Dat is ook zo, maar aangezien alles in de fabriek in engeland wordt gemaakt geldt zo'n beslissing voor heel europa. Ze gaan niet alleen een product maken voor nederland... Maar kan me niet voorstellen dat deze producten in engeland niet goed verkopenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heel apart dan. Ik mag toch aannemen dat de genoemde producten ook bij de rest van de vestigingen in NL goed verkopen?
Het was MMquote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was ik toch niet!?![]()
Nee, volgens mij heb ik tegenover je collega alleen je echte naam gebruikt. Toch?
Pff, dan kom ik goed weg.quote:
Ik ookquote:
Ben ik een keer niet onlinequote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
een NCIS vraag die ScottTracy net goed heeft beantwoord.
Ik kan me voorstellen dat ze vanwege de eco-crisis het assortiment inkrimpen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope beslissing van hogerhand. Zou dus kunnen dat de producten wereldwijd niet goed verkopen maar van sommige kan ik me dat echt niet voorstellen...
Ik heb speciaal gewacht tot jij niet online was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik een keer niet onlineGaan ze mijn soort vragen stellen
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal gewacht tot jij niet online was.Anders is het antwoord er zo snel!
Ja klopt. Ik zal in de AKQ aangeven dat de punten voor jou zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
die mickey, is of was dat rooney?
quote:
Ik heb meer dan 6000 posts nodig om in de Top 500 te komen, geen ranking dus voor mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Weer een sprongetje in de ranking gemaakt na gisternacht
Ik had het over de AKQquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb meer dan 6000 posts nodig om in de Top 500 te komen, geen ranking dus voor mij
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist op TV, programma Vals Plat, met Hakim(jeweets, die mime uit Sesamstraat).
Loopt 'ie op straat en zegt:
"Ik zoek een goed mens. Oh kijk daar, ja, die is goed"
Is een oude man op een fiets.
Zegt die man: "Ik ben voor het eerst sinds jaren weer in de stad, ik weet niet wat ik meemaak. Tjonge jonge, wat een onverschilligheid. In de oorlog was het beter"
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:
quote:Technies 100% koppeling reeds vervangen, uitlaat lek en hier en daar een beetje roest.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, je was zeker in de Kalverstraat aan het werk....?
We waren in de Leidsestraat, en geen puf meer om nog zo'n drukke winkelstraat door te gaan. Drie oude wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |