Hier nog een tip:quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef MaJo het volgende:
Thanks voor de tips
wel toevallig, had net vandaag besloten met mijn huisgenoot om volgende week op een rommelmarkt te gaan staaneens kijken of ik daar zooi kwijt kan raken
wat Lush betreft, de laatste tijd haast niks gekocht, behalve die bruisballen die eruit gaan
LB, toen ik in londen woonde deed ik dat ook met cash opnemen. Ik had gewoon 50 pond per week, als het op was had ik pech
en sparen moet ik inderdaad maar weer gaan doen
Modellenwerk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bracha van Doesburg schijnt bij mij op school te hebben gezeten, maar ik weet dat helemaal niet meer, terwijl ze niet veel ouder is geloof ik. Zal wel veel gespijbeld hebben
quote:
Of gewoon bijklussen als webdesigner.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier nog een tip:
- Verkoop alle niet geopende Lushspullen via Marktplaats
- Ga mensen bijles geven in bijvoorbeeld wiskunde. ¤10 per uur, 2 uurtjes in de week is alweer gauw 80 euro in de maand.
Dat is dus ook zoiets. Ik hou van naturel. Maar dat zijn ze dus nooit op die fotosquote:
Ik verdien te weinig en krijg teveel rekeningenquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
Kwak, voor de meeste mannen.![]()
Hoe dat helemaal niks?
Trusten, knorremaag.quote:
En wanneer ga je nou eens een echt plan maken met moeke?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik verdien te weinig en krijg teveel rekeningen
Daar heb ik eerlijk gezegd geen last van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijles zat ik ook al aan te denken inderdaadquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier nog een tip:
- Verkoop alle niet geopende Lushspullen via Marktplaats
- Ga mensen bijles geven in bijvoorbeeld wiskunde. ¤10 per uur, 2 uurtjes in de week is alweer gauw 80 euro in de maand.
Een beter betalende bijbaan zoeken is ook een optie... maar dat gaat je dan wel weer ten koste van je werkplezier waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat werdt er geschreven dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Als gezicht is ze meestal ok, maar gewoon haar voorkomen doet me zo arrogant aan.
Ik ben ook meer van de lieverds, zoals Nem postte. Alleen vind ik Carice dan wel weer arrogant. Ze oogt niet zo, maar ik heb eens een interview gelezen en dat was echt zo erg dat er daarna boze brieven binnenkwamen.
Dat is zo, maar wel een goede poging in ieder geval.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is dus ook zoiets. Ik hou van naturel. Maar dat zijn ze dus nooit op die fotos
Vooral medisch neem ik aan. Krijg je toch zeker wel vergoed?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef MaJo het volgende:
Ja bijles is altijd goed te doen, niet te zwaar en vind je waarschijnlijk nog wel leuk ook om weer wat dingen op te rakelen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
Bijles zat ik ook al aan te denken inderdaad
en van Lush is ook wel een goed idee
Maar bij Aldi en Lidl, veel goedkoper!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja bijles is altijd goed te doen, niet te zwaar en vind je waarschijnlijk nog wel leuk ook om weer wat dingen op te rakelen.
Verder eigenlijk even geen boodschappen meer doen bij de Appie.
Dat weet ik niet meer, was al erg lang geleden. Maar er is niks verdraaid, waren letterlijke quotes.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef Cobra4 het volgende:
Wat werdt er geschreven dan?
Waar bezuinig je dan zoal veel op?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar heb ik eerlijk gezegd geen last van.
Maar ik werk dan ook met een zeer zuinig uitgavenpatroon.
Is daar veel vraag naar?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bijles zat ik ook al aan te denken inderdaad
Nee carice is juist heel lief in het echt! Heb haar wel eens geinterviewd en ze was heel schattigquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Als gezicht is ze meestal ok, maar gewoon haar voorkomen doet me zo arrogant aan.
Ik ben ook meer van de lieverds, zoals Nem postte. Alleen vind ik Carice dan wel weer arrogant. Ze oogt niet zo, maar ik heb eens een interview gelezen en dat was echt zo erg dat er daarna boze brieven binnenkwamen.
[..]
Trusten, knorremaag.
Dat zoeken we op !quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, was al erg lang geleden. Maar er is niks verdraaid, waren letterlijke quotes.
Ze heeft haar lesje wel geleerd hoor, ze schaamde zich dood.
Ik houd het op bijbeunen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
Horeca en de zorg verdienen goed.... maar is wel zwaar werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |