quote:foto Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord/gelezen dat vrouwen het vaak wel weten, maar het verdringen. In het geval van Countrytammy zou ik me er iets bij voor kunnen stellen; zwanger van je ex-man waarbij je nog in huis woont (als ik het goed geïnterpreteerd heb hoor), ook een nieuwe relatie. Ik zou me zo kunnen indenken dat het dan niet handig is om zwanger te zijn en dat je het ook niet wilt weten
Let wel, ik zeg hiermee niet dat dit bij Countrytammy zo was of dat ik haar verhaal niet geloof hoor!
Toen mijn oudste was geboren kwam er een dag later een 16-jarige bij mij op zaal. Ze was zwanger geraakt van een vakantievriendje en durfde dat niet te vertellen. Daardoor groeide haar buik niet. Toen ze uiteindelijk de moed had opgebracht, volgens mij was ze toen al 7 maanden of verder, was haar buik ook gelijk dik. En de striae sprong erin vertelde ze![]()
Volgens mij kun je met je "mind" echt heel veel voorelkaar krijgen...
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Brighteyes het volgende:Is die PI bewust? Lekker bemoedigend!
quote:
Oei, had ik het topic gesloten? Sorry, niet gezien, niet op gelet. Wat dat betreft ben ik net zo'n newbee, weet niet hoe je foto's post, wanneer je een topic sluit, hoe je een topic met links naar vorige delen mailt, heb pas sinds een paar dagen een avatarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Lois het volgende:
Het vorige deel: Bevallingsverhalen deel 7
Laatste reactie:
ik sluit idd niet uit dat dat het geval geweest is nee....quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Lois het volgende:
Het vorige deel: Bevallingsverhalen deel 7
Laatste reactie:
[..]
leuk wakker worden he???quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
haar vrienden hadden ook niets door... er was echt niks aan haar te zien...
ik werd m'n bed uitgebeld door haar vriend "ja hoi.. we zitten in het ziekenhuis, countrytammy is net bevallen van een zoon"
ik ben nog nooit zo snel wakker geweest
Tja, heel naar van jezelf....het was misschien ook wel een soort zelfbescherming. Ik neem niet aan dat het handig is om zwanger te zijn van je ex terwijl je al een nieuwe relatie hebt. Dus ik kan me er ook wel iets bij voorstellen, dat je het dan onderdrukt. En het wil in mijn ogen dan al helemaal niet zeggen dat je dan dus ook niet blij bent met je kind.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:39 schreef countrytammy het volgende:
[..]
ik sluit idd niet uit dat dat het geval geweest is nee....
vind het heel naar van mezelf maar dat zou heel goed gebeurd kunnen zijn...
maar wil er wel even bij zeggen dat ik men zoontje voor geen goud zou willen missen...
ik heb me de hele bevalling helemaal ontspant en me geconcentreerd op de tekst van een ventilator die daar stond, daarom heb ik er amper wat van gevoeld. De persweeen daarentegen waren heerlijk, letterlijk, ik vond dat echt geweldigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:29 schreef marit1978 het volgende:
Cattie, wat klinkt dat goed!
zo anders dan bij Ive!
Devilschase..lekker nuchter verhaal! weeen 'onprettig' ?! Geluksvogel!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:54 schreef Estrys het volgende:
Nu 4 dagen later heb ik het inmiddels wel redelijk verwerkt allemaal en geniet ik van onze zoon.
Dat is inderdaad precies zoals je het zegt. Het is heel onwerkelijk en je beseft nauwelijks wat je overkomt. Ik klaag niet maar de dag en nacht erna beleefde ik alles steeds opnieuw in mijn gedachten, ik zat dan ook de nacht erna om 4 uur met de laptop op schoot het bevallingsverhaal te typen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:16 schreef TearSong het volgende:
[..]
Fijn dat je de snelle bevalling iig. goed verwerkt hebt nu.
Ik moet altijd denken aan de 'lerares' van de zwangerschapsyoga die ik had. Zij vertelde altijd dat mensen het na een snelle bevalling best moeilijk kunnen hebben aangezien het allemaal heel snel en hevig is. Daarna kun je ook nog eens op onbegrip stuiten als je je bevallingsverhaal vertelt 'want iedereen wil toch zo'n snelle bevalling en daar mag je toch niet over klagen?' Daarbij wordt nog wel eens vergeten dat in recordtempo van 0 naar 10 cm ook geen eitje is
Het is ook best onwerkelijk als het zo snel gaat en je dan 'ineens' je kindje op je buik hebt liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop