Ik zie een hoop lijstjes, waar ik al door heen heb gespit van ergens 2002 tot dec 2007, varieerend van zwangerschap en geboorte, tot en met borstvoeding maar nergens de bevallingsverhalen topic reeksquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Innepin, gefixed hoor.
Faja, zie De historie en handige linkjes.
ik krijg ze geen van allen geopend. geen idee wat het probleem er mee is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Bevallingsverhalen Deel 1: Bevallingsverhalen. t/m 07-07-2004
Bevallingsverhalen Deel 2: Bevallingsverhalen II t/m 17-02-2005
Bevallingsverhalen Deel 3: Bevallingsverhalen deel 3! t/m 06-07-2006
Bevallingsverhalen Deel 4: Bevallingsverhalen deel 4! t/m 05-11-2006
Bevallingsverhalen Deel 5: Bevallingsverhalen deel 5 t/m 26-07-2007
Bevallingsverhalen Deel 6: Bevallingsverhalen deel 6 t/m 08-05-2008
Bevallingsverhalen Deel 7: Bevallingsverhalen deel 7 t/m 07-01-2009
Bevallingsverhalen Deel 8: Bevallingsverhalen deel 8 t/m heden
vanavond staat het allemaal netjes denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:08 schreef E.T. het volgende:
Gaan we wedden hoe lang BE de topictitels ongemoeid laat?![]()
Het is natuurlijk geen gezicht nu ze zo onder elkaar staan
Eerlijk? Het zal me w*rst wezen... ik heb een hekel aan lijstjes in de OPs en ik snap ook niet zo heel goed waarom dat toch voor zo ongeveer elk topic moet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:08 schreef E.T. het volgende:
Gaan we wedden hoe lang BE de topictitels ongemoeid laat?![]()
Het is natuurlijk geen gezicht nu ze zo onder elkaar staan
Pfieuw! Tnx BE'ke.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, de spelfout was tenenkrommend, maar hey... als alles dat storend is weg zou moeten.Ik heb het voor jullie gemoedsrust wel gedaan.
Oh nee dat zie je verkeerd. Ik vind die spelfout even verschrikkelijk als jij. Ik vind ze echter ook zeer tekenend voor de TS en zolang die mij zelf niet vraagt om een edit (zoals iedereen spelfouten in eigen posts wel aan kan passen) voel ik me daar niet toe geroepen. Als TS er geen probleem in ziet, wie ben ik dan om het weg te poetsen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pfieuw! Tnx BE'ke.
Een eerlijk gezegd vind ik zo'n spelfout veel storender dan lijstjes die niet netjes onder elkaar staan.
Maar goed, ieder zijn tic.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | [url=http://www.borstvoeding.com/problemen/pijnlijke-tepels/]Tepelproblemen[/url] [url=http://www.eurolac.net/index.php?p=85]Spruw[/url] [url=http://www.borstvoedingsforum.nl/faq.php?mode=bvfaq#7]Spruwbehandeling[/url] [url=http://www.borstvoedingsforum.nl/faq.php?mode=bvfaq#4]Kolven[/url] [url=http://www.borstvoedingsforum.nl/faq.php?mode=bvfaq#5]Bewaren, vervoeren en opwarmen van moedermelk; je kolf schoonhouden [/url] [url=http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/al-even-bezig/regeldagen.html]Regeldagen[/url] [url=http://www.borstvoeding.com/problemen/ontstekingsproblemen/verstopte-melkkanaaltjes-en-borstontsteking.html]Verstopte melkkanaaltjes en borstontsteking[/url] [url=http://www.ouders.nl/lacta/bv0064.htm]Borstontsteking te lijf[/url] [url=http://www.borstvoeding.com/kolvenenwerken/borstvoeding-en-het-voedingsrecht.html]Borstvoeding en de wet[/url] |
quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Lois het volgende:
Bedankt voor het melden, ik heb het weggehaald.
Ik heb er geen verstand van, maar dat vind ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef Belana het volgende:
ik wil ff feedback geven
rocka, ik vind jou zo'n goeie mod naast lois en BE, no offence voor je voorgangers, maar je bent de beste sinds ET
nou, dat wilde ik even kwijt...dus....
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:49 schreef ELISABETH25 het volgende:
[..]
Omdat mn zoontje zo heet en ik wil een beetje inspiratie opdoen. aangezien ik over 7,5 maand weer moeder word en t lijkt zo raar als je eerste Gabri heet en dan de tweede een superhollandse naam.
Dus eigenlijk zoek ik een originele spaanse/ syrische naam die er bij past
quote:Op maandag 20 april 2009 00:51 schreef ELISABETH25 het volgende:
ik las net wat oudere topics en ik schrok echt van wat ik daar las.
ben ik dan uitschot? is mijn zoontje uitschot? ( t arme kind is 2mnd!)
vooral over jouquote:Op zondag 26 april 2009 16:55 schreef livelink het volgende:
Zoooo, dus er is geroddeld op de meet cq ruilbeurs![]()
Ik dacht het wel.
quote:Op zondag 26 april 2009 16:44 schreef sjak het volgende:
Echt he. En rellen....ook leuk!
Speeltjes zijn goedgekeurd trouwens. Dora staat aan en de speeltafel wordt door zoonlief gebruikt om schildpad mee te spelen (tafel op zijn rug en kruipen). En ojeeeeee, ik zit niet in SC
en je post in een oude waar al een slotje op zatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef happyme28 het volgende:
Rocka je opent net een nieuwe V&A, maar er is er al een:
Vraag & aanbod kinderspullen, deel 29
opgeschoond hoor...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:00 schreef Ticootje het volgende:
Het topic, ik wil graag een kindje, maar mijn vriend niet, vind ik een beetje ver gaan. TS wordt volledig afgebrand terwijl ze best met een serieuze vraag komt.
Ik vind het een beetje zielig. Topic is nu al verziekt.
je bent geweldig!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ze doorgeschoven naar de kleuters - pubers
Ja, daar is toestemming voor. Daarom staat dat ook in de OP.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:27 schreef Tazz het volgende:
Enquête speelgoed
klopt het? is hier toestemming voor?
Of vraag eerst even toestemming aan euhh jeweetwelquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef Lois het volgende:
Volgens mij bestaat er geen topic voor, je mag doen wat je wiltEigen topic, traktatietopic, het maakt niet uit.
oh, leuk. we gaan dan nu ff leuk verder met klieren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Of vraag eerst even toestemming aan euhh jeweetwel
Misschien vind zij wel dat het in een centraal topic kan
oke, ga ik een topic makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:02 schreef Lois het volgende:
Volgens mij bestaat er geen topic voor, je mag doen wat je wiltEigen topic, traktatietopic, het maakt niet uit.
Jaaa, die bedoel ik. Dank je wel, Be!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Deze misschien?
Post hier de leukste Youtube-links voor kinderen!
quote:
'Maar je bent gewoon een lompe boer met oogkleppen op als je gaat doen alsof jij de wijsheid in pacht hebt en jouw manier van denken de enige juiste is.'quote:
Ach kom nou tochquote:Op zondag 24 mei 2009 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
'Maar je bent gewoon een lompe boer met oogkleppen op als je gaat doen alsof jij de wijsheid in pacht hebt en jouw manier van denken de enige juiste is.'
Dus als je niet gaat doen alsof jij alle wijsheid in pacht hebt en jouw manier van denken de enige juiste is ben je geen lompe boer met oogkleppen. Lijkt me toch dat als je aan een discussie als deze deelneemt je ook graag andere meningen wilt horen en jouw mening niet als enige waarheid beschouwt. Er staat dus niet dat je een lompe boer bent.
Aanstellen? Waar heb je het ingodsnaam over? Je wist stelselmatig mijn posts, mag ik in godsnaam vragen waarom?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Je moet je niet zo aanstellen, ik las het blijkbaar compleet anders dan jij.
Dat is dan toch echt voor interpretatie van de lezer. Maar goed, blijkbaar als iemand een uitgesproken mening heb mag je hem uitschelden?quote:Ik heb verder het hele topic doorgelezen en het valt me elke keer weer op dat jouw mening zo gigantisch opgedrongen wordt alsof dat de enige weg is naar het licht en alsof het de enige waarheid is.
NOU EN??? Het is een mening OP EEN DISCUSSIE FORUM. Als je het niet met een mening eens ben mag je dus mensen uit gaan schelden?? Dat is wat je zeg?quote:Zo uitgesproken is je mening niet, maar je gaat er maar op door dat jouw mening de enige goeie oplossing betreft.
Ik heb er geen moeite mee, maar wis je eigen stemming makende post dan ook even.quote:Btw, wat wissen betreft: waar was ik niet duidelijk dat het ontopic zou blijven? Heb je er moeite mee, dan heb je pech.
Rly en dan vragen ze zich af hoe het toch komt dat er op fok langzamerhand niets leuks meer te vinden is.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee hoor, ik ben er klaar mee. Jij wilt mijn punt niet begrijpen, alleen je eigen punt is wat waard.
Ik vind het best zo
Dien maar een klacht in.
Stadspenisquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien dat een ander modje in OUD deze vraag wil beantwoorden, want daar gaat het om, en voor Rockabella is het blijkbaar een brug te ver.
Is het geoorloofd om mensen uit te schelden als die volledig ontopic en binnen de policy met vuur en onderbouwing hun standpunt verdedigen?
Maar gelet op de wissnelheid in andere topics en het volledig uitblijven van iets soortgelijks bij dit soort nonsens reacties hier zet je wel aan het denken ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
SorryDit is een feedback topic he, geen ONZ.
Wat wil je nou eigenlijk zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou pas een ban moeten krijgen!
Als ik jou was zou ik een anti-Rockabellatopic openen in ONZ, vriendjes worden met een mod daar en als Rocka dan antwoord..snel vragen of die mod haar posts wist, HILARISCH
Tja, als je echt nieuw ben kan je nog niet beter weten. Maar gezien je post gedrag vermoed ik dat je een kutkloontje ben. Verder zit ik in een FB topic niet echt te wachten op de mening van een ander. Dat is bedoeld voor discussie met mods he.quote:maarre je maakt je serieus druk om het feit dat iemand je ongeveer een boerenlul noemt? Dan ben je wel een beetje zielig hoor
dat boos worden op het internet wel erg sneu is.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk zeggen
[..]
Tja, als je echt nieuw ben kan je nog niet beter weten. Maar gezien je post gedrag vermoed ik dat je een kutkloontje ben. Verder zit ik in een FB topic niet echt te wachten op de mening van een ander. Dat is bedoeld voor discussie met mods he.
Nee virtueel drakeneitjes leggen getuigt van intellectquote:Op zondag 24 mei 2009 23:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat boos worden op het internet wel erg sneu is.
Je snapt het punt nog niet erg he.quote:En je zei kut, ban!
talking about intellect?quote:Dat is dan toch echt voor interpretatie van de lezer. Maar goed, blijkbaar als iemand een uitgesproken mening heb mag je hem uitschelden?
oe... een t vergeten in the heat of the momentquote:
Kan ik daarna weer een jaartje uit dit hysterische kuthok wegblijven.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien dat een ander modje in OUD deze vraag wil beantwoorden, want daar gaat het om, en voor Rockabella is het blijkbaar een brug te ver.
Is het geoorloofd om mensen uit te schelden als die volledig ontopic en binnen de policy met vuur en onderbouwing hun standpunt verdedigen?
'quote:Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
oe... een t vergeten in the heat of the moment. Maar goed, wat kom je nou doen in dit topic behalve trollen?
johquote:
Je bent latent homo he.quote:Ik trol niet..ik kwam even een kijkje nemen en toen sprongen mijn lolspoelfrietjes op hol.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Daar was ik om 8 uur al. Maar ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed wat het nut is van je opmerking hier?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Hup Swets, naar je nine to five job!
Leve regelmaat!
Nou spreek je uit zou ik zeggen. Dit is een feedback topic. Waarin de users hun feedback geven aan modjes of hen wat vragen. Vertel eens wat jouw opmerking hier doet in dit licht?quote:
Ok dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou spreek je uit zou ik zeggen. Dit is een feedback topic. Waarin de users hun feedback geven aan modjes of hen wat vragen. Vertel eens wat jouw opmerking hier doet in dit licht?
Ah...quote:
Ik zie niet in wat er saai aan is. Nog geen 3 maanden geleden liep ik voor mijn regelmatige leventje in Hongkong rond. Rond dezelfde tijd dat jij op het marktplein op je koperen rolfluitje zat te blazen denk ik. Saai is dus relatief.quote:In verband met jouw regelmatige saaie levensstijl
Dan heb ook jij het niet begrepen want ik zeg niet dat minder regelmaat voor volwassenen fout is. Ik zeg zelfs niet dat het voor kinderen fout is. Jammer dat ook JIJ blijkbaar niet kan lezen hoewel dat me minder verbaast dan bij een aantal anderen.quote:en andere mensen die wat losser leven en met minder regelmaat en dat dat dan in jouw ogen verkeerd is...
Nee.... ik begrijp nog steeds niet wat dit 'grapje' in een feedback topic doet. Kan het niet anders interpreteren dan trollen. Zoals GI zeg. Als je hier zo graag over wil discussieren... open er een topic over. Het is nogal misplaatst in een feedback topic imho.quote:En zo...
Snappie?
Hai!quote:
Nee hoor, ik wilde alleen even weten of de regels veranderd waren. Rockabella lijkt dat wel te denken. Helemaal zeker ben ik daar niet van omdat die het beneden haar stand vind om in feedback vragen te beantwoorden.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hai!
Ziek, koorts, nauwelijks uit ogen kunnen kijken. Mijn excuses voor mijn afwezigheid gisteren of mijn afgrijselijk late reactie nu.
Lois is aan het werk en kan ook niet reageren.
Anyway... Nee, schelden mag niet. Zelfs niet 'hork'.
En nu? Is er nog meer dat je van mij/ons verwacht?
Ik kan niks teruglezen van wat er weg is en kan dus ook echt nauwelijks zeggen of dat wat er gebeurd is wel of niet ok was/is. Sorry.
Nou het begon met lompe boer op basis van een verkeerde interpretatie. Omdat ik de discussie NIET op zijn Swets wilde voeren heb ik hier in feedback direct aangegeven dat een en ander uit de hand liep. Daarop gaf rockabella aan dat er een voorwaarde bijstond en dat het DUS niet zo bedoeld was.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, ik moet nog wel zeggen, het enige dat ik gisteren heel vluchtig zag was iets over hoeren enzo en dat vind ik nogal een stevige tegenactie op 'hork', maar eerlijk is eerlijk... 'zij begon'.![]()
Geen idee of ik nu op het juiste spoor zit, maar dat is echt het enige dat ik er nu even van kan maken en verder lijkt het me een discussie op zijn Swets, hard tegen hard, tegen nog harder...
Ik heb daar zelf meestal de grootste moeite meedus ik weet niet hoe ik het gisteren gedaan had als ik er wel geweest was.
Chronologisch dan:quote:Op maandag 25 mei 2009 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, ik weet dat dit als een zwaktebod van mijn kant klinkt, maar ik snap het gewoon niet.Het komt even niet door. Sorry.
Sowieso vind ik het getroll van diverse mensen in een feedback topic ook redelijk irritant.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef cheqy het volgende:
Ik begin eigenlijk een beetje te twijfelen aan je geestelijk vermogen,
<knip>
een dictatoriale debiel
<knip>
sterkte aan je kids.
Sorry maar ik constateerde dat nu eenmaal.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Chronologisch dan:
1. Ik word uitgescholden. Ik geef toe, niet heel schokkend maar ik word er langzamerhand ziek van dat ik blijkbaar voor alles uitgemaakt mag worden omdat ik een uitgesproken mening heb.
2. Ik geef aan aan desbetreffend persoon dat ik het niet zo netjes vind dat ze me uitscheld omdat zij een post van mij verkeerd interpreteert en op zich zelf betrekt
3. Ik geef het hier in feedback aan
4. Rockabella vind niet dat het uitschelden is, want in desbetreffende post was ik pas een <scheldwoord> ALS ik aan bepaalde voorwaarde voldeed
5. Ik word op PM uitgescholden
6. Ik noem desbetreffende poster een <scheldwoord> als ZIJ aan een bepaalde voorwaarde voldoet. zie stap 4.
7. Vervolgens stelt Rockabella dat ik een nogal uitgesproken mening heb.
8. Ik vraag wat dat er dan toedoet, want volgens mij is een uitgesproken mening op een discussie forum geen vrijbrief voor ordinair gescheld.
9. Rockabella vind dat blijkbaar een lastig vraag want ze weigert verder elk commentaar en ik moet maar een klacht indienen.
Dus ik wilde nu alleen even duidelijk hebben of het hebben van een uitgesproken mening een vrijbrief is om mensen voor rotte vis uit te maken. Ik bedoel maakt het voor mij een stuk makkelijker. Hoef ik niet meer op zoek naar bronnen en onderbouwing, ik scheld mensen gewoon uit als ze een ander standpunt hebben dan mij.
Jij bevestigt nu dat dat niet zo is, dus verwacht ik ook wat moderatie als mensen mij vanuit het niets verwijten gebrekkige verstandelijke vermogens te hebben, me een dictotariale debiel noemen EN suggereren dat ik een slechte ouder ben omdat ik een andere mening dan hen heb.
En dat overigens in 1 post
[..]
Sowieso vind ik het getroll van diverse mensen in een feedback topic ook redelijk irritant.
Je noemt me een dictotariale debiel en dan verwijt je MIJ emotionele uitbarstingenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sorry maar ik constateerde dat nu eenmaal.![]()
En ik zeg niet dat je een slechte ouder bent. Ik stoor me alleen aan je emotionele uitbarstingen en ik snap dat mensen om je heen irl er best moeite mee kunnen hebben.
En dat je geestelijk niet deugt blijf ik bij. Neem wat Valdisperts en lees je postgeschiedenis nog eens terug.
Klopt.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je noemt me een dictotariale debiel en dan verwijt je MIJ emotionele uitbarstingen
iedereen weet dat ik een kloon ben van awesom-o, alleen Swets blijkbaar niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:36 schreef GI het volgende:
Zeg Kleurdoos, je identiteit is niet voor iedereen verborgen he. Kijk je uit dat de hypocretie schaal niet teveel doorslaat ?
De meeste wel, in oud is het vooral wel bekend dat ik ook als Knut postquote:Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik een kloon ben van awesom-o, alleen Swets blijkbaar niet.
En we weten allemaal wel wie jij bent he
Ja oehoe.... groot geheim ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
En we weten allemaal wel wie jij bent he
Gut gut gut kind. Ben je nu blij?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o god..nu komt het vrouwmens zich er ook mee bemoeien
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
het is ook geen geheim hoor..iedereen mag het weten. Behalve buitenstaandersdus ook geen foto's van E. meer
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat boos worden op het internet wel erg sneu is.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik vind ze naturel leuker dan dat ik mn kind fotosoep
en die van jou is wazig smartass
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:44 schreef Dakota het volgende:
[..]
hey, kap daar eens mee..ga je eigen kind maar afzeiken.
boehoe....quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh, gaan we zo beginnen? Die kloon is er niet voor niets.( je bent er wel laat achter zeg)
en ik geloof dat jij in dat topic iemand nog uitscheld
En noem je dat boos?een heel topic volzeiken omdat iemand impliceerde dat je een boerenlul bent, wat je nu ook wel hebt bewezen.
Dat noem ik boos worden op het internet
quote:
Die iemandquote:
Niets.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:43 schreef MarMar het volgende:
@ Swets: wat maakt het nou uit dat niet iedereen het met je eens is?
Nietsquote:Het komt op mij over alsof je per sé gelijk wilt krijgen, maar wat is er mis met er gewoon het jouwe van te denken en het te laten voor wat het is?
Dat mensen het niet met mij eens zijn niet nee. Dat mensen vervolgens menen me dan maar uit te mogen schelden wel. Als ik dat doe, en ja ook ik maak me er wel eens schuldig aan, dan word ik daar gewoon terecht op aangesproken. Als het bij mij gebeurt moet ik opeens 'niet zeiken' en 'stel ik mee aan'.quote:Imho draaf je een beetje door, zo belangrijk is het toch ook weer niet?
Hmm oké, je hebt een punt. Meningen/voorkeuren gaan meetellen bij het ingrijpen, dat zie ik ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niets.
[..]
Niets
[..]
Dat mensen het niet met mij eens zijn niet nee. Dat mensen vervolgens menen me dan maar uit te mogen schelden wel. Als ik dat doe, en ja ook ik maak me er wel eens schuldig aan, dan word ik daar gewoon terecht op aangesproken. Als het bij mij gebeurt moet ik opeens 'niet zeiken' en 'stel ik mee aan'.
Het gaat me om dat meten met 2 maten. Ik kan het verder ook niet helpen dat uit de krochten van FOK! opeens allerlei schizofrene kloontjes menen te moeten komen om hun troll te plaatsen.
Je vergeet alleen dat die woorden pas komen NADAT ik tot in mijn PM box achtervolgt wordt uitgescholden. Daarnaast word ik nu al 2 dagen lang door allerlei mensen zelfs voor dictatoriale idioot uitgemaakt en dan is het woord 'hoer' opeens schokkend?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmm oké, je hebt een punt. Meningen/voorkeuren gaan meetellen bij het ingrijpen, dat zie ik ook.
Toch blijf ik wel een verschil zien in wat jou uitgelokt heeft en jouw reactie qua woordgebruik en felheid en moet ik zeggen dat mijn grens daar ook ergens tussen in ligt.
Waar ik bij woordgebruik van je tegenstanders nog mijn schouders ophaal, vind ik jouw woordgebruik wel erg ver gaan.
Niet eens alleen omdat het zo beledigend of grof is, maar ook omdat ik vind dat dat geen woorden zijn die een papa zou moeten gebruiken, daar schrik ik eerlijk gezegd een beetje van.
Dat ben ik het helemaal met je eensquote:Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat die woorden pas komen NADAT ik tot in mijn PM box achtervolgt wordt uitgescholden. Daarnaast wordt ik nu al 2 dagen lang door allerlei mensen zelfs voor dictatoriale idioot uitgemaakt en dan is het woord 'hoer' opeens schokkend?
Ik ben nog mild.
En ik vind bijvoorbeeld dat ouders niet moeten liegen alsof het gedrukt staat. Dat vind IK dan weer vreemd.
Daar heb je nu wel gelijk in. Maar wie weet staat wat je nu schrijft over 10 jaar nog online. Wat nou als je kinderen (uiteraard over een paar jaar) eens leuk googlen op Swets??quote:Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
-knip-
En ik vind bijvoorbeeld dat ouders niet moeten liegen alsof het gedrukt staat. Dat vind IK dan weer vreemd. Tevens vraag ik me af wat mijn woordkeuze op een forum te maken zou hebben met mijn vaderschap. Mijn kinderen lezen niet mee.
Dan zullen de kinderen van Swets zich net zo ergeren aan wat er over ze geschreven is en wat papa en mama geschreven hebben als jouw en mijn kinderenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heb je nu wel gelijk in. Maar wie weet staat wat je nu schrijft over 10 jaar nog online. Wat nou als je kinderen (uiteraard over een paar jaar) eens leuk googlen op Swets??
Dan vinden ze papa ook maar een zeikerd die zich teveel op laat fokken. Net zoals jouw kindje zich verbaasd over het feit dat jij het reilen en zeilen van jouw gezin zoveel op het internet hebt verspreidt.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heb je nu wel gelijk in. Maar wie weet staat wat je nu schrijft over 10 jaar nog online. Wat nou als je kinderen (uiteraard over een paar jaar) eens leuk googlen op Swets??
En voor degenen die nu denken 'wie de fuck ben jij, dit is een discussie-forum en daar mogen we discussieren net zoveel als we zelf willen...'quote:Op maandag 25 mei 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Er was een issue tussen Swets en Renzell en daarna tussen Swets en Rocka/de modjes. Kunnen we het daar gewoon bij laten? Zou fijn zijn.
Oneensch.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een kinderachtig gehakketak zeg...Van iedereen trouwens...
Kom op Swets, je doet het ook zelf.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat die woorden pas komen NADAT ik tot in mijn PM box achtervolgt wordt uitgescholden. Daarnaast word ik nu al 2 dagen lang door allerlei mensen zelfs voor dictatoriale idioot uitgemaakt en dan is het woord 'hoer' opeens schokkend?
Ik ben nog mild.
En ik vind bijvoorbeeld dat ouders niet moeten liegen alsof het gedrukt staat. Dat vind IK dan weer vreemd. Tevens vraag ik me af wat mijn woordkeuze op een forum te maken zou hebben met mijn vaderschap. Mijn kinderen lezen niet mee.
Niks mis mee, ik reageer verder met:quote:Op zondag 24 mei 2009 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, daar leert het kind regelmaat van.
Krijg ik dit.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:52 schreef cheqy het volgende:
[..]
In een normaal huishouden leert een kind genoeg regelmaat aan.
En alsof tussen half 8 en 9 uur geen regelmaat is? Of lig jij ook altijd stipt om 23.45 op je bed?
Daarbij wordt vaak vergeten dat het ene kind de andere niet is en dat geldt ook voor het slaap van een kind.
Net als dat volwassenen verschillen met het aantal slaapuren.
Ik vind dat een ouder de lichamelijke behoeftes van zijn kind moet kunnen lezen en daarop bepaalde dingen aanpassen.
Maar waarom zou je moeilijk doen als verscheidene mensen al zeggen dat een kind tussen 7 uur en half 8 naar bed moet? Veel makkelijker toch?
En daarna is het gaan escaleren. Ik zit echt niet op te wachten op ruzie hier maar ik mag toch wel verbouwereerd zijn om hoe je reageert. Als jij al ruzie hebt met de één hoeft daar niet weer de ander de dupe van te zijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
*zucht*
*knip
Anyway, blijkbaar is de toon gezet en moeten we mij allemaal woorden in de mond leggen.
Weet je wat... bekijk het allemaal maar weer een poosje met die hysterische teringkliek.
Dan houdt het op, want ik heb geen enkele aanleiding gegeven om afgeschilderd te worden zoals jij doet. Ik snap ook niet zo goed wat je nu wil zeggen? Dat ik vanzelf in ga zien dat 'dictatoriale idioot' een keurig omschrijving is? Wellicht is die uitspraak dan meer op jezelf van toepassing.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:56 schreef cheqy het volgende:
Ik heb niet alles hier gepost, lees de reactie daarna nog maar even door en als je het dan niet ziet dan houdt het op. De groeten.
Eh... ik kreeg er nog een PM achteraan he.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef Lois het volgende:
Oke ik ga proberen samen te vatten wat er mis is gegaan maar inmiddels is het zo wijds geworden dat de oorsprong een beetje zoek is. Gelukkig is er een handige samenvatting![]()
Swets, in mijn ogen he, in mijn ogen sprak Renzell je aan op je gedrag, ze maakte je niet uit voor botte boer, maar vond dat je reageerde als een botte boer.
Daar zit wel degelijk verschil in imho. Jij ziet het anders, jij ziet het als uitschelden. Uitschelden vind ik per definitie not done, op de man spelen hou ik niet van en van uitschelden ook niet.
Tja, nogmaals als je je aan mijn mening stoort is dat nog geen vrijbrief om me uit te schelden toch?quote:Jouw manier van discussieren komt op mensen vaak als drammerig over, en daar is soms moeilijk tegenin te posten en je zal snel merken dat mensen teruggrijpen naar schuttingtaal oid, om ook maar krachtig over te komen. Weet niet goed of dat hier van toepassing is, maar het is wel iets wat ik snel zie gebeuren bij diverse discussies.
Welke opmerking naar Rocka?quote:In het kort, schelden doen we niet, maar zo was het in mijn ogen niet bedoeld. Ik kan me vergissen maar ik dacht echt dat er sprake was van beeldspraak.
Je maakt een goed punt om op precies dezelfde wijze te reageren, daar moest ik best om lachen![]()
Deze situatie is veel te veel uit de hand gelopen, niet in de minst door de meute die hier even fijn dacht mee te doen/mee te genieten.
Schelden is niet goed, niet meer doen, foeimaar ik vind jouw gedrag erna ook laakbaar (ook al snap ik waar je vandaan kwam). Zeker de opmerkingen naar Rocka toe, waar je precies dat doet waar je anderen ook van beticht.
Ja maar op zich heb ik als mod daar geen weet van he? Dus kan ik ook daar mijn mening niet op baseren toch, ik moet afgaan op wat ik zie, in het forum.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh... ik kreeg er nog een PM achteraan he.
Nogmaals, inderdaad. Het is niet de bedoeling om iemand uit te schelden, in dit geval niet en nooit niet.quote:Tja, nogmaals als je je aan mijn mening stoort is dat nog geen vrijbrief om me uit te schelden toch?
Hij is weggedit maar in mijn ogen schold je haar uit.quote:Welke opmerking naar Rocka?
Daarom heb ik hem integraal overgenomen op het forum.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja maar op zich heb ik als mod daar geen weet van he? Dus kan ik ook daar mijn mening niet op baseren toch, ik moet afgaan op wat ik zie, in het forum.
Dus.... waarom wordt er dan naar allerlei excuses gezocht?quote:Nogmaals, inderdaad. Het is niet de bedoeling om iemand uit te schelden, in dit geval niet en nooit niet.
Als je aan 'misselijk wijf' refereert ga je voorbij aan het feit dat dat een reactie was op een post waarin ZIJ suggereerde dat er wat aan mijn verstandelijke vermogens mankeert.quote:Hij is weggedit maar in mijn ogen schold je haar uit.
Die heb ik gemist, overheen gekezen denk ik. Sorry. Ik zal hem zo even terugzoeken oke?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem integraal overgenomen op het forum.
Doe ik dat? Ik zoek geen excuus ik geef alleen een mogelijke verklaring voor hoe iets bedoeld kan zijn.quote:Dus.... waarom wordt er dan naar allerlei excuses gezocht?
Weet je daar heb ik me dus net enorm over zitten verbazen. Wie zijn in godsnaam al die mensen die en masse op jouw nek springen in dit soort discussies? Waarom? Net als die ramptoeristen hier, flikker toch op zeg, waar bemoeit iedereen zich mee.quote:Als je aan 'misselijk wijf' refereert ga je voorbij aan het feit dat dat een reactie was op een post waarin ZIJ suggereerde dat er wat aan mijn verstandelijke vermogens mankeert.
Allemaal leuk en aardig, maar ik stel een doodnormale vraag, moet me vervolgens de gehele dag allerlei verwensingen laten welgevallen van wie dan ook maar zin heeft om lekker te schoppen. Ondertussen zijn mijn opmerkingen weg geedit, maar blijven posts waarin ik uitgescholden wordt ongemodereerd.
De volgende keer denk ik wel 3 keer na voordat ik modjes wijs op ongeregeldheden.
Hoeft niet hoor, er werd gewoon gescholden. Niets verschrikkelijks, maar daar gaat dit ook niet om.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, overheen gekezen denk ik. Sorry. Ik zal hem zo even terugzoeken oke?
Ah ok, kwestie van interpretatiequote:Doe ik dat? Ik zoek geen excuus ik geef alleen een mogelijke verklaring voor hoe iets bedoeld kan zijn.
De enige reden waarom ik dit uberhaupt aangekaart heb is omdat ik er ook doodmoe van word.quote:Weet je daar heb ik me dus net enorm over zitten verbazen. Wie zijn in godsnaam al die mensen die en masse op jouw nek springen in dit soort discussies? Waarom? Net als die ramptoeristen hier, flikker toch op zeg, waar bemoeit iedereen zich mee.
Ik zou er eerlijk gezegd doodmoe van worden Swets, en de lust tot discussieren zou me snel vergaan.
Je hebt volkomen gelijk man.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan houdt het op, want ik heb geen enkele aanleiding gegeven om afgeschilderd te worden zoals jij doet. Ik snap ook niet zo goed wat je nu wil zeggen? Dat ik vanzelf in ga zien dat 'dictatoriale idioot' een keurig omschrijving is? Wellicht is die uitspraak dan meer op jezelf van toepassing.
Ga jij nou eens even buiten spelen oke? Ik probeer hier iets op te lossen zegquote:
Doe jij eens even normaal, met je buitenspelen. Wie denk je wel dat je bent?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:00 schreef Lois het volgende:
[..]
Ga jij nou eens even buiten spelen oke? Ik probeer hier iets op te lossen zeg
For your information, ik zit niet in Swets holquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:43 schreef cheqy het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal, met je buitenspelen. Wie denk je wel dat je bent?
Denk jij dat ik hier kom om te trollen ofzo? Swets heeft bij jou wel een speciale positie he?
Kruip nog dieper in zijn hol, muts.
Ok, ook sorry van mijn kant dan dat ik niet eerst tot tien telde.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:58 schreef Lois het volgende:
[..]
For your information, ik zit niet in Swets holen zeker niet diep. Ik snap alleen zijn punt nu, nadat we in het verleden ook wel de nodige aanvaringen hebben gehad.
Ik heb gekeken naar de grote lijnen van de discussie, en niet naar wie welk woordje het eerste zei. Niet naar ieders zin begrijp ik, maar ik kan nu eenmaal niet iedereen tevreden stellen.
Sorry dat ik je even uit de discussie wilde wapperen, mijn opmerking was niet zo geweldig, sorry daarvoor. Ik werd alleen, en daarmee bedoel ik niet alleen jou, zo moe van alle mensen die zich hier mee bemoeien.
Ik snap dat niet, laat het toch gewoon even aan de betrokkenen over.
Word je oma?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Waar is toch dat trotse Opa's en Oma's topic gebleven hier in oud?
Ik kan alleen het tante en oom topic vinden.....
Reldel m'n aars. Ik word tegenwoordig gewoon een beetje moe van dat ge- totvanavond, ge-ikkomzofflangs en nu weer dat ge-wijuitDHwetenietswatjullienietwetens. Slinger dan je pm even aan voor zulke onderonsjes. Of begin leuk een Hyve ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:de volgende reldelaward gaat naar webkim
Ja, ik heb ook niet echt een oplossing ofzo, alleen commentaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hmja dat komt naar mijn idee doordat alles in 1 topic staat (wat logisch is hoor, daar hoor je me niet over)
Als je alles op zou delen kom je ook uit op een paar categorieën en slowchat loopt nou eenmaal altijd het hardst.
En verder weet ik niet meer wat ik wilde zeggen
Ik hoop niet dat dit op mij slaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:41 schreef Troel het volgende:
Het ging mij om de pro-ana reactie, dat vond ik wel erg ver gaan
hier schaar ik me achter. soms heb je een echte draagtechniekvraag, die dan helemaal ondergesneeuwd wordt onder de "mooi he"! en "kijk eens wat ik nu ge/verkocht heb"quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alvast het t-shirt!
[ afbeelding ]
Wel eens trouwens, maar anders. Het lijkt meer om meetings en nieuwe aanwinsten te gaan dan techniekjes en andere nuttige/leuke informatie. Dan heeft iemand zoals ik met maar 3 draagdingen die verder nooit wat koopt ook niks meer toe te voegen dan "wat leuk/wat een mooie kleur" aan een eventuele discussie.
Ik vond het al zo raar dat die opmerking van jou kwam, maar nu snap ik hetquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit op mij slaat![]()
Ik las gisterenavond laat een topic over buik inhouden bij zwangerschap. Nooit gehoord van pro-ana, gegoogled en de link metneergezet.
Niet bedoeld ter promotie maar als waarschuwing.
Sorry als het verkeerd is overgekomen ...........
hoor ik hier de concurrentie sprekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Webkim het volgende:
Ligt eraan of de onderliggende gedachte is te verkopen. En dat kan je niet checken.
Ik heb een poosje geleden ook nog met de gedachte gespeeld iets op reis te sturen, maar bedacht me dat dat vast niet zou mogen van de OpperFok wegens commercieel. Tenzij het iets geweest zou zijn wat ik niet in de winkel heb liggen natuurlijk.
Lastig hoor, modden.
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt met de mogelijkheden van nooit meer zwanger zijn, maar ik heb wel ooit dit topic geopend Anticonceptie na zwangerschapquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:48 schreef Troel het volgende:
Er was ooit een topic over "klaar met zwanger zijn, en dan" met als onderwerp welke mogelijkheden van nooit meer zwanger er zijn. Ik kan wel het topic van Faja vinden over wanneer je gezin compleet is, maar ik dacht dat er ook eentje was waarin gesproken werd over de verschillende mogelijkheden.
(en ik kan in LIF en SEX ook niet echt wat vinden)
Je wil nu eigenlijk zeggen van: f*ck dat had mijn goede reklame kunnen zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Webkim het volgende:
Ligt eraan of de onderliggende gedachte is te verkopen. En dat kan je niet checken.
Ik heb een poosje geleden ook nog met de gedachte gespeeld iets op reis te sturen, maar bedacht me dat dat vast niet zou mogen van de OpperFok wegens commercieel. Tenzij het iets geweest zou zijn wat ik niet in de winkel heb liggen natuurlijk.
Lastig hoor, modden.
Ja precies. Maar dat is dan ook weer zo direct.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Je wil nu eigenlijk zeggen van: f*ck dat had mijn goede reklame kunnen zijn?
dan verzin jij toch ook watquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dat is dan ook weer zo direct.
allemaal gefickstquote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik zag net in de OP van het Dreumes- en Peutertopic, dat een aantal kindjes mogen 'verhuizen'..
In het babytopic staat Marlien van Grijs nog bovenin, en die is 27 mei alweer 1 geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |