quote:
Nou, het was een presale...dus dan verkopen ze blijkbaar 10% van de totale verkoop. Morgenochtend om 10:00 begint dan de voorverkoop(ja, dat is raarquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof er niks van dat het al zo snel was uitverkocht
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een beetje inkijk.
quote:
Dan zeg je dat dat puur beroepsmatig isquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:56 schreef wyccie het volgende:
Tsja.
Dat vind ik dan echt meer iets voor jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zeg je dat dat puur beroepsmatig is
Voorspelbaar +1quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan echt meer iets voor jou.
Je studeert medicijnen toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Logisch, want het is gewoon zo.
Hoezo is het beroepsmatig voor mij dan?
Als we al lichamelijk inspecteren, dan kijken we naar andere dingen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
Je studeert medicijnen toch?
Inkijk staat gelijk aan tetten. Tetten = medische wetenschap :quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als we al lichamelijk inspecteren, dan kijken we naar andere dingen.
Er is niks medisch aan inkijk.
Overigens heb je mijn vraag niet beantwoord: welke mannen JIJ wel en geen jeuk van krijgtquote:
Ik ontken toch ook niet te kijken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef wyccie het volgende:
Zie je, C4 kijkt ook.
Oh, ik vond het wel mooi dat ik antwoord gaf met die vrouwen van jou.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens heb je mijn vraag niet beantwoord: welke mannen JIJ wel en geen jeuk van krijgt
Oh, nou, vrouwen mag je ook opnoemen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel mooi dat ik antwoord gaf met die vrouwen van jou.![]()
Van mannen krijg ik niet zo gauw jeuk. Maar van Jim Carrey krijg ik wel enorme kriebels.
Oh ja, geen jeuk.![]()
Even nadenken/zoeken.
Ik vind Heidi Klum tof.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, nou, vrouwen mag je ook opnoemen hoor
Ze zei toch ook "een beetje"quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zeg, dat mag je bijna geen inkijk noemen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef wyccie het volgende:
Etcie heeft de foto weggehaald!
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer was wel iets voor de titel van het volgende topic.
![]()
Bij 5 pagina's is het bij mij vol.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaan
Eigen schuldquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
We hadden natuurlijk iets over de baby moeten zeggen.
Zou ik wel willen, maar voordat ik iets over de baby kon zeggen was de foto al weg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef wyccie het volgende:
We hadden natuurlijk iets over de baby moeten zeggen.
Dat bedoelen we ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
wat bedoelen jullie met jeuk trouwens? Als ik van iemand jeuk krijg dan is dat niet positief
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef MaJo het volgende:
wat bedoelen jullie met jeuk trouwens? Als ik van iemand jeuk krijg dan is dat niet positief
Ik zal wel weer even een spelfout maken, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk dat dit topic nog niet vol is. Volgens mij zijn we gisteren in 2 uur door 5,5 pagina's gegaan
Er valt inderdaad nog geen zinnig gesprek mee te voerenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond de baby niet zo veel aan. Te klein om er iets zinnigs van te kunnen zeggen.
Jeuk, kriebels. Ieuw, bah!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap het ook nietWant jeuk is niet goed, maar ik denk dat we iets moeten denk in de trant van 'scratching an itch' ofzo?
Heb je al jeuk op je hoofd?quote:
Nee, ik heb mijn haar gewassen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Heb je al jeuk op je hoofd?
Jij wel? Tijd om je petje te wassen. Tenminste dat helpt bij mij wel als ik lang met een pet oid op moet lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |