Peesschedeontsteking onder bij mijn duimquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:28 schreef Ca.ra het volgende:
Wat heb je aan je pols dan Rewimo. Carpaaltunnel ofzo?
Wat een QT!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:44 schreef innepin het volgende:
Awww Bar wat een schatje, die poes!![]()
Tweezer? Als in, pincet? Aparte naam...
Dit wordt ons nieuwe poesje trouwens:
[ afbeelding ]
Joep
Klinkt bekend, mijn buuf kwam vragen waar t klipje wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:27 schreef moussy het volgende:
Ik heb mn kipinstoomzak vast gekruid en in de koelkast gelegd, ik heb me alleen het lazerus gezocht naar dé clip, ik had dat witte gevalletje wel op mn aanrecht zien liggen, maar om dat nou dé clip te noemen!! Gewoon een bindertje.. terwijl ik een mooi nice and shiny bling bling clipje verwacht hadtegenvaller nmr 1
Dat schoot ook door mijn hoofd, niet zozeer de allergie maar het werk wat een jong dier met zich meebrengt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef Rottdog het volgende:
Misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt maar zou je het niet verstandiger vinden een poesje aan te schaffen na de geboorte van je/jullie kinder/eren.
Jullie zijn nu beide nog zwanger dalijk kan jullie kind er niet tegen?
Ja hèquote:
In de kraamtij een kitten aanschaffen is ook niet erg handig, je moet er even tijd en aandacht voor hebben. En ook een al geboren kind kan allergisch blijken te zijn, dus die gok blijft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef Rottdog het volgende:
Misschien ben ik wel de enige die er zo over denkt maar zou je het niet verstandiger vinden een poesje aan te schaffen na de geboorte van je/jullie kinder/eren.
Jullie zijn nu beide nog zwanger dalijk kan jullie kind er niet tegen?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:53 schreef moussy het volgende:
Leuk die kittennageltjes in je wiebelende baby
de baby's?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
die van ons klommen toendertijd ook zo de gordijnen in
Wij hebben net weer een kittenfase achter de rug, op een gegeven moment zaten we allemaal (incl hond!!) onder de krassen.. of we dat nou leuk vonden of niet...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier nog steeds, met 6kg aan Jodokus eraan vastquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, of dat ze op tafel willen springen, maar omdat ze dat nog helemaal niet kunnen, klimmen ze via je benen omhoog
Wordt toch verder niks van gezegdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:00 schreef innepin het volgende:
Mensen, mensen, ik snap de bezorgdheid wel hoor, maar wij hebben allebei ons hele leven al ervaringen met katten en kittens, ik denk dat we er wel uit komenOok met een baby.
Ja ik ook en wij hebben geen katten meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:00 schreef innepin het volgende:
Mensen, mensen, ik snap de bezorgdheid wel hoor, maar wij hebben allebei ons hele leven al ervaringen met katten en kittens, ik denk dat we er wel uit komenOok met een baby.
Nouja dat is dan in ieder geval positief nieuws he. Hebben ze je al gespalkt om te proberen de ontsteking te laten slinken, of haalt dat niks uit vanwege de verkleving?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Peesschedeontsteking onder bij mijn duimOp de echo was te zien dat de peesschede meebeweegt met de pees, dat zorgt waarschijnlijk voor de pijn. Maar er waren geen grote verklevingen te zien
wat de kans op een operatie hopelijk groter maakt. Arts was namelijk bang dat alles zo verkleefd zou zitten dat hij niet meer zou kunnen opereren.
Ja, en wij hebben er heel veel over nagedacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:02 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ja ik ook en wij hebben geen katten meer.
Het is ook niet als aanval bedoelt maar meer van goh denk er eens over.
Ik dacht al dat ik m kendequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja hèMoet je es in het F&F topic kijken ("Kittens: Joep en Teuntje").
![]()
Rottdog... sja.. dan hebben we sowieso een probleem, als dat zo is, want er lopen hier al drie poezen rond
Ja echt he?!?! Het had echt zo weinig gescheeld dat ik eigenlijk al een beetje afscheid had genomen. Hij had geen uur later binnen moeten komen bij de DA.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, en wij hebben er heel veel over nagedacht.
Och tico, arme poes
ahw arm dingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik had een heel verhaal getypt over mn kat.. verhaal weg..
Komt erop neer dat het echt weinig heeft gescheeld voor m.
Ik vind het maar verdacht hoor HW. Heb je toch iemand bezwangerd ofzo, dat je hier zo rondhangt?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind het maar verdacht hoor HW. Heb je toch iemand bezwangerd ofzo, dat je hier zo rondhangt?
Nee hoor, ik pest je maarquote:
Of je huis proberen te openen met de afstandbediening van je auto.. Dat lukt ook niet... (Volgens mij was dat Faja)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:56 schreef Vicky het volgende:
Zwangere vrouwen en auto's gaan niet goed samenHet alarm van de auto ging net af, ik kijken, reageerde ie al niet meer op de ontgrendeling. Auto geprobeerd te starten maar er gebeurde weinig... Heb ik de verlichting aan laten staan
of proberen warm water uit de koude kraan te krijgen.... en je maar afvragen of de ketel kapot is....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of je huis proberen te openen met de afstandbediening van je auto.. Dat lukt ook niet... (Volgens mij was dat Faja)
ja die heb ik wel eens gehad die is inderdaad fijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:34 schreef p_iglet het volgende:
ingrid en huup, P20 werkt hier erg goed...
bevat maar 4 of 5 ingredienten dus weinig mogelijkheden om allergisch voor te zijn
Gevonden! In haar, profiel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:14 schreef Oxymoron het volgende:
Is er hier, iemand die mij het emailadres van TearSong kan/wil PM'en?
Ik probeer haar te bereiken, maar ze reageert niet (op Pm's).![]()
Gips of een brace helpt primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef Ca.ra het volgende:
Nouja dat is dan in ieder geval positief nieuws he. Hebben ze je al gespalkt om te proberen de ontsteking te laten slinken, of haalt dat niks uit vanwege de verkleving?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:de auto rijdt weer!
ANWB was er binnen een kwartier... Moest daarna alleen 45 minuten doelloos rondjes rijden
Ja ja is ook alweer veilig in de buurman zijn tuinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:18 schreef Rewimo het volgende:
Bar, wat een schattig katjeHeb je de kikker al te pakken?
de ANWB meneer zei 3 kwartier.. en dat was niet echt gezellig met een chagarijnig kind achterinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:19 schreef moussy het volgende:
[..]accu opladen, met je licht aan hoeft het maar een kwartiertje
Ik weet het, daarom zei de ANWB meneer tegen mij, na de zoveelste keer, een kwartiertje met je licht aan is ook al genoegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
de ANWB meneer zei 3 kwartier.. en dat was niet echt gezellig met een chagarijnig kind achterin
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:27 schreef Vicky het volgende:
weet ik dat voor de volgende keer..
nou ja, die komt er hopelijk niet
Als ik aan de bestuurderskant uitstap en het licht brandt nog gaat de auto piepen, maar ik had nu zo strak tegen de bosjes geparkeerd dat ik er nuiet uitkon aan de bestuurderskant, dus moest overschuiven naar de passagierskant en daar piept de auto niet als het licht aan is blijven staan...
j aidd.. schuiven met bolle buikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:44 schreef moussy het volgende:
[..]
met je bolle buik!
![]()
Ik heb al zo veel stunts met de auto gehad.. 2x een kind opgesloten bijvop mn werk staan met sluiting in de startonderbreker
hilarisch want, startonderbreker moest er tussenuit en laten de jongetjes en meisjes op mn werk daar nou eens héél goed in zijn
![]()
Wij hebben vorige week de verscheurde vitrage vervangen door paneelgordijnen. Keek onze kleine Borre even mooi op z'n kattenneusje toen hij naar boven wilde roetsjenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Jeej!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
We hebben een huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weleda heeft een fijne creme,werkt ook meteen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weet iemand een goede zonnebrandcreme voor gevoelige huid?
Zwitsal en nivea kan ik niet tegen blijkbaar.
zonder iets te lezen, gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
Met zolder?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
Yeah!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
zonnebrandcreme bedoel je?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:50 schreef Jelief het volgende:
[..]
weleda heeft een fijne creme,werkt ook meteen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef Jelief het volgende:
zonder iets te lezen:
echt heerlijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En jij bent ook weer terug!![]()
Hoe was het uitwaaien? En ben je inmiddels een beetje opgeknapt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |