Overigens vind ik 26 mei een goed plan om met een hele hoop mensen dubbele streepjes te piesen

Wie weet, misschien doe ik wel mee. Zit dan 6 weken na mijn MK

Vandaag duimen we voor Leonieke, damn dat is nog bijna spannender dan een test doen en direct de uitslag weten. Wachten tot de telefoon gaat...

Hier begint wel een beetje de nervositeit toe te slaan. Vooral omdat je gewoon helemaal niet weet waar je rekening mee moet houden. Voor het vrijen moet je er rekening mee houden dat 2 weken na je MK je ei alweer kan springen, maar het kan ook nog langer duren. (binnen twee tot vier weken je ovulatie). Nu heb ik na 2 weken een iets donkerdere ovulatietest gehad, maar niet donker genoeg dus om 100% zeker te spreken van een LH piek. Ik heb overigens helemaal geen enkele klacht om mezelf druk over te maken. Dus maak ik mezelf lekker tóch druk

Zondag en gisteren wel even zitten snotteren omdat het 'zo ontzeeeeeteeeend oneeeeeerlijk is' dat ik nog geen zekerheid heb over m'n cyclus. Daarbij ging ik dan maar totaal voorbij aan de mensen die dit iedere maand meemaken. Damn, wat klote zeg!
Voor nu hoop ik er op dat ik rond de 20e ga menstrueren. Dan zit ik op vakantie midden in de vruchtbare periode en het lijkt me een verdomd mooie gedachte om met z'n drietjes terug te komen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?