Klinkt ook goedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
zuurkoolschotel met gehakt hier.
Dit komt me bekend voorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond:
Grote kip uit de oven, wordt nu gebraden. Sausje van wat gedroogd fruit, olie+wijn, kruiden, cashewnoten en champignons.
Gebakken aardappeltjes en broccoli
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:53 schreef iamredleader het volgende:
Wij gaan aan tafel, ik wens jullie alleen een fijn, rustig weekend toe
Vanmiddag in Rotterdam lag er op het Stadhuisplein gewoon nog een hele berg plastic bekers en afval. Zag er verder behoorlijk rustig uit ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
even een snelle hallo vanaf mijn telefoon. Ik ben nu zo'n idioot die in de kroeg internet omdat ik me verveel... Het is rustig hier
http://www.de-ooievaar.nl/likeurenoudhollands.php?id=65quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
overigens, is er een soort drank die je traditioneel verantwoord kan geven aan nieuwe ouders?
Heel jammer.quote:
Ik hoop het ook, maar MASD is ondanks zijn schelmenstreken ook meermaals ontsnapt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:14 schreef iamredleader het volgende:
Laat dan ook maar. Gelijk een week afkoelen en het blauwe kleurtje er met een schuurspons+cif afwassen
Waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
We zullen hem en Krentenbol. volgende week 'hartelijk' onthalen. Iedereen moet cadeaus meenemen, het wordt een feest die ze nooit zullen vergeten...
MASD en Krentenbol. die het volgende week zeer moeilijk zullen krijgen naar aanleiding van hun foute uitspraken van afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over?
Oh, ja ik hou ook van eufemismen maar deze vond ik iets te vaagquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
MASD en Krentenbol. die het volgende week zeer moeilijk zullen krijgen naar aanleiding van hun foute uitspraken van afgelopen donderdag.
Ik vind het leuk om in eufemismen te praten als er iets op touw gezet moet worden. In dit geval de afzettingsprocedure van beide mods.
Ik houd het op een tweevoudige aanval: beide mods moeten genegeerd worden of zodanig gehinderd worden in hun werkzaamheden dat ze het modschap vanzelf opgeven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja ik hou ook van eufemismen maar deze vond ik iets te vaag
Kwam meer over alsof je een knokploeg op touw wilde zetten
Ludieke acties op Fok werken nooitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd het op een tweevoudige aanval: beide mods moeten genegeerd worden of zodanig gehinderd worden in hun werkzaamheden dat ze het modschap vanzelf opgeven.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef MaJo het volgende:
net terug uit het ziekenhuis. We hebben met z'n allen gegeten in het restaurant en dat was onverwacht lekker. Kogelbiefstuk met frietjeszo in bad en dan lekker series kijken
quote:
Dank, heb het een en ander besteld. Kandeel voor mama, Papagaaiensoep voor papa (kon het niet laten) en Hemel op aarde voor de aanstaande baby/allebei, plus nog wat voor mezelf (hoe kan je Huppelolie nou niet willen hebben?). Het ordernummer geeft alleen niet de indruk dat er al erg veel besteld isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.de-ooievaar.nl/likeurenoudhollands.php?id=65
Van dezelfde site: kraamanijs
-edit- vergeet niet dat de moeder nog niet mag drinken als ze borstvoeding geeft he
quote:
Oeh, gauw naar de AKQ dan!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:54 schreef iamredleader het volgende:
Helaas wel. Gelukkig een dubbele-punten-topic
To the batmobile!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
Oeh, gauw naar de AKQ dan!
Ik vind de old-skool Batmobiles tofferquote:
Follow me Robin!quote:
BasOne komt opeens met het goede antwoord... goed gedaan Bas!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:Cobra, we hadden hetzelfde gegokt (123), en de post-id's schelen maar 1 id!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:Cobra, we hadden hetzelfde gegokt (123), en de post-id's schelen maar 1 id!
Deelbaar door 5 (en 25), dat vind ik mooier dan bijvoorbeeld E164.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kon niets anders bedenken.
Snap trouwens niet echt wat "mooi"is aan 175?
Dat vind ik nu ook.quote:
Ok dan. Weltrusten MaJo. En werkse morgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:met mijn paps gaat het goed, maar de ingreep is pas dinsdag dus dan kan ik er meer over zeggen
ik ga tukken, morgen weer werken.![]()
quote:
Mogguh MaJoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
Ben ik ook weerhet is een chaos bij de Lush op het moment. Er gaat een gigantische lijst producten uit waaronder een paar bestsellers
En mijn favoriete bruisbal
![]()
ga daar dus zo 10 van inslaan
![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
het is een chaos bij de Lush op het moment. Er gaat een gigantische lijst producten uit waaronder een paar bestsellersEn mijn favoriete bruisbal
![]()
ga daar dus zo 10 van inslaan
![]()
Ik zie ze nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MaJoMaar eerst op naar de AKQ nog twee makkelijke vragen voor je die open staan voor 2 punten het stuk!
Foto vraag over een acteur met de voornaam Mickey en een NCIS vraag die ScottTracy net goed heeft beantwoord.quote:
Ik snap er werkelijk niets vanquote:
Een beslissing uit de UK of alleen jouw vestiging?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk niets vanmet name de lavendelzeep
De meest gestelde vraag is of we ook lavendelzeep hebben
echt heel vreemd...
Ik ken geen acteur met de naam mickey en kijk geen NCISquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Foto vraag over een acteur met de voornaam Mickey en een NCIS vraag die ScottTracy net goed heeft beantwoord.
Hij heeft musicals gedaan samen met Judy Garland.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken geen acteur met de naam mickey en kijk geen NCIS![]()
jee dat vind ik leukquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, ik kom straks nog wel even langs in de chaos
Nu nog ff ontbijten en dan de stad in
Ik denk dat jouw collega's alleen maar zullen zeggen dat de snackbar verderop zit als je MaJo door de zaak roept.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
jee dat vind ik leukoh en graag mijn echte naam in de winkel gebruiken in plaats van MaJo
Nope beslissing van hogerhand. Zou dus kunnen dat de producten wereldwijd niet goed verkopen maar van sommige kan ik me dat echt niet voorstellen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een beslissing uit de UK of alleen jouw vestiging?
Zo tuurlijk is dat helaas nietquote:
Heel apart dan. Ik mag toch aannemen dat de genoemde producten ook bij de rest van de vestigingen in NL goed verkopen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope beslissing van hogerhand. Zou dus kunnen dat de producten wereldwijd niet goed verkopen maar van sommige kan ik me dat echt niet voorstellen...
Alsnog zegt het me nietsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft musicals gedaan samen met Judy Garland.
Dan blijft de vraag maar open staan tot ER per ongeluk weer eens kijkt.quote:
Dat was ik toch niet!?quote:
Dat is ook zo, maar aangezien alles in de fabriek in engeland wordt gemaakt geldt zo'n beslissing voor heel europa. Ze gaan niet alleen een product maken voor nederland... Maar kan me niet voorstellen dat deze producten in engeland niet goed verkopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heel apart dan. Ik mag toch aannemen dat de genoemde producten ook bij de rest van de vestigingen in NL goed verkopen?
Het was MMquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was ik toch niet!?![]()
Nee, volgens mij heb ik tegenover je collega alleen je echte naam gebruikt. Toch?
Pff, dan kom ik goed weg.quote:
Ik ookquote:
Ben ik een keer niet onlinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
een NCIS vraag die ScottTracy net goed heeft beantwoord.
Ik kan me voorstellen dat ze vanwege de eco-crisis het assortiment inkrimpen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope beslissing van hogerhand. Zou dus kunnen dat de producten wereldwijd niet goed verkopen maar van sommige kan ik me dat echt niet voorstellen...
Ik heb speciaal gewacht tot jij niet online was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik een keer niet onlineGaan ze mijn soort vragen stellen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal gewacht tot jij niet online was.Anders is het antwoord er zo snel!
Ja klopt. Ik zal in de AKQ aangeven dat de punten voor jou zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
die mickey, is of was dat rooney?
quote:
Ik heb meer dan 6000 posts nodig om in de Top 500 te komen, geen ranking dus voor mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Weer een sprongetje in de ranking gemaakt na gisternacht
Ik had het over de AKQquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb meer dan 6000 posts nodig om in de Top 500 te komen, geen ranking dus voor mij
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist op TV, programma Vals Plat, met Hakim(jeweets, die mime uit Sesamstraat).
Loopt 'ie op straat en zegt:
"Ik zoek een goed mens. Oh kijk daar, ja, die is goed"
Is een oude man op een fiets.
Zegt die man: "Ik ben voor het eerst sinds jaren weer in de stad, ik weet niet wat ik meemaak. Tjonge jonge, wat een onverschilligheid. In de oorlog was het beter"
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:
quote:Technies 100% koppeling reeds vervangen, uitlaat lek en hier en daar een beetje roest.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, je was zeker in de Kalverstraat aan het werk....?
We waren in de Leidsestraat, en geen puf meer om nog zo'n drukke winkelstraat door te gaan. Drie oude wijven
Dammitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]ik had nog gezegd kalverstraat
heb de hele dag naar je uitgekeken
overigens ben ik wel met een bezoekje van een AKQer verblijdt, Ofyles heeft zich bekend gemaaktleuk dat je even hoi kwam zeggen
volgens mij heb ik je al eens eerder geholpen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |