Klinkt ook goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
zuurkoolschotel met gehakt hier.
Dit komt me bekend voorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond:
Grote kip uit de oven, wordt nu gebraden. Sausje van wat gedroogd fruit, olie+wijn, kruiden, cashewnoten en champignons.
Gebakken aardappeltjes en broccoli
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:53 schreef iamredleader het volgende:
Wij gaan aan tafel, ik wens jullie alleen een fijn, rustig weekend toe
Vanmiddag in Rotterdam lag er op het Stadhuisplein gewoon nog een hele berg plastic bekers en afval. Zag er verder behoorlijk rustig uit ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
even een snelle hallo vanaf mijn telefoon. Ik ben nu zo'n idioot die in de kroeg internet omdat ik me verveel... Het is rustig hier
http://www.de-ooievaar.nl/likeurenoudhollands.php?id=65quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
overigens, is er een soort drank die je traditioneel verantwoord kan geven aan nieuwe ouders?
Heel jammer.quote:
Ik hoop het ook, maar MASD is ondanks zijn schelmenstreken ook meermaals ontsnapt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Laat dan ook maar. Gelijk een week afkoelen en het blauwe kleurtje er met een schuurspons+cif afwassen
Waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
We zullen hem en Krentenbol. volgende week 'hartelijk' onthalen. Iedereen moet cadeaus meenemen, het wordt een feest die ze nooit zullen vergeten...
MASD en Krentenbol. die het volgende week zeer moeilijk zullen krijgen naar aanleiding van hun foute uitspraken van afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over?
Oh, ja ik hou ook van eufemismen maar deze vond ik iets te vaagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MASD en Krentenbol. die het volgende week zeer moeilijk zullen krijgen naar aanleiding van hun foute uitspraken van afgelopen donderdag.
Ik vind het leuk om in eufemismen te praten als er iets op touw gezet moet worden. In dit geval de afzettingsprocedure van beide mods.
Ik houd het op een tweevoudige aanval: beide mods moeten genegeerd worden of zodanig gehinderd worden in hun werkzaamheden dat ze het modschap vanzelf opgeven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja ik hou ook van eufemismen maar deze vond ik iets te vaag
Kwam meer over alsof je een knokploeg op touw wilde zetten
Ludieke acties op Fok werken nooitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd het op een tweevoudige aanval: beide mods moeten genegeerd worden of zodanig gehinderd worden in hun werkzaamheden dat ze het modschap vanzelf opgeven.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef MaJo het volgende:
net terug uit het ziekenhuis. We hebben met z'n allen gegeten in het restaurant en dat was onverwacht lekker. Kogelbiefstuk met frietjeszo in bad en dan lekker series kijken
quote:
Dank, heb het een en ander besteld. Kandeel voor mama, Papagaaiensoep voor papa (kon het niet laten) en Hemel op aarde voor de aanstaande baby/allebei, plus nog wat voor mezelf (hoe kan je Huppelolie nou niet willen hebben?). Het ordernummer geeft alleen niet de indruk dat er al erg veel besteld isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.de-ooievaar.nl/likeurenoudhollands.php?id=65
Van dezelfde site: kraamanijs
-edit- vergeet niet dat de moeder nog niet mag drinken als ze borstvoeding geeft he
quote:
Oeh, gauw naar de AKQ dan!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:54 schreef iamredleader het volgende:
Helaas wel. Gelukkig een dubbele-punten-topic
To the batmobile!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
Oeh, gauw naar de AKQ dan!
Ik vind de old-skool Batmobiles tofferquote:
Follow me Robin!quote:
BasOne komt opeens met het goede antwoord... goed gedaan Bas!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:Cobra, we hadden hetzelfde gegokt (123), en de post-id's schelen maar 1 id!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:Cobra, we hadden hetzelfde gegokt (123), en de post-id's schelen maar 1 id!
Deelbaar door 5 (en 25), dat vind ik mooier dan bijvoorbeeld E164.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kon niets anders bedenken.
Snap trouwens niet echt wat "mooi"is aan 175?
Dat vind ik nu ook.quote:
Ok dan. Weltrusten MaJo. En werkse morgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:met mijn paps gaat het goed, maar de ingreep is pas dinsdag dus dan kan ik er meer over zeggen
ik ga tukken, morgen weer werken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |