quote:Op zondag 3 mei 2009 03:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga ook weer proberen een paar uurtjes te pitten
quote:Op zondag 3 mei 2009 14:29 schreef MaJo het volgende:
Die discussie over mij vannacht tussen cobra en Yuriso true
![]()
ben vanaf 12 uur wakker en zou graag nog een paar uurtjes tukkenmaar ga zo eten bij een vriendin dus dat zit er niet in
ok dan. Klikkerdeklik.quote:
Ja jullie kennen me schrikbarend goedquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 3 mei 2009 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja jullie kennen me schrikbarend goed
ben nu onderweg naar vriendin
Thanks bothquote:
En ik zie in de AKQ dat BasOne ook door heeft dat je er weer bent.quote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks bothheb trouwens afgesproken met I. S. en J.
Moet je zijn opmerking van gisteravond eens lezenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik zie in de AKQ dat BasOne ook door heeft dat je er weer bent.
Oh, even terug lezen dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moet je zijn opmerking van gisteravond eens lezen
Doe ze de groetjes, Jair had afgelopen week een paar keer de pyjama aan die zij cadeau hadden gedaanquote:Op zondag 3 mei 2009 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks bothheb trouwens afgesproken met I. S. en J.
quote:
quote:
quote:
Bij ons gooide hij ze altijd door het slaapkamerraam van mijn vader als het niet breekbaar was. Was het iedere dag weer een verrassingquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef MaJo het volgende:
De pakketjesbezorgers zijn de laatste tijd inventief bezigde postbode heeft al een paar keer pakketten achter in de schuur gelegd maar de H&M slaat alles
ik kom in de keuken en zie een pakket van H&M liggen. Hebben ze via het raam het pakket op het aanrecht gelegd
![]()
whehequote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriend van me die gisteren ook op het feestje was vertelde hoe zijn Koninginnendag verlopen was: ze hadden een bootje, metertje of 6, en opeens maakte dat ding water. Binnen 15 seconden was de hele boot naar de bodem
Was waarschijnlijk door de deining gekomen want nadat het bootje gelicht is(dezelfde dag) bleef het gewoon weer drijven. Dag Koninginnendag![]()
Gheghequote:Op zondag 3 mei 2009 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriend van me die gisteren ook op het feestje was vertelde hoe zijn Koninginnendag verlopen was: ze hadden een bootje, metertje of 6, en opeens maakte dat ding water. Binnen 15 seconden was de hele boot naar de bodem
Was waarschijnlijk door de deining gekomen want nadat het bootje gelicht is(dezelfde dag) bleef het gewoon weer drijven. Dag Koninginnendag![]()
Laat ons ook lachen! Posten!!!!quote:
Ik weet niet of dat de bedoeling isquote:
quote:Op een dag roept een Nederlander zijn belgische collega.
Nederlander: "Hee, psst, kom eens hier. Ken jij Bert?"
Belg: "Welke Bert?"
Nederlander: "Camembert!"
Iedereen lachen. En de Belg denkt "verdulleme, nou ben ik daar mooi ingetrapt."
De volgende dag roept de Nederlander hem weer.
Nederlander: "Hee, psst, kom eens hier. Ken jij Bert?"
En de Belg heeft er zwaar de pest over in dat hij zich weer heeft laten beetnemen. Die avond zit hij te piekeren hoe hij die Hollander nu eens te grazen kan nemen.
En ineens weet hij het: Margarine! Ken jij een Marga? Welke Marga? Margarine! Dat is d� grap om die Hollander een lesje te leren.
De volgende dag roept de Belg die Nederlander:
Belg: "Hee, psst, kom eens hier. Ken jij Marga?"
Nederlander: "Marga? Marga? Is dat de vrouw van Bert?"
tuurlijk wel.quote:
Uhuhquote:Op zondag 3 mei 2009 20:54 schreef iamredleader het volgende:
Beetje sneu, dat je dat verschil niet kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |