Met welk doel ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef Loedertje het volgende:
Kraanwater tien minuten koken en af laten koelen.
Alsof dit onderdeel is van medisch adviesquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef Gauge het volgende:
Kraanwater bevat veel meer hormonen dan flessenwater. Ik denk dat dit het beste een vraag is die je aan je huisarts stelt of dit kwaad kan.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alsof dit onderdeel is van medisch advies
Ja, ik heb er spontaan tieten van gekregen. Gebruik gewoon kraanwater, krijg je ook niet zo snel een kindje met allerhande allergieën door een steriele opvoeding.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef Gauge het volgende:
Kraanwater bevat veel meer hormonen dan flessenwater. Ik denk dat dit het beste een vraag is die je aan je huisarts stelt of dit kwaad kan.
Dat is dus wél mogelijk na vele jaren "gebruik".quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik heb er spontaan tieten van gekregen. Gebruik gewoon kraanwater, krijg je ook niet zo snel een kindje met allerhande allergieën door een steriele opvoeding.
Ik ga na de bevalling weer prednison gebruiken dus bv is helaas geen optie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:55 schreef Leah het volgende:
En, (ik vloek even in de kerk), waarom ben je er al zo zeker van dat je flesvoeding wilt geven? Probeer even bv, als het niet lukt kun je altijd nog op flesvoeding overgaan, andersom wordt een stuk lastiger.
Nee, tuurlijk niet.quote:
Ik ken ze niet. Jij?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Gauge het volgende:
[..]
Dat is dus wél mogelijk na vele jaren "gebruik".
Geen ideequote:
Zou dat erg graag willen maar deze mam's d'r gezondheid laat dat niet toe, ben al blij dat deze 9 maanden zonder medicatie me gelukt zijn.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Mammietje het volgende:
.
Borstvoeding is trouwens goedkoper, handiger en beter! Maar daar vroeg je niet naar!
Ik zal proberen erop te denken om de testwaarden van leidingwater te scannen als ik terug op mijn werk ben.quote:
Volgens mij moet je het daarom koken (weet het niet zeker..)quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:03 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Het enige nadeel is dat, afhankelijk waar je woont er meer kalk in zit. Dat kan je er ook uithalen met eoa apparaat als ik het goed heb.
Kalk slaat neer bij hogere temperaturen, daarom dat je bvb kalkvorming in je vaatwasser hebt. Maar bij koken krijg je dat er echt niet uit, de concentratie wordt eerder hoger omdat er water verdampt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het daarom koken (weet het niet zeker..)
Erm... waar in dat stuk lees je dat dat bewezen door kraanwater isquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:06 schreef Gauge het volgende:
[..]
Ik zal proberen erop te denken om de testwaarden van leidingwater te scannen als ik terug op mijn werk ben.
http://voeding.web-log.nl/voeding/2005/08/meer_mannen_met.html
Hier heb je alvast een linkje dat er wel degelijk mensen zijn met dit fenomeen van borstvorming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |