Bij mij was het twee weken na m’n positieve test klaar, de mijne was toen net 3 geworden en dronk überhaupt nog maar 1x per drie avonden een paar minuutjes. Toen begon het echt al gevoelig te worden, dus heel blij dat we er samen helemaal klaar mee waren. Hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:56 schreef Bami het volgende:
[..]
Haha idd, wel iets harder ons best gedaan dan jullie toen.
Yes, 2x per dag nog dus wordt even aankijken hoe dat zich ontwikkelt.
Thanks allen!Het is nog mega vroeg en pril natuurlijk, maar we gaan gewoon voor een wolk van een baby in november.
Nou ik heb niet perse zin om te tandemvoeden, dus hoop eigenlijk dat ze door de wijzigingen aan melk smaak en voorraad ze vanzelf gaat stoppen. Vooralsnog was ze vanochtend vooral boos dat het er niet uit kwam.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:40 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Bij mij was het twee weken na m’n positieve test klaar, de mijne was toen net 3 geworden en dronk überhaupt nog maar 1x per drie avonden een paar minuutjes. Toen begon het echt al gevoelig te worden, dus heel blij dat we er samen helemaal klaar mee waren. Hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn. Ben benieuwd!
Lief dat je het vraagt! Hier nu al bijna een jaar proberen zonder succes. Wordt er helemaal onzeker van, maar ben des te blijer dat we nu al zo’n lief kindje hebben (waarvan de zwangerschap juist totaal niet geplant was, het baby’tje echter meer dan welkom).quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:18 schreef Debsterr het volgende:
@:margaretha_01 hoe is het bij jou ondertussen?
Kan me voorstellen dat het fijn is om eens te gaan praten met iemand iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:48 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Hier nu al bijna een jaar proberen zonder succes. Wordt er helemaal onzeker van, maar ben des te blijer dat we nu al zo’n lief kindje hebben (waarvan de zwangerschap juist totaal niet geplant was, het baby’tje echter meer dan welkom).
Moet wel zeggen dat ik een heel stressvol jaar achter de rug heb wat werk betreft. Wellicht dat het daar aan ligt. Wil het er binnenkort wel met een gynaecoloog over hebbben, maar helaas is mijn vorige gynaecoloog met pensioen gegaan, en heb nog geen nieuwe gevonden.
Heh wat verdrietig van de miskraam en dat er dan nog zo'n behandeling aan te pas moet komen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:37 schreef Debsterr het volgende:
Nou, langzaamaan meld ik me dan maar weer hier. 22 april curettage gehad voor restweefsel na een spontane miskraam. Eerste menstruatie kwam 19 mei opzetten, dus we hebben er nu een soort van 1e ronde weer opzitten, maar ik ben alweer ongesteld. Dus cyclus lijkt toch nog niet helemaal hersteld.
Nee, je bent volledig onder met een roesje en daarna heb ik ook geen klachten gehad. Gisteren wel gesprek met de gyn gehad i.v.m. meerdere miskramen. Bloedonderzoek staat gepland inclusief hormoonlevels voor (peri)menopauze... de inwendige echo liet niet zoveel eiblaasjes zien als gewenst helaas.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:14 schreef Synoniempje het volgende:
[..]
Heh wat verdrietig van de miskraam en dat er dan nog zo'n behandeling aan te pas moet komen.
Is een curettage pijnlijk?
Afgelopen maand was wel een hele korte cyclus inderdaad, maar wie weet deze maand beter..
Welkom hierquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
Succes met de onderzoeken @:Debsterr.
Ik ga ook weer even volgen, volgende week een afspraak bij de fertiliteitspoli. Heb er nog wel een beetje gemixte gevoelens over, voornamelijk omdat ik zwanger zijn helemaal ruk vond en moeite heb om me daaroverheen te zetten.
Wie weet. Ik heb in elk geval de medicijnen meegekregen voor de volgende cyclus. Vorige keer deed deze dosis niets dus ik reken er een beetje op dat het nu ook te weinig is en dat de keer daarna pas ronde 1 wordt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welkom hier. Ben benieuwd hoe het dit keer voor je gaat zijn mocht het gegund zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |