Ik denk dat je er behoorlijk wat voor kunt vangen in de partyscenequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef MaJo het volgende:
Wat is het meteen stil
Zou Ritalin iets waard zijn in de verkoop? Heb vandaag 8 dozen opgehaald
Conclusie: Van het lied 'Leef als een zigeuner' wordt je een criminele asoquote:
Suffe hobby.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik weet toch niet hoe vaak je dat doet
Tot nu toe leek het me een hobby van je
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Conclusie: Van het lied 'Leef als een zigeuner' wordt je een criminele aso
Is dit een verkapte poging tot zwartwerken in een 'lucratieve sector'?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je er behoorlijk wat voor kunt vangen in de partyscene
Ik wist niet dat een hobby altijd supercool moest zijnquote:
Nee, dat is achter de ramen gaan zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte poging tot zwartwerken in een 'lucratieve sector'?
Ik ben weer eens in een slechte droom beland.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat is achter de ramen gaan zitten.
Ja, iedere nacht na twaalvenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben weer eens in een slechte droom beland.
Hoeft ook niet, maar dit is wel heel erg passief.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist niet dat een hobby altijd supercool moest zijn
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:31 schreef MaJo het volgende:
Ik bedenk me net iets schraalsIk heb hier al jarenlang een echte louis vuitton die een vriendin uit engeland ooit heeft laten liggen. Ze heeft er nooit meer naar gevraagd en heb haar al jaren niet meer gezien en spreek haar niet vaak. Zou het erg zijn om dat ding te verkopen?
Kan je zo een paar honderd euro voor vangen
Ik ben zeker een lul als ik zeg: verkopen die hapquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:31 schreef MaJo het volgende:
Ik bedenk me net iets schraalsIk heb hier al jarenlang een echte louis vuitton die een vriendin uit engeland ooit heeft laten liggen. Ze heeft er nooit meer naar gevraagd en heb haar al jaren niet meer gezien en spreek haar niet vaak. Zou het erg zijn om dat ding te verkopen?
Nee dat zou ik sowieso dan op ebay of marktplaats doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Niet op de rommelmarkt, daar wordt nooit meer uitgegeven dan 5 euro voor zoiets, zelfs al zeg je erbij dat het echt is.
Marktplaats kan wel.
Als zij er naar vraagt, zeggen dat je nooit zo'n tas hebt gezien.
Net alsof zij dat nog weetquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:31 schreef MaJo het volgende:
Het is absoluut een echtequote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben zeker een lul als ik zeg: verkopen die hap
Wel even nazoeken of het een échte is
Dan zou ik 'm lekker verkopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is absoluut een echteAlleen al het feit dat ze het niet mist zegt misschien wel iets over hoeveel dit soort dingen waard zijn voor haar
Ik ben het met jou eens Nemquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Over That 70's gesproken:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Geen jeuk. Maar dat schijnt nogal gek te zijn hoor ik wel eens
Ja misschien wel hequote:
Ik wil 'm ook wel vóór je verkopen. Wil ik wel 15%quote:
Richtprijs en dan laten bieden. Ze beginnen dan toch bij 2 euro en laat ze maar lekker bieden hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
Zie trouwens dat je op marktplaats wel 20/30 euro kan krijgen voor die hugo bossis het handiger om een vraagprijs neer te zetten of mensen te laten bieden?
Taalnazi:quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Toedeloe
nog even: heb je 3voor12 al gemailed voor Gogol Bordello? Zo niet: nu doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, kan pas in de maand van het optredenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:51 schreef Nembrionic het volgende:
Toedeloe
nog even: heb je 3voor12 al gemailed voor Gogol Bordello? Zo niet: nu doen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Hé Tim:Foksilver, zag het plaatje dus directSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oeh linkje posten als ze in tha house zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Ladies and gentlemen:
MASD and Krentenbol are due to arrive, please take in your positions.
ssshhh...quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh linkje posten als ze in tha house zijn
Of Sven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
MOCHT je trouwens electronica hebben....en nu komt het euvel...ga er dan VROEG heen
Dan komen de handelaartjes alles opkopen. Ben je er gelijk vanaf.
Maar toch wel fijn dat je vroeg bent of niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:24 schreef Soempie het volgende:
Ik ben per ongeluk een uur te vroeg opgestaan.![]()
Vergist in de treintijden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Taalnazi:Ik lag op bed en dacht: er gaat er vast één zeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof niet in gefaxt, gemailt enz.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Coolwater? Want dat is echt gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:03 schreef MaJo het volgende:
Zo Hugo Boss Eau de Toilette staat er op. Nu ga ik Davidoff douchegel en bodylotion erop zetten. Superlekker spul maar het staat er al jaren en nooit gebruikt![]()
quote:
quote:
Nou, het was een presale...dus dan verkopen ze blijkbaar 10% van de totale verkoop. Morgenochtend om 10:00 begint dan de voorverkoop(ja, dat is raarquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof er niks van dat het al zo snel was uitverkocht
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een beetje inkijk.
quote:
Dan zeg je dat dat puur beroepsmatig isquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef wyccie het volgende:
Tsja.
Dat vind ik dan echt meer iets voor jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zeg je dat dat puur beroepsmatig is
Voorspelbaar +1quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt meer iets voor jou.
Je studeert medicijnen toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Logisch, want het is gewoon zo.
Hoezo is het beroepsmatig voor mij dan?
Als we al lichamelijk inspecteren, dan kijken we naar andere dingen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je studeert medicijnen toch?
Inkijk staat gelijk aan tetten. Tetten = medische wetenschap :quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als we al lichamelijk inspecteren, dan kijken we naar andere dingen.
Er is niks medisch aan inkijk.
Overigens heb je mijn vraag niet beantwoord: welke mannen JIJ wel en geen jeuk van krijgtquote:
Ik ontken toch ook niet te kijken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef wyccie het volgende:
Zie je, C4 kijkt ook.
Oh, ik vond het wel mooi dat ik antwoord gaf met die vrouwen van jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb je mijn vraag niet beantwoord: welke mannen JIJ wel en geen jeuk van krijgt
Oh, nou, vrouwen mag je ook opnoemen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel mooi dat ik antwoord gaf met die vrouwen van jou.![]()
Van mannen krijg ik niet zo gauw jeuk. Maar van Jim Carrey krijg ik wel enorme kriebels.
Oh ja, geen jeuk.![]()
Even nadenken/zoeken.
Ik vind Heidi Klum tof.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nou, vrouwen mag je ook opnoemen hoor
Ze zei toch ook "een beetje"quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zeg, dat mag je bijna geen inkijk noemen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef wyccie het volgende:
Etcie heeft de foto weggehaald!
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer was wel iets voor de titel van het volgende topic.
![]()
Bij 5 pagina's is het bij mij vol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaan
Eigen schuldquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
We hadden natuurlijk iets over de baby moeten zeggen.
Zou ik wel willen, maar voordat ik iets over de baby kon zeggen was de foto al weg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
We hadden natuurlijk iets over de baby moeten zeggen.
Dat bedoelen we ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
wat bedoelen jullie met jeuk trouwens? Als ik van iemand jeuk krijg dan is dat niet positief
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
wat bedoelen jullie met jeuk trouwens? Als ik van iemand jeuk krijg dan is dat niet positief
Ik zal wel weer even een spelfout maken, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaan
Er valt inderdaad nog geen zinnig gesprek mee te voerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond de baby niet zo veel aan. Te klein om er iets zinnigs van te kunnen zeggen.
Jeuk, kriebels. Ieuw, bah!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap het ook nietWant jeuk is niet goed, maar ik denk dat we iets moeten denk in de trant van 'scratching an itch' ofzo?
Heb je al jeuk op je hoofd?quote:
Nee, ik heb mijn haar gewassen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Heb je al jeuk op je hoofd?
Jij wel? Tijd om je petje te wassen. Tenminste dat helpt bij mij wel als ik lang met een pet oid op moet lopen.quote:
Neuhquote:
Die moet ik sowieso nog wassen, ding stinkt nog steedsquote:Tijd om je petje te wassen. Tenminste dat helpt bij mij wel als ik lang met een pet oid op moet lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |