abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218449813
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:54 schreef Bami het volgende:

[..]
Ahhhh wat stom!!
Jaa, we dachten het echt, dit was de eerste keer dat mijn vriend mee kwam wachten op de uitslag :')
Het is pas ronde 4, dus we mogen niet klagen, maar het begint toch al lang te voelen nu :P
pi_218451940
Ik mocht eigenlijk vandaag pas testen van het ziekenhuis, maar wie heeft daar nu het geduld voor dus ik zag begin van de week al een klein tweede streepje. :@
2 september afspraak voor een vroege echo, spannend.
pi_218452247
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mocht eigenlijk vandaag pas testen van het ziekenhuis, maar wie heeft daar nu het geduld voor dus ik zag begin van de week al een klein tweede streepje. :@
2 september afspraak voor een vroege echo, spannend.
Woah dat is snel gegaan! Wat is dat lang wachten dan he, zo'n afspraak. Alvast een dikke jompel voor je, en de duimen draaien. *O*
pi_218453946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:02 schreef Bami het volgende:

[..]
Woah dat is snel gegaan! Wat is dat lang wachten dan he, zo'n afspraak. Alvast een dikke jompel voor je, en de duimen draaien. *O*
Zeg dat wel! Had er ook nog niet bepaald op gerekend, maar blijkbaar is er maar één goed ei nodig. :P
Zijn we toch nog weer even tegelijkertijd zwanger!
pi_218469423
Meh toch te vroeg gejuicht, strepen lopen weer af helaas. Volgende keer beter.
pi_218472786
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
;( Wat balen!
pi_218473891
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ah nee ;(
pi_218474308
Bloedverlies is vanmorgen begonnen, op zich fijn dat het niet als een verrassing kwam. Gisteren zat ik er wel even doorheen, meer teleurgesteld dan ik zelf had verwacht. Nu gaat het wel weer. Nog even nadenken of mijn hoofd ernaar staat om meteen weer met de medicatie te beginnen.
pi_218476479
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 09:51 schreef Lokasenna het volgende:
Bloedverlies is vanmorgen begonnen, op zich fijn dat het niet als een verrassing kwam. Gisteren zat ik er wel even doorheen, meer teleurgesteld dan ik zelf had verwacht. Nu gaat het wel weer. Nog even nadenken of mijn hoofd ernaar staat om meteen weer met de medicatie te beginnen.
Ja dat kan ik mij voorstellen, ineens al die hoop en blijheid weer weggeslagen.
Je zei zelf al dat het nog vroeg was, ik hoop dat je goede moed kunt houden voor een volgende poging.
Eerst even bijkomen en jezelf lekker verwennen deze week.
pi_218503053
Zijn er nog tips die het proberen waard zijn? Vitamines/dieettips of iets anders?
Foliumzuur ben ik direct mee begonnen na het verwijderen van mijn spiraal, maar verder doe ik eigenlijk niets behalve mijn ovulatie bijhouden.
Ohja en ik slik braaf vitamine D en omega 3.
pi_218506230
Om de dag seks hebben totdat je zeker weet dat je geovuleerd hebt is het meest effectief. Verder weinig/geen alcohol, geldt voor jullie allebei. Oh en niet roken, geldt ook voor jullie allebei.

En, hoe immens moeilijk dat ook is, realiseer je dat het heel normaal is als het nog een paar maanden duurt. Maar ik weet dat ik zelf weinig boodschap daaraan had toen wij het voor het eerst aan het proberen waren. :+
pi_218611042
Weer op het wachtbankje...
Ik kan de tweede week van september testen, dan zijn we lekker samen weg in een huisje met jacuzzi, dus dat is wel knus samen de uitslag bekijken :P
Sinds kort vind mijn vriend dat leuk, om samen de uitslag te bekijken en dat maakt het wel gezelliger voor mij.
Dit is ronde 5, fingers crossed *O*
pi_218612803
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef Synoniempje het volgende:
Weer op het wachtbankje...
Ik kan de tweede week van september testen, dan zijn we lekker samen weg in een huisje met jacuzzi, dus dat is wel knus samen de uitslag bekijken :P
Sinds kort vind mijn vriend dat leuk, om samen de uitslag te bekijken en dat maakt het wel gezelliger voor mij.
Dit is ronde 5, fingers crossed *O*
Zou wel een leuke vakantieverrassing zijn!

Ik heb wel pillen genomen deze maand voor de ovulatie inductie, maar niet aangeslagen. Morgen bespreken of we afwachten of cyclus afbreken.
pi_218617954
Ik kom schoorvoetend dit topic weer eens binnenschuiven….

Omdat we weer aan het proberen zijn. 1 ronde gehad.

Als het lukt wordt dit de laatste baby (nr 3). Ik ben er dus wat bewuster mee bezig dan de vorige keer. Nog eenmaal meemaken in dit leven en dan ligt ook dit hoofdstuk achter mij.
pi_218624687
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 02:18 schreef _Lily_ het volgende:
Ik kom schoorvoetend dit topic weer eens binnenschuiven….

Omdat we weer aan het proberen zijn. 1 ronde gehad.

Als het lukt wordt dit de laatste baby (nr 3). Ik ben er dus wat bewuster mee bezig dan de vorige keer. Nog eenmaal meemaken in dit leven en dan ligt ook dit hoofdstuk achter mij.
Leuk om jou weer te zien posten!
In mijn hoofd was jouw tweede nog heel klein maar bij terugrekenen wordt die ook alweer best groot. :P

Ik moet nog een controle afwachten komende dinsdag, voor ik medicatie mee krijg, ze vond het nog net te vroeg (cyclusdag 19, alleen een heleboel mini follikels dus geen eisprong in zicht).
5 keer voor niks naar het ziekenhuis in twee weken, elke keer kost me anderhalf uur met de reistijd. :')
pi_218625559
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Leuk om jou weer te zien posten!
In mijn hoofd was jouw tweede nog heel klein maar bij terugrekenen wordt die ook alweer best groot. :P

Ik moet nog een controle afwachten komende dinsdag, voor ik medicatie mee krijg, ze vond het nog net te vroeg (cyclusdag 19, alleen een heleboel mini follikels dus geen eisprong in zicht).
5 keer voor niks naar het ziekenhuis in twee weken, elke keer kost me anderhalf uur met de reistijd. :')
Ooooh lastig zeg. Ben je bezig met ovulatie inductie?

Ja m’n jongste is nu 1,5
Idealiter had ik nog iets langer gewacht maar m’n leeftijd begint te tellen haha
pi_218625890
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:37 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ooooh lastig zeg. Ben je bezig met ovulatie inductie?

Ja m’n jongste is nu 1,5
Idealiter had ik nog iets langer gewacht maar m’n leeftijd begint te tellen haha
Ja met letrozol, met dezelfde behandeling heb ik een paar jaar geleden mijn dochter gekregen.
Vorige ronde was het wel raak maar dat werd helaas een vroege miskraam, nog voor de 5 weken.

1,5 alweer, gaat snel. :o Twee jongens toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')