quote:Op donderdag 30 april 2009 18:28 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zeghoor net dat mijn vader morgen opgenomen wordt in het ziekenhuis in plaats van zaterdag. En dat terwijl hij morgen jarig is
dacht dus dat we dat zouden vieren maar dat gaat dus niet door
vind het echt niet leuk
Komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef MaJo het volgende:
Thankszit inderdaad op mijn mobiel, maar had ook niet gekeken want was even heel verdrietig
Dat is ook zo, het is een standaardprocedure dus het is ook niet eng, maar het feit dat ik dit nu hoor terwijl ik iets anders in mijn hoofd had liet me even schrikkenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Das stukken minder. Maar het zal toch wel goed komen? [ afbeelding ]
Sterkte meis.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:40 schreef MaJo het volgende:
Thankszit inderdaad op mijn mobiel, maar had ook niet gekeken want was even heel verdrietig
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat krentenbol mod af wordt gemaakt. Totaal niet geschikt om mod te zijn.Stom kind.
Niks engs gelukkig. Maar omdat hij bloedverdunners gebruikt en risicopatient is moeten alle ingrepen waar bloed bij komt kijken in het ziekenhuis gebeuren. En hij moet wel weer een week het ziekenhuis in.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sterkte meis.![]()
Wat is er aan de hand dat hij weer naar het ziekenhuis moet?
Al weer wat tot rust gekomen?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het is een standaardprocedure dus het is ook niet eng, maar het feit dat ik dit nu hoor terwijl ik iets anders in mijn hoofd had liet me even schrikken
Kun je het ergens aangeven? Want ik wil heel graag aangeven dat ze echt op moet tiefen.quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat krentenbol mod af wordt gemaakt. Totaal niet geschikt om mod te zijn.Stom kind.
Ik moet zeggen dat toen ik deze foto zag de tranen ook over mijn wang liepen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef Soempie het volgende:
Nou, bleh, ik ben helemaal pissed vanwege die stomme opmerking en nogal snel bijna huilerig als ik beelden zie.![]()
Ik ga films kijken op de bank.
FBquote:Op donderdag 30 april 2009 19:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je het ergens aangeven? Want ik wil heel graag aangeven dat ze echt op moet tiefen.
Was nog al blij met een bericht dat het 7 jarige meisje overleden zou zijn.quote:
Nog een beetje downig. Denk ook dat de combinatie met de gebeurtenis in apeldoorn ook ermee te maken heeft, dat gaat je toch ook niet in de koude kleren zittenquote:
Dat gevoel ken ik. Ik zou eigenlijk vanavond eigenlijk nog gaan stappen, maar heb mar afgezegd. Ben niet echt meer in een feest stemming. Maar even een avond buishangen en de dag verwerken.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog een beetje downig. Denk ook dat de combinatie met de gebeurtenis in apeldoorn ook ermee te maken heeft, dat gaat je toch ook niet in de koude kleren zitten
Same herequote:Op donderdag 30 april 2009 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik. Ik zou eigenlijk vanavond eigenlijk nog gaan stappen, maar heb mar afgezegd. Ben niet echt meer in een feest stemming. Maar even een avond buishangen en de dag verwerken.
Heb je daar dan nog zin in?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:16 schreef Etcetera het volgende:
Onze lan gaat gewoon door hoorMaar da's ook niet echt dik feest ofzo
Ah, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Jawel hoorIk ben wat dat betreft heel nuchter: ik kan niets veranderen aan wat er gebeurd is, ik kan niks doen voor de betrokkenen, dus waarom zou ik mijn plezier, dat helemaal los staat van dit alles, me ontzeggen? Als ik vanavond nog naar een feest zou moeten, zou ik waarschijnlijk niet gaan hoor. Maar de lan begint morgen pas.
Ik ga wel een beetje het nieuws bijhouden, of dat in elk geval proberen
ik lees geen sigsquote:
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
Zie dat ik per ongeluk een feest smiley in plaats van een teneergeslagen smiley had gebruikt in mijn laatste post. Dat maakt de context gelijk totaal anders.
ben nog behoorlijk onder de indruk van het nieuws van vandaag![]()
Nouja dat je in apeldoorn direct alles afgezgt snap ik wel maar om direct in het hele land te doen vind ik eigenlijk onnodig.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben die mensen in het aanslag topic nou zulke oogkappen op. jemig zeg.
Daar gind de discussie eigenlijk niet over. Het ging er over dat Cohen helemaal geen beslissing nam (wel doorgaan / niet doorgaan), dit in tegenstelling tot zijn collega's uit andere gemeenten.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nouja dat je in apeldoorn direct alles afgezgt snap ik wel maar om direct in het hele land te doen vind ik eigenlijk onnodig.
Een week is best lang. Maar ze houden hem dus goed in de gaten.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niks engs gelukkig. Maar omdat hij bloedverdunners gebruikt en risicopatient is moeten alle ingrepen waar bloed bij komt kijken in het ziekenhuis gebeuren. En hij moet wel weer een week het ziekenhuis in.
dat is het ook wel, heb zulke nare ervaringen met het ziekenhuis dat dat me al helemaal van slag krijgt
Ik vind het eigenlijk nogal grof om gewoon door te feesten.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nouja dat je in apeldoorn direct alles afgezgt snap ik wel maar om direct in het hele land te doen vind ik eigenlijk onnodig.
Nou, sterkte voor jullie dan morgen....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
Zie dat ik per ongeluk een feest smiley in plaats van een teneergeslagen smiley had gebruikt in mijn laatste post. Dat maakt de context gelijk totaal anders.
ben nog behoorlijk onder de indruk van het nieuws van vandaag![]()
En dan is krentenbol, paradoxaal en ironisch genoeg, ook nog eens mod van R&P. Ik verwacht represailles als haar schorsing erop zit.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb weinig van krentenbol mogen proeven, anders had ik ook meegedaan aan deze impeachment.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je het ergens aangeven? Want ik wil heel graag aangeven dat ze echt op moet tiefen.
Doe je het wel een beetje rustig aan morgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:39 schreef MaJo het volgende:
Na bijna de hele avond geslapen te hebben ga ik nu weer mijn bed in. Wat een nare en zwarte dag vandaag
truste
KUTquote:
Mexicaanse griep?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:00 schreef iamredleader het volgende:
Een goedemorgen allen.
Zit zelf ziek thuis, de afgelopen dagen waren al matig (slecht slapen en zo door de jeuk), gisterochtend had ik al hoofdpijn en braakneigingen, en vanochtend een verhoogde temperatuur en hoesten. Ben dus maar onder de wol gebleven
Geen idee eigenlijk. Al een tijdje niet voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:00 schreef iamredleader het volgende:
Speaking of wol: waar is Sheep gebleven???
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef iamredleader het volgende:
*Kuch*
Zo, de SC is nu ook in zijn geheel besmet
Wat is trouwens het verhaal met die krentenbol-mod? Linkje iemand?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Laat dan ook maar. Gelijk een week afkoelen en het blauwe kleurtje er met een schuurspons+cif afwassen
Misschien dat het wel goed uitpakt voor de kat. Lukte deze ezel ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:32 schreef iamredleader het volgende:ik zie die kat al een kleine sprong wagen, die adelaar vreet 'm in een keer op!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef MaJo het volgende:![]()
zo maar eens werken en dan vanavond naar het ziekenhuis om mijn vaders verjaardag te vieren
No offense, maar dat vind ik wel verzoekerij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
Ongepaste titel trouwens boven de uitslag van de Koninginnedagtrekkeng van de staatsloterij : "Bent u één van de vele gelukkigen?"
Yep, heb geslapen als een lammerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een beetje kunnen slapen ondanks alle spanningen?
2 Drukke dagen, mensen moeten werk inhalen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:58 schreef wyccie het volgende:
Hoezo?
quote:MEXICO-STAD - Het openbare leven in Mexico ligt vanaf vrijdag vijf dagen lang plat.
De regering heeft besloten alle niet-vitale overheidsdiensten en niet-essentiële onderdelen van de economie stil te leggen om een verdere verspreiding van de Mexicaanse griep te voorkomen.
De autoriteiten hebben onder meer traditionele bijeenkomsten, zoals de viering van de Dag van de Arbeid, afgelast. Restaurants, toeristische trekpleisters en andere openbare gelegenheden blijven gesloten.
De Mexicaanse president Felipe Calderón heeft de bevolking van Mexico opgeroepen thuis te blijven.
Hoiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:06 schreef iamredleader het volgende:
Zo, een uur later en er is nog niemand langsgekomen hier?
alleen langsgekomen, niemand stoptequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:06 schreef iamredleader het volgende:
Zo, een uur later en er is nog niemand langsgekomen hier?
Hoeveel minuten staat de dienstregeling toe?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:24 schreef iamredleader het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)drama-apeldoorn.html
![]()
Da's snelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef MaJo het volgende:
Zo klaar met werken. Was een beetje afwezig maar uiteindelijk wel een lekker dagje gehad
Klinkt ook goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
zuurkoolschotel met gehakt hier.
Dit komt me bekend voorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond:
Grote kip uit de oven, wordt nu gebraden. Sausje van wat gedroogd fruit, olie+wijn, kruiden, cashewnoten en champignons.
Gebakken aardappeltjes en broccoli
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:53 schreef iamredleader het volgende:
Wij gaan aan tafel, ik wens jullie alleen een fijn, rustig weekend toe
Vanmiddag in Rotterdam lag er op het Stadhuisplein gewoon nog een hele berg plastic bekers en afval. Zag er verder behoorlijk rustig uit ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
even een snelle hallo vanaf mijn telefoon. Ik ben nu zo'n idioot die in de kroeg internet omdat ik me verveel... Het is rustig hier
http://www.de-ooievaar.nl/likeurenoudhollands.php?id=65quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
overigens, is er een soort drank die je traditioneel verantwoord kan geven aan nieuwe ouders?
Heel jammer.quote:
Ik hoop het ook, maar MASD is ondanks zijn schelmenstreken ook meermaals ontsnapt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Laat dan ook maar. Gelijk een week afkoelen en het blauwe kleurtje er met een schuurspons+cif afwassen
Waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
We zullen hem en Krentenbol. volgende week 'hartelijk' onthalen. Iedereen moet cadeaus meenemen, het wordt een feest die ze nooit zullen vergeten...
MASD en Krentenbol. die het volgende week zeer moeilijk zullen krijgen naar aanleiding van hun foute uitspraken van afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over?
Oh, ja ik hou ook van eufemismen maar deze vond ik iets te vaagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MASD en Krentenbol. die het volgende week zeer moeilijk zullen krijgen naar aanleiding van hun foute uitspraken van afgelopen donderdag.
Ik vind het leuk om in eufemismen te praten als er iets op touw gezet moet worden. In dit geval de afzettingsprocedure van beide mods.
Ik houd het op een tweevoudige aanval: beide mods moeten genegeerd worden of zodanig gehinderd worden in hun werkzaamheden dat ze het modschap vanzelf opgeven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja ik hou ook van eufemismen maar deze vond ik iets te vaag
Kwam meer over alsof je een knokploeg op touw wilde zetten
Ludieke acties op Fok werken nooitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd het op een tweevoudige aanval: beide mods moeten genegeerd worden of zodanig gehinderd worden in hun werkzaamheden dat ze het modschap vanzelf opgeven.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef MaJo het volgende:
net terug uit het ziekenhuis. We hebben met z'n allen gegeten in het restaurant en dat was onverwacht lekker. Kogelbiefstuk met frietjeszo in bad en dan lekker series kijken
quote:
Dank, heb het een en ander besteld. Kandeel voor mama, Papagaaiensoep voor papa (kon het niet laten) en Hemel op aarde voor de aanstaande baby/allebei, plus nog wat voor mezelf (hoe kan je Huppelolie nou niet willen hebben?). Het ordernummer geeft alleen niet de indruk dat er al erg veel besteld isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.de-ooievaar.nl/likeurenoudhollands.php?id=65
Van dezelfde site: kraamanijs
-edit- vergeet niet dat de moeder nog niet mag drinken als ze borstvoeding geeft he
quote:
Oeh, gauw naar de AKQ dan!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:54 schreef iamredleader het volgende:
Helaas wel. Gelukkig een dubbele-punten-topic
To the batmobile!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
Oeh, gauw naar de AKQ dan!
Ik vind de old-skool Batmobiles tofferquote:
Follow me Robin!quote:
BasOne komt opeens met het goede antwoord... goed gedaan Bas!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:Cobra, we hadden hetzelfde gegokt (123), en de post-id's schelen maar 1 id!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:Cobra, we hadden hetzelfde gegokt (123), en de post-id's schelen maar 1 id!
Deelbaar door 5 (en 25), dat vind ik mooier dan bijvoorbeeld E164.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kon niets anders bedenken.
Snap trouwens niet echt wat "mooi"is aan 175?
Dat vind ik nu ook.quote:
Ok dan. Weltrusten MaJo. En werkse morgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:met mijn paps gaat het goed, maar de ingreep is pas dinsdag dus dan kan ik er meer over zeggen
ik ga tukken, morgen weer werken.![]()
quote:
Mogguh MaJoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weerhet is een chaos bij de Lush op het moment. Er gaat een gigantische lijst producten uit waaronder een paar bestsellers
En mijn favoriete bruisbal
![]()
ga daar dus zo 10 van inslaan
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
het is een chaos bij de Lush op het moment. Er gaat een gigantische lijst producten uit waaronder een paar bestsellersEn mijn favoriete bruisbal
![]()
ga daar dus zo 10 van inslaan
![]()
Ik zie ze nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MaJoMaar eerst op naar de AKQ nog twee makkelijke vragen voor je die open staan voor 2 punten het stuk!
Foto vraag over een acteur met de voornaam Mickey en een NCIS vraag die ScottTracy net goed heeft beantwoord.quote:
Ik snap er werkelijk niets vanquote:
Een beslissing uit de UK of alleen jouw vestiging?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk niets vanmet name de lavendelzeep
De meest gestelde vraag is of we ook lavendelzeep hebben
echt heel vreemd...
Ik ken geen acteur met de naam mickey en kijk geen NCISquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Foto vraag over een acteur met de voornaam Mickey en een NCIS vraag die ScottTracy net goed heeft beantwoord.
Hij heeft musicals gedaan samen met Judy Garland.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken geen acteur met de naam mickey en kijk geen NCIS![]()
jee dat vind ik leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, ik kom straks nog wel even langs in de chaos
Nu nog ff ontbijten en dan de stad in
Ik denk dat jouw collega's alleen maar zullen zeggen dat de snackbar verderop zit als je MaJo door de zaak roept.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
jee dat vind ik leukoh en graag mijn echte naam in de winkel gebruiken in plaats van MaJo
Nope beslissing van hogerhand. Zou dus kunnen dat de producten wereldwijd niet goed verkopen maar van sommige kan ik me dat echt niet voorstellen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een beslissing uit de UK of alleen jouw vestiging?
Zo tuurlijk is dat helaas nietquote:
Heel apart dan. Ik mag toch aannemen dat de genoemde producten ook bij de rest van de vestigingen in NL goed verkopen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope beslissing van hogerhand. Zou dus kunnen dat de producten wereldwijd niet goed verkopen maar van sommige kan ik me dat echt niet voorstellen...
Alsnog zegt het me nietsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft musicals gedaan samen met Judy Garland.
Dan blijft de vraag maar open staan tot ER per ongeluk weer eens kijkt.quote:
Dat was ik toch niet!?quote:
Dat is ook zo, maar aangezien alles in de fabriek in engeland wordt gemaakt geldt zo'n beslissing voor heel europa. Ze gaan niet alleen een product maken voor nederland... Maar kan me niet voorstellen dat deze producten in engeland niet goed verkopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heel apart dan. Ik mag toch aannemen dat de genoemde producten ook bij de rest van de vestigingen in NL goed verkopen?
Het was MMquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was ik toch niet!?![]()
Nee, volgens mij heb ik tegenover je collega alleen je echte naam gebruikt. Toch?
Pff, dan kom ik goed weg.quote:
Ik ookquote:
Ben ik een keer niet onlinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
een NCIS vraag die ScottTracy net goed heeft beantwoord.
Ik kan me voorstellen dat ze vanwege de eco-crisis het assortiment inkrimpen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope beslissing van hogerhand. Zou dus kunnen dat de producten wereldwijd niet goed verkopen maar van sommige kan ik me dat echt niet voorstellen...
Ik heb speciaal gewacht tot jij niet online was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik een keer niet onlineGaan ze mijn soort vragen stellen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal gewacht tot jij niet online was.Anders is het antwoord er zo snel!
Ja klopt. Ik zal in de AKQ aangeven dat de punten voor jou zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
die mickey, is of was dat rooney?
quote:
Ik heb meer dan 6000 posts nodig om in de Top 500 te komen, geen ranking dus voor mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Weer een sprongetje in de ranking gemaakt na gisternacht
Ik had het over de AKQquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb meer dan 6000 posts nodig om in de Top 500 te komen, geen ranking dus voor mij
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist op TV, programma Vals Plat, met Hakim(jeweets, die mime uit Sesamstraat).
Loopt 'ie op straat en zegt:
"Ik zoek een goed mens. Oh kijk daar, ja, die is goed"
Is een oude man op een fiets.
Zegt die man: "Ik ben voor het eerst sinds jaren weer in de stad, ik weet niet wat ik meemaak. Tjonge jonge, wat een onverschilligheid. In de oorlog was het beter"
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:
quote:Technies 100% koppeling reeds vervangen, uitlaat lek en hier en daar een beetje roest.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, je was zeker in de Kalverstraat aan het werk....?
We waren in de Leidsestraat, en geen puf meer om nog zo'n drukke winkelstraat door te gaan. Drie oude wijven
Dammitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]ik had nog gezegd kalverstraat
heb de hele dag naar je uitgekeken
overigens ben ik wel met een bezoekje van een AKQer verblijdt, Ofyles heeft zich bekend gemaaktleuk dat je even hoi kwam zeggen
volgens mij heb ik je al eens eerder geholpen of niet?
Nee morgen voor de verandering eens nietquote:
Uiteindelijk gelukt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]ik had nog gezegd kalverstraat
heb de hele dag naar je uitgekeken
overigens ben ik wel met een bezoekje van een AKQer verblijdt, Ofyles heeft zich bekend gemaaktleuk dat je even hoi kwam zeggen
volgens mij heb ik je al eens eerder geholpen of niet?
Was jij toevallig gisteren op het Max Euweplein? Ik zag toevallig ook een drietal, ik weet niet of jij er bij was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, je was zeker in de Kalverstraat aan het werk....?
We waren in de Leidsestraat, en geen puf meer om nog zo'n drukke winkelstraat door te gaan. Drie oude wijven
Was net even rustig dus dat kwam goed uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukt.
Ik hoefde niet eens een minuut te wachten, snelle service. Maar misschien kom ik met nog een verrassing:
[..]
Was jij toevallig gisteren op het Max Euweplein? Ik zag toevallig ook een drietal, ik weet niet of jij er bij was.
Nee, dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was net even rustig dus dat kwam goed uit
maar volgens mij heb ik je een keer eerder geholpen in de winkel of was jij dat niet?
Uiteindelijk alleen zo'n shampoo tin... ik overwoog om de porridge te kopen want die rook zo lekker, maar besloten om mn geld maar even te sparen en nog een keertje terug te komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee morgen voor de verandering eens niet
vind het wel jammer, had het leuk gevonden om je te zienheb je nog iets gekocht?
De Vlugtlaan o.i.d.?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
Heel grappig, ik zit hier nu in de wijk Bos en Lommer, echt alleen maar Turken
En een superpopulaire bakker op de hoek, met heel lekkere broodjes voor bijna geen gelddus prima dat mn vriendin hier terecht is gekomen
Het is maar goed dat (haast) niemand weet waar je woont. Mooie invitatie voor ongewenste bezoekers.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef MaJo het volgende:
De pakketjesbezorgers zijn de laatste tijd inventief bezigde postbode heeft al een paar keer pakketten achter in de schuur gelegd maar de H&M slaat alles
ik kom in de keuken en zie een pakket van H&M liggen. Hebben ze via het raam het pakket op het aanrecht gelegd
![]()
Ik ben net op tijd thuis! "Das Boot" is nu bezig op de BBC.quote:
Voor je instort. Al iets bekend mbt de 16de?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is ze het bed al ingestort ja
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan is ze weer een uurtje wakker en gaat daarna weer een paar uur slapen
Alleen een gat in je begroting?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoi
Vanmiddag was ik niet van plan om zoveel geld uit te geven. Met bezoek aan een wokrestaurant en twee kroegen er 50 euro doorheen gejaagd. Maar ik heb wel een topavond gehad, dus wat dat betreft is er niets aan de hand.
Mwah, ook niet echt. Ik kan het hebben.quote:
En alle vier heerlijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, ook niet echt. Ik kan het hebben.
Een van de dingen die we vandaag hebben besteld: "Mogen wij vier verschillende speciaalbieren die je het minst verkoopt?" En we kregen het
We kregen Gulpener Dort, Grimbergen Dubbel, Kilkenny en La Trappe Blonde. We waren met zijn vieren, dus elk maar een soort gehadquote:
Wat heeft je wakker gemaakt? Jair of de jeuk?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:50 schreef iamredleader het volgende:
Klinkt lekker, Hawaii_Tim
Jawel, kwart voor drie, iamredleader is weer eens wakker
Ach, het is minder erg dan afgelopen nachten
Geen idee, niet naar gevraagd. De houdbaarheidsdata bevestigden het vermoeden van de barman welquote:Op zondag 3 mei 2009 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
En dat waren de speciaalbieren die het minst verkocht werden?![]()
Allemaal heerlijk!
Wat waren de bestsellers dan?
De jeuk, Jair slaapt tegenwoordig gewoon de nachten doorquote:Op zondag 3 mei 2009 02:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft je wakker gemaakt? Jair of de jeuk?
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, niet naar gevraagd. De houdbaarheidsdata bevestigden het vermoeden van de barman wel. Eentje was houdbaar tot morgen
1ste is weer minder. 2de stukken beterquote:Op zondag 3 mei 2009 02:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De jeuk, Jair slaapt tegenwoordig gewoon de nachten door
Inderdaad, 2e is erg relaxed. Avond-mekkeren is ook beperkt tot een paar minuutjes hardvochtig zeuren om aandacht, maar zodra de lichten uit zijn en wij stil (dus niet uitgebreid napraten over de dag) is meneer binnen no-time onder zeilquote:
Dus geen inzet van de melkfles met een scheutje jenever noodzakelijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, 2e is erg relaxed. Avond-mekkeren is ook beperkt tot een paar minuutjes hardvochtig zeuren om aandacht, maar zodra de lichten uit zijn en wij stil (dus niet uitgebreid napraten over de dag) is meneer binnen no-time onder zeil
Als het iets overdraagbaars is geef je het maar gewoon over aan de dermatoloog.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:00 schreef iamredleader het volgende:
En wat de jeuk betreft: maandagochtend heb ik een afspraak met de dermatoloog, dan gaan we samen zoeken naar een oplossing
Nope, Jair is een super-lieve baby, de niet-in-ons-huis-aanwezige-jenever hoeft dan ook niet te worden toegevoegd. Misschien dat hij wel een glaasje whisky lust, maar daar gaan we pas over een paar jaar aan beginnenquote:Op zondag 3 mei 2009 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
Dus geen inzet van de melkfles met een scheutje jenever noodzakelijk?
Ik denk niet dat het overdraagbaar is, eczeem is geen bacterie of virus (geloof ik) in die zin. En anders zouden er maar bar weinig dermatologen zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
Als het iets overdraagbaars is geef je het maar gewoon over aan de dermatoloog.
Dan komen jullie goed weg. Mijn ouders hebben stiekem toegegeven de jenever truc wel te hebben toegepast bij mij.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, Jair is een super-lieve baby, de niet-in-ons-huis-aanwezige-jenever hoeft dan ook niet te worden toegevoegd. Misschien dat hij wel een glaasje whisky lust, maar daar gaan we pas over een paar jaar aan beginnen
Misschien dat dat de reden is dat die baan zo goed betaald.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het overdraagbaar is, eczeem is geen bacterie of virus (geloof ik) in die zin. En anders zouden er maar bar weinig dermatologen zijn
Zo puur heb je dan wel de beste smaak.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:10 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop het ookwant dit is geen pretje.
* glas cranberrysap ZONDER jenever of whisky of speciaalbier inschenkt *
quote:Op zondag 3 mei 2009 03:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga ook weer proberen een paar uurtjes te pitten
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef MaJo het volgende:
Die discussie over mij vannacht tussen cobra en Yuriso true
![]()
ben vanaf 12 uur wakker en zou graag nog een paar uurtjes tukkenmaar ga zo eten bij een vriendin dus dat zit er niet in
ok dan. Klikkerdeklik.quote:
Ja jullie kennen me schrikbarend goedquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja jullie kennen me schrikbarend goed
ben nu onderweg naar vriendin
Thanks bothquote:
En ik zie in de AKQ dat BasOne ook door heeft dat je er weer bent.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks bothheb trouwens afgesproken met I. S. en J.
Moet je zijn opmerking van gisteravond eens lezenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik zie in de AKQ dat BasOne ook door heeft dat je er weer bent.
Oh, even terug lezen dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je zijn opmerking van gisteravond eens lezen
Doe ze de groetjes, Jair had afgelopen week een paar keer de pyjama aan die zij cadeau hadden gedaanquote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks bothheb trouwens afgesproken met I. S. en J.
quote:
quote:
quote:
Bij ons gooide hij ze altijd door het slaapkamerraam van mijn vader als het niet breekbaar was. Was het iedere dag weer een verrassingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef MaJo het volgende:
De pakketjesbezorgers zijn de laatste tijd inventief bezigde postbode heeft al een paar keer pakketten achter in de schuur gelegd maar de H&M slaat alles
ik kom in de keuken en zie een pakket van H&M liggen. Hebben ze via het raam het pakket op het aanrecht gelegd
![]()
whehequote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriend van me die gisteren ook op het feestje was vertelde hoe zijn Koninginnendag verlopen was: ze hadden een bootje, metertje of 6, en opeens maakte dat ding water. Binnen 15 seconden was de hele boot naar de bodem
Was waarschijnlijk door de deining gekomen want nadat het bootje gelicht is(dezelfde dag) bleef het gewoon weer drijven. Dag Koninginnendag![]()
Gheghequote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriend van me die gisteren ook op het feestje was vertelde hoe zijn Koninginnendag verlopen was: ze hadden een bootje, metertje of 6, en opeens maakte dat ding water. Binnen 15 seconden was de hele boot naar de bodem
Was waarschijnlijk door de deining gekomen want nadat het bootje gelicht is(dezelfde dag) bleef het gewoon weer drijven. Dag Koninginnendag![]()
Laat ons ook lachen! Posten!!!!quote:
Ik weet niet of dat de bedoeling isquote:
quote:Op een dag roept een Nederlander zijn belgische collega.
Nederlander: "Hee, psst, kom eens hier. Ken jij Bert?"
Belg: "Welke Bert?"
Nederlander: "Camembert!"
Iedereen lachen. En de Belg denkt "verdulleme, nou ben ik daar mooi ingetrapt."
De volgende dag roept de Nederlander hem weer.
Nederlander: "Hee, psst, kom eens hier. Ken jij Bert?"
En de Belg heeft er zwaar de pest over in dat hij zich weer heeft laten beetnemen. Die avond zit hij te piekeren hoe hij die Hollander nu eens te grazen kan nemen.
En ineens weet hij het: Margarine! Ken jij een Marga? Welke Marga? Margarine! Dat is d� grap om die Hollander een lesje te leren.
De volgende dag roept de Belg die Nederlander:
Belg: "Hee, psst, kom eens hier. Ken jij Marga?"
Nederlander: "Marga? Marga? Is dat de vrouw van Bert?"
tuurlijk wel.quote:
Uhuhquote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef iamredleader het volgende:
Beetje sneu, dat je dat verschil niet kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |