Gips of een brace helpt primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef Ca.ra het volgende:
Nouja dat is dan in ieder geval positief nieuws he. Hebben ze je al gespalkt om te proberen de ontsteking te laten slinken, of haalt dat niks uit vanwege de verkleving?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:de auto rijdt weer!
ANWB was er binnen een kwartier... Moest daarna alleen 45 minuten doelloos rondjes rijden
Ja ja is ook alweer veilig in de buurman zijn tuinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:18 schreef Rewimo het volgende:
Bar, wat een schattig katjeHeb je de kikker al te pakken?
de ANWB meneer zei 3 kwartier.. en dat was niet echt gezellig met een chagarijnig kind achterinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:19 schreef moussy het volgende:
[..]accu opladen, met je licht aan hoeft het maar een kwartiertje
Ik weet het, daarom zei de ANWB meneer tegen mij, na de zoveelste keer, een kwartiertje met je licht aan is ook al genoegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
de ANWB meneer zei 3 kwartier.. en dat was niet echt gezellig met een chagarijnig kind achterin
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:27 schreef Vicky het volgende:
weet ik dat voor de volgende keer..
nou ja, die komt er hopelijk niet
Als ik aan de bestuurderskant uitstap en het licht brandt nog gaat de auto piepen, maar ik had nu zo strak tegen de bosjes geparkeerd dat ik er nuiet uitkon aan de bestuurderskant, dus moest overschuiven naar de passagierskant en daar piept de auto niet als het licht aan is blijven staan...
j aidd.. schuiven met bolle buikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:44 schreef moussy het volgende:
[..]
met je bolle buik!
![]()
Ik heb al zo veel stunts met de auto gehad.. 2x een kind opgesloten bijvop mn werk staan met sluiting in de startonderbreker
hilarisch want, startonderbreker moest er tussenuit en laten de jongetjes en meisjes op mn werk daar nou eens héél goed in zijn
![]()
Wij hebben vorige week de verscheurde vitrage vervangen door paneelgordijnen. Keek onze kleine Borre even mooi op z'n kattenneusje toen hij naar boven wilde roetsjenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
die van ons klommen toendertijd ook zo de gordijnen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |