Jaa, we dachten het echt, dit was de eerste keer dat mijn vriend mee kwam wachten op de uitslagquote:
Woah dat is snel gegaan! Wat is dat lang wachten dan he, zo'n afspraak. Alvast een dikke jompel voor je, en de duimen draaien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mocht eigenlijk vandaag pas testen van het ziekenhuis, maar wie heeft daar nu het geduld voor dus ik zag begin van de week al een klein tweede streepje.
2 september afspraak voor een vroege echo, spannend.
Zeg dat wel! Had er ook nog niet bepaald op gerekend, maar blijkbaar is er maar één goed ei nodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:02 schreef Bami het volgende:
[..]
Woah dat is snel gegaan! Wat is dat lang wachten dan he, zo'n afspraak. Alvast een dikke jompel voor je, en de duimen draaien.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
Meh toch te vroeg gejuicht, strepen lopen weer af helaas. Volgende keer beter.
Ah neequote:Op zondag 10 augustus 2025 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
Meh toch te vroeg gejuicht, strepen lopen weer af helaas. Volgende keer beter.
Ja dat kan ik mij voorstellen, ineens al die hoop en blijheid weer weggeslagen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:51 schreef Lokasenna het volgende:
Bloedverlies is vanmorgen begonnen, op zich fijn dat het niet als een verrassing kwam. Gisteren zat ik er wel even doorheen, meer teleurgesteld dan ik zelf had verwacht. Nu gaat het wel weer. Nog even nadenken of mijn hoofd ernaar staat om meteen weer met de medicatie te beginnen.
Zou wel een leuke vakantieverrassing zijn!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef Synoniempje het volgende:
Weer op het wachtbankje...
Ik kan de tweede week van september testen, dan zijn we lekker samen weg in een huisje met jacuzzi, dus dat is wel knus samen de uitslag bekijken![]()
Sinds kort vind mijn vriend dat leuk, om samen de uitslag te bekijken en dat maakt het wel gezelliger voor mij.
Dit is ronde 5, fingers crossed
Leuk om jou weer te zien posten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 02:18 schreef _Lily_ het volgende:
Ik kom schoorvoetend dit topic weer eens binnenschuiven….
Omdat we weer aan het proberen zijn. 1 ronde gehad.
Als het lukt wordt dit de laatste baby (nr 3). Ik ben er dus wat bewuster mee bezig dan de vorige keer. Nog eenmaal meemaken in dit leven en dan ligt ook dit hoofdstuk achter mij.
Ooooh lastig zeg. Ben je bezig met ovulatie inductie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk om jou weer te zien posten!
In mijn hoofd was jouw tweede nog heel klein maar bij terugrekenen wordt die ook alweer best groot.
Ik moet nog een controle afwachten komende dinsdag, voor ik medicatie mee krijg, ze vond het nog net te vroeg (cyclusdag 19, alleen een heleboel mini follikels dus geen eisprong in zicht).
5 keer voor niks naar het ziekenhuis in twee weken, elke keer kost me anderhalf uur met de reistijd.
Ja met letrozol, met dezelfde behandeling heb ik een paar jaar geleden mijn dochter gekregen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:37 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ooooh lastig zeg. Ben je bezig met ovulatie inductie?
Ja m’n jongste is nu 1,5
Idealiter had ik nog iets langer gewacht maar m’n leeftijd begint te tellen haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |