Met welk doel ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef Loedertje het volgende:
Kraanwater tien minuten koken en af laten koelen.
Alsof dit onderdeel is van medisch adviesquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef Gauge het volgende:
Kraanwater bevat veel meer hormonen dan flessenwater. Ik denk dat dit het beste een vraag is die je aan je huisarts stelt of dit kwaad kan.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alsof dit onderdeel is van medisch advies
Ja, ik heb er spontaan tieten van gekregen. Gebruik gewoon kraanwater, krijg je ook niet zo snel een kindje met allerhande allergieën door een steriele opvoeding.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef Gauge het volgende:
Kraanwater bevat veel meer hormonen dan flessenwater. Ik denk dat dit het beste een vraag is die je aan je huisarts stelt of dit kwaad kan.
Dat is dus wél mogelijk na vele jaren "gebruik".quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, ik heb er spontaan tieten van gekregen. Gebruik gewoon kraanwater, krijg je ook niet zo snel een kindje met allerhande allergieën door een steriele opvoeding.
Ik ga na de bevalling weer prednison gebruiken dus bv is helaas geen optie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:55 schreef Leah het volgende:
En, (ik vloek even in de kerk), waarom ben je er al zo zeker van dat je flesvoeding wilt geven? Probeer even bv, als het niet lukt kun je altijd nog op flesvoeding overgaan, andersom wordt een stuk lastiger.
Nee, tuurlijk niet.quote:
Ik ken ze niet. Jij?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Gauge het volgende:
[..]
Dat is dus wél mogelijk na vele jaren "gebruik".
Geen ideequote:
Zou dat erg graag willen maar deze mam's d'r gezondheid laat dat niet toe, ben al blij dat deze 9 maanden zonder medicatie me gelukt zijn.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Mammietje het volgende:
.
Borstvoeding is trouwens goedkoper, handiger en beter! Maar daar vroeg je niet naar!
Ik zal proberen erop te denken om de testwaarden van leidingwater te scannen als ik terug op mijn werk ben.quote:
Volgens mij moet je het daarom koken (weet het niet zeker..)quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:03 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Het enige nadeel is dat, afhankelijk waar je woont er meer kalk in zit. Dat kan je er ook uithalen met eoa apparaat als ik het goed heb.
Kalk slaat neer bij hogere temperaturen, daarom dat je bvb kalkvorming in je vaatwasser hebt. Maar bij koken krijg je dat er echt niet uit, de concentratie wordt eerder hoger omdat er water verdampt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het daarom koken (weet het niet zeker..)
Erm... waar in dat stuk lees je dat dat bewezen door kraanwater isquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:06 schreef Gauge het volgende:
[..]
Ik zal proberen erop te denken om de testwaarden van leidingwater te scannen als ik terug op mijn werk ben.
http://voeding.web-log.nl/voeding/2005/08/meer_mannen_met.html
Hier heb je alvast een linkje dat er wel degelijk mensen zijn met dit fenomeen van borstvorming.
Zoiets valt nauwelijks te bewijzen, je kan enkel sterke vermoedens uiten. Maar, het is wel geweten dat die hormonen borstweefsel kunnen laten groeien bij mannen... (en vrouwen ook uiteraard).quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm... waar in dat stuk lees je dat dat bewezen door kraanwater is
Ah ok. Sorry, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik ga na de bevalling weer prednison gebruiken dus bv is helaas geen optie.
Niet erg hoor, ben het inmiddels gewend deze reactie's te krijgenquote:
Is dit echt als grapje bedoelt ?? Of meer als vervelende reactie op het feit dat ik geen bv KAN geven?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:17 schreef Mammietje het volgende:
Nah... perfect Marlieske... Je man kraanwater voeren dus... dan kan hij borstvoeding geven!
Je mag al bevallen zie ik in je onderschrift? Spannend!
Volgens mij was dat gewoon een grapje, hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
Is dit echt als grapje bedoelt ?? Of meer als vervelende reactie op het feit dat ik geen bv KAN geven?
Als ik namelijk bv ga geven met gebruik van prednison dan krijg ik een kind met steroiden in zijn/haar lijfje en dat lijkt me ook niet echt aan te raden.....
en geen prednison gebruiken betekent mama in het ziekenhuis met ontstoken darmen, ook geen aanrader met een klein kindje thuis.
Ik denk dat het een grapje is op wat ik zei over hormonen in leidingwater...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
Is dit echt als grapje bedoelt ?? Of meer als vervelende reactie op het feit dat ik geen bv KAN geven?
Als ik namelijk bv ga geven met gebruik van prednison dan krijg ik een kind met steroiden in zijn/haar lijfje en dat lijkt me ook niet echt aan te raden.....
en geen prednison gebruiken betekent mama in het ziekenhuis met ontstoken darmen, ook geen aanrader met een klein kindje thuis.
Shit....quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een grapje, hoor.
Neeeeh!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Shit....
*rel in kiem smoort......
Dat kost je posts... zo heb je niets de modden deze nacht!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Shit....
*rel in kiem smoort......
Mijn kraamhulp maakte een paar voedingen in één keer (met kraanwater) en stopte dat in een grote kan in de koelkast.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:09 schreef E.T. het volgende:
Was het niet zo dat als je het per flesje klaarmaakt en dus de aangemaakte fles meteen geeft dit met kraanwater direct uit de kraan mag maar dat als je voeding van te voren maakt en in de koelkast bewaart, dit met gekookt water of spa mag/moet?
Wil jij niet zo vloeken in de kerk?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
En als je zo'n waterfilter-apparaat gebruikt, moet je het dan ook koken? Of mss eerst filteren en dan koken?
Zal de vragen even voorblijven: nee, ik ga ook geen bv geven. Waarom niet? Daarom niet.![]()
En zoals de vk zei 'Prima toch, er is niks mis met flesvoeding!
Je komt toch niet uit Tilburg, he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:14 schreef Vicky het volgende:
Wij moesten het kraanwater sowieso koken omdat we lodenleidingen hebben. p een gegeven moment zijn we Bar le Duc gaan gebruiken, gewoon zo uit het pak, niet meer gekookt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |