quote:
Pff, alsof iedereen dat doetquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
hier maar dan
Pierre, moet je even in je laatste post van vorige topic een linkje hierheen zetten
Checkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
hier maar dan
Pierre, moet je even in je laatste post van vorige topic een linkje hierheen zetten
Echtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee carice is juist heel lief in het echt! Heb haar wel eens geinterviewd en ze was heel schattig
Yupquote:
quote:
Trustequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:24 schreef iamredleader het volgende:bijna klaar met de huishoudelijke dingetjes, zometeen lekker douchen en naar bed
Use the Google.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Is dat interview ergens terug te lezen?
Dan schiet het wel hard op jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uitgaan doe ik nooit, beltegoed koop ik zeer sporadisch.
Dat is al een begin.
En is dat wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben vandaag trouwens in de Lego winkel in Groningen geweest
Afdingen doe ik gelukkig niet, ik vind dat er een gierig imago aan kleeft. Of je kunt dat artikel direct betalen, of helemaal niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan schiet het wel hard op jaDat zijn hier de top 2 uitgaven
Dan zou ik toch voor Donna gaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Over That 70's gesproken:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Geen jeuk. Maar dat schijnt nogal gek te zijn hoor ik wel eens
Voor je rommelmarkt kun je natuurlijk heel veel kleren meenemen waarvan je niet eens meer wist dat je die had. En wat ook altijd heeeel goed scoort is ouwe electronica zoals stereos en dat soort dingen.quote:
Ja, dat denk ik ook wel. Maar dat blijft vaak toch meer hangen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef MaJo het volgende:
Nee carice is juist heel lief in het echt! Heb haar wel eens geinterviewd en ze was heel schattig
Hannah verboom ook. Prachtmeid maar super bescheiden en verlegen
Het zusje van Jan?quote:
Ze hebben heel veelquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En is dat wat?
Lego heb ik me echt zo enorm mee vermaakt vroeger. En ik zou het nog kunnen
Mijn god, je hebt ook wel een verschrikkelijk ordinaire foto van Mila Kunis uitgekozen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Ik vind die tweede duidelijk beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Link !!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:30 schreef MaJo het volgende:
Kan het interview niet vindenZie er wel een met Katja, die is ook leuk om te interviewen. En ik presenteer het zelf, ziet er niet uit
![]()
Het is een filmpjequote:
Linkjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:30 schreef MaJo het volgende:
Kan het interview niet vindenZie er wel een met Katja, die is ook leuk om te interviewen. En ik presenteer het zelf, ziet er niet uit
![]()
Ja dat is een goeie tipquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor je rommelmarkt kun je natuurlijk heel veel kleren meenemen waarvan je niet eens meer wist dat je die had. En wat ook altijd heeeel goed scoort is ouwe electronica zoals stereos en dat soort dingen.
http://www.filmfestival.n(...)t-wapen-van-geldrop/quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Link !!En als het erg is dan maar via PM.
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, je hebt ook wel een verschrikkelijk ordinaire foto van Mila Kunis uitgekozen.
Ik zou ook voor Donna gaan, zeker in de serie. Wat is Jackie irritant zeg.
Wat minder ordi
quote:Ik krijg geen jeuk van de dames die jij hebt uitgezocht.
Who uses VCR anyway?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie tipEn videobanden? Anders moet ik ze maar eens wegflikkeren
Titels eerst hier posten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Videobanden ook erbij doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
ALTIJD proberen. Als je ze niet verkoopt, gooi je het DAAR in de vuilnisbak.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook dat verkoopt wel. Oude discmans, walkmans, My First Sony's.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
Hetzelfde geldt ook voor schoenen en tassen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ook leuk: organiseer een keer een kledingruilavond met vriendinnengratis shoppen en je maakt misschien anderen ook nog blij met jouw ouwe kleren
Okquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ALTIJD proberen. Als je ze niet verkoopt, gooi je het DAAR in de vuilnisbak.
MOCHT je trouwens electronica hebben....en nu komt het euvel...ga er dan VROEG heen
Dan komen de handelaartjes alles opkopen. Ben je er gelijk vanaf.
Ja ik heb nog een discman liggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook dat verkoopt wel. Oude discmans, walkmans, My First Sony's.
Nee, ik was vorige week ook hartstikke dood aan het eind van de dag. Maar je moet er echt om 6 uur al zitten, anders zijn alle goede plekjes al weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef MaJo het volgende:
OkAlleen vroeg? Het begint om 6 uur
Dan leef ik echt nog niet hoor
Heb je alle interviews afgenomen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.filmfestival.n(...)t-wapen-van-geldrop/
Het staat toch al online
Damn dat is vroegquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
OkAlleen vroeg? Het begint om 6 uur
Dan leef ik echt nog niet hoor
Maar 6 uur bestaat nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik was vorige week ook hartstikke dood aan het eind van de dag. Maar je moet er echt om 6 uur al zitten, anders zijn alle goede plekjes al weg.
Van die plekjes is ook een goede jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik was vorige week ook hartstikke dood aan het eind van de dag. Maar je moet er echt om 6 uur al zitten, anders zijn alle goede plekjes al weg.
Wel als je nog wakker BENTquote:
Ik baal als een stekker dat het nu alweer half 12 is en ik al in bed zou moeten liggen want ik zit net lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat het al 2 uur 's nachts is, maar waarschijnlijk is dat gewoon omdat ik al de hele dag achter de pc zit.
Uiteraardquote:
Alleen maken sommigen dit nooit mee. Eén van de mooiste tijdstippen die er bestaan.quote:
In Brussel had Paul van Buitenen dit aangekaart...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ook: niet meer buiten de deur lunchen maar brood meenemen
Ik schrok me dood toen ik me bedacht dat ik ongeveer 15 euro per week uitgaf aan broodjes en koffie in de kantine van de bibliotheek!Dat was per maand bijna eenvijfde van mijn salaris
We hebben een plek gekochtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van die plekjes is ook een goede ja
Tenzij je ze van tevoren kunt kopen.
Dat soort dingetjes inderdaad. Gaat heel snel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ook: niet meer buiten de deur lunchen maar brood meenemen
Ik schrok me dood toen ik me bedacht dat ik ongeveer 15 euro per week uitgaf aan broodjes en koffie in de kantine van de bibliotheek!Dat was per maand bijna eenvijfde van mijn salaris
Ja dan is het magischquote:
Zo, jullie zijn wel lekker bezig geweest met nieuwe spulletje voor het huis, hè?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik baal als een stekker dat het nu alweer half 12 is en ik al in bed zou moeten liggen want ik zit net lekkermet mn voetjes op het nieuwe kleed
Heel goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben een plek gekochtHebben dus ook een kraam
Nou preciesquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort dingetjes inderdaad. Gaat heel snel.
Eigenlijk moet je even in je telebankieren ofzo de laatste 2 maanden opzoeken en even al je uitgaven optellen die niet huur/gas/water/licht/standaard rekening zijn.
Dan geef je opeens een hoop uit aan eigenlijk onzinnige dingen.
Om een uur of 5 's ochtends over het Campzone terrein sjokkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen maken sommigen dit nooit mee. Eén van de mooiste tijdstippen die er bestaan.
Ja dan ga ik best schrikken denk ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je even in je telebankieren ofzo de laatste 2 maanden opzoeken en even al je uitgaven optellen die niet huur/gas/water/licht/standaard rekening zijn.
Taak aan je huisgenoot je uit bed te halenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan is het magischMaar niet om dan wakker te worden
Hoewel ik er stiekem wel van geniet als ik toch vroeg opgestaan ben
Eigenlijk nog wel de beste tip ja... als je kijkt wat je uitgeeft aan nutteloze troepquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt je wel weer een hoop gezeik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
We hebben een plek gekochtHebben dus ook een kraam
Dat denk ik ook en toch vind ik dat je het moet doen, mevrouw Struis.quote:
Ja en nog bij een dure tent ookquote:Koop bijna dagelijks op het station een broodjeMaar de laatste dagen steeds zelf bammetjes meegenomen
Aangezien ik met haar ga moet dat wel lukkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Taak aan je huisgenoot je uit bed te halen
Eerlijk gezegd geen idee waarom en waarquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt je wel weer een hoop gezeik.
Waar, wanneer en waarom is er een rommelmarkt eigenlijk?
En wanneer ga je verhuizen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, jullie zijn wel lekker bezig geweest met nieuwe spulletje voor het huis, hè?
Dat vind ik zo heerlijk. Leuke spullen uitzoeken voor je huis. Ik kijk ook elke week op de huisvestingssites en dan droom ik al weg bij de plattegronden.![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Om een uur of 5 's ochtends over het Campzone terrein sjokken![]()
en dan bekenden tegenkomen die vragen wat je gaat doen en eruit flappen 'schijten'![]()
![]()
misschien morgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en toch vind ik dat je het moet doen, mevrouw Struis.
[..]
Ja en nog bij een dure tent ook
Ik vind het dan altijd heerlijk om iedereen wakker te zien worden en mijn z'n slaapkop de auto in te stappen terwijl ik met mijn ontzettende uitgaanskop in een klein roesje op de fiets zit te genieten van het wakker wordende volkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dan is het magischMaar niet om dan wakker te worden
Hoewel ik er stiekem wel van geniet als ik toch vroeg opgestaan ben
Ik was moe en het was vroeg en dat is een hele HELE slechte combinatie, vooral op Campzonequote:
80 euro. Hopla, ziektekosten gedekt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef LadyBlack het volgende:elke dag?
Dat is bijna 20 euro in de week dan. Ga maar na...
Ik hoor het alquote:
je onderschat de lekkerheid van een boterham met kaasquote:En inderdaad, 3,80 voor een broodje![]()
Maar hij is zo lekker
Nou ja niet elke dag, maar toch al gauw 3x in de weekquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef LadyBlack het volgende:elke dag?
Dat is bijna 20 euro in de week dan. Ga maar na...
Ik weet niet of het een verschil is met het soort mensen dat naar zo'n rommelmarkt komt. Op Koninginnedag waren er veel gezinnetjes, en dan doet speelgoed het ook wel goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
Aangezien ik met haar ga moet dat wel lukken
Maar verder nog tips?
Tot nu toe:
- electronica
- boeken
- videobanden
- cd's
- loze dvd's
- kleren?
Dat heb ik al gedaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef PierreTT het volgende:
En trouwens, kan je misschien besparen op verzekeringen e.d. ?
Ik zou eens voor de gein uit moeten rekenen wat ik aan saffies uitgeefquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
80 euro. Hopla, ziektekosten gedekt!
Mooie filmpjes!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
Moet eigenlijk wel even studeren nog zo. Was in de bus vet goed begonnen. Was van plan om dat de hele avond te gaan doen, maar eenmaal thuis met mijn moeder en broer aan het kletsen en dan is het zo alweer 11 uurEn nog even in bad geweest met mijn favo bruisbal
Nog maar 7 over
![]()
Ga dan nog gauw even bezig, of nu naar bed en morgen vroeg opstaan om te studeren, kun je vast oefenen voor die rommelmarktquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef MaJo het volgende:
Moet eigenlijk wel even studeren nog zo. Was in de bus vet goed begonnen. Was van plan om dat de hele avond te gaan doen, maar eenmaal thuis met mijn moeder en broer aan het kletsen en dan is het zo alweer 11 uurEn nog even in bad geweest met mijn favo bruisbal
Nog maar 7 over
![]()
Tja, de hele tijd vragen of iedereen je wil terugbellen is na een tijdje ook wel schraalquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef MaJo het volgende:
Alleen nu mijn telefoonrekening eens omlaag zien te krijgen
Ook een mooiequote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou eens voor de gein uit moeten rekenen wat ik aan saffies uitgeef
Betekend dat dat ik dan géén meisje-meisje ben?quote:
Ieh kaas op broodquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor het al
[..]
je onderschat de lekkerheid van een boterham met kaas
Dat is helemaal een grote post ja.... ik zag laatst dat die pakjes sigaretten al 5 euro kosten!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan. Ik schrok me kapot. Om meteen dat geld te bezuinigen op andere zaken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie filmpjes!![]()
![]()
Al gevraagd door een omroep vereniging?
Zo wordt je nooit dokterquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik mag hier nog zeker 4 jaar blijven zitten.![]()
[..]
Vrouwen poepen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |