboden/gezocht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef MaJo het volgende:
Mijn studieboeken neem ik niet mee, die ga ik denk ik bij de Slegte proberen te slijten.
Ik kan altijd nog lerares Nederlands worden.quote:
Uitdoen als je gaat slapen. Laat die oorbellen eens zien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:53 schreef Etcetera het volgende:
Oh, dat meisje-meisje herinnert me aan iets: ik heb m'n oorbelgaatjes doorgeprikten oorbellen ingedaan (knopjes). Moet ik ze uit doen? Maakt het niet uit? Ik weet het niet
Je mag niet stoppen met roken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit er even niet in, mag ik zelfs op doktersadvies niet![]()
Maar komt wel weer
Ook daar gaat mijn geld ook niet aan op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn vader rookte vóór zijn infarct 1 pakje zware shag per dag. Hoppa, ¤140-¤150 vrij van de éne op de andere dag
Checkquote:
Heb ook ziektekosten, inboedel, aansprakelijkheid en reisverzekeringquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft wel wat hogere vaste lasten, omdat ik toch wel goed verzekerd wil zijn.
Ziektekosten, inboedel, aansprakelijkheid, reis en uitvaart. Dat tikt aan, maar dat hoort er gewoon bij vind ik.
Over mijn lenzen twijfel ik nog. Volgens mij had MM een keer een link gegeven van een webshop, en dat zou best wel iets kunnen schelen maar de service vind ik ook wel belangrijk als het om mijn ogen gaat.
En ja, stoppen met roken is toch zeker voordelig, in alle opzichten. Maar dat weet je zelf ook maar al te goed.
Well positief blijven hequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de...
Ofyles' platenkast!
Dat is ook niet fout, maar jij zei wordt je en dat is wel foutquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens:
ik word
jij wordt
Wat is er fout?
quote:
Uhuhquote:
Ik hoop hetquote:
Gewoon blijven proberen. Dan zien we je binnen het jaar verschijnen vanaf het Binnenhof voor de NOS.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee moet ik eigenlijk wel doen
Het kutte is dat mijn droombaan laatst beschikbaar was maar dat heb ik toen laten liggen omdat ik net begonnen was bij nuEn F.M. had nog gezegd dat hij me aan zou raden
Stomste beslissing ooit. Kut nu
Dan ben jij dus hard kapitaal aan het opbouwen, als je ook niks uitgeeft aan uitgaan en telefoonquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook daar gaat mijn geld ook niet aan op.
Ben in mijn tienerjaren wel geronseld voor een paar sigaretten, maar altijd beleefd afgeslagen.
Zal eens kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
En op jullie opleiding, is daar geen digitaal Prikbord? Bij ons worden er wel eens boeken aangeboden/gezocht.
[..]
Ik kan altijd nog lerares Nederlands worden.![]()
[..]
Uitdoen als je gaat slapen. Laat die oorbellen eens zien.
Wegens depressiequote:
Ohja, dat vergeet ik steedsquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook niet fout, maar jij zei wordt je en dat is wel fout
Die maken ze niet in mijn sterkte.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef MaJo het volgende:
Lenzen bij de Etos gekocht 14 euro voor 4 lenzenDaar ga ik het de komende maanden mooi mee doen
Nee hoor, niks vreemds aan in dit gevalquote:
Dat is wel mijn streven jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen. Dan zien we je binnen het jaar verschijnen vanaf het Binnenhof voor de NOS.
Ik type heel vaak "ik wordt" en dat is gewoon lompheid want ik weet dat het fout is en het bestaat voor mij gewoon niet, toch type ik het wel eens zo. Mijn d/t is verder primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik verbeter het tegenwoordig niet meer, dan blijf ik aan de gang.
Heel soms verbeter ik het stiekem in een quote nog wel. Vooral tikfouten.
Smurf ervan makenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
Check
Maar mij boeit het niet hoorIk lees vaak over spelfouten heen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik verbeter het tegenwoordig niet meer, dan blijf ik aan de gang.
Heel soms verbeter ik het stiekem in een quote nog wel. Vooral tikfouten.
Spelling is niet echt mijn beste kant.quote:
Natuurlijk wel. Je bent nog hartstikke jongquote:
Dat valt tegen, ik geef ook (bijna) niks uit aan uitgaan, telefoon of sigaretten. En hobby's heb ik niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:01 schreef PierreTT het volgende:
Dan ben jij dus hard kapitaal aan het opbouwen, als je ook niks uitgeeft aan uitgaan en telefoonOf geef je stiekem heel veel uit aan hobbies?
Welke sterkte heb je dan?quote:
Dat vind ik een handig ezelsbruggetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Smurf ervan makenIk smurf, jij smurft, smurf jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |