Dammitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]ik had nog gezegd kalverstraat
heb de hele dag naar je uitgekeken
overigens ben ik wel met een bezoekje van een AKQer verblijdt, Ofyles heeft zich bekend gemaaktleuk dat je even hoi kwam zeggen
volgens mij heb ik je al eens eerder geholpen of niet?
Nee morgen voor de verandering eens nietquote:
Uiteindelijk gelukt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]ik had nog gezegd kalverstraat
heb de hele dag naar je uitgekeken
overigens ben ik wel met een bezoekje van een AKQer verblijdt, Ofyles heeft zich bekend gemaaktleuk dat je even hoi kwam zeggen
volgens mij heb ik je al eens eerder geholpen of niet?
Was jij toevallig gisteren op het Max Euweplein? Ik zag toevallig ook een drietal, ik weet niet of jij er bij was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, je was zeker in de Kalverstraat aan het werk....?
We waren in de Leidsestraat, en geen puf meer om nog zo'n drukke winkelstraat door te gaan. Drie oude wijven
Was net even rustig dus dat kwam goed uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukt.
Ik hoefde niet eens een minuut te wachten, snelle service. Maar misschien kom ik met nog een verrassing:
[..]
Was jij toevallig gisteren op het Max Euweplein? Ik zag toevallig ook een drietal, ik weet niet of jij er bij was.
Nee, dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was net even rustig dus dat kwam goed uit
maar volgens mij heb ik je een keer eerder geholpen in de winkel of was jij dat niet?
Uiteindelijk alleen zo'n shampoo tin... ik overwoog om de porridge te kopen want die rook zo lekker, maar besloten om mn geld maar even te sparen en nog een keertje terug te komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee morgen voor de verandering eens niet
vind het wel jammer, had het leuk gevonden om je te zienheb je nog iets gekocht?
De Vlugtlaan o.i.d.?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
Heel grappig, ik zit hier nu in de wijk Bos en Lommer, echt alleen maar Turken
En een superpopulaire bakker op de hoek, met heel lekkere broodjes voor bijna geen gelddus prima dat mn vriendin hier terecht is gekomen
Het is maar goed dat (haast) niemand weet waar je woont. Mooie invitatie voor ongewenste bezoekers.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef MaJo het volgende:
De pakketjesbezorgers zijn de laatste tijd inventief bezigde postbode heeft al een paar keer pakketten achter in de schuur gelegd maar de H&M slaat alles
ik kom in de keuken en zie een pakket van H&M liggen. Hebben ze via het raam het pakket op het aanrecht gelegd
![]()
Ik ben net op tijd thuis! "Das Boot" is nu bezig op de BBC.quote:
Voor je instort. Al iets bekend mbt de 16de?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is ze het bed al ingestort ja
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan is ze weer een uurtje wakker en gaat daarna weer een paar uur slapen
Alleen een gat in je begroting?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoi
Vanmiddag was ik niet van plan om zoveel geld uit te geven. Met bezoek aan een wokrestaurant en twee kroegen er 50 euro doorheen gejaagd. Maar ik heb wel een topavond gehad, dus wat dat betreft is er niets aan de hand.
Mwah, ook niet echt. Ik kan het hebben.quote:
En alle vier heerlijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, ook niet echt. Ik kan het hebben.
Een van de dingen die we vandaag hebben besteld: "Mogen wij vier verschillende speciaalbieren die je het minst verkoopt?" En we kregen het
We kregen Gulpener Dort, Grimbergen Dubbel, Kilkenny en La Trappe Blonde. We waren met zijn vieren, dus elk maar een soort gehadquote:
Wat heeft je wakker gemaakt? Jair of de jeuk?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:50 schreef iamredleader het volgende:
Klinkt lekker, Hawaii_Tim
Jawel, kwart voor drie, iamredleader is weer eens wakker
Ach, het is minder erg dan afgelopen nachten
Geen idee, niet naar gevraagd. De houdbaarheidsdata bevestigden het vermoeden van de barman welquote:Op zondag 3 mei 2009 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
En dat waren de speciaalbieren die het minst verkocht werden?![]()
Allemaal heerlijk!
Wat waren de bestsellers dan?
De jeuk, Jair slaapt tegenwoordig gewoon de nachten doorquote:Op zondag 3 mei 2009 02:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft je wakker gemaakt? Jair of de jeuk?
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, niet naar gevraagd. De houdbaarheidsdata bevestigden het vermoeden van de barman wel. Eentje was houdbaar tot morgen
1ste is weer minder. 2de stukken beterquote:Op zondag 3 mei 2009 02:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De jeuk, Jair slaapt tegenwoordig gewoon de nachten door
Inderdaad, 2e is erg relaxed. Avond-mekkeren is ook beperkt tot een paar minuutjes hardvochtig zeuren om aandacht, maar zodra de lichten uit zijn en wij stil (dus niet uitgebreid napraten over de dag) is meneer binnen no-time onder zeilquote:
Dus geen inzet van de melkfles met een scheutje jenever noodzakelijk?quote:Op zondag 3 mei 2009 02:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, 2e is erg relaxed. Avond-mekkeren is ook beperkt tot een paar minuutjes hardvochtig zeuren om aandacht, maar zodra de lichten uit zijn en wij stil (dus niet uitgebreid napraten over de dag) is meneer binnen no-time onder zeil
Als het iets overdraagbaars is geef je het maar gewoon over aan de dermatoloog.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:00 schreef iamredleader het volgende:
En wat de jeuk betreft: maandagochtend heb ik een afspraak met de dermatoloog, dan gaan we samen zoeken naar een oplossing
Nope, Jair is een super-lieve baby, de niet-in-ons-huis-aanwezige-jenever hoeft dan ook niet te worden toegevoegd. Misschien dat hij wel een glaasje whisky lust, maar daar gaan we pas over een paar jaar aan beginnenquote:Op zondag 3 mei 2009 03:02 schreef Cobra4 het volgende:
Dus geen inzet van de melkfles met een scheutje jenever noodzakelijk?
Ik denk niet dat het overdraagbaar is, eczeem is geen bacterie of virus (geloof ik) in die zin. En anders zouden er maar bar weinig dermatologen zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
Als het iets overdraagbaars is geef je het maar gewoon over aan de dermatoloog.
Dan komen jullie goed weg. Mijn ouders hebben stiekem toegegeven de jenever truc wel te hebben toegepast bij mij.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nope, Jair is een super-lieve baby, de niet-in-ons-huis-aanwezige-jenever hoeft dan ook niet te worden toegevoegd. Misschien dat hij wel een glaasje whisky lust, maar daar gaan we pas over een paar jaar aan beginnen
Misschien dat dat de reden is dat die baan zo goed betaald.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het overdraagbaar is, eczeem is geen bacterie of virus (geloof ik) in die zin. En anders zouden er maar bar weinig dermatologen zijn
Zo puur heb je dan wel de beste smaak.quote:Op zondag 3 mei 2009 03:10 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop het ookwant dit is geen pretje.
* glas cranberrysap ZONDER jenever of whisky of speciaalbier inschenkt *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |