abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216799299
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 18:56 schreef Bami het volgende:

[..]
Haha idd, wel iets harder ons best gedaan dan jullie toen. ;)
Yes, 2x per dag nog dus wordt even aankijken hoe dat zich ontwikkelt.

Thanks allen! O+ Het is nog mega vroeg en pril natuurlijk, maar we gaan gewoon voor een wolk van een baby in november.
Bij mij was het twee weken na m’n positieve test klaar, de mijne was toen net 3 geworden en dronk überhaupt nog maar 1x per drie avonden een paar minuutjes. Toen begon het echt al gevoelig te worden, dus heel blij dat we er samen helemaal klaar mee waren. Hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn. Ben benieuwd!
  zondag 23 februari 2025 @ 08:28:24 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_216802801
*O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216802963
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 21:40 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Bij mij was het twee weken na m’n positieve test klaar, de mijne was toen net 3 geworden en dronk überhaupt nog maar 1x per drie avonden een paar minuutjes. Toen begon het echt al gevoelig te worden, dus heel blij dat we er samen helemaal klaar mee waren. Hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn. Ben benieuwd!
Nou ik heb niet perse zin om te tandemvoeden, dus hoop eigenlijk dat ze door de wijzigingen aan melk smaak en voorraad ze vanzelf gaat stoppen. Vooralsnog was ze vanochtend vooral boos dat het er niet uit kwam. :+
Ze is echt mega gehecht aan de borst en melk, dus ik voorzie nog wel wat problemen. Friemelen met mijn tepel is ook haar sterkste slaap associatie, toen ik die vannacht/vanochtend na 3 kwartier friemelen weigerde was het ruim een uur drama. :')
  woensdag 5 maart 2025 @ 20:18:01 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216939834
@margaretha_01 hoe is het bij jou ondertussen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 6 maart 2025 @ 11:02:59 #155
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216945521
Nou, kon ik NET weer alcohol drinken op elk moment van de dag omdat de BV was gestopt... mag ik een topic doorschuiven _O-.
pi_216949156
quote:
17s.gif Op woensdag 5 maart 2025 20:18 schreef Debsterr het volgende:
@:margaretha_01 hoe is het bij jou ondertussen?
Lief dat je het vraagt! Hier nu al bijna een jaar proberen zonder succes. Wordt er helemaal onzeker van, maar ben des te blijer dat we nu al zo’n lief kindje hebben (waarvan de zwangerschap juist totaal niet geplant was, het baby’tje echter meer dan welkom).

Moet wel zeggen dat ik een heel stressvol jaar achter de rug heb wat werk betreft. Wellicht dat het daar aan ligt. Wil het er binnenkort wel met een gynaecoloog over hebbben, maar helaas is mijn vorige gynaecoloog met pensioen gegaan, en heb nog geen nieuwe gevonden.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  donderdag 6 maart 2025 @ 16:03:06 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_216949323
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2025 15:48 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]
Lief dat je het vraagt! Hier nu al bijna een jaar proberen zonder succes. Wordt er helemaal onzeker van, maar ben des te blijer dat we nu al zo’n lief kindje hebben (waarvan de zwangerschap juist totaal niet geplant was, het baby’tje echter meer dan welkom).

Moet wel zeggen dat ik een heel stressvol jaar achter de rug heb wat werk betreft. Wellicht dat het daar aan ligt. Wil het er binnenkort wel met een gynaecoloog over hebbben, maar helaas is mijn vorige gynaecoloog met pensioen gegaan, en heb nog geen nieuwe gevonden.
Kan me voorstellen dat het fijn is om eens te gaan praten met iemand idd :* hoe lief en fijn jullie kindje nu is, je hebt toch die wens die je ook graag vervuld ziet!
pi_217216356
Ik ben nu al heel erg ongeduldig uit enthousiasme.
Over 2 weken laat ik mijn spiraal verwijderen en dan gaan we het proberen.
Vorige week begonnen met foliumzuur slikken en ik ben al aan het afbouwen met caffeïne drinken, dat is alleen maar mooi meegenomen natuurlijk.
pi_217240267
Een beetje een eenmanscircus nu hier, maar ik praat nog even door :P

Luisterboek "Eerste hulp bij Kinderwens" van Paul de Bont aan het luisteren.
Ik vind het een aanrader, hij heeft het zelf geschreven en verteld het daardoor een stuk natuurlijker.
Er zit een gezonde dosis nuchterheid, humor en veel achtergrondinformatie in.
Echt leuk.
  woensdag 11 juni 2025 @ 13:37:36 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217911195
Nou, langzaamaan meld ik me dan maar weer hier. 22 april curettage gehad voor restweefsel na een spontane miskraam. Eerste menstruatie kwam 19 mei opzetten, dus we hebben er nu een soort van 1e ronde weer opzitten, maar ik ben alweer ongesteld. Dus cyclus lijkt toch nog niet helemaal hersteld.
pi_217975670
quote:
17s.gif Op woensdag 11 juni 2025 13:37 schreef Debsterr het volgende:
Nou, langzaamaan meld ik me dan maar weer hier. 22 april curettage gehad voor restweefsel na een spontane miskraam. Eerste menstruatie kwam 19 mei opzetten, dus we hebben er nu een soort van 1e ronde weer opzitten, maar ik ben alweer ongesteld. Dus cyclus lijkt toch nog niet helemaal hersteld.
Heh wat verdrietig van de miskraam en dat er dan nog zo'n behandeling aan te pas moet komen.
Is een curettage pijnlijk?
Afgelopen maand was wel een hele korte cyclus inderdaad, maar wie weet deze maand beter..
  woensdag 18 juni 2025 @ 10:50:54 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217975914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 10:14 schreef Synoniempje het volgende:

[..]
Heh wat verdrietig van de miskraam en dat er dan nog zo'n behandeling aan te pas moet komen.
Is een curettage pijnlijk?
Afgelopen maand was wel een hele korte cyclus inderdaad, maar wie weet deze maand beter..
Nee, je bent volledig onder met een roesje en daarna heb ik ook geen klachten gehad. Gisteren wel gesprek met de gyn gehad i.v.m. meerdere miskramen. Bloedonderzoek staat gepland inclusief hormoonlevels voor (peri)menopauze... de inwendige echo liet niet zoveel eiblaasjes zien als gewenst helaas.
pi_217979330
Succes met de onderzoeken @Debsterr.

Ik ga ook weer even volgen, volgende week een afspraak bij de fertiliteitspoli. Heb er nog wel een beetje gemixte gevoelens over, voornamelijk omdat ik zwanger zijn helemaal ruk vond en moeite heb om me daaroverheen te zetten. :P
  donderdag 19 juni 2025 @ 11:05:35 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217983643
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
Succes met de onderzoeken @:Debsterr.

Ik ga ook weer even volgen, volgende week een afspraak bij de fertiliteitspoli. Heb er nog wel een beetje gemixte gevoelens over, voornamelijk omdat ik zwanger zijn helemaal ruk vond en moeite heb om me daaroverheen te zetten. :P
Welkom hier :*. Ben benieuwd hoe het dit keer voor je gaat zijn mocht het gegund zijn!
pi_218041549
Komende twee weken weer op het wachtbankje :P
Poging 3 nu, spannend. :D
pi_218060752
quote:
17s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Welkom hier :*. Ben benieuwd hoe het dit keer voor je gaat zijn mocht het gegund zijn!
Wie weet. Ik heb in elk geval de medicijnen meegekregen voor de volgende cyclus. Vorige keer deed deze dosis niets dus ik reken er een beetje op dat het nu ook te weinig is en dat de keer daarna pas ronde 1 wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')