abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219866936
Vergeten hier gedag te zwaaien. :@

Ik was natuurlijk eerst ook nog overgestapt van hier naar ‘Als zwanger worden niet zo makkelijk gaat.’

Na ruim drie jaar proberen was het net voor kerst dan eindelijk zo ver. Positief getest! (14x zelfs :’) )

Nu 8+3 weken zwanger na icsi traject 1ste TP en nog 7 in de vriezer. Morgen echo en de eerste echo had ik 2 weken geleden, kloppend hartje!

Voor jullie hoop ik ook gauw op streepjes en plusjes! O+ zeker wanneer ‘iedereen’ om je heen zwanger wordt en jijzelf nog niet…
Born to Lose, but Built to Win.
pi_219873295
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 01:20 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Je gevoel is herkenbaar…… hou vol
Dit gaat weg/wordt minder als je weer zwanger bent. Gewoon elke maand rustig blijven proberen. Ben je al lang bezig?

Hier was mijn eerste zwangerschap ook een miskraam en daarna heeft het 5 maanden geduurd voor ik weer zwanger was.
Dankje O+.
Voor de miskraam waren we 8 maanden bezig. De miskraam zelf had ik in oktober, dus ik ben nu misschien wat te ongeduldig, want het is best vers. Heb nu wel voor het eerst weer een normale cyclus, dus dat is heel fijn en positief!
pi_219939971
En weer de teleurstelling van de maand.. :').
pi_219984090
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 13:50 schreef Anne het volgende:
En weer de teleurstelling van de maand.. :').
Knuffel O+
Ik had ook een miskraam in oktober.
Dacht heel misschien dat het nu raak was, vriendinnen zeiden dat ik er anders uit zag, straalde.
Toch ongesteld :P
Wij laten het nog even zijn beloop en gaan vanaf maart/april weer écht proberen.
Even nog emotioneel los laten en op andere dingen richten, vooral ook elkaar niet uit het oog verliezen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')